abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69948280
Adoreer hier deze welbespraakte Rus na zijn zoveelste nietszeggende interview. Roem hem na weer een schitterende plakmanoeuvre. Bejubel hem als hij moet lossen na mee in de aanval te zijn gegaan. Bewonder hem als hij op kop heeft gesleurd nadat hij in een waaierrit te ver van achteren te hebben gezeten. Eer hem als Gesink in dienst voor hem op kop moet gaan rijden om de 4e plaats in het klassement veilig te stellen. Geneer je niet, alles wat Menchov doet is immers goed, wat zeg ik, beter, wat zeg ik, best. Schroom je niet om hem een gouden veer in z'n reet te steken, recentelijk is immers duidelijk geworden dat de poep van Menchov naar lavendel riekt.

Waag het niet kritiek op Menchov te hebben, Menchov won immers de Giro na een fantastisch tactisch steekspel met Di Luca, de Vuelta zelfs twee keer (dat die dopehond van een Heras hem een keer voor schut zette vergeten we gewoon). Hij rijdt immers ook bij Rabo en ik ga zometeen weer in m'n Rabo-pyama slapen onder m'n Rabo-dekbed. Wee je gebeend als ik morgenvroeg met het slaap nog in de ogen een woordje van kritiek op de heilige Denis lees hier. Leipheimer en Evans zijn kutrenners, maar Menchov die exact hetzelfde doet is een held, begrepen?

pi_69948589
Goed bezig ,
pi_69948627
Wat een geweldige positieve en leuke insteek voor een topic! In de eregalerij zal deze niet misstaan!
Jij was ook diegene met het geweldige gevoel voor de heer Evans?
All management is Strategic Management.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:55:12 #4
202348 Susi
Temple of Love
pi_69948757
Toch vind ik 'm sympathiek.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:58:11 #5
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69948888
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:45 schreef wimderon het volgende:

[ afbeelding ]
Raar voorbeeld dat je daar kiest om je sarcastische stukje kracht bij te zetten. Menchov had toen immers net aangevallen.
pi_69948919
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef GodsSon het volgende:
Jij was ook diegene met het geweldige gevoel voor de heer Evans?
Nee, ik was degene met de redelijk objectieve kijk richting Evans. Maar laat ons hier niet over die non-renner praten, gooi er liever een 'Menchov ' uit. Ik denk dat hij recentelijk wel fameus van zijn stoel op is gestaan na een briljant gekozen maaltijd, die hij middels een 30-tal schitterende vork-movements naar zijn adoreerbare mond heeft gebracht.
pi_69948964
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Raar voorbeeld dat je daar kiest om je sarcastische stukje kracht bij te zetten. Menchov had toen immers net aangevallen.
Ik zeg helemaal niet dat Menchov nooit aanvalt. Minder vaak dan Evans en ongeveer even vaak dan Leipheimer, dat wel.
pi_69949248
Zullen we dit niet omvormen tot een Evans-Menchov topic? Mooi.
sig verwijderd door FA
pi_69949391
Menchov
pi_69949459
TS laat zich hier enorm kennen.

Menchov is niet de meest spectaculaire renner, maar pakt wel prijzen. Als je drie grote rondes wint ben je gewoon een grote. Een echte kopman die mede door zijn interviews een cultheld begint te worden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_69949561
Laat maar, ik lees verkeerd
pi_69949604
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Sautor het volgende:

[..]

Voorlopig zit hij nog op 2, en ik zie de derde eerlijk gezegd ook niet komen.
2 keer de Vuelta + 1 keer de Giro = 3
pi_69949632
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef marcodej het volgende:
TS laat zich hier enorm kennen.

Wil je ontkennen dat ik gelijk heb dan?
pi_69949667
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

2 keer de Vuelta + 1 keer de Giro = 3
Ik had al een editje gemaakt, ik dacht dat alle drie de GT's werd bedoeld
pi_69949668
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja.
pi_69949678
quote:

[..]

Je laat je leiden door je emoties.
Ik vind je wel vermakelijk hoor
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:18:07 #17
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69949681
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Sautor het volgende:

[..]

Voorlopig zit hij nog op 2.
Ja, voor mij blijft Heras de winnaar van die Vuelta.
pi_69949689
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:17 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ja.
Dan zie je het verkeerd.
pi_69949735
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je laat je leiden door je emoties.
Ik vind je wel vermakelijk hoor
Eh, ik weet niet, maar het is dus exact omgekeerd. Rabo fanboys laten zich leiden door hun Oranje bril. Alles wat Menchov doet is goed, alles wat de concurrenten doen, ook al is het exact hetzelfde, is niet goed.
pi_69949778
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef wimderon het volgende:

[..]

Eh, ik weet niet, maar het is dus exact omgekeerd. Rabo fanboys laten zich leiden door hun Oranje bril. Alles wat Menchov doet is goed, alles wat de concurrenten doen, ook al is het exact hetzelfde, is niet goed.
Door de OP laat jij je in ieder geval wel kennen en in dat Evans topic net ook al.
Maar wat jij wil hoor.
pi_69949858
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Door de OP laat jij je in ieder geval wel kennen en in dat Evans topic net ook al.
Maar wat jij wil hoor.
Je hebt alle Giro-topics natuurlijk al bijgelezen en die van de afgelopen Tours ook. Nee dus, je weet niet waar je over praat.
pi_69949924
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je hebt alle Giro-topics natuurlijk al bijgelezen en die van de afgelopen Tours ook. Nee dus, je weet niet waar je over praat.
Ik beoordeel op je lap tekst in de OP en over je gedrag in het Evans topic maar dit is toch een discussie zonder einde.
pi_69949932
quote:

[..]

Ja je bent een zielig figuur die onterecht probeert Menchov minder populair te maken met steeds weer het zelfde verhaaltje waarin je hem vergelijkt me renners waar hij niks mee te maken heeft.
Steeds meer nederlanders zijn Menchov gaan waarderen en sommige haters kunnen dat weer niet uitstaan omdat ze anti rabo zijn of omdat ze hun gelijk niet krijgen op eerdere reactie die ze geplaatst hebben.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze reactie weer word verwijderd!

[ Bericht 0% gewijzigd door forzaudinese op 11-06-2009 20:31:04 ]
pi_69950032
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze reactie weer word verwijderd!
Waarom typ je het dan
pi_69950179
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef Sautor het volgende:

[..]

Waarom typ je het dan
Omdat hij benieuwd is
pi_69950403
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik beoordeel op je lap tekst in de OP en over je gedrag in het Evans topic maar dit is toch een discussie zonder einde.
Een onzinnig oordeel dus, aangezien je geen weet hebt van de voorgeschiedenis. Evans wordt hier al jaren onterecht gebashed, tewijl met Menchov een renner van hetzelfde kaliber en koersgedrag enorm opgehemeld wordt als hij hetzelfde doet. Het maakt mij verder weinig uit of je een van deze twee dingen doet, prima zelfs als er wat rivaliteit is op dat gebied, als je dan het ander maar niet doet. Dus niet Evans ophemelen en Menchov om hetzelfde de grond inboren en ook niet omgekeerd. Heeft niets met fan van iemand zijn of iemand niet moeten te maken. Als je Evans een kutfiguur vindt of Menchov adoreert is dat wat anders dan iemand zonder reden tactisch falen in de schoenen te schuiven of de grond in te boren vanwege dingen die er niet zijn.

Als het hele forum het hele afgelopen jaar zou hebben geroepen dat Barcelona verdedigend voetbal speelt, zou je daar op een gegeven moment ook cynisch op gaan reageren.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:40:33 #27
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69950530
Wat ben je zuur zeg. I pity you.

Het is overigens Mentsjov. Dat is een veel leukere discussie.
pi_69950659
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef pfaf het volgende:

Heb je ook nog inhoudelijke reacties ipv huilsmilies?

Waarschijnlijk niet.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:45:40 #29
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_69950770
Ik vond zijn prestatie in de laatste Giro niet opvallender of slimmer of sterker of beter dan bij zijn Vuelta-zeges. Iets andere koers, iets andere manier van koersen, maar zijn algemene niveau vond ik vrij identiek.

Ik zie dus geen reden waarom hij in de Tour veel verder zou komen dan een harkende 4e of 5e plaats, eventueel met een ritzege. Zelfde als altijd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:45:51 #30
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69950780
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:43 schreef wimderon het volgende:

[..]

Heb je ook nog inhoudelijke reacties ipv huilsmilies?

Waarschijnlijk niet.
Echt gast. Koel eens af joh.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:47:22 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69950847
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond zijn prestatie in de laatste Giro niet opvallender of slimmer of sterker of beter dan bij zijn Vuelta-zeges. Iets andere koers, iets andere manier van koersen, maar zijn algemene niveau vond ik vrij identiek.

Ik zie dus geen reden waarom hij in de Tour veel verder zou komen dan een harkende 4e of 5e plaats, eventueel met een ritzege. Zelfde als altijd.
Het zal een beetje van de vorm van de Astana-renners afhangen waar het clubje Mentsjov-Evans-Sastre(-Leipheimer) terecht komt. Ik vind het nog moeilijk in te schatten waar Contador en Armstrong over een klein maandje staan...
pi_69950851
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nee, veel verder dan dit komt het dus inderdaad niet.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:48:20 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69950889
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nee, veel verder dan dit komt het dus inderdaad niet.
Nee sorry, want jij bent superieur aan mij. <- huilsmiley
pi_69950929
quote:

Die tweede Vuelta heb ik niet zo meegekregen, want toen was ik in mijn nieuwe huis aan het klussen.
De eerste Vuelta werd 'ie natuurlijk flink aangevallen door Heras, en door teamwork (en wat mindere oplettendheid van hemzelf) in eerste instantie geklopt, maar vervolgens bleek Heras positief. En dan win ja natuurlijk.
In de Giro werd 'ie door Di Luca continu belaagd, en diens aanvallen wist 'ie iig te counteren. Dacht niet dat hij in zijn tweede Vueltazege ook zo werd aangevallen, maar zoals ik zei, die heb ik wat minder meegekregen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 20:49:58 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:00:09 #35
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69951437
quote:

Deelnemersveld van de Giro was wel sterker, dus moeilijk te zeggen. En in de Tour van vorig jaar heeft hij eigenlijk bijna niks op de nummer 2 Evans verloren, als je die afdaling van de Bonette niet meerekent.

In theorie zit er dus meer in dan een "harkende 4e of 5e plaats"

Maar ik verwacht eigenlijk niet dat Menchov hetzelfde niveau haalt als tijdens de Giro.

Ik denk i.i.g. niet dat Menchov en Evans het podium gaan halen.
pi_69951470
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef pfaf het volgende:
Valverde
Gesink
Evans
Clement
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:08 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jij spoort niet.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Empirisch bewezen... Heb je een nieuw woordje geleerd op school vandaag?
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:14 schreef pfaf het volgende:

[..]

Uiteraard, al vraag ik me serieus af of Evans niet eens een ander doel moet gaan stellen, wil hij ooit nog eens wél wat winnen...
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef pfaf het volgende:

[..]

Echt.

Jouw stoere ‘argument’ gaat toch net zo op voor Contador. En dan rijdt die nog niet eens in geel. Dus je verstandelijke beperking speelt weer op. Zoek dat maar eens op.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat er überhaupt discussie over is...
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL!

Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET!

Misschien dat het zo lukt?
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:24 schreef pfaf het volgende:
Verder met Evans bashen.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef pfaf het volgende:
Sjesus wat een knuppel weer vandaag. Echt de meest walgelijke renner in het peloton.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef pfaf het volgende:

quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:48 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nee sorry, want jij bent superieur aan mij. <- huilsmiley
Ik discussieer graag met inhoud. Veel verder dan bovenstaande kom je niet in deze.

Je moet trouwens nog reageren in het Dauphiné topic, waar Gesink en Breukink je ongelijk geven.
pi_69951525
Waarom had ik al verwacht dat het op dit zou uitdraaien
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:01:56 #38
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69951529
Het houdt je bezig hè.

Waarin geven Gesink en Breukink me ongelijk dan? Rijdt Evans morgen toch in het geel?
pi_69951556
Oh, ik zal ook vast je volgende reactie posten, pfaf. Bespaart je weer wat moeite:
quote:
5 minuten verspelen om dit op te zoeken. Je bent echt zuur, gast
pi_69951650
Sorry, maar is het nu echt nodig om die discussie hier voort te zetten?
pi_69951723
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:04 schreef Wombcat het volgende:
Sorry, maar is het nu echt nodig om die discussie hier voort te zetten?
Nee, het lijkt me nu wel genoeg.
sig verwijderd door FA
pi_69951793
Jongens, kunnen we dat gedonder nu achterwege laten en Menchov en andere coureurs gewoon op hun merites beoordelen?
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:09:18 #43
67640 SaintOfKillers
pi_69951840
In de eerste Vuelta werd hij slim en tactisch aangevallen. In de Giro buitengewoon dom. Dat is uiteindelijk wel een enorm verschil. Heras reed tegen Menchov, Di Luca was z'n meesterknecht.

In die tweede Vuelta was alleen Sastre een serieuze tegenstander en Menchov was toen gewoon beter. Sanchez wilde toen vooral ritten winnen en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen kwam alleen wat punten sprokkelen omdat hij de Pro-Tour wilde winnen.

Eigenlijk geldt voor Menchov hetzelfde als voor Sastre en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen. Ze zijn degelijk, ze zijn sterk, ze zijn constant, maar het zijn geen supermannen die onklopbaar kunnen zijn. Als je het tactisch aanpakt en je hebt de juiste pionnen, zijn ze altijd te pakken, zelfs als ze de sterkste lijken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_69951895
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:08 schreef Leatherface het volgende:
Jongens, kunnen we dat gedonder nu achterwege laten en Menchov en andere coureurs gewoon op hun merites beoordelen?
Wat ik dus de hele tijd tracht te bereiken
pi_69951945
edit: laat maar

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 21:11:56 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:14:18 #46
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69952061
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de eerste Vuelta werd hij slim en tactisch aangevallen. In de Giro buitengewoon dom. Dat is uiteindelijk wel een enorm verschil. Heras reed tegen Menchov, Di Luca was z'n meesterknecht.

In die tweede Vuelta was alleen Sastre een serieuze tegenstander en Menchov was toen gewoon beter. Sanchez wilde toen vooral ritten winnen en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen kwam alleen wat punten sprokkelen omdat hij de Pro-Tour wilde winnen.

Eigenlijk geldt voor Menchov hetzelfde als voor Sastre en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen. Ze zijn degelijk, ze zijn sterk, ze zijn constant, maar het zijn geen supermannen die onklopbaar kunnen zijn. Als je het tactisch aanpakt en je hebt de juiste pionnen, zijn ze altijd te pakken, zelfs als ze de sterkste lijken.
Het echte wapen is een venijnige spurt mét snit. Een versnelling kunnen ‘ze’ wel pareren, maar een aanval zoals Contador die kan plaatsen zal ‘ze’ opblazen. Ik denk dat dat belangrijker is dan een heel team op kop zetten om het tempo hoog te houden en af en toe een tweede renner vooruit sturen...
pi_69952070
quote:

Met dat in het achterhoofd kun je wel zeggen dat Menchov vrijwel alles uit zijn carriere heeft gehaald.
pi_69952300
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef pfaf het volgende:

[..]

Het echte wapen is een venijnige spurt mét snit. Een versnelling kunnen ‘ze’ wel pareren, maar een aanval zoals Contador die kan plaatsen zal ‘ze’ opblazen. Ik denk dat dat belangrijker is dan een heel team op kop zetten om het tempo hoog te houden en af en toe een tweede renner vooruit sturen...
En na die versnelling moet je wel het gat kunnen uitbouwen. Wat Sastre vorig jaar lukte op Alpe d'Huez, maar waar Contador ook nogal eens moeite mee heeft.

Om terug te gaan naar Menchov: ik heb wel de indruk dat 'ie beter is dan vorig jaar. Als 'ie dat in de tour ook is, kan 'ie korter komen dan vorig jaar.
Weliswaar werd 'ie vorig jaar in de tour in eerste instantie 4e (pas 3e na de diskwalificatie van Kohl), maar hij heeft ook op allerlei stomme manieren tijd verloren. Bergop deed 'ie niet onder voor Evans (en heeft 'ie ook een aantal malen geprobeerd aan te vallen). In de tijdritten ook niet. Als Evans podiumkansen heeft, heeft Menchov dat ook imo. Mits hij niet net als vorig jaar van die blunders maakt onderweg.

En als 'ie zichzelf vorig jaar op Prato Nevoso niet onderuit had getrapt, dan had ik nog wel eens willen zien wat daar was gebeurd. Maar ja, wat als telt niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 21:19:58 ]
pi_69952340
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Met dat in het achterhoofd kun je wel zeggen dat Menchov vrijwel alles uit zijn carriere heeft gehaald.
Dat zeker. Als je twee keer de Vuelta wint, en een keer de Giro dan heb je het niet slecht gedaan als ronderenner.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:19:52 #50
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69952346
quote:

Ik denk dat dit in mindere mate zelfs voor Contador geldt. Hij heeft nog geen één grote ronde met overmacht gewonnen. Verwacht ook niet dat dat nu gaat gebeuren.
pi_69952424
Wow, zelfs lager dan prikpagina niveau, toch knap.
pi_69952463
Wat een huillie ben jij zeg. Zelfs zielig te noemen
Geef mij maar Amsterdam
pi_69952495
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat zeker. Als je twee keer de Vuelta wint, en een keer de Giro dan heb je het niet slecht gedaan als ronderenner.
Weinigen die dat bewerkstelligen. Van het huidige peloton hebben alleen Lance en Contador meer of evenveel GT's gewonnen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:24:37 #54
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69952540
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En na die versnelling moet je wel het gat kunnen uitbouwen. Wat Sastre vorig jaar lukte op Alpe d'Huez, maar waar Contador ook nogal eens moeite mee heeft.

Om terug te gaan naar Menchov: ik heb wel de indruk dat 'ie beter is dan vorig jaar. Als 'ie dat in de tour ook is, kan 'ie korter komen dan vorig jaar.
Weliswaar werd 'ie vorig jaar in de tour in eerste instantie 4e (pas 3e na de diskwalificatie van Kohl), maar hij heeft ook op allerlei stomme manieren tijd verloren. Bergop deed 'ie niet onder voor Evans (en heeft 'ie ook een aantal malen geprobeerd aan te vallen). In de tijdritten ook niet. Als Evans podiumkansen heeft, heeft Menchov dat ook imo. Mits hij niet net als vorig jaar van die blunders maakt onderweg.

En als 'ie zichzelf vorig jaar op Prato Nevoso niet onderuit had getrapt, dan had ik nog wel eens willen zien wat daar was gebeurd. Maar ja, wat als telt niet.
Mja, die kleine dommigheden zoals tijdverlies op vlakke ritten horen ook bij Mentsjov. Ik denk dat het grote verschil met vorig jaar is dat hij dit jaar wel een team heeft wat wat zou kunnen beginnen in de bergen. Als de voortekenen van de Giro en Dauphiné in ieder geval niet bedriegen...
pi_69952566
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:23 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Weinigen die dat bewerkstelligen. Van het huidige peloton hebben alleen Lance en Contador meer of evenveel GT's gewonnen.
Precies.
pi_69952693
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Mja, die kleine dommigheden zoals tijdverlies op vlakke ritten horen ook bij Mentsjov. Ik denk dat het grote verschil met vorig jaar is dat hij dit jaar wel een team heeft wat wat zou kunnen beginnen in de bergen. Als de voortekenen van de Giro en Dauphiné in ieder geval niet bedriegen...
In de Giro had hij niet van die dommigheidjes. Op één etappe na, waar hij 23 seconden verloor, maar in de giro hebben de meeste klassementsrenners wel in een vlakke etappe tijd verloren.
En deze kon je nog niet eens echt aan Menchov wijten, ook Cavendish zat daar achter de valpartij. Er waren maar iets van 40-50 renners door. Dus hij zat redelijk ver van voren. Had misschien verder van voren moeten zitten, maar je kunt nu eenmaal niet allemaal bij de eerste 20 rijden.

Dus misschien heeft hij wat dat betreft zijn leven wel gebeterd
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:30:03 #57
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_69952794
Wow, TS zal zich over een aantal jaar wel schamen als hij dit topic terugleest.
pi_69952846
Opmerkelijk, ik krijg verwijten omdat ik de strekking van onderstaande al sinds de Giro aan het verkondigen ben en wat postte meneer pfaf vorig jaar:
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Sure.
Als je Herbert hoort zou je denken dat hij vroeger nog samen met Mentsjov geknikkerd heeft. Herbert beschouwt Mentsjov niet als halve, maar hele Nederlander. Onbegrijpelijke voorkeur van hem. Ducrot durft af en toe -tussen neus en lippen door, dat wel - toe te geven dat het een kutrenner is, maar bang voor reprimandes van Herbert houdt hij weer snel z'n mond. Want zeg niet tegen Herbert dat Mentsjov niet de beste en leukste renner uit het peloton is. Of geen Nederlander is.
pi_69952888
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef Zwansen het volgende:
Wow, TS zal zich over een aantal jaar wel schamen als hij dit topic terugleest.
Jij ook waarschijnlijk als je terugdenkt aan de gedachte dat je jaren een kleurloze Rus hebt lopen verdedigen.
pi_69953198
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef wimderon het volgende:
Opmerkelijk, ik krijg verwijten omdat ik de strekking van onderstaande al sinds de Giro aan het verkondigen ben en wat postte meneer pfaf vorig jaar:
[..]

Tof.

En als je in de topics van de eerste Vuelta die Menchov won, gaat zoeken, dan kun je ook nog een post vinden van mij waar ik 'm een vage rus noem waar iedereen voor supportert omdat 'ie toevallig voor Rabobank rijdt.
Als je toch tijd teveel hebt...

Laat het toch een keer los.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:43:08 #61
68638 Zwansen
pi_69953408
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

Jij ook waarschijnlijk als je terugdenkt aan de gedachte dat je jaren een kleurloze Rus hebt lopen verdedigen.
Ik vind hem niet kleurloos.

Maar waar maak jij je druk om? Laat al die 'rabofanboys' hem toch ok vinden. Waarom kun jij je er niet bij neerleggen?

En zeg niet dat het niet zo is, want je steekt er zoveel energie in steeds.
pi_69953629
Als je iemand kleurloos noemt ga je er volgens mij snel aan voorbij dat culturen of volksaarden nu eenmaal verschillen.
pi_69953961
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik vind hem niet kleurloos.

Maar waar maak jij je druk om? Laat al die 'rabofanboys' hem toch ok vinden. Waarom kun jij je er niet bij neerleggen?

En zeg niet dat het niet zo is, want je steekt er zoveel energie in steeds.
Gast, waar zie jij mij zeggen dat het niet ok is om voor hem te supporteren? Leuke manier van discussie voeren, allerlei dingen erbij verzinnen

Ik zeg enkel dat je dan niet standaard Evans moet gaan lopen afkraken, zeker niet als je voor vergelijkbare acties Menchov positieve reacties geeft.

crosspost vanuit fb:
Menchov is een prima coureur, ik heb hem ook nooit tot op de grond afgemaakt. Dat laatste gebeurt bij Evans wel, terwijl beiden ongeveer gelijkwaardig aan elkaar zijn en er min of meer dezelfde manier van koersen op na houden. Menchov wint 2 Vuelta's en een Giro, alle respect. Evans weer een tikje beter in de Tour de France met twee tweede plaatsen en wat betere resultaten buiten de grote rondes om. Geef Evans dan aub ook het respect wat hij verdient, of kraak hem op z'n minst niet onzinnig af.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:57:26 #64
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69954114
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd. Menchov had vorig jaar net zo goed 2e kunnen eindigen in de Tour als je alles analyseert. Daar hoef je geen Menchov en/of Rabo fanboy voor te zijn. En Evans had de Tour van 2007 kunnen winnen door slimmer te koersen. Dat was zijn enige echte kans tot nu toe. Ik heb niet de indruk dat hij bergop sterker wordt met de jaren.

Menchov is nooit dicht bij een Tour-zege geweest. Wel dicht bij een tweede plek.. vorig jaar. Maar zoals je zegt, als telt niet.
pi_69958377
Menchov is gewoon een prima coureur. 2 keer vuelta de giro baskenland en de witte trui is gewoon een mooi palmares. maar ja het is natuurlijk wel een saaie lul. iets anders als ik heb er vertrouwen in en ik heb vertrouwen in mijn middelmatige ploeg hoor je hem niet zeggen, geweldige coureur stuur die jongen met de B ploeg op pad en hij wint misschien zelfs de tour ooit. volgend jaar gewoon Gesink Clement Boom en Posthuma thuislaten
pi_69958402
Dit topic blinkt wel uit in "triestheid", dat moet ik je nageven.
pi_69959088
Menchov is een toffe kerel.
Niet spectaculair, maar hij is wel droog en daarom een cultheld.
pi_69960846
Menchov

Gvd, wat een geweldige man. Cult.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_69961479
Inderdaad, die aanval vorig jaar met de val als gevolg was voor mij als fan zijnde wel zo'n kutmoment zeg. En toen op de Alpe als enige het lef hebben om mee te springen met Sastre. Hij moest het bekopen, maar saai is het nooit Het lukte daarvoor immers wel met mooie duo-ontsnappingen samen met Piepoli in z'n tweede Vuelta.

Niet de grootste kanshebber, maar je moet hem niet uitvlakken deze tour.
pi_69987734
Ik vind het een klootzak Vooral omdat hij zo saai is en omdat Boogerd en nu Gesink voor hem moeten rijden.

De pijnlijkste Menchov momentjes:

-Zijn waardeloze optreden in de Rasmussen Tour. Echt hart voor de ploeg hoor als je zo weinig op kop rijdt omdat je de motivatie nauwelijks kunt opbrengen om voor een ander te rijden.
-De tour verliezen in de waaieretappe & in een afdaling vorig jaar.
-Het instorten na de aanval vorig jaar naar Alpe D'Huez en dan voorbij gereden worden door Mario Aerts en Goubert.
-Hiet wiel van Boogerd niet kunnen houden in de famueze Landis etappe, het deed er niet meer toe voor de eindzege, maar Boogerd mocht niet eens doorrijden.
- verwijderd door admin -
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:55:15 #71
233343 TheEno
the little things you do to me
pi_69988952
voor alle mensen die negatief over menchov praten, zijn jullie al zover dan? fietsen jullie zelf wel eigenlijk?

menchov is de beste renner die rabo nu heeft, gesink is er nog niet helemaal klaar voor maar heeft zeker wel een kans om in top 10 te eindigen in de tour.
menchov kan de tour zeker winnen, het team dat nu met hem mee gaat is zoveel beter als vorig jaar.

okee, niet iedereen kan altijd goed zijn, fouten maken is menselijk weetje.
pi_69989484
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:55 schreef TheEno het volgende:
voor alle mensen die negatief over menchov praten, zijn jullie al zover dan? fietsen jullie zelf wel eigenlijk?
Dat is altijd makkelijk natuurlijk en mag geen argument zijn. De punten die groenen aanhaalt zijn aan de andere kant ook zwak. De laatste twee punten zijn een kwestie van niet kunnen/niet goed zijn en dan is het best kneuzerig om iemand van de zijlijn af te branden. Het tweede punt waren knullige fouten inderdaad, maar daarmee heeft hij echt niet de Tour verloren. En het eerste punt was ook een kwestie van "niet kunnen" ipv "niet willen" denk ik. En het is nogal wat: als kopman starten, door een solo wordt de secondant gebombareert tot kopman en kom je zelf op het tweede plan en daar bovenop wordt die secondant ook nog eens uit de ploeg gezet...

[ Bericht 1% gewijzigd door marcodej op 13-06-2009 01:13:35 ]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:30:21 #73
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69990017
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:15 schreef groenen het volgende:
Ik vind het een klootzak Vooral omdat hij zo saai is en omdat Boogerd en nu Gesink voor hem moeten rijden.

LOL die waaieretappe was ik alweer vergeten. Hoeveel seconden heeft hij toen verloren?
pi_69991363
quote:

-Zijn waardeloze optreden in de Rasmussen Tour. Echt hart voor de ploeg hoor als je zo weinig op kop rijdt omdat je de motivatie nauwelijks kunt opbrengen om voor een ander te rijden.
-Het instorten na de aanval vorig jaar naar Alpe D'Huez en dan voorbij gereden worden door Mario Aerts en Goubert.
-Hiet wiel van Boogerd niet kunnen houden in de famueze Landis etappe, het deed er niet meer toe voor de eindzege, maar Boogerd mocht niet eens doorrijden.
Die waaieretappe was echt lomp ja, hij is wel schlemielig inderdaad. Ik vond het wel knap dat hij op de Alpe weer terugkwam bij de rest v/d favorieten, ik bedoel hij valt wel aan en neemt het risico om er doorheen te zakken...
Die Rasmussen-tour was echt slap, dat hij ook afstapte. Boogerd knalde er tenminste nog eens vol in voor een etappezege
pi_69992373
Menchov, no?
Jack does it in real time...
pi_69992637
Ik denk dat als de Raboploeg betere klimmers zou hebben Menchov heel anders zou koersen. Maar goed, dat is koffiedik kijken. Voorlopig fietst ie heel slim en naar zn mogelijkheden. Als je dan een grote koers wint ben je gewoon een topper.

Daarbij vind ik Menchov een hele menselijke coureur waarvan ik ergens wel kan geloven dat ie geen doping gebruikt. Bij sommige van zn concurrenten ben ik daar helaas een heel stuk minder zeker van.
Big dick.
  Redactie Sport zaterdag 13 juni 2009 @ 15:05:16 #77
109131 crew  sportfreak
pi_70002116
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:30 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

LOL die waaieretappe was ik alweer vergeten. Hoeveel seconden heeft hij toen verloren?
Niet zoveel als waar ie de Tour mee verloor volgens mij.

EDIT: hij verloor er 38 seconden. Had in het eindklassement uiteindelijk 2minuut 10 achterstand op Sastre

[ Bericht 30% gewijzigd door sportfreak op 13-06-2009 15:10:21 ]
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:38:39 #78
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70004243
Toffe cultrenner, no?
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:41:36 #79
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_70004304
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:05 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Niet zoveel als waar ie de Tour mee verloor volgens mij.

EDIT: hij verloor er 38 seconden. Had in het eindklassement uiteindelijk 2minuut 10 achterstand op Sastre
Hij verloor ook tijd door:

1: zijn valpartij in de rit naar Prato Nevoso
2: slecht te dalen in de afdaling van de Bonette

Maar idd, dan nog had hij de Tour niet gewonnen.
pi_70017925

Gekke Rus, no.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_70019013
quote:
Wanneer heeft Gesink precies voor hem moeten rijden? Nog nooit gebeurd en gaat ook niet gebeuren. Tenzij Gesink zijn klassement al heeft verspeeld, maar dat is a) niet te verwachten/hopen en b) dan boeit het dus ook niet meer als hij voor een ander moet rijden.
Gesink is belangrijker voor Rabobank als sponsor dan Menchov en dat weten ze zelf ook wel
pi_70023521
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Wanneer heeft Gesink precies voor hem moeten rijden? Nog nooit gebeurd en gaat ook niet gebeuren. Tenzij Gesink zijn klassement al heeft verspeeld, maar dat is a) niet te verwachten/hopen en b) dan boeit het dus ook niet meer als hij voor een ander moet rijden.
Gesink is belangrijker voor Rabobank als sponsor dan Menchov en dat weten ze zelf ook wel
Als er in een uitgedunde groep met favorieten gewerkt moet worden zal Gesink daarvoor een belangrijke gegadigde zijn.
pi_70023679
quote:

[..]

Mwah, als Menchov wegvalt uit de groep met favorieten en Gesink kan wel mee, dan zal hij moeten wachten lijkt me. En als Rabo als enige met twee man in de kopgroep zitten, zal Gesink ook moeten werken lijkt me.
pi_70024924
En Robert Gesink kan zo met een strak tempo Menchov naar de tourzege helpen.
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 14:30:32 #85
135486 Manu82
How you doin'?
pi_70025052
quote:

[..]

Je kraamt best wel onzin uit.
De sterkste verdient binnen de ploeg alle steun, zag je toch ook bij Rasmussen, Menchov moest ook voor hem rijden.
En Gesink is belangrijk ja, maar daar geldt weer hetzelfde punt; indien Menchov sterker is zal alles en iedereen ingezet worden voor Menchov....
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 15 juni 2009 @ 14:49:22 #86
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70025659
gho, verschillende kopmannen hebben hoeft niet per se slecht uit te draaien, dat hebben we vorig jaar gezien bij saxo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beregd op 15-06-2009 15:13:33 ]
pi_70026246
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:46 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mwah, als Menchov wegvalt uit de groep met favorieten en Gesink kan wel mee, dan zal hij moeten wachten lijkt me.
Waarom denk je dat?
Dit lijkt me alleen een reëele situatie later in de Tour wanneer Menchov in de top-3 staat en hij een slechte dag beleeft.
Uit de woorden van zowel de ploegleiding als Gesink zelf maak ik toch op dat Gesink niet voor Menchov hoeft te werken, tenzij er kansen voor Menchov zijn en Gesink zelf niet (meer) goed geplaatst staat.
Ook in de Dauphiné benadrukten een Moerenhout, Clement, enz dat ze in de Tour voor twee kopmannen gaan werken.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als er in een uitgedunde groep met favorieten gewerkt moet worden zal Gesink daarvoor een belangrijke gegadigde zijn.
Ik denk dat in zo'n geval eerder Gesink in de aanval zal gaan en dan hoeft Menchov ook niets meer te doen. Dat lijkt me een veel handigere tactiek.
Maar zelfs als wat jij zegt waar zou zijn dan doet Gesink ook geen slechte zaak voor zijn eigen klassement.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:30 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Je kraamt best wel onzin uit.
De sterkste verdient binnen de ploeg alle steun, zag je toch ook bij Rasmussen, Menchov moest ook voor hem rijden.
En Gesink is belangrijk ja, maar daar geldt weer hetzelfde punt; indien Menchov sterker is zal alles en iedereen ingezet worden voor Menchov....
Dat is geen vergelijking, want
a) Rasmussen had een grote kans op Tourwinst
b) Menchov was niet in goede doen
c) Menchov en Rasmussen zijn geen van beiden Nederlanders.
pi_70026673
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:05 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ik denk dat in zo'n geval eerder Gesink in de aanval zal gaan en dan hoeft Menchov ook niets meer te doen. Dat lijkt me een veel handigere tactiek.
Maar zelfs als wat jij zegt waar zou zijn dan doet Gesink ook geen slechte zaak voor zijn eigen klassement.
[..]

In zo'n geval laten anderen een potentiële extra knecht echt niet zomaar wegrijden. Als er kopmannen teruggehaald moeten worden zal een Gesink-tempo niet volstaan, dan zal hij zich echt leeg moeten rijden om Menchov terug te brengen, waarna de Efimkins en Kreuzigers uit het peloton (de jongens waar Gesink naar ik verwacht mee zal gaan strijden voor een plek op de rand of net achter de top-10) op het einde voorbij een moegestreden Gesink schuiven. Allemaal erg hypothetisch, maar als er pionnen voor een elitegroep uitrijden zal er snel naar Gesink gekeken worden, omdat hij nou eenmaal een van de weinigen zal zijn die als tweede man van een ploeg bij zo'n groep te verwachten is (met Astana's en de Schlecks denk ik).
pi_70026711
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Sjiznit het volgende:
[ afbeelding ]

Gekke Rus, no.
prachtige foto! Wil dezelfde foto straks terug zien na de tour maar dan in het geel!
pi_70026714
quote:

[..]

Waarom denk je dat?
Dit lijkt me alleen een reëele situatie later in de Tour wanneer Menchov in de top-3 staat en hij een slechte dag beleeft.
Uit de woorden van zowel de ploegleiding als Gesink zelf maak ik toch op dat Gesink niet voor Menchov hoeft te werken, tenzij er kansen voor Menchov zijn en Gesink zelf niet (meer) goed geplaatst staat.
Ook in de Dauphiné benadrukten een Moerenhout, Clement, enz dat ze in de Tour voor twee kopmannen gaan werken.
[..]

[..]

Dat is geen vergelijking, want
a) Rasmussen had een grote kans op Tourwinst
b) Menchov was niet in goede doen
c) Menchov en Rasmussen zijn geen van beiden Nederlanders.
Ik denk dat we heel, heel snel weten wie er beter voor staat, zoals we bij chicken en menchov zagen in 2007. Ik zie Menchov alleen niet werken voor Gesink
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70026961
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat we heel, heel snel weten wie er beter voor staat, zoals we bij chicken en menchov zagen in 2007. Ik zie Menchov alleen niet werken voor Gesink
Dat heeft hij ook voor Rasmussen gedaan hoor een paar jaar geleden! Menchov is echt niet te beroerd om te werken voor de ploeg als zijn eigen klassement weg is.(helemaal niet nu hij de giro al binnen heeft)
  maandag 15 juni 2009 @ 16:03:25 #92
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70028273
quote:

[..]

[..]

Zolang Gesink in het klassement erg dichtbij staat kun je hem inderdaad laten aanvallen, maar als hij een paar minuten achterligt heb je natuurlijk het risico dat ze hem gewoon laten rijden en het niet veel effect heeft.
pi_70028725
Als ie dan toch goed bergop weet te rijden pak je op die manier etappes
pi_70028843
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Zolang Gesink in het klassement erg dichtbij staat kun je hem inderdaad laten aanvallen, maar als hij een paar minuten achterligt heb je natuurlijk het risico dat ze hem gewoon laten rijden en het niet veel effect heeft.
Maar dan hoeft Menchov nog steeds niets te doen.
  maandag 15 juni 2009 @ 16:19:01 #95
40566 Ericr
Livewrong
pi_70028932
Laten we Gesink nou niet overschatten, een eerste Tour gaat hem waarschijnlijk niet in de koude kleren zitten. Menchov heeft bewezen dat hij een podiumkandidaat is, als hij tenminste geen domme fouten maakt. Menchov is deze Tour gewoon de kopman en Gesink heeft een vrije rol. Zo'n vrije rol kan wel voldoende zijn om een rit te pakken als je daarvoor al tikken hebt gehad en wat dat betreft zou Gesink zich waarschijnlijk ook beter kunnen richten op dagsucces dan op plek 12 in de eindklassering.
pi_70029065
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef Ericr het volgende:
Laten we Gesink nou niet overschatten, een eerste Tour gaat hem waarschijnlijk niet in de koude kleren zitten. Menchov heeft bewezen dat hij een podiumkandidaat is, als hij tenminste geen domme fouten maakt. Menchov is deze Tour gewoon de kopman en Gesink heeft een vrije rol. Zo'n vrije rol kan wel voldoende zijn om een rit te pakken als je daarvoor al tikken hebt gehad en wat dat betreft zou Gesink zich waarschijnlijk ook beter kunnen richten op dagsucces dan op plek 12 in de eindklassering.
Precies, die jongen is nog erg jong. Laat hem nu eerst maar eens rondrijden, en over 1 of 2 jaar meer van hem verwachten. Als hij nu hoge ogen gooit valt mij dat heel erg mee, maar ik ben blij als hij top-15 weet te rijden.
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 15 juni 2009 @ 19:53:58 #97
132605 kawotski
Il Dottore
pi_70036196
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef Ericr het volgende:
je haalt me de woorden uit de mond.. ik verbaas me over de capaciteit van sommigen om te negeren wat ze met eigen hebben kunnen aanschouwen de laatste wedstrijden. Niet dat hij nog niet op z'n top hoeft te zijn, maar voor de Tour zal Gesink dit jaar hooguit het niveau Boogerd zijn imho.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_70038220
Wat een suffe OP zeg. Als je het hier niet naar je zin hebt, blijf dan weg ofzo. Maar bij mij, en vele Fok!genoten met mij, spelen lichte nationalistische gevoelens mee. Dat maakt sport zo mooi. Trek daar niet te zwaar aan man.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:07:39 #99
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_70042062
Ik hoop dat hij snel op minuten gereden wordt zodat ik niet naar het menchovgemasturbeer van Herbert hoef te luisteren.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  maandag 15 juni 2009 @ 22:10:03 #100
179534 Waaghals
pi_70042175
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef Aalbers het volgende:
Wat een suffe OP zeg. Als je het hier niet naar je zin hebt, blijf dan weg ofzo. Maar bij mij, en vele Fok!genoten met mij, spelen lichte nationalistische gevoelens mee. Dat maakt sport zo mooi. Trek daar niet te zwaar aan man.
Ben je ook een Rus?
pi_70042273
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:10 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Ben je ook een Rus?
Nee een Hollander. En waar rijd deze best Rus? Bij Rabobank. Uit welk land komt deze formatie? Juist uit..
  maandag 15 juni 2009 @ 22:22:59 #102
179534 Waaghals
pi_70042739
dankje dat wist ik niet, heel helder
pi_70057315

Hij heeft wel een stopwoordje, no?
Geniale gast.
pi_70139556
Mag mi zeer blij zijn met een derde plek, achter Evans e Contador
pi_70169600
Volgens Erik Dekker topfavoriet, samen met Contador.
pi_70649709
Toppie Zo ken ik je weer.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:05:44 #107
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_70649803
Al duurt deze tour nog 100 dagen menchov gaat hem nooit meer winnen.
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:06:23 #108
24313 Gremen
Eindbaas
pi_70649821
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:14:38 #109
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_70649999
Mooie TT
  zaterdag 4 juli 2009 @ 20:21:35 #110
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_70650135
quote:
Menchov: Klap in mijn gezicht
MONACO - Rabokopman Denis Menchov sloot de eerste etappe van de Ronde van Frankrijk zaterdag af als 53e. Die klassering na een individuele tijdrit was een forse tegenvaller, maar vooral de verloren tijd op de medefavorieten deed de Rus van Rabobank zeer.

„Ik had gehoopt voorin te eindigen. Ik heb hier eigenlijk geen verklaring voor, maar ik raak niet in paniek, de Tour is nog lang.”

Menchov werd ingehaald door de Zwitser Fabian Cancellara, de winnaar van de rit. „Dat had ik totaal niet verwacht. Het was een klap in mijn gezicht. Maar ik moet nu verder kijken. De Tour is net begonnen, er komen nog kansen.”
zelf ziet hij nog kans. ik zeg: NO
pi_70650690
jammer
Цой жив
pi_70650748
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Al duurt deze tour nog 100 dagen menchov gaat hem nooit meer winnen.
Weet je niet. Hier en daar nog wat tijd verliezen en ze laten Menchov misschien wel wat meer met rust en gaan loeren naar een ander.
pi_70650760
Menchov mooie luppert
if you ain't cheating you ain't trying
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 juli 2009 @ 21:24:31 #114
862 Arcee
Look closer
pi_70651441
Baggerstart.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_70651637
baggerstart inderdaad maar niet eens zo gek voor iemand die 100% gegeven heeft in de Giro en daarna niet meer gekoers heeft. Carlos Sastre eindigt ook maar goed 20 seconden voor hem.
pi_70652087
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 21:37 schreef Bartoli het volgende:
baggerstart inderdaad maar niet eens zo gek voor iemand die 100% gegeven heeft in de Giro en daarna niet meer gekoers heeft. Carlos Sastre eindigt ook maar goed 20 seconden voor hem.
Maar Sastre heeft in de bergen in de laatste week van de giro meer laten zien dan menchov.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  zaterdag 4 juli 2009 @ 22:00:36 #117
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_70652483
typisch..elke tour verliest hy wel ergens een minuut waardoor ie weer 5e wordt
  zondag 5 juli 2009 @ 03:31:18 #119
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70658946
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Elwood1802 het volgende:
typisch..elke tour verliest hy wel ergens een minuut waardoor ie weer 5e wordt
Typisch.
elke keer afgezeken worden maar ondertussen wel 3 grote rondes winnen.

Op dat gebied dus het beste na Armstrong en Contador
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70659030
quote:
Op zondag 5 juli 2009 03:31 schreef Szura het volgende:

[..]

Typisch.
elke keer afgezeken worden maar ondertussen wel 3 grote rondes winnen.

Op dat gebied dus het beste na Armstrong en Contador
Ik heb het hier over de Tour en niet over de Giro/Vuelta.

Als hij echt zo goed is verliest hij gen 1.5 minuut in een tijdrit of vlakke etappe (vorig jaar in een waaier)

Ik zeg, geef Gesink de kans en zie waar hij strand.
pi_70660280
Dat heeft de Rabo toch ook al aangegeven. Gesink zal nu waarschijnlijk gewoon zelf zijn plekje mogen verdedigen (overigens staat Gesink niet zo gek ver voor Menchov..)
pi_70660521
quote:
Op zondag 5 juli 2009 03:39 schreef Elwood1802 het volgende:

[..]

Als hij echt zo goed is verliest hij gen 1.5 minuut in een tijdrit of vlakke etappe (vorig jaar in een waaier)
Ja, maar Menchov rijdt hier gewoon op 80% van zijn mogelijkheden. Zijn echte topvorm lag in de Giro en daarvoor al.
  zondag 5 juli 2009 @ 09:54:22 #123
102912 crv
Screwed up
pi_70660735
quote:
Op zondag 5 juli 2009 09:27 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Ja, maar Menchov rijdt hier gewoon op 80% van zijn mogelijkheden. Zijn echte topvorm lag in de Giro en daarvoor al.
Ik denk dat Menchov heeft gepland in de derde week "super" te zijn. Drie weken supervorm is (nagenoeg) niet meer mogelijk
Al denk ik dat ie op dit moment net ff beneden de "geplande" vorm zit en daarom meer verloren heeft dan ie gedacht had.
Degene die nu al hun supervorm hebben kunnen in de laatste week alleen maar hopen dat ze kunnen aanklampen en de tijdrit wordt dan een slachtveld.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_70660883
Esta ciclismo, no?
  zondag 5 juli 2009 @ 10:17:33 #125
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70660925
Boeit me niet zo heel veel wat die Rus doet. Ik ben niet extra supporter omdat hij voor een Nederlands commercieel team rijdt. Het is geen voetbal he?

Hoop vooral dat heel Rabobank over de breedte sterker wordt. Ben bang dat de ploegentijdrit een deceptie wordt. Die gaan op zeker minuten verliezen op Astana.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70660975
Sí, esta ciclismo.

Maar je kunt tegenwoordig niet meer een heel jaar goed zijn. Menchov heeft tot gisteren bijna overal waar ie reed een hoog rendement gehaald. Feit blijft dat hij een van de meest succesvolle ronderenners van deze generatie is.

Misschien kan ie in de slotweek nog wat mooie resultaten neerzetten, maar een topklassement zie ik hem niet meer rijden.
  zondag 5 juli 2009 @ 11:36:52 #127
67640 SaintOfKillers
pi_70662150
Als hij de Tour kon winnen, dan had hij dat ondertussen wel al eens gedaan.

De daljaren in de Tour lijken nu definitief voorbij en met zijn mogelijkheden had Menchov een overgangsjaar nodig om de Tour te kunnen winnen. Daar veranderen mooie en talrijke overwinningen in Giro en Vuelta niets aan.
  zondag 5 juli 2009 @ 11:41:29 #128
68638 Zwansen
pi_70662261
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als hij de Tour kon winnen, dan had hij dat ondertussen wel al eens gedaan.

De daljaren in de Tour lijken nu definitief voorbij en met zijn mogelijkheden had Menchov een overgangsjaar nodig om de Tour te kunnen winnen. Daar veranderen mooie en talrijke overwinningen in Giro en Vuelta niets aan.
Volgens mij heb je dit al zes keer gezegd, maar ik denk dat de meesten ook echt niet verwachtten dat Menchov de Tour zou winnen. Podium zou heel erg goed zijn.
pi_70662293
Ik heb nooit van hem verwacht dat hij de Tour wint. Daarom vind ik het waarschijnlijk goed voor hem dat ie wel de Giro en Vuelta won, zodat ie die in ieder geval heeft.

M.a.w. hij haalt het beste uit zijn mogelijkheden. Of bijna dan.
pi_70662301
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:21 schreef Leatherface het volgende:
Sí, esta ciclismo.

Maar je kunt tegenwoordig niet meer een heel jaar goed zijn. Menchov heeft tot gisteren bijna overal waar ie reed een hoog rendement gehaald. Feit blijft dat hij een van de meest succesvolle ronderenners van deze generatie is.

Precies. En dan vind ik het als renner idd slimmer om dan te pieken op die wedstrijden waar je wel kunt winnen, dan alles te zetten op een wedstrijd waarin je het dan weer niet redt.
Want een paar keer podium rijden in de tour is leuk, maar als je dat al eens gedaan hebt, dan voegt nog een extra podiumplaats er ook niet zoveel aan toe.
Tenzij je uit bent op een Poulidor-status.
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 11:45:17 #131
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_70662345
quote:
Op zondag 5 juli 2009 10:17 schreef Klopkoek het volgende:
Boeit me niet zo heel veel wat die Rus doet. Ik ben niet extra supporter omdat hij voor een Nederlands commercieel team rijdt. Het is geen voetbal he?

Hoop vooral dat heel Rabobank over de breedte sterker wordt. Ben bang dat de ploegentijdrit een deceptie wordt. Die gaan op zeker minuten verliezen op Astana.
Posthuma, Clement en Menchov zijn goede tijdrijders, dan heb je ook nog de hardrijder Flecha en Gesink die steeds beter wordt in tijdrijden, Niermann en Ten Dam zijn ook gewoon goed. Van Freire en Garate hoef je dan weer minder te verwachten, maar ze worden echt niet op minuten gereden hoor.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_70662346
quote:
Op zondag 5 juli 2009 11:43 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb nooit van hem verwacht dat hij de Tour wint. Daarom vind ik het waarschijnlijk goed voor hem dat ie wel de Giro en Vuelta won, zodat ie die in ieder geval heeft.
Idd.
Ik had wel gehoopt dat 'ie de tour wint. Vooral als 'ie dat dit jaar zou doen, zou uitermate ruig zijn natuurlijk. In één jaar Giro en Tour winnen en daardoor ook een van de weinigen worden die alle drie de grote rondes heeft gewonnen. Maar verwachten dat 'ie dat deed
pi_70662471
Achteraf kun je je afvragen waarom Menchov zo nodig al in maart het volle pond moest geven in de Ronde van Murcia en de Ronde van Kastillië.

Toen was ie goed in vorm. Maar ik vraag me wel af of vorm te plannen valt. Misschien dat hij toevallig gewoon goed was, in de positie kwam om te winnen (Murcia dan) en daarom daar dan ook maar vol voor ging. Want een zege laat je niet liggen, zelfs in kleine rondjes
  zondag 5 juli 2009 @ 12:01:53 #134
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70662724
Vrees dat aan het einde van deze ronde niet alleen Mensof teleurstellend heeft gereden namens de Rabobank-ploeg.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_70662896
Ik had wel meer verwacht , vooral omdat hij echt wel de ambitie heeft nog eens de tour te winnen en het zelfvertrouwen na de giro toch een grote boost moet hebben gekregen. Voor de proloog had ik toch echt wel rond plaats 10 verwacht.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_70665409
Denis Mentsjov begon zaterdag opvallend zwak aan de Ronde van Frankrijk. Sportkrant L’Equipe onthulde zondag een mogelijke oorzaak. De Rus van Rabobank is onlangs in Wenen gehoord in de dopingzaak rond de bloedbank Humanplasma.

Erik Breukink zag zondag geen verband, maar leek wel onaangenaam verrast over het uitlekken van het bezoek. ,,Maar onze medewerking aan het onderzoek is vrijwillig. Ik heb ook geen aanwijzing dat het een strafrechtelijk verhoor is. En nee, ik denk niet dat het daarom niet zo goed ging in de tijdrit.” Mentsjov eindigde zaterdag slechts als 53e en verloor meer dan een minuut op concurrenten in de strijd om het geel.

Rabobank werd twee jaar geleden onaangenaam verrast met dopingverdenkingen tijdens de Tour rond Michael Rasmussen. De Deen werd door de ploeg uit de Tour gehaald - in het geel nota bene - en ontslagen. Het beleid van de ploeg werd daarop aangepast, de vrijheid van de renners beknot. Bang voor een nieuwe zaak zei Breukink, kort voor de tweede rit, niet te zijn. ,,Ik zie niet in dat we een risico nemen met Denis. Ik verwacht geen problemen uit Wenen.”

De zaak draait om een bloedlaboratorium waar onder anderen de Oostenrijkse wielrenner Bernard Kohl klant was. Kohl werd betrapt op het middel cera. Rasmussen, de voormalig Raborenners Michael Boogerd en Thomas Dekker en Mentsjov zijn in verband gebracht met de affaire.De leiding van de Raboploeg liet eerder weten dat enkele renners op vrijwillige basis meewerken aan het onderzoek, maar liet in het midden om wie het ging en wanneer de verhoren zouden plaatsvinden.
pi_70667285
quote:
Op zondag 5 juli 2009 13:38 schreef Ereinion het volgende:
Denis Mentsjov begon zaterdag opvallend zwak aan de Ronde van Frankrijk. Sportkrant L’Equipe onthulde zondag een mogelijke oorzaak. De Rus van Rabobank is onlangs in Wenen gehoord in de dopingzaak rond de bloedbank Humanplasma.

Erik Breukink zag zondag geen verband, maar leek wel onaangenaam verrast over het uitlekken van het bezoek. ,,Maar onze medewerking aan het onderzoek is vrijwillig. Ik heb ook geen aanwijzing dat het een strafrechtelijk verhoor is. En nee, ik denk niet dat het daarom niet zo goed ging in de tijdrit.” Mentsjov eindigde zaterdag slechts als 53e en verloor meer dan een minuut op concurrenten in de strijd om het geel.

Rabobank werd twee jaar geleden onaangenaam verrast met dopingverdenkingen tijdens de Tour rond Michael Rasmussen. De Deen werd door de ploeg uit de Tour gehaald - in het geel nota bene - en ontslagen. Het beleid van de ploeg werd daarop aangepast, de vrijheid van de renners beknot. Bang voor een nieuwe zaak zei Breukink, kort voor de tweede rit, niet te zijn. ,,Ik zie niet in dat we een risico nemen met Denis. Ik verwacht geen problemen uit Wenen.”

De zaak draait om een bloedlaboratorium waar onder anderen de Oostenrijkse wielrenner Bernard Kohl klant was. Kohl werd betrapt op het middel cera. Rasmussen, de voormalig Raborenners Michael Boogerd en Thomas Dekker en Mentsjov zijn in verband gebracht met de affaire.De leiding van de Raboploeg liet eerder weten dat enkele renners op vrijwillige basis meewerken aan het onderzoek, maar liet in het midden om wie het ging en wanneer de verhoren zouden plaatsvinden.
Ik denk dat er een kern van waarheid inzit om eerlijk te zijn...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 juli 2009 @ 14:48:41 #138
30220 Barca
pi_70667386
Denk dat teleurstellende prestaties over de gehele tour (die er komen) gevolg zijn van geen doping hebben durven gebruiken deze tour.
  zondag 5 juli 2009 @ 16:10:55 #139
11102 knep
Mountainfreak
pi_70669829
Menchov heeft het bloed maar gewoon in de diepvries laten zitten.
  zondag 5 juli 2009 @ 16:16:21 #140
30220 Barca
pi_70670038
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:10 schreef knep het volgende:
Denk ik ook.
pi_70670310
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:48 schreef Barca het volgende:
Denk dat teleurstellende prestaties over de gehele tour (die er komen) gevolg zijn van geen doping hebben durven gebruiken deze tour.
Als hij alleen deze tour niet gebruikt dan hangt hij toch nog? De bloedwaardes zullen dan opeens heel anders zijn, als ze dan z'n bloedpaspoort bekijken is hij de klos.
  zondag 5 juli 2009 @ 16:27:05 #142
30220 Barca
pi_70670415
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:24 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als hij alleen deze tour niet gebruikt dan hangt hij toch nog? De bloedwaardes zullen dan opeens heel anders zijn, als ze dan z'n bloedpaspoort bekijken is hij de klos.
Misschien dat die niet veranderen. Te korte tijd? Binnen een week afstappen.
pi_70673889
quote:
Op zondag 5 juli 2009 14:48 schreef Barca het volgende:
Lul alsjeblieft niet zo stom.
pi_70679146
quote:
Op zondag 5 juli 2009 16:10 schreef knep het volgende:
Dat kan niet, dan gaat zn medische paspoort afwijken
Big dick.
  zondag 5 juli 2009 @ 20:43:23 #145
109194 Dubnobasswithmyheadman
Pardon My Freedom
pi_70679475
Kansloos topic wel tot nog toe .
  zondag 5 juli 2009 @ 20:45:39 #146
11102 knep
Mountainfreak
pi_70679540
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:32 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dat kan niet, dan gaat zn medische paspoort afwijken
Die uitspraak was dan ook niet helemaal serieus .
Na de eerste bergrit weten we meer over het vormpeil van Menchov.
  zondag 5 juli 2009 @ 21:44:57 #147
30220 Barca
pi_70681706
quote:
Op zondag 5 juli 2009 20:45 schreef knep het volgende:

[..]

Die uitspraak was dan ook niet helemaal serieus .
Na de eerste bergrit weten we meer over het vormpeil van Menchov.
Als hij dan niet al thuis zit.
pi_70681851
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:44 schreef Barca het volgende:

[..]

Als hij dan niet al thuis zit.
Tuurlijk niet.
x
pi_70681985
http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-537959/mentsjov-aan-start-tweede-etappe

Hij blijft wel nuchter... komt wel goed
x
  zondag 5 juli 2009 @ 21:53:17 #150
30220 Barca
pi_70682076
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:47 schreef richbitch het volgende:

[..]

Tuurlijk niet.
Zo natuurlijk vind ik dat niet.
pi_70709221
Goed opgelet weer vandaag
  maandag 6 juli 2009 @ 18:13:46 #152
11102 knep
Mountainfreak
pi_70709257
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:12 schreef Wombcat het volgende:
Geldt misschien nog meer voor z'n ploegmaat waarbij hij (waarschijnlijk) in het wiel zat.
pi_70709345
quote:
Op zondag 5 juli 2009 21:51 schreef richbitch het volgende:
http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-537959/mentsjov-aan-start-tweede-etappe

Hij blijft wel nuchter... komt wel goed
Wat een held.
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:13 schreef knep het volgende:

[..]

Geldt misschien nog meer voor z'n ploegmaat waarbij hij (waarschijnlijk) in het wiel zat.
Kopman moet zelf natuurlijk ook scherp zijn.
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 18:16:46 #154
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_70709347
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:12 schreef Wombcat het volgende:
Goh, als je dat tegen iedere renner die vandaag goed heeft opgelet zou moeten zeggen was je lang bezig. Maar goed, het is natuurlijk wel weer heel erg typisch en ik kan me er nogal over opwinden dat Rabo vervolgens niets doet om bij de eerste groep te komen. Dwazen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_70709401
quote:
Op maandag 6 juli 2009 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Goh, als je dat tegen iedere renner die vandaag goed heeft opgelet zou moeten zeggen was je lang bezig.
Klopt er hebben een hoop zitten slapen vandaag.
quote:
Maar goed, het is natuurlijk wel weer heel erg typisch en ik kan me er nogal over opwinden dat Rabo vervolgens niets doet om bij de eerste groep te komen. Dwazen.
Erg vreemd idd.
pi_70709605
Ach, mee gaan sleuren om alleen Armstrong terug te pakken is ook weer zo wat. Ze verliezen helemaal niks op de overige kopmannen...

Erg handig is het uiteraard niet natuurlijk (het groen is nu wel weg bijvoorbeeld). Echt een valse start voor Rabo...
pi_70709747
Het is ook niet slim om Armstrong maar 40 seconden cadeau te geven (maar dat geldt dus voor alle ploegen).
En groen is nu definitief weg.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:42:18 #158
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70710220
Tja ik snap best dat ze niet op kop gaan sleuren. Morgen wacht een ploegentijdrit en het is dus ook niet erg handig als je nu je hele ploeg er doorheen draait en morgen de rekening krijgt.
  maandag 6 juli 2009 @ 18:52:15 #159
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70710589
Ongelofelijk eigenlijk ook die knuppel van een Freire.
Zegt voor het groen te gaan en mist de 1e twee sprints, de tweede volkomen door eigen schuld.

Tja en die topictitel,
pi_70712226
Hopelijk betrappen ze hem op doping. Kan hij mooi ophoepelen. Deze gast maakt niks klaar.
pi_70712257
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk betrappen ze hem op doping. Kan hij mooi ophoepelen. Deze gast maakt niks klaar.
Oprotten met de Girowinnaar.
  maandag 6 juli 2009 @ 19:33:29 #162
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70712280
quote:
mafkees
pi_70712349
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Oprotten met de Girowinnaar.
In de Giro werd hij er in de bergen ook gewoon uitgereden.
  maandag 6 juli 2009 @ 19:35:18 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70712375
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

jij hebt zeker een andere Giro gezien

[ Bericht 14% gewijzigd door Szura op 06-07-2009 19:45:15 ]
pi_70712666
Kijk dit soort reacties krijg je nou al Meneer Smeets rare filmpjes gaat laten zien tijdens de avond etappe en gaat laten zien dat Menchov een smsje aan het lezen is en dan gaat beweren dat het waarschijnlijk uit Wenen komt!En dan ook nog eens elke keer het zelfde roepen van Menchov de zwijger enzo.

Smeets schaam je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik geloof in Menchov zolang er niks bewezen is en we alleen maar af moeten gaan op de Duitse media die de ene na de andere roddel verspreiden!
pi_70712690
quote:

[..]

Je hebt gekeken?
pi_70712773
quote:
Maar drie grote rondes gewonnen. Er fietsen weinig mensen rond in de Tour die meer hebben gepresteerd.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:03:06 #168
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70713584
quote:

[..]

Epic fail
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_70713904
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Falco het volgende:

[..]

Epic fail
Epic fail? Ik vond dat Di Luca een betere Giro heeft gereden dan Menchov.
pi_70713985
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dan snap jij er weinig van.
pi_70713991
quote:
Op maandag 6 juli 2009 19:42 schreef forzaudinese het volgende:
Kijk dit soort reacties krijg je nou al Meneer Smeets rare filmpjes gaat laten zien tijdens de avond etappe en gaat laten zien dat Menchov een smsje aan het lezen is en dan gaat beweren dat het waarschijnlijk uit Wenen komt!En dan ook nog eens elke keer het zelfde roepen van Menchov de zwijger enzo.

Smeets schaam je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tsja, ik vond dat ook een beetje Telegraafjournalistiek
Als ie zo doet kan ie ook wel bij die visverpakkers werken
  maandag 6 juli 2009 @ 20:13:48 #172
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70714015
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

pi_70714188
Typerend weer voor Denis dat hij niet bij de eerste groep zat. DE kans om tijd in te lopen vandaag.
pi_70714349
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef TUFKAL het volgende:
Typerend weer voor Denis dat hij niet bij de eerste groep zat. DE kans om tijd in te lopen vandaag.
Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.
pi_70714608
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.
Ook dat, alhoewel ik Sastre wel had verwacht.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:35:40 #176
179534 Waaghals
pi_70714972
quote:

[..]

Des te meer reden om wel mee te zitten.
Maar goed heb toch niks met Menchov, ik zie de horrorstory al uitkomen dat Armstrong morgen het geel pakt. Misschien moet Contador zijn benen maar beetje stilhouden morgen.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:54:15 #177
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_70715809
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Des te meer reden om wel mee te zitten.
Maar goed heb toch niks met Menchov, ik zie de horrorstory al uitkomen dat Armstrong morgen het geel pakt. Misschien moet Contador zijn benen maar beetje stilhouden morgen.
Telt de tijd van de laatste renner?

Overigens vind ik persoonlijk menchov vaak niet uitblinken in dit soort situaties. Hij verliest vaak lullige seconden op dit soort manieren de jaren door.
  maandag 6 juli 2009 @ 20:55:11 #178
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70715846
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Telt de tijd van de laatste renner?

Overigens vind ik persoonlijk menchov vaak niet uitblinken in dit soort situaties. Hij verliest vaak lullige seconden op dit soort manieren de jaren door.
nee de eerste 5 tellen mee
  maandag 6 juli 2009 @ 20:57:01 #179
67640 SaintOfKillers
pi_70715935
quote:

[..]

Wanneer gebeurde dat eerder bij hen?
pi_70717623
quote:
Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef TUFKAL het volgende:
x
  maandag 6 juli 2009 @ 21:45:44 #181
179534 Waaghals
pi_70718300
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef richbitch het volgende:

[..]

bullshit, menchov heeft meeste achterstand van favorieten des te meer reden om er wel bij te zitten.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:46:45 #182
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70718344
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Waaghals het volgende:

[..]

bullshit, menchov heeft meeste achterstand van favorieten des te meer reden om er wel bij te zitten.
pi_70719055
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Als hij de tour ooit wil winnen had hij zich hier moeten onderscheiden inderdaad.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:51:06 #184
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_70721674
En weer verliest hij tijd tijdens een normale etappe zoals altijd in een grote ronde.
pi_70721806
Tot wanneer loopt zijn contract eigenlijk? Meteen lozen die domme Rus.

Eidt: Jammer tot 2010. Dan maar transfervrij laten vertrekken ofzo.
  maandag 6 juli 2009 @ 22:59:08 #186
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_70722053
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef Palmboom313 het volgende:
En weer verliest hij tijd tijdens een normale etappe zoals altijd in een grote ronde.
Klopt, wil menchov de tour winnen moet hij op dit soort kleine momenten zich onderscheiden.
Wat wel leuk is, dat hij straks waarschijnlijk met 2 minuten achterstand de bergen begint, en dus mag gaan aanvallen! En dat is alleen maar leuk voor de tv kijker !
pi_70722496
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Klopt, wil menchov de tour winnen moet hij op dit soort kleine momenten zich onderscheiden.
Wat wel leuk is, dat hij straks waarschijnlijk met 2 minuten achterstand de bergen begint, en dus mag gaan aanvallen! En dat is alleen maar leuk voor de tv kijker !
Aanvallen komt niet voor in het woordenboek van Dennis Menchov.
pi_70723673
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

ik kan me nog goed herinneren dat hij vorig jaar onder uit gleed. Ook toen begon hij met een achterstand, maar toch had hij zich teruggeknokt.

Alpe D'Huez, als hij daar het wiel van Sastre kon houden, was hij de tourwinnaar geworden. Dus doe je speurwerk goed en ga ergens anders whinen
pi_70723712
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:36 schreef Daanus het volgende:

[..]

Alpe D'Huez, als hij daar het wiel van Sastre kon houden, was hij de tourwinnaar geworden. Dus doe je speurwerk goed en ga ergens anders whinen
Als ja....
  maandag 6 juli 2009 @ 23:48:42 #190
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_70724094
quote:

[..]

ik kan me nog goed herinneren dat hij vorig jaar onder uit gleed. Ook toen begon hij met een achterstand, maar toch had hij zich teruggeknokt.

As is verbrande turf.
  maandag 6 juli 2009 @ 23:59:40 #191
30220 Barca
pi_70724451
Als bestaat niet in de sport.
pi_70725512
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hou jij je maar bij het voetbal.. dit wordt niks zo Dirkje!
x
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:36:28 #193
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70725620
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als ja....
Dus aanvallen komt wel in zijn woordenboek voor, dat die aanval vervolgens niet lukt is wat anders...

Ook leuk om vandaag erkend waaierspecialist Moreau weer eens in actie te zien trouwens
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:47:58 #194
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_70725940
quote:

[..]

Wat te denken van die laatste sprint van Menchov in de Giro .. waar hij nog alles even iedereen uit het wiel fietst op het laatst.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 14:51:31 #195
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_70739991
Wat ben je allemaal aan het doen menchov!?
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:17:58 #196
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_70741211
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen menchov!?
Prutsen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 15:22:08 #197
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_70741379
edit
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_70746758
OMG Menchov gevallen
pi_70746906
En hoe ook Je begint je bijna af te vragen of ie het express doet..
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 17:51:53 #200
65960 sanger
pi_70748026
En waarom hij het alleen in de Tour doet

Niet het vallen, maar het tegenvallend presteren dan.
pi_70748674
Zag net de beelden pas, maar de eerste man ging de bocht ook niet helemaal lekker aan volgens mij.
pi_70787730
Vuile faalhaas
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:10:52 #203
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70788646
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vuile faalhaas
Jij moet het volgend voetbalseizoen echt zwaar hebben
je kan topics volkladden met dit soort posts.

OT: Menchov mag wel blij zijn dat ze vooraan niet volop doorreden en dat ie er nog bij kon komen
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:37:36 #204
65960 sanger
pi_70789556
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Szura het volgende:
OT: Menchov mag wel blij zijn dat ze vooraan niet volop doorreden en dat ie er nog bij kon komen
Indd. Of hij nu gewoon weer de boot miste, of niet meekon weet ik niet. Maar hij is niet op zijn sterkst
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:48:42 #205
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_70792096
Hier dan maar ook ff:
quote:
Mentsjov komt wel een beetje over als die Irakese minister van informatie onder Saddam, "Er is helemaal niets aan de hand" (terwijl er op de achtergrond zo'n 50000 Amerikaanse militairen Bagdad intrekken).
wie shopt hem?
---

Dit schreef ik gister op het etappe 4 forum, maar ik vond hem toepasselijk om hier ook ff neer te zetten

met dank aan Roel Jewel voor de pic

[ Bericht 5% gewijzigd door Magere_Gein op 09-07-2009 19:52:54 ]
Er is leven na de lach.
pi_70819741
¿no problem no ? can happen,bit more complicated, but only 6th stage no ?
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:27:30 #207
40566 Ericr
Livewrong
pi_70819796
4 minutes or 5 minutes, makes no difference, no?
pi_70819854
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef Ericr het volgende:
4 minutes or 5 minutes, makes no difference, no?
Het is erg maar moest er wel om glimlachen. Waar zal menchov zich nu op richten? Berg etappe overwinning? Het is toch vrij .. zinloos om nu nog alleen voor het klassement te gaan?
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:30:45 #209
40566 Ericr
Livewrong
pi_70819927
De rode lantaarn.
pi_70819936
Misschien kan hij zich beter gaan concentreren op de bolletjes trui. Ze laten hem toch niet rijden dus een dagoverwinning lijkt me kansloos.
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:31:22 #211
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70819949
1 opsteker: meer klassementsrenners hebben tijd verloren
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:32:16 #212
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70819983
Afstappen en voorbereiden op de Vuelta...
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:33:00 #213
67640 SaintOfKillers
pi_70820005
Het begint een beetje triest te worden.

Als er een waaier wordt getrokken of een valpartij is en ze gaan opsommen welke klassmentsrenners zich hebben laten verrassen omdat ze te ver naar achteren zaten, kunnen ze ondertussen Menchov standaard bovenaan zetten. Je zou toch denken dat hij ondertussen per ongeluk al eens iets juist had gedaan.
pi_70820069
Het komt allemaal door breukink
de verklaring ook van breukinK gister over waarom menchov niet in de eerste waaier zat
"ja de hele ploeg was een beetje van slag door de valpartij van Gesink"
mietje dat het is
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:35:41 #215
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70820098
Vorig jaar heeft hij ook onnodig tijd laten liggen. De tijd die hij daar onnodig liet liggen was net genoeg om met 10 seconden voorsprong de Tour gewonnen te hebben.

Ik weet wel: dat telt niet maar toch. Om aan te geven dat Menchov al vaker op cruciale momenten iets heeft laten liggen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70820110
Het wordt wel heel kansloos nu ja. Maar goed, wat doe je eraan? Het is niet anders. Dan maar voor een etappezege gaan...
pi_70820113
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het begint een beetje triest te worden.

Als er een waaier wordt getrokken of een valpartij is en ze gaan opsommen welke klassmentsrenners zich hebben laten verrassen omdat ze te ver naar achteren zaten, kunnen ze ondertussen Menchov standaard bovenaan zetten. Je zou toch denken dat hij ondertussen per ongeluk al eens iets juist had gedaan.
Maar dit was in de Giro en de 2 vuelta's die hij won toch niet het geval ? In de giro is hij ook eens gevallen en in de vuelta heb je ook waaier etappes..
pi_70820123
Wat is er met die gast zeg .
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Klopkoek het volgende:
1 opsteker: meer klassementsrenners hebben tijd verloren
Wie dan allemaal? Ik zie Menchov op 1 minuut, en verder valt het wel mee volgens mij.
pi_70820154
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
Vorig jaar heeft hij ook onnodig tijd laten liggen. De tijd die hij daar onnodig liet liggen was net genoeg om met 10 seconden voorsprong de Tour gewonnen te hebben.

Ik weet wel: dat telt niet maar toch. Om aan te geven dat Menchov al vaker op cruciale momenten iets heeft laten liggen.
Nee hoor, hij heeft echt niet zoveel tijd verloren toen dat hij zonder dat tijdsverlies zou hebben gewonnen. Dan had hij volgens mij nog steeds een minuutje tekort gekomen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:48:40 #220
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70820519
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Wopper1 het volgende:
Wat is er met die gast zeg .
[..]

Wie dan allemaal? Ik zie Menchov op 1 minuut, en verder valt het wel mee volgens mij.
Dessel, Rolland, Anton, Moinard, Karpets, Coppel, Moreau, Arroyo, Astarloza, Zubeldia, Guttierez, Casar.

Positief blijven he? Zal Menchov ook wel zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:49:39 #221
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70820548
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee hoor, hij heeft echt niet zoveel tijd verloren toen dat hij zonder dat tijdsverlies zou hebben gewonnen. Dan had hij volgens mij nog steeds een minuutje tekort gekomen.
Jawel. Hij verloor 40 seconden met een waaier, 40 seconden met een afdaling, viel een keer en verloor 20 seconden doordat hij iemand niet kon ontwijken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70820550
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dessel, Rolland, Anton, Moinard, Karpets, Coppel, Moreau, Arroyo, Astarloza, Zubeldia, Guttierez, Casar.

Positief blijven he? Zal Menchov ook wel zijn.
Gevallen, no?
Positief, no?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_70820566
Als ik ploegleider was had ik nu menchov de bus uit gegooid en gezegd: "je ziet maar hoe je bij het hotel komt"
pi_70820639
Knap dat jij nog zo positief kan blijven marcodej
pi_70820677
Joh, dit is alleen maar positief. Nu zal het voor hemzelf, de ploegleiding en de tourfavorieten definitief duidelijk zijn dat hij geen kandidaat voor het klassement meer is.
Zo kan Menchov dus lekker voor ritzeges gaan. Misschien wel de bolletjestrui?

Al weet je het nooit met de ploegleiding van Rabo. Soms denk ik dat zij zo'n dikke plaat voor hun kop hebben dat ze zelfs nu nog het klassement als doel blijven houden.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_70820712
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Knap dat jij nog zo positief kan blijven marcodej
Met relativeren en iets verder kijken dan alleen maar Rabo kom je een heel eind.
pi_70820774
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:53 schreef UltraR het volgende:
Joh, dit is alleen maar positief. Nu zal het voor hemzelf, de ploegleiding en de tourfavorieten definitief duidelijk zijn dat hij geen kandidaat voor het klassement meer is.
Zo kan Menchov dus lekker voor ritzeges gaan. Misschien wel de bolletjestrui?

Al weet je het nooit met de ploegleiding van Rabo. Soms denk ik dat zij zo'n dikke plaat voor hun kop hebben dat ze zelfs nu nog het klassement als doel blijven houden.
Ik hoop inderdaad op zo'n landis ontsnapping van Menchov, zodat hij weer in goede aarde zal vallen bij iedereen hier. Hij kan immers echt wel goed fietsen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:00:14 #228
67640 SaintOfKillers
pi_70820892
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen. Ik zie 'm met de beste wil van de wereld zelfs nooit in de eerste helft van de slotklim aanvallen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:01:39 #229
40566 Ericr
Livewrong
pi_70820933
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar dat geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen.
In een parallel universum misschien wel. Volgens mij is hij al aardig lamgeslagen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:01:46 #230
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70820940
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

Met relativeren en iets verder kijken dan alleen maar Rabo kom je een heel eind.
Het is überhaupt jammer dat er nog maar weinig goede Nederlandse wielrenners meer zijn.

Ik denk dat het supporteren voor Rabo alsof het een voetbalclub is en het meeleven met Menchov uit die armoede is ontstaan. Vroeger had je dat niet zo. Zoals het hoort, want een wielerploeg is geen voetbalclub en wielrennen is primair nog altijd een individuele sport.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70820948
quote:
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen. Ik zie 'm met de beste wil van de wereld zelfs nooit in de eerste helft van de slotklim aanvallen.
Ik denk niet dat die gedachte bij Menchov opkomt.
Maat het zou wel mooi zijn. Zülle heeft het ook eens gedaan toen 'ie bij de eerste bergrit al op grote achterstand stond en daarom maar in de aanval trok.
pi_70820950
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik hoop inderdaad op zo'n landis ontsnapping van Menchov, zodat hij weer in goede aarde zal vallen bij iedereen hier. Hij kan immers echt wel goed fietsen.
Zal Astana nooit toelaten.
In de tour van de landis ontsnapping was er in het peleton geen team dat kon controleren
Astana kan dat wel
pi_70820977
quote:
Nee, volgens mij heeft hij alle ambitie al opgegeven voor deze ronde. Hij doet niet eens zijn best meer om echt vooraan te zitten. Menchov heeft al vaker laten zien dat hij snel het kopje laat hangen als het tegenzit.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:04:17 #234
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70821030
quote:
Hij zal dat dan zondag over een week moeten gaan doen. Voor dat moment zie ik weinig mogelijkheden. Je hebt weinig aan bergen die 40 kilometer voor de streep liggen en je 20 kilometer vlak moet rijden.

(matige Tour dit jaar trouwen qua parcours)
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:07:55 #235
67640 SaintOfKillers
pi_70821157
Uiteindelijk heeft Menchov zijn 3 grote ronde's vooral gewonnen door sterke tijdritten te rijden en in de bergen te volgen (eventueel in de slotkilometer wegspringen).

Die paar keren dat hij eens wat vroeger ging (in de Tour vooral) kwam hij zichzelf elke keer tegen en werd hij nog voorbij gereden. Het is gewoon geen renner voor de lange aanval. Hij kan bergop versnellen en dus aanvallen counteren, maar hij kan dat nooit lang volhouden.

Dat is niet mentaal, maar gewoon een fysieke beperking.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:36:34 #236
40566 Ericr
Livewrong
pi_70822003
Kan de topictitel niet veranderd worden in 'wel kleurloos en doelloos'?
pi_70822167
menchov kan beter afstappen en zich richten op de vuelta. lijkt me met de start in assen voor rabobank nu ook interessanter met gesink eruit en een falende kopman.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:45:25 #238
68638 Zwansen
pi_70822282
Denk dat Menchov sowieso de komende 2 dagen afwacht. Maar het kan geen toeval zijn dat alle Rabo's lopen te sukkelen. Zit gewoon niet goed in dat team volgens mij.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:47:11 #239
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70822330
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef Bartoli het volgende:
menchov kan beter afstappen en zich richten op de vuelta. lijkt me met de start in assen voor rabobank nu ook interessanter met gesink eruit en een falende kopman.
Reed hij in 2007 ook niet als een natte krant rond en zat hij in het treintje Ramussen niet nog voor Dekker en Boogerd geposteerd en moest hij toen ook niet eerder lossen dan Dekker en Boogerd? Of verbeeld ik me dat nu?

Beetje vreemd die wisselvalligheid
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70822457
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Reed hij in 2007 ook niet als een natte krant rond en zat hij in het treintje Ramussen niet nog voor Dekker en Boogerd geposteerd en moest hij toen ook niet eerder lossen dan Dekker en Boogerd? Of verbeeld ik me dat nu?

Hoezo vreemd? Als Menchov zijn kop laat hangen dan wordt het ook niet beter met hem, maar blijft hij verliezen. Dat was in 2007 ook zo.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_70822472
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Klopt. Vaak was Boogerd de laatste man, daarvoor TD. Terwijl Menchov eigenlijk bijna gelijkwaardig aan Rasmussen zou moeten zijn bergop.
sig verwijderd door FA
pi_70822605
Dit is gewoon heel erg verdacht (zonder iemand te beschuldigen). Het gaat er mij gewoon niet in dat je met gemak een Giro kan winnen, en 1,5 maand later gewoon niks meer kan laten zien.
pi_70822615
Menchov + Tour =
pi_70822670
Waar zijn de fans van de Giro eigenlijk gebleven?
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:57:39 #245
40566 Ericr
Livewrong
pi_70822683
Nog niet zolang geleden was hij een held maar op deze manier vergooi je natuurlijk zelf het heldendom. Je kan niet iedere seconde attent rijden maar Menchov lijkt wel rond te rijden omdat het moet.
pi_70822768
ff afwachten wat Menchov morgen doet of van het weekend. als hij een etappe kan winnen dan is dat nog het hoogst haalbare. indien hij wederom faalt kan hij beter afstappen en zich net als gesink focussen op de Vuelta
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:02:50 #247
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70822860
http://player.nos.nl/inde(...)9709/category/sport/

Welke stagair van de NOS stelt nu weer de vragen?

Die Han Kock is al erg maar deze met het Wassenaarse accent slaat alles.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70822928
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:55 schreef Wopper1 het volgende:
Dit is gewoon heel erg verdacht (zonder iemand te beschuldigen). Het gaat er mij gewoon niet in dat je met gemak een Giro kan winnen, en 1,5 maand later gewoon niks meer kan laten zien.
Waarom is dat dan verdacht? Ik denk dat het eerder andersom verdacht zou zijn, het is al meer dan een decennium geleden dat iemand echt top was in beide rondes. Alsof je een vormpiek anderhalve maand kan vasthouden.
pi_70822978
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:04 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Waarom is dat dan verdacht? Ik denk dat het eerder andersom verdacht zou zijn, het is al meer dan een decennium geleden dat iemand echt top was in beide rondes. Alsof je een vormpiek anderhalve maand kan vasthouden.
Je hebt toch best nog wel verschil tussen een piek en gewoon degelijk rijden (zonder op te vallen maar ook zonder minutenverlies).
pi_70823029
quote:
Het zou wel de manier zijn om nog iets van deze ronde te maken. Hij is het aan zijn stand, dikke salaris en publiek verplicht maar ik denk niet dat hij dat gaat doen. Ik verwacht dat hij gewoon gaat volgen en als hij nog steeds van voren zit (waar ik sterk aan twijfel) in de laatste paar 100 meter probeert weg te sprinten.

Nu de Rabo de gele, witte, bollen en waarschijnlijk de groene trui kan vergeten moet de ploeg overschakelen op de Skil tactiek: Aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen. Met o.a. Ten Dam en Clement zie ik dat wel zitten, echter Menchov lijkt me daar niet geschikt voor.

Of zou Menchov de Tour gewoon uit moeten rijden (of over een week afstappen) zonder erg diep te gaan en zich richten op de Vuelta? Carlos Sastre heeft een paar jaar geleden ook alle 3 de rondes in 1 jaar gereden.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:09:02 #251
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70823070
Mentsjov zit teveel met Wenen in zijn hoofd .
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:10:46 #252
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70823132
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef Falco het volgende:
Mentsjov zit teveel met Wenen in zijn hoofd .
Kluivert 86ste minuut
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70823774
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef groenen het volgende:
Waar zijn de fans van de Giro eigenlijk gebleven?
Hier
maar ik dacht altijd dat de Giro een voorbereiding was voor de Tour
Die trainer van rabo moeten ze direct ontslaan.
volgens mij is er geen enkele rabo renner die hier zijn vormpiek haalt.
pi_70824175
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het zou wel de manier zijn om nog iets van deze ronde te maken. Hij is het aan zijn stand, dikke salaris en publiek verplicht maar ik denk niet dat hij dat gaat doen. Ik verwacht dat hij gewoon gaat volgen en als hij nog steeds van voren zit (waar ik sterk aan twijfel) in de laatste paar 100 meter probeert weg te sprinten.

Nu de Rabo de gele, witte, bollen en waarschijnlijk de groene trui kan vergeten moet de ploeg overschakelen op de Skil tactiek: Aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen. Met o.a. Ten Dam en Clement zie ik dat wel zitten, echter Menchov lijkt me daar niet geschikt voor.

Of zou Menchov de Tour gewoon uit moeten rijden (of over een week afstappen) zonder erg diep te gaan en zich richten op de Vuelta? Carlos Sastre heeft een paar jaar geleden ook alle 3 de rondes in 1 jaar gereden.
Da's te zwaar voor 'm denk ik.

Ze moeten Menchov gewoon een flinke schop onder zijn kont geven en 'm in één van de bergetappes (niet morgen) vroeg laten aanvallen. En als het dan mislukt is het jammer, maar heeft 'ie het iig geprobeerd.
pi_70824233
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:31 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Hier
Ik dacht eigenlijk hetzelfde (voor de Giro tenminste).
Maar toen ik hoorde dat 'ie wel echt een doel had gemaakt van de Giro, twijfelde ik er wel aan. Ik denk nu eigenlijk ook meer dat 'ie bij de Giro al echt top wilde zijn, en hoopte dat 'ie dat dor kon trekken naar de Tour, maar dat lijkt niet het geval.
Hij zou nog kunnen verbeteren, maar dat betwijfel ik.
pi_70824254
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:31 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Hier
nee.. de rabo ploeg heeft gewoon te snel gepiekt.. het komt bijna niet voor dat de winnaar van de Giro ook goed presteert in de Tour.. dus op zich was het wel redelijk te verwachten dat ze nu een beetje door het ijszakken..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:46:54 #257
40566 Ericr
Livewrong
pi_70824309
Ik wil een mijnwerkerskop zien morgen, de dood of de gladiolen. Maar volgens mij is de mentale weerbaarheid van Menchov daarvoor niet hoog genoeg.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:52:58 #258
65960 sanger
pi_70824531
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ze moeten Menchov gewoon een flinke schop onder zijn kont geven en 'm in één van de bergetappes (niet morgen) vroeg laten aanvallen. En als het dan mislukt is het jammer, maar heeft 'ie het iig geprobeerd.
Waarom niet morgen? Denk je dat Astana iemand op bijna vijf minuten morgen niet wat ruimte zou geven?
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:54:11 #259
179534 Waaghals
pi_70824583
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is überhaupt jammer dat er nog maar weinig goede Nederlandse wielrenners meer zijn.

Ik denk dat het supporteren voor Rabo alsof het een voetbalclub is en het meeleven met Menchov uit die armoede is ontstaan. Vroeger had je dat niet zo. Zoals het hoort, want een wielerploeg is geen voetbalclub en wielrennen is primair nog altijd een individuele sport.
Volledig mee eens, ik erger me al paar jaar daaraan.
pi_70824639
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom niet morgen? Denk je dat Astana iemand op bijna vijf minuten morgen niet wat ruimte zou geven?
Niet als het Menchov betreft.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:58:55 #261
40566 Ericr
Livewrong
pi_70824761
Als een concurrent gevallen is help je hem niet overeind maar geef je hem beter nog een paar pestklappen. Als Menchov straks op 15 minuten staat mag hij misschien een keer mee in een ontsnapping, nu zal hij weinig ruimte krijgen lijkt me.
pi_70824774
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef Ericr het volgende:
Ik wil een mijnwerkerskop zien morgen, de dood of de gladiolen. Maar volgens mij is de mentale weerbaarheid van Menchov daarvoor niet hoog genoeg.
hij heeft totaal geen mentale weerbaarheid volgens mij.. als het even een beetje tegenzit gaat het helemaal mis..
pi_70824864
In de Giro stond hij in het begin toch ook op achterstand? Of niet? Ik weet het ff niet meer.
Er is leven na de lach.
pi_70825226
Ja, maar dat was niet heel veel en daar was hij de beste tijdrijder.
pi_70825308
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:58 schreef Ericr het volgende:
Als een concurrent gevallen is help je hem niet overeind maar geef je hem beter nog een paar pestklappen. Als Menchov straks op 15 minuten staat mag hij misschien een keer mee in een ontsnapping, nu zal hij weinig ruimte krijgen lijkt me.
Ach, ik hoop eigenlijk op een scenario sastre in de giro. In het begin van de col kijkt iedereen maar, en blijven maar kijken. Sastre ging, en de rest bleef kijken. Dat is de hoop voor de menchov fans morgen, als hij aangaat dat de rest van de favorieten blijven kijken.
pi_70825820
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:55 schreef VoreG het volgende:

[..]

Niet als het Menchov betreft.
Precies. Dan moet 'ie op minstens 10 minuten staan. Dus morgen en overmorgen nog wat tijd verliezen en dan aanvallen
of naar huis toe gaan, dat is misschien waarschijnlijker
pi_70825943
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Precies. Dan moet 'ie op minstens 10 minuten staan. Dus morgen en overmorgen nog wat tijd verliezen en dan aanvallen
Dat kan hij toch niet maken? Naar huis gaan? Dan krijgt rabo echt de stront emmer flink over hun heen, Menchov acht ik echt nog wel in staat om een berg etappe te winnen. En als hij echt zou willen zou hij bijv. ook de bollen kunnen winnen.
pi_70826208
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat kan hij toch niet maken? Naar huis gaan? Dan krijgt rabo echt de stront emmer flink over hun heen, Menchov acht ik echt nog wel in staat om een berg etappe te winnen. En als hij echt zou willen zou hij bijv. ook de bollen kunnen winnen.
Nee, dat kan 'ie niet maken.
Maar eerlijk gezegd zie ik Menchov ook nog niet direct een lange aanval proberen. SoK zei wel dat Menchov dat niet aan zou kunnen, gezien zijn ineenstorten op Alpe d'Huez vorig jaar. Maar een aanval onderaan een slotklim is nog weer iets anders als een lange aanval.
In een groepje moet Menchov dat zeker kunnen imo, en daar zijn een paar etappes wel geschikt voor. De 2e en 3e in de Pyreneën. Daarvan heeft Menchov imo alleen in de laatste kans om in een lange aanval mee te gaan, omdat na morgen hij nog niet voldoende tijd verloren zal hebben om hem als kansloos te zien (hij krijgt dan nog geen ruimte). Oftewel: dan moet 'ie overmorgen nog eens tijd verliezen.
En de 2e en 3e etappe in de Alpen, waarbij met name die laatste er goed voor geschikt is door het aantal bergen dat daarin zit.
Kortom: naar mijn idee zal het nog wel even duren voordat Menchov (eventueel) weer iets laat zien.

Het is overigens wel de vraag of ze bij Astana iemand van Rabo zullen laten rijden.
pi_70826386
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:01 schreef Magere_Gein het volgende:
In de Giro stond hij in het begin toch ook op achterstand? Of niet? Ik weet het ff niet meer.
De Giro vergelijken met de tour
Menchov laat het gewoon enorm afweten.
pi_70826598
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Of Menchov MOET naar huis? En met hem.....
pi_70826741
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef jantje1234 het volgende:

[..]

Of Menchov MOET naar huis? En met hem.....
Waarom MOET 'ie naar huis? Wat win je daarmee? Behalve dat Rabo een renner minder in koers heeft?
pi_70826866
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:42 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

De Giro vergelijken met de tour
Idd, de Giro is een veel mooiere koers
quote:
Menchov laat het gewoon enorm afweten.
Ja, hij had misschien beter moeten presteren, maar heeft toch mooi de Giro gewonnen.
Menchov is van het niveau Evans, en waar staat Evans? Die mag volgens mij in zijn handen knijpen als 'ie nog bij de eerste 5 eindigt. Nee, daar mag je blij mee zijn. Dan kun je beter de Giro gewonnen hebben imo.
pi_70826911
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom MOET 'ie naar huis? Wat win je daarmee? Behalve dat Rabo een renner minder in koers heeft?
Ow srry, ik zal mijn nader toelichten.

Ik zal zeggen dat mijn doemdenken al begonnen is..
Er zijn er dan dus wel wat meer dan één renner die naar huis moeten..
pi_70826981
Foutje..
pi_70827015
In de Giro vond iedereen (waaronder ik) hem mentaal zo sterk omdat ie twee weken lang de druk van de roze trui en Di Luca zo goed aankon en werd hij geprezen omdat hij zo stoïcijns was, en nu is hij ineens mentaal zwak...

Ik denk dat wat Wombcat zei wel waar is: hij heeft van de Giro een doel gemaakt en hoopte zijn vorm door te kunnen trekken naar de Tour. Dat is blijkbaar niet gelukt en nu vind hij het wel best of zo: hij heeft toch de Giro al gewonnen. Hij heeft inderdaad ff een flinke schop onder zijn hol nodig om nog iets moois te laten zien...

Dat hij een schop onder zijn hol nodig heeft, kan je inderdaad zien als een mentale zwakte. Maar ik denk dat als hij de vorm wel had gehad (wat hij nu dus blijkbaar niet heeft) dat hij dan wel gefocused is. Maar ik denk dat hij zelf al gemerkt heeft dat het niet gaat, dus geeft hij er in dit soort etappes maar de brui aan.

Misschien is het feit dat hij zo rustig is zowel zijn kracht als zijn zwakte. Als het goed gaat houdt hij zijn koppie erbij en gaat hij niet naast zn schoenen lopen, maar als het slecht gaat blijft ie te rustig en mist hij de scherpte en de agressiviteit om dat om te draaien.
pi_70827370
Ik vind Menchov een prutser in deze tour.
Maar de schuld ligt bij de ploegleiding die er jaar na jaar niet in slaagt om Menchov goed voor te bereiden voor de Tour de France.
Wij weten allemaal dat Menchov het wel kan. Als hij de vorm van de Giro hier zou hebben, denk ik dat hij de tour zou kunnen winnen. Maar de Rabo leiders lukt het gewoon niet om menchov in die vorm in de tour te laten rijden.

2 jaar geleden was het nog zo dat Menchov eerst een grote ronde moest rijden zodat hij in de volgende grote ronde een betere vorm zou hebben. En nu is het zo dat de Giro juist niet goed voor hem was...
pi_70827443
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ach, ik hoop eigenlijk op een scenario sastre in de giro. In het begin van de col kijkt iedereen maar, en blijven maar kijken. Sastre ging, en de rest bleef kijken. Dat is de hoop voor de menchov fans morgen, als hij aangaat dat de rest van de favorieten blijven kijken.
Kloden, Leipheimer, Popovitch en Zubeldia rijden dat gaatje echt wel dicht hoor. mentsjov gaat nergens heen al staat hij op 20 minuten.
pi_70827579
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Eens, maar zie je dat Breukink doen? Ik niet. Kan zijn dat Breukink binnenskamers wel met de vuist op tafel slaat, maar ik kan het me niet echt voorstellen.
pi_70827768
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Eens, maar zie je dat Breukink doen? Ik niet. Kan zijn dat Breukink binnenskamers wel met de vuist op tafel slaat, maar ik kan het me niet echt voorstellen.
Nee, niet echt. Ik zei ook niet wat Breukink gaat doen, ik zeg wat er volgens mij moet gebeuren om nog wat van de tour te maken.
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:43:11 #280
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70828763
Wat kan iedereen die man toch afzeiken zeg.
Volgens mij is wat ie ook doet niet goed.
quote:
Breukink: Menchov zit niet goed in de koers BARCELONA -
Denis Menchov is in de Ronde van Frankrijk niet voldoende gefocust. Die kritiek kwam donderdag na de zesde etappe uit de mond van zijn ploegleider Erik Breukink. De Russische kopman van Rabobank verloor op weg naar Barcelona opnieuw een minuut op zijn concurrenten. De eindzege is inmiddels ver uit zicht.

"Het gat is wel heel groot”, vindt Breukink, die op tv bij de NOS aangaf dat er fysiek bij Mentsjov niets aan scheelt. Dat Menchov weer achterop was geraakt, noemde Breukink "een teken aan de wand.” Waarvan? "Dat je niet helemaal echt in de koers zit. Degenen die echt gefocust zijn, kunnen zich beter vooraan handhaven.”

Op een eindzege rekent Breukink niet: "Die verschillen zijn nu wel erg groot. Je moet eerst zien hoe je morgen bergop gaat rijden. Het is zaak het goede gevoel terug te halen en vandaar kijken we wat er mogelijk is.”
pi_70828948
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:43 schreef Szura het volgende:
Wat kan iedereen die man toch afzeiken zeg.
Volgens mij is wat ie ook doet niet goed.
[..]

Een minuut verliezen is dan ook niet goed, ofwel?
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:50:48 #282
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70829037
hij moet niet meer voor het klassement gaan, ritwinst zou al mooi zijn, mooier dan de eventuele top tien plaats.

hij heeft ten slotte al de op één na belangrijkste rittenkoers van het jaar gewonnen.
pi_70829645
Tja hij mag dan wel de Giro gewonnen hebben, wat een geweldige prestatie is en blijft... maar in deze ronde is ie toch geweldig aan het prutsen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:15:52 #284
40566 Ericr
Livewrong
pi_70829995
Life is a rocky road, no?
pi_70830560
Ajuus Menchov tijd om Contador te halen Rabo als hij weg gaat bij Astana
pi_70830626
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

nee.. Breukink is daarvoor een veel te zacht ei..
pi_70830643
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajuus Menchov tijd om Contador te halen Rabo als hij weg gaat bij Astana
Hehe, leuke droom voor Astana, maar haalbaar is het niet natuurlijk. Maar dat had je wel al door natuurlijk.
pi_70830978
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:31 schreef Armstrong1984 het volgende:

[..]

Hehe, leuke droom voor Astana, maar haalbaar is het niet natuurlijk. Maar dat had je wel al door natuurlijk.
Hoezo niet?

Garate en Menchov inruilen voor Contador. Voor het salaris hoef je het niet te doen.
pi_70831546
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:30 schreef MrMoon het volgende:

[..]

nee.. Breukink is daarvoor een veel te zacht ei..
laten we nu niet doen alsof de Breuk niets heeft bereikt bij Rabo. Dat is het andere uiterste.
pi_70832092
Men kan allemaal wel zeuren dat iedereen zo negatief is over Menchov. En ja .. dat gaat soms veel te ver hier. Maar is het niet opvallend dat hij van alle! favorieten die op voorhand! genoemd werden, menchov ver uit onderaan staat!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:09:55 #291
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_70834316
En toch gaat Mentsjov nog 3e worden, mark my words! (En morgen winnen).
Er is leven na de lach.
pi_70834487
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:09 schreef Magere_Gein het volgende:
hij zal morgen wel moeten winnen en wat tijd pakken wil ie nog een rol gaan spelen..
  vrijdag 10 juli 2009 @ 08:55:04 #293
65960 sanger
pi_70837991
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:09 schreef Magere_Gein het volgende:
Achter Armstrong en Contador?

En wat gaat Sastre dan doen? En de broertjes Schleck? En Leipheimer? En (zelfs) Vandevelde? En Evans? Dat zijn allemaal renners waar Menschov meer dan 2 minuten op moet goedmaken, dat zie ik hem niet meer doen.
pi_70840183
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Men kan allemaal wel zeuren dat iedereen zo negatief is over Menchov. En ja .. dat gaat soms veel te ver hier. Maar is het niet opvallend dat hij van alle! favorieten die op voorhand! genoemd werden, menchov ver uit onderaan staat!
Niet echt vreemd toch, als je pion bent in een dopingzaak die rond jou speelt. De rest hoeft niet in deze stress (word ik nu wel of niet gepakt) te rijden. Lijkt me niet echt goed voor je mentale weerbaarheid zo'n situatie.

Gezien de reactie van Menchov op de zaak Rasmussen, zal ik er maar niet op rekenen dat we nog iets gaan zien van hem deze Tour. Jammer, maar helaas..

Laten we alleen hopen dat de bom niet barst tijdens deze Tour, maar erna..
pi_70840950
Klik

Blog over Denis Menchov.
pi_70841013
Misschien moet hij maar voor de bollen gaan ofzo (al lijkt me dat niet erg waarschijnlijk)
pi_70841708
Ik denk dat ze Dennis beter uit de Tour kunnen halen om hem vervolgens in de Vuelta in te zetten.
pi_70842121
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat ze Dennis beter uit de Tour kunnen halen om hem vervolgens in de Vuelta in te zetten.
Wat een onzin zeg, de Vuelta is nog ver weg en Denis gaat echt niet 3 rondes rijden dit jaar.
pi_70842152
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:17 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, de Vuelta is nog ver weg en Denis gaat echt niet 3 rondes rijden dit jaar.
Daarom moeten ze hem voor de bergen uit de Tour halen. Dan rijd hij er dit jaar eigenlijk maar 2.
pi_70842213
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daarom moeten ze hem voor de bergen uit de Tour halen. Dan rijd hij er dit jaar eigenlijk maar 2.
Dat zal niet gebeuren, waarom zouden hem er in vredesnaam uithalen?
pi_70842310
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:19 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Dat zal niet gebeuren, waarom zouden hem er in vredesnaam uithalen?
Omdat door fietsen hem meer schade toebrengt dan dat het wat oplevert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')