abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69948280
Adoreer hier deze welbespraakte Rus na zijn zoveelste nietszeggende interview. Roem hem na weer een schitterende plakmanoeuvre. Bejubel hem als hij moet lossen na mee in de aanval te zijn gegaan. Bewonder hem als hij op kop heeft gesleurd nadat hij in een waaierrit te ver van achteren te hebben gezeten. Eer hem als Gesink in dienst voor hem op kop moet gaan rijden om de 4e plaats in het klassement veilig te stellen. Geneer je niet, alles wat Menchov doet is immers goed, wat zeg ik, beter, wat zeg ik, best. Schroom je niet om hem een gouden veer in z'n reet te steken, recentelijk is immers duidelijk geworden dat de poep van Menchov naar lavendel riekt.

Waag het niet kritiek op Menchov te hebben, Menchov won immers de Giro na een fantastisch tactisch steekspel met Di Luca, de Vuelta zelfs twee keer (dat die dopehond van een Heras hem een keer voor schut zette vergeten we gewoon). Hij rijdt immers ook bij Rabo en ik ga zometeen weer in m'n Rabo-pyama slapen onder m'n Rabo-dekbed. Wee je gebeend als ik morgenvroeg met het slaap nog in de ogen een woordje van kritiek op de heilige Denis lees hier. Leipheimer en Evans zijn kutrenners, maar Menchov die exact hetzelfde doet is een held, begrepen?

pi_69948589
Goed bezig ,
pi_69948627
Wat een geweldige positieve en leuke insteek voor een topic! In de eregalerij zal deze niet misstaan!
Jij was ook diegene met het geweldige gevoel voor de heer Evans?
All management is Strategic Management.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:55:12 #4
202348 Susi
Temple of Love
pi_69948757
Toch vind ik 'm sympathiek.
  donderdag 11 juni 2009 @ 19:58:11 #5
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69948888
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:45 schreef wimderon het volgende:

[ afbeelding ]
Raar voorbeeld dat je daar kiest om je sarcastische stukje kracht bij te zetten. Menchov had toen immers net aangevallen.
pi_69948919
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:52 schreef GodsSon het volgende:
Jij was ook diegene met het geweldige gevoel voor de heer Evans?
Nee, ik was degene met de redelijk objectieve kijk richting Evans. Maar laat ons hier niet over die non-renner praten, gooi er liever een 'Menchov ' uit. Ik denk dat hij recentelijk wel fameus van zijn stoel op is gestaan na een briljant gekozen maaltijd, die hij middels een 30-tal schitterende vork-movements naar zijn adoreerbare mond heeft gebracht.
pi_69948964
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Raar voorbeeld dat je daar kiest om je sarcastische stukje kracht bij te zetten. Menchov had toen immers net aangevallen.
Ik zeg helemaal niet dat Menchov nooit aanvalt. Minder vaak dan Evans en ongeveer even vaak dan Leipheimer, dat wel.
pi_69949248
Zullen we dit niet omvormen tot een Evans-Menchov topic? Mooi.
sig verwijderd door FA
pi_69949391
Menchov
pi_69949459
TS laat zich hier enorm kennen.

Menchov is niet de meest spectaculaire renner, maar pakt wel prijzen. Als je drie grote rondes wint ben je gewoon een grote. Een echte kopman die mede door zijn interviews een cultheld begint te worden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_69949561
Laat maar, ik lees verkeerd
pi_69949604
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Sautor het volgende:

[..]

Voorlopig zit hij nog op 2, en ik zie de derde eerlijk gezegd ook niet komen.
2 keer de Vuelta + 1 keer de Giro = 3
pi_69949632
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:12 schreef marcodej het volgende:
TS laat zich hier enorm kennen.

Wil je ontkennen dat ik gelijk heb dan?
pi_69949667
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

2 keer de Vuelta + 1 keer de Giro = 3
Ik had al een editje gemaakt, ik dacht dat alle drie de GT's werd bedoeld
pi_69949668
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ja.
pi_69949678
quote:

[..]

Je laat je leiden door je emoties.
Ik vind je wel vermakelijk hoor
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:18:07 #17
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69949681
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:14 schreef Sautor het volgende:

[..]

Voorlopig zit hij nog op 2.
Ja, voor mij blijft Heras de winnaar van die Vuelta.
pi_69949689
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:17 schreef marcodej het volgende:

[..]

Ja.
Dan zie je het verkeerd.
pi_69949735
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je laat je leiden door je emoties.
Ik vind je wel vermakelijk hoor
Eh, ik weet niet, maar het is dus exact omgekeerd. Rabo fanboys laten zich leiden door hun Oranje bril. Alles wat Menchov doet is goed, alles wat de concurrenten doen, ook al is het exact hetzelfde, is niet goed.
pi_69949778
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:19 schreef wimderon het volgende:

[..]

Eh, ik weet niet, maar het is dus exact omgekeerd. Rabo fanboys laten zich leiden door hun Oranje bril. Alles wat Menchov doet is goed, alles wat de concurrenten doen, ook al is het exact hetzelfde, is niet goed.
Door de OP laat jij je in ieder geval wel kennen en in dat Evans topic net ook al.
Maar wat jij wil hoor.
pi_69949858
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Door de OP laat jij je in ieder geval wel kennen en in dat Evans topic net ook al.
Maar wat jij wil hoor.
Je hebt alle Giro-topics natuurlijk al bijgelezen en die van de afgelopen Tours ook. Nee dus, je weet niet waar je over praat.
pi_69949924
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:23 schreef wimderon het volgende:

[..]

Je hebt alle Giro-topics natuurlijk al bijgelezen en die van de afgelopen Tours ook. Nee dus, je weet niet waar je over praat.
Ik beoordeel op je lap tekst in de OP en over je gedrag in het Evans topic maar dit is toch een discussie zonder einde.
pi_69949932
quote:

[..]

Ja je bent een zielig figuur die onterecht probeert Menchov minder populair te maken met steeds weer het zelfde verhaaltje waarin je hem vergelijkt me renners waar hij niks mee te maken heeft.
Steeds meer nederlanders zijn Menchov gaan waarderen en sommige haters kunnen dat weer niet uitstaan omdat ze anti rabo zijn of omdat ze hun gelijk niet krijgen op eerdere reactie die ze geplaatst hebben.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze reactie weer word verwijderd!

[ Bericht 0% gewijzigd door forzaudinese op 11-06-2009 20:31:04 ]
pi_69950032
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat deze reactie weer word verwijderd!
Waarom typ je het dan
pi_69950179
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef Sautor het volgende:

[..]

Waarom typ je het dan
Omdat hij benieuwd is
pi_69950403
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik beoordeel op je lap tekst in de OP en over je gedrag in het Evans topic maar dit is toch een discussie zonder einde.
Een onzinnig oordeel dus, aangezien je geen weet hebt van de voorgeschiedenis. Evans wordt hier al jaren onterecht gebashed, tewijl met Menchov een renner van hetzelfde kaliber en koersgedrag enorm opgehemeld wordt als hij hetzelfde doet. Het maakt mij verder weinig uit of je een van deze twee dingen doet, prima zelfs als er wat rivaliteit is op dat gebied, als je dan het ander maar niet doet. Dus niet Evans ophemelen en Menchov om hetzelfde de grond inboren en ook niet omgekeerd. Heeft niets met fan van iemand zijn of iemand niet moeten te maken. Als je Evans een kutfiguur vindt of Menchov adoreert is dat wat anders dan iemand zonder reden tactisch falen in de schoenen te schuiven of de grond in te boren vanwege dingen die er niet zijn.

Als het hele forum het hele afgelopen jaar zou hebben geroepen dat Barcelona verdedigend voetbal speelt, zou je daar op een gegeven moment ook cynisch op gaan reageren.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:40:33 #27
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69950530
Wat ben je zuur zeg. I pity you.

Het is overigens Mentsjov. Dat is een veel leukere discussie.
pi_69950659
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef pfaf het volgende:

Heb je ook nog inhoudelijke reacties ipv huilsmilies?

Waarschijnlijk niet.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:45:40 #29
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_69950770
Ik vond zijn prestatie in de laatste Giro niet opvallender of slimmer of sterker of beter dan bij zijn Vuelta-zeges. Iets andere koers, iets andere manier van koersen, maar zijn algemene niveau vond ik vrij identiek.

Ik zie dus geen reden waarom hij in de Tour veel verder zou komen dan een harkende 4e of 5e plaats, eventueel met een ritzege. Zelfde als altijd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:45:51 #30
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69950780
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:43 schreef wimderon het volgende:

[..]

Heb je ook nog inhoudelijke reacties ipv huilsmilies?

Waarschijnlijk niet.
Echt gast. Koel eens af joh.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:47:22 #31
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69950847
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond zijn prestatie in de laatste Giro niet opvallender of slimmer of sterker of beter dan bij zijn Vuelta-zeges. Iets andere koers, iets andere manier van koersen, maar zijn algemene niveau vond ik vrij identiek.

Ik zie dus geen reden waarom hij in de Tour veel verder zou komen dan een harkende 4e of 5e plaats, eventueel met een ritzege. Zelfde als altijd.
Het zal een beetje van de vorm van de Astana-renners afhangen waar het clubje Mentsjov-Evans-Sastre(-Leipheimer) terecht komt. Ik vind het nog moeilijk in te schatten waar Contador en Armstrong over een klein maandje staan...
pi_69950851
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nee, veel verder dan dit komt het dus inderdaad niet.
  donderdag 11 juni 2009 @ 20:48:20 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69950889
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:47 schreef wimderon het volgende:

[..]

Nee, veel verder dan dit komt het dus inderdaad niet.
Nee sorry, want jij bent superieur aan mij. <- huilsmiley
pi_69950929
quote:

Die tweede Vuelta heb ik niet zo meegekregen, want toen was ik in mijn nieuwe huis aan het klussen.
De eerste Vuelta werd 'ie natuurlijk flink aangevallen door Heras, en door teamwork (en wat mindere oplettendheid van hemzelf) in eerste instantie geklopt, maar vervolgens bleek Heras positief. En dan win ja natuurlijk.
In de Giro werd 'ie door Di Luca continu belaagd, en diens aanvallen wist 'ie iig te counteren. Dacht niet dat hij in zijn tweede Vueltazege ook zo werd aangevallen, maar zoals ik zei, die heb ik wat minder meegekregen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 20:49:58 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:00:09 #35
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69951437
quote:

Deelnemersveld van de Giro was wel sterker, dus moeilijk te zeggen. En in de Tour van vorig jaar heeft hij eigenlijk bijna niks op de nummer 2 Evans verloren, als je die afdaling van de Bonette niet meerekent.

In theorie zit er dus meer in dan een "harkende 4e of 5e plaats"

Maar ik verwacht eigenlijk niet dat Menchov hetzelfde niveau haalt als tijdens de Giro.

Ik denk i.i.g. niet dat Menchov en Evans het podium gaan halen.
pi_69951470
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef pfaf het volgende:
Valverde
Gesink
Evans
Clement
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:08 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jij spoort niet.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Empirisch bewezen... Heb je een nieuw woordje geleerd op school vandaag?
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:14 schreef pfaf het volgende:

[..]

Uiteraard, al vraag ik me serieus af of Evans niet eens een ander doel moet gaan stellen, wil hij ooit nog eens wél wat winnen...
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef pfaf het volgende:

[..]

Echt.

Jouw stoere ‘argument’ gaat toch net zo op voor Contador. En dan rijdt die nog niet eens in geel. Dus je verstandelijke beperking speelt weer op. Zoek dat maar eens op.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:22 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat er überhaupt discussie over is...
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL!

Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET!

Misschien dat het zo lukt?
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:24 schreef pfaf het volgende:
Verder met Evans bashen.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef pfaf het volgende:
Sjesus wat een knuppel weer vandaag. Echt de meest walgelijke renner in het peloton.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef pfaf het volgende:

quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef pfaf het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 11 juni 2009 20:48 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nee sorry, want jij bent superieur aan mij. <- huilsmiley
Ik discussieer graag met inhoud. Veel verder dan bovenstaande kom je niet in deze.

Je moet trouwens nog reageren in het Dauphiné topic, waar Gesink en Breukink je ongelijk geven.
pi_69951525
Waarom had ik al verwacht dat het op dit zou uitdraaien
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:01:56 #38
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69951529
Het houdt je bezig hè.

Waarin geven Gesink en Breukink me ongelijk dan? Rijdt Evans morgen toch in het geel?
pi_69951556
Oh, ik zal ook vast je volgende reactie posten, pfaf. Bespaart je weer wat moeite:
quote:
5 minuten verspelen om dit op te zoeken. Je bent echt zuur, gast
pi_69951650
Sorry, maar is het nu echt nodig om die discussie hier voort te zetten?
pi_69951723
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:04 schreef Wombcat het volgende:
Sorry, maar is het nu echt nodig om die discussie hier voort te zetten?
Nee, het lijkt me nu wel genoeg.
sig verwijderd door FA
pi_69951793
Jongens, kunnen we dat gedonder nu achterwege laten en Menchov en andere coureurs gewoon op hun merites beoordelen?
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:09:18 #43
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_69951840
In de eerste Vuelta werd hij slim en tactisch aangevallen. In de Giro buitengewoon dom. Dat is uiteindelijk wel een enorm verschil. Heras reed tegen Menchov, Di Luca was z'n meesterknecht.

In die tweede Vuelta was alleen Sastre een serieuze tegenstander en Menchov was toen gewoon beter. Sanchez wilde toen vooral ritten winnen en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen kwam alleen wat punten sprokkelen omdat hij de Pro-Tour wilde winnen.

Eigenlijk geldt voor Menchov hetzelfde als voor Sastre en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen. Ze zijn degelijk, ze zijn sterk, ze zijn constant, maar het zijn geen supermannen die onklopbaar kunnen zijn. Als je het tactisch aanpakt en je hebt de juiste pionnen, zijn ze altijd te pakken, zelfs als ze de sterkste lijken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_69951895
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:08 schreef Leatherface het volgende:
Jongens, kunnen we dat gedonder nu achterwege laten en Menchov en andere coureurs gewoon op hun merites beoordelen?
Wat ik dus de hele tijd tracht te bereiken
pi_69951945
edit: laat maar

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 21:11:56 ]
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:14:18 #46
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69952061
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
In de eerste Vuelta werd hij slim en tactisch aangevallen. In de Giro buitengewoon dom. Dat is uiteindelijk wel een enorm verschil. Heras reed tegen Menchov, Di Luca was z'n meesterknecht.

In die tweede Vuelta was alleen Sastre een serieuze tegenstander en Menchov was toen gewoon beter. Sanchez wilde toen vooral ritten winnen en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen kwam alleen wat punten sprokkelen omdat hij de Pro-Tour wilde winnen.

Eigenlijk geldt voor Menchov hetzelfde als voor Sastre en hij-wiens-naam-we-niet-zullen-vernoemen. Ze zijn degelijk, ze zijn sterk, ze zijn constant, maar het zijn geen supermannen die onklopbaar kunnen zijn. Als je het tactisch aanpakt en je hebt de juiste pionnen, zijn ze altijd te pakken, zelfs als ze de sterkste lijken.
Het echte wapen is een venijnige spurt mét snit. Een versnelling kunnen ‘ze’ wel pareren, maar een aanval zoals Contador die kan plaatsen zal ‘ze’ opblazen. Ik denk dat dat belangrijker is dan een heel team op kop zetten om het tempo hoog te houden en af en toe een tweede renner vooruit sturen...
pi_69952070
quote:

Met dat in het achterhoofd kun je wel zeggen dat Menchov vrijwel alles uit zijn carriere heeft gehaald.
pi_69952300
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef pfaf het volgende:

[..]

Het echte wapen is een venijnige spurt mét snit. Een versnelling kunnen ‘ze’ wel pareren, maar een aanval zoals Contador die kan plaatsen zal ‘ze’ opblazen. Ik denk dat dat belangrijker is dan een heel team op kop zetten om het tempo hoog te houden en af en toe een tweede renner vooruit sturen...
En na die versnelling moet je wel het gat kunnen uitbouwen. Wat Sastre vorig jaar lukte op Alpe d'Huez, maar waar Contador ook nogal eens moeite mee heeft.

Om terug te gaan naar Menchov: ik heb wel de indruk dat 'ie beter is dan vorig jaar. Als 'ie dat in de tour ook is, kan 'ie korter komen dan vorig jaar.
Weliswaar werd 'ie vorig jaar in de tour in eerste instantie 4e (pas 3e na de diskwalificatie van Kohl), maar hij heeft ook op allerlei stomme manieren tijd verloren. Bergop deed 'ie niet onder voor Evans (en heeft 'ie ook een aantal malen geprobeerd aan te vallen). In de tijdritten ook niet. Als Evans podiumkansen heeft, heeft Menchov dat ook imo. Mits hij niet net als vorig jaar van die blunders maakt onderweg.

En als 'ie zichzelf vorig jaar op Prato Nevoso niet onderuit had getrapt, dan had ik nog wel eens willen zien wat daar was gebeurd. Maar ja, wat als telt niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 21:19:58 ]
pi_69952340
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Met dat in het achterhoofd kun je wel zeggen dat Menchov vrijwel alles uit zijn carriere heeft gehaald.
Dat zeker. Als je twee keer de Vuelta wint, en een keer de Giro dan heb je het niet slecht gedaan als ronderenner.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:19:52 #50
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69952346
quote:

Ik denk dat dit in mindere mate zelfs voor Contador geldt. Hij heeft nog geen één grote ronde met overmacht gewonnen. Verwacht ook niet dat dat nu gaat gebeuren.
pi_69952424
Wow, zelfs lager dan prikpagina niveau, toch knap.
pi_69952463
Wat een huillie ben jij zeg. Zelfs zielig te noemen
Geef mij maar Amsterdam
pi_69952495
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:19 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat zeker. Als je twee keer de Vuelta wint, en een keer de Giro dan heb je het niet slecht gedaan als ronderenner.
Weinigen die dat bewerkstelligen. Van het huidige peloton hebben alleen Lance en Contador meer of evenveel GT's gewonnen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:24:37 #54
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69952540
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En na die versnelling moet je wel het gat kunnen uitbouwen. Wat Sastre vorig jaar lukte op Alpe d'Huez, maar waar Contador ook nogal eens moeite mee heeft.

Om terug te gaan naar Menchov: ik heb wel de indruk dat 'ie beter is dan vorig jaar. Als 'ie dat in de tour ook is, kan 'ie korter komen dan vorig jaar.
Weliswaar werd 'ie vorig jaar in de tour in eerste instantie 4e (pas 3e na de diskwalificatie van Kohl), maar hij heeft ook op allerlei stomme manieren tijd verloren. Bergop deed 'ie niet onder voor Evans (en heeft 'ie ook een aantal malen geprobeerd aan te vallen). In de tijdritten ook niet. Als Evans podiumkansen heeft, heeft Menchov dat ook imo. Mits hij niet net als vorig jaar van die blunders maakt onderweg.

En als 'ie zichzelf vorig jaar op Prato Nevoso niet onderuit had getrapt, dan had ik nog wel eens willen zien wat daar was gebeurd. Maar ja, wat als telt niet.
Mja, die kleine dommigheden zoals tijdverlies op vlakke ritten horen ook bij Mentsjov. Ik denk dat het grote verschil met vorig jaar is dat hij dit jaar wel een team heeft wat wat zou kunnen beginnen in de bergen. Als de voortekenen van de Giro en Dauphiné in ieder geval niet bedriegen...
pi_69952566
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:23 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Weinigen die dat bewerkstelligen. Van het huidige peloton hebben alleen Lance en Contador meer of evenveel GT's gewonnen.
Precies.
pi_69952693
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Mja, die kleine dommigheden zoals tijdverlies op vlakke ritten horen ook bij Mentsjov. Ik denk dat het grote verschil met vorig jaar is dat hij dit jaar wel een team heeft wat wat zou kunnen beginnen in de bergen. Als de voortekenen van de Giro en Dauphiné in ieder geval niet bedriegen...
In de Giro had hij niet van die dommigheidjes. Op één etappe na, waar hij 23 seconden verloor, maar in de giro hebben de meeste klassementsrenners wel in een vlakke etappe tijd verloren.
En deze kon je nog niet eens echt aan Menchov wijten, ook Cavendish zat daar achter de valpartij. Er waren maar iets van 40-50 renners door. Dus hij zat redelijk ver van voren. Had misschien verder van voren moeten zitten, maar je kunt nu eenmaal niet allemaal bij de eerste 20 rijden.

Dus misschien heeft hij wat dat betreft zijn leven wel gebeterd
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:30:03 #57
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_69952794
Wow, TS zal zich over een aantal jaar wel schamen als hij dit topic terugleest.
pi_69952846
Opmerkelijk, ik krijg verwijten omdat ik de strekking van onderstaande al sinds de Giro aan het verkondigen ben en wat postte meneer pfaf vorig jaar:
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Sure.
Als je Herbert hoort zou je denken dat hij vroeger nog samen met Mentsjov geknikkerd heeft. Herbert beschouwt Mentsjov niet als halve, maar hele Nederlander. Onbegrijpelijke voorkeur van hem. Ducrot durft af en toe -tussen neus en lippen door, dat wel - toe te geven dat het een kutrenner is, maar bang voor reprimandes van Herbert houdt hij weer snel z'n mond. Want zeg niet tegen Herbert dat Mentsjov niet de beste en leukste renner uit het peloton is. Of geen Nederlander is.
pi_69952888
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef Zwansen het volgende:
Wow, TS zal zich over een aantal jaar wel schamen als hij dit topic terugleest.
Jij ook waarschijnlijk als je terugdenkt aan de gedachte dat je jaren een kleurloze Rus hebt lopen verdedigen.
pi_69953198
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef wimderon het volgende:
Opmerkelijk, ik krijg verwijten omdat ik de strekking van onderstaande al sinds de Giro aan het verkondigen ben en wat postte meneer pfaf vorig jaar:
[..]

Tof.

En als je in de topics van de eerste Vuelta die Menchov won, gaat zoeken, dan kun je ook nog een post vinden van mij waar ik 'm een vage rus noem waar iedereen voor supportert omdat 'ie toevallig voor Rabobank rijdt.
Als je toch tijd teveel hebt...

Laat het toch een keer los.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:43:08 #61
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_69953408
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:32 schreef wimderon het volgende:

[..]

Jij ook waarschijnlijk als je terugdenkt aan de gedachte dat je jaren een kleurloze Rus hebt lopen verdedigen.
Ik vind hem niet kleurloos.

Maar waar maak jij je druk om? Laat al die 'rabofanboys' hem toch ok vinden. Waarom kun jij je er niet bij neerleggen?

En zeg niet dat het niet zo is, want je steekt er zoveel energie in steeds.
pi_69953629
Als je iemand kleurloos noemt ga je er volgens mij snel aan voorbij dat culturen of volksaarden nu eenmaal verschillen.
pi_69953961
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:43 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik vind hem niet kleurloos.

Maar waar maak jij je druk om? Laat al die 'rabofanboys' hem toch ok vinden. Waarom kun jij je er niet bij neerleggen?

En zeg niet dat het niet zo is, want je steekt er zoveel energie in steeds.
Gast, waar zie jij mij zeggen dat het niet ok is om voor hem te supporteren? Leuke manier van discussie voeren, allerlei dingen erbij verzinnen

Ik zeg enkel dat je dan niet standaard Evans moet gaan lopen afkraken, zeker niet als je voor vergelijkbare acties Menchov positieve reacties geeft.

crosspost vanuit fb:
Menchov is een prima coureur, ik heb hem ook nooit tot op de grond afgemaakt. Dat laatste gebeurt bij Evans wel, terwijl beiden ongeveer gelijkwaardig aan elkaar zijn en er min of meer dezelfde manier van koersen op na houden. Menchov wint 2 Vuelta's en een Giro, alle respect. Evans weer een tikje beter in de Tour de France met twee tweede plaatsen en wat betere resultaten buiten de grote rondes om. Geef Evans dan aub ook het respect wat hij verdient, of kraak hem op z'n minst niet onzinnig af.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:57:26 #64
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69954114
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:18 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Idd. Menchov had vorig jaar net zo goed 2e kunnen eindigen in de Tour als je alles analyseert. Daar hoef je geen Menchov en/of Rabo fanboy voor te zijn. En Evans had de Tour van 2007 kunnen winnen door slimmer te koersen. Dat was zijn enige echte kans tot nu toe. Ik heb niet de indruk dat hij bergop sterker wordt met de jaren.

Menchov is nooit dicht bij een Tour-zege geweest. Wel dicht bij een tweede plek.. vorig jaar. Maar zoals je zegt, als telt niet.
pi_69958377
Menchov is gewoon een prima coureur. 2 keer vuelta de giro baskenland en de witte trui is gewoon een mooi palmares. maar ja het is natuurlijk wel een saaie lul. iets anders als ik heb er vertrouwen in en ik heb vertrouwen in mijn middelmatige ploeg hoor je hem niet zeggen, geweldige coureur stuur die jongen met de B ploeg op pad en hij wint misschien zelfs de tour ooit. volgend jaar gewoon Gesink Clement Boom en Posthuma thuislaten
pi_69958402
Dit topic blinkt wel uit in "triestheid", dat moet ik je nageven.
pi_69959088
Menchov is een toffe kerel.
Niet spectaculair, maar hij is wel droog en daarom een cultheld.
pi_69960846
Menchov

Gvd, wat een geweldige man. Cult.
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
pi_69961479
Inderdaad, die aanval vorig jaar met de val als gevolg was voor mij als fan zijnde wel zo'n kutmoment zeg. En toen op de Alpe als enige het lef hebben om mee te springen met Sastre. Hij moest het bekopen, maar saai is het nooit Het lukte daarvoor immers wel met mooie duo-ontsnappingen samen met Piepoli in z'n tweede Vuelta.

Niet de grootste kanshebber, maar je moet hem niet uitvlakken deze tour.
pi_69987734
Ik vind het een klootzak Vooral omdat hij zo saai is en omdat Boogerd en nu Gesink voor hem moeten rijden.

De pijnlijkste Menchov momentjes:

-Zijn waardeloze optreden in de Rasmussen Tour. Echt hart voor de ploeg hoor als je zo weinig op kop rijdt omdat je de motivatie nauwelijks kunt opbrengen om voor een ander te rijden.
-De tour verliezen in de waaieretappe & in een afdaling vorig jaar.
-Het instorten na de aanval vorig jaar naar Alpe D'Huez en dan voorbij gereden worden door Mario Aerts en Goubert.
-Hiet wiel van Boogerd niet kunnen houden in de famueze Landis etappe, het deed er niet meer toe voor de eindzege, maar Boogerd mocht niet eens doorrijden.
- verwijderd door admin -
  vrijdag 12 juni 2009 @ 22:55:15 #71
233343 TheEno
the little things you do to me
pi_69988952
voor alle mensen die negatief over menchov praten, zijn jullie al zover dan? fietsen jullie zelf wel eigenlijk?

menchov is de beste renner die rabo nu heeft, gesink is er nog niet helemaal klaar voor maar heeft zeker wel een kans om in top 10 te eindigen in de tour.
menchov kan de tour zeker winnen, het team dat nu met hem mee gaat is zoveel beter als vorig jaar.

okee, niet iedereen kan altijd goed zijn, fouten maken is menselijk weetje.
pi_69989484
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:55 schreef TheEno het volgende:
voor alle mensen die negatief over menchov praten, zijn jullie al zover dan? fietsen jullie zelf wel eigenlijk?
Dat is altijd makkelijk natuurlijk en mag geen argument zijn. De punten die groenen aanhaalt zijn aan de andere kant ook zwak. De laatste twee punten zijn een kwestie van niet kunnen/niet goed zijn en dan is het best kneuzerig om iemand van de zijlijn af te branden. Het tweede punt waren knullige fouten inderdaad, maar daarmee heeft hij echt niet de Tour verloren. En het eerste punt was ook een kwestie van "niet kunnen" ipv "niet willen" denk ik. En het is nogal wat: als kopman starten, door een solo wordt de secondant gebombareert tot kopman en kom je zelf op het tweede plan en daar bovenop wordt die secondant ook nog eens uit de ploeg gezet...

[ Bericht 1% gewijzigd door marcodej op 13-06-2009 01:13:35 ]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 23:30:21 #73
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69990017
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 22:15 schreef groenen het volgende:
Ik vind het een klootzak Vooral omdat hij zo saai is en omdat Boogerd en nu Gesink voor hem moeten rijden.

LOL die waaieretappe was ik alweer vergeten. Hoeveel seconden heeft hij toen verloren?
pi_69991363
quote:

-Zijn waardeloze optreden in de Rasmussen Tour. Echt hart voor de ploeg hoor als je zo weinig op kop rijdt omdat je de motivatie nauwelijks kunt opbrengen om voor een ander te rijden.
-Het instorten na de aanval vorig jaar naar Alpe D'Huez en dan voorbij gereden worden door Mario Aerts en Goubert.
-Hiet wiel van Boogerd niet kunnen houden in de famueze Landis etappe, het deed er niet meer toe voor de eindzege, maar Boogerd mocht niet eens doorrijden.
Die waaieretappe was echt lomp ja, hij is wel schlemielig inderdaad. Ik vond het wel knap dat hij op de Alpe weer terugkwam bij de rest v/d favorieten, ik bedoel hij valt wel aan en neemt het risico om er doorheen te zakken...
Die Rasmussen-tour was echt slap, dat hij ook afstapte. Boogerd knalde er tenminste nog eens vol in voor een etappezege
pi_69992373
Menchov, no?
Jack does it in real time...
pi_69992637
Ik denk dat als de Raboploeg betere klimmers zou hebben Menchov heel anders zou koersen. Maar goed, dat is koffiedik kijken. Voorlopig fietst ie heel slim en naar zn mogelijkheden. Als je dan een grote koers wint ben je gewoon een topper.

Daarbij vind ik Menchov een hele menselijke coureur waarvan ik ergens wel kan geloven dat ie geen doping gebruikt. Bij sommige van zn concurrenten ben ik daar helaas een heel stuk minder zeker van.
Big dick.
  Redactie Sport zaterdag 13 juni 2009 @ 15:05:16 #77
109131 crew  sportfreak
pi_70002116
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 23:30 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

LOL die waaieretappe was ik alweer vergeten. Hoeveel seconden heeft hij toen verloren?
Niet zoveel als waar ie de Tour mee verloor volgens mij.

EDIT: hij verloor er 38 seconden. Had in het eindklassement uiteindelijk 2minuut 10 achterstand op Sastre

[ Bericht 30% gewijzigd door sportfreak op 13-06-2009 15:10:21 ]
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:38:39 #78
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70004243
Toffe cultrenner, no?
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
  zaterdag 13 juni 2009 @ 16:41:36 #79
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_70004304
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 15:05 schreef sportfreak het volgende:

[..]

Niet zoveel als waar ie de Tour mee verloor volgens mij.

EDIT: hij verloor er 38 seconden. Had in het eindklassement uiteindelijk 2minuut 10 achterstand op Sastre
Hij verloor ook tijd door:

1: zijn valpartij in de rit naar Prato Nevoso
2: slecht te dalen in de afdaling van de Bonette

Maar idd, dan nog had hij de Tour niet gewonnen.
pi_70017925

Gekke Rus, no.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_70019013
quote:
Wanneer heeft Gesink precies voor hem moeten rijden? Nog nooit gebeurd en gaat ook niet gebeuren. Tenzij Gesink zijn klassement al heeft verspeeld, maar dat is a) niet te verwachten/hopen en b) dan boeit het dus ook niet meer als hij voor een ander moet rijden.
Gesink is belangrijker voor Rabobank als sponsor dan Menchov en dat weten ze zelf ook wel
pi_70023521
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Wanneer heeft Gesink precies voor hem moeten rijden? Nog nooit gebeurd en gaat ook niet gebeuren. Tenzij Gesink zijn klassement al heeft verspeeld, maar dat is a) niet te verwachten/hopen en b) dan boeit het dus ook niet meer als hij voor een ander moet rijden.
Gesink is belangrijker voor Rabobank als sponsor dan Menchov en dat weten ze zelf ook wel
Als er in een uitgedunde groep met favorieten gewerkt moet worden zal Gesink daarvoor een belangrijke gegadigde zijn.
pi_70023679
quote:

[..]

Mwah, als Menchov wegvalt uit de groep met favorieten en Gesink kan wel mee, dan zal hij moeten wachten lijkt me. En als Rabo als enige met twee man in de kopgroep zitten, zal Gesink ook moeten werken lijkt me.
pi_70024924
En Robert Gesink kan zo met een strak tempo Menchov naar de tourzege helpen.
  † In Memoriam † maandag 15 juni 2009 @ 14:30:32 #85
135486 Manu82
How you doin'?
pi_70025052
quote:

[..]

Je kraamt best wel onzin uit.
De sterkste verdient binnen de ploeg alle steun, zag je toch ook bij Rasmussen, Menchov moest ook voor hem rijden.
En Gesink is belangrijk ja, maar daar geldt weer hetzelfde punt; indien Menchov sterker is zal alles en iedereen ingezet worden voor Menchov....
Some memories are best forgotten
Room 23
  maandag 15 juni 2009 @ 14:49:22 #86
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70025659
gho, verschillende kopmannen hebben hoeft niet per se slecht uit te draaien, dat hebben we vorig jaar gezien bij saxo.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beregd op 15-06-2009 15:13:33 ]
pi_70026246
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:46 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mwah, als Menchov wegvalt uit de groep met favorieten en Gesink kan wel mee, dan zal hij moeten wachten lijkt me.
Waarom denk je dat?
Dit lijkt me alleen een reëele situatie later in de Tour wanneer Menchov in de top-3 staat en hij een slechte dag beleeft.
Uit de woorden van zowel de ploegleiding als Gesink zelf maak ik toch op dat Gesink niet voor Menchov hoeft te werken, tenzij er kansen voor Menchov zijn en Gesink zelf niet (meer) goed geplaatst staat.
Ook in de Dauphiné benadrukten een Moerenhout, Clement, enz dat ze in de Tour voor twee kopmannen gaan werken.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 13:40 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als er in een uitgedunde groep met favorieten gewerkt moet worden zal Gesink daarvoor een belangrijke gegadigde zijn.
Ik denk dat in zo'n geval eerder Gesink in de aanval zal gaan en dan hoeft Menchov ook niets meer te doen. Dat lijkt me een veel handigere tactiek.
Maar zelfs als wat jij zegt waar zou zijn dan doet Gesink ook geen slechte zaak voor zijn eigen klassement.
quote:
Op maandag 15 juni 2009 14:30 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Je kraamt best wel onzin uit.
De sterkste verdient binnen de ploeg alle steun, zag je toch ook bij Rasmussen, Menchov moest ook voor hem rijden.
En Gesink is belangrijk ja, maar daar geldt weer hetzelfde punt; indien Menchov sterker is zal alles en iedereen ingezet worden voor Menchov....
Dat is geen vergelijking, want
a) Rasmussen had een grote kans op Tourwinst
b) Menchov was niet in goede doen
c) Menchov en Rasmussen zijn geen van beiden Nederlanders.
pi_70026673
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:05 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Ik denk dat in zo'n geval eerder Gesink in de aanval zal gaan en dan hoeft Menchov ook niets meer te doen. Dat lijkt me een veel handigere tactiek.
Maar zelfs als wat jij zegt waar zou zijn dan doet Gesink ook geen slechte zaak voor zijn eigen klassement.
[..]

In zo'n geval laten anderen een potentiële extra knecht echt niet zomaar wegrijden. Als er kopmannen teruggehaald moeten worden zal een Gesink-tempo niet volstaan, dan zal hij zich echt leeg moeten rijden om Menchov terug te brengen, waarna de Efimkins en Kreuzigers uit het peloton (de jongens waar Gesink naar ik verwacht mee zal gaan strijden voor een plek op de rand of net achter de top-10) op het einde voorbij een moegestreden Gesink schuiven. Allemaal erg hypothetisch, maar als er pionnen voor een elitegroep uitrijden zal er snel naar Gesink gekeken worden, omdat hij nou eenmaal een van de weinigen zal zijn die als tweede man van een ploeg bij zo'n groep te verwachten is (met Astana's en de Schlecks denk ik).
pi_70026711
quote:
Op maandag 15 juni 2009 10:12 schreef Sjiznit het volgende:
[ afbeelding ]

Gekke Rus, no.
prachtige foto! Wil dezelfde foto straks terug zien na de tour maar dan in het geel!
pi_70026714
quote:

[..]

Waarom denk je dat?
Dit lijkt me alleen een reëele situatie later in de Tour wanneer Menchov in de top-3 staat en hij een slechte dag beleeft.
Uit de woorden van zowel de ploegleiding als Gesink zelf maak ik toch op dat Gesink niet voor Menchov hoeft te werken, tenzij er kansen voor Menchov zijn en Gesink zelf niet (meer) goed geplaatst staat.
Ook in de Dauphiné benadrukten een Moerenhout, Clement, enz dat ze in de Tour voor twee kopmannen gaan werken.
[..]

[..]

Dat is geen vergelijking, want
a) Rasmussen had een grote kans op Tourwinst
b) Menchov was niet in goede doen
c) Menchov en Rasmussen zijn geen van beiden Nederlanders.
Ik denk dat we heel, heel snel weten wie er beter voor staat, zoals we bij chicken en menchov zagen in 2007. Ik zie Menchov alleen niet werken voor Gesink
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70026961
quote:
Op maandag 15 juni 2009 15:18 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk dat we heel, heel snel weten wie er beter voor staat, zoals we bij chicken en menchov zagen in 2007. Ik zie Menchov alleen niet werken voor Gesink
Dat heeft hij ook voor Rasmussen gedaan hoor een paar jaar geleden! Menchov is echt niet te beroerd om te werken voor de ploeg als zijn eigen klassement weg is.(helemaal niet nu hij de giro al binnen heeft)
  maandag 15 juni 2009 @ 16:03:25 #92
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_70028273
quote:

[..]

[..]

Zolang Gesink in het klassement erg dichtbij staat kun je hem inderdaad laten aanvallen, maar als hij een paar minuten achterligt heb je natuurlijk het risico dat ze hem gewoon laten rijden en het niet veel effect heeft.
pi_70028725
Als ie dan toch goed bergop weet te rijden pak je op die manier etappes
pi_70028843
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Zolang Gesink in het klassement erg dichtbij staat kun je hem inderdaad laten aanvallen, maar als hij een paar minuten achterligt heb je natuurlijk het risico dat ze hem gewoon laten rijden en het niet veel effect heeft.
Maar dan hoeft Menchov nog steeds niets te doen.
  maandag 15 juni 2009 @ 16:19:01 #95
40566 Ericr
Livewrong
pi_70028932
Laten we Gesink nou niet overschatten, een eerste Tour gaat hem waarschijnlijk niet in de koude kleren zitten. Menchov heeft bewezen dat hij een podiumkandidaat is, als hij tenminste geen domme fouten maakt. Menchov is deze Tour gewoon de kopman en Gesink heeft een vrije rol. Zo'n vrije rol kan wel voldoende zijn om een rit te pakken als je daarvoor al tikken hebt gehad en wat dat betreft zou Gesink zich waarschijnlijk ook beter kunnen richten op dagsucces dan op plek 12 in de eindklassering.
pi_70029065
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef Ericr het volgende:
Laten we Gesink nou niet overschatten, een eerste Tour gaat hem waarschijnlijk niet in de koude kleren zitten. Menchov heeft bewezen dat hij een podiumkandidaat is, als hij tenminste geen domme fouten maakt. Menchov is deze Tour gewoon de kopman en Gesink heeft een vrije rol. Zo'n vrije rol kan wel voldoende zijn om een rit te pakken als je daarvoor al tikken hebt gehad en wat dat betreft zou Gesink zich waarschijnlijk ook beter kunnen richten op dagsucces dan op plek 12 in de eindklassering.
Precies, die jongen is nog erg jong. Laat hem nu eerst maar eens rondrijden, en over 1 of 2 jaar meer van hem verwachten. Als hij nu hoge ogen gooit valt mij dat heel erg mee, maar ik ben blij als hij top-15 weet te rijden.
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 15 juni 2009 @ 19:53:58 #97
132605 kawotski
Il Dottore
pi_70036196
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef Ericr het volgende:
je haalt me de woorden uit de mond.. ik verbaas me over de capaciteit van sommigen om te negeren wat ze met eigen hebben kunnen aanschouwen de laatste wedstrijden. Niet dat hij nog niet op z'n top hoeft te zijn, maar voor de Tour zal Gesink dit jaar hooguit het niveau Boogerd zijn imho.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_70038220
Wat een suffe OP zeg. Als je het hier niet naar je zin hebt, blijf dan weg ofzo. Maar bij mij, en vele Fok!genoten met mij, spelen lichte nationalistische gevoelens mee. Dat maakt sport zo mooi. Trek daar niet te zwaar aan man.
  maandag 15 juni 2009 @ 22:07:39 #99
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_70042062
Ik hoop dat hij snel op minuten gereden wordt zodat ik niet naar het menchovgemasturbeer van Herbert hoef te luisteren.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  maandag 15 juni 2009 @ 22:10:03 #100
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_70042175
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:40 schreef Aalbers het volgende:
Wat een suffe OP zeg. Als je het hier niet naar je zin hebt, blijf dan weg ofzo. Maar bij mij, en vele Fok!genoten met mij, spelen lichte nationalistische gevoelens mee. Dat maakt sport zo mooi. Trek daar niet te zwaar aan man.
Ben je ook een Rus?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')