En nog steeds gebruikt. Je wilt niet weten hoeveel mensen nog op cursus gaanquote:
Docent voor IBM geweest, excusesquote:
Ik weet dat het bedrijf die onze logistieke afdeling 'serviced/sla heeft' ook een as.400 gebruikt. Ik hoop echt dat ze binnenkort een start gaan maken naar een nieuw ERP systeem, want ik vind het maar nietsquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nog steeds gebruikt. Je wilt niet weten hoeveel mensen nog op cursus gaan
het heet overigens IBM Power systems, en OS/400 is omgedoopt tot IBM i. Maar iedereen noemt het na al die voorgaande naamsveranderingspogingen nog steeds AS/400 met OS/400 als besturingssysteem
Dat ligt dan aan het ERP systeem, want het besturingssysteem is echt ook qua hulp het beste wat ik ken. Op elke plek kun je F1 drukken en krijg je voor elke commando, parameter or whatever duidelijke hulp met voorbeelden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik weet dat het bedrijf die onze logistieke afdeling 'serviced/sla heeft' ook een as.400 gebruikt. Ik hoop echt dat ze binnenkort een start gaan maken naar een nieuw ERP systeem, want ik vind het maar niets.
't Is wel heel stabiel, dat wel weer.
Bij ons hadden we nog een oud beestje staan waar je als je as/set ging compileren je rustig een uur wat anders kon gaan doen. Dat bood je aan QBatch ook dus alleen aan als je wist dat de compilatie goed ging.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben op HQ nog een AS/400 server staan bij wijze van museumstuk. Zal eens kijken wat voor specs die knoepert heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
en als dat nou ook nog werkt onder vista / 32/64 bit dan zou het helemaalquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Red alert 2 was tof maar oplossing : generals zero hour.
mijn vondsten waren:quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
en als dat nou ook nog werkt onder vista / 32/64 bit dan zou het helemaalzijn ....
nog niet getest binnenkort maar eens proberenquote:Geen idee of je er iets aan hebt en of het gaat werken (zoek op Kali): http://www.google.com/sea...emulator+&btnG=Search
Mocht je ooit Vista weer installeren.
quote:
support for almost any IPX game. Kali provide a generic IPX emulator that enables us to provide support for most existing games and new games without requiring special game versions or enablers
Goed planquote:
Als het over natte kutten gaat vind je het ook niet raarquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het over natte kutten gaat vind je het ook niet raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
dat begrijp ik tenminste nogquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het over natte kutten gaat vind je het ook niet raar
Neukzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |