Wat een held.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:51 schreef richbitch het volgende:
http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-537959/mentsjov-aan-start-tweede-etappe
Hij blijft wel nuchter... komt wel goed
Kopman moet zelf natuurlijk ook scherp zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:13 schreef knep het volgende:
[..]
Geldt misschien nog meer voor z'n ploegmaat waarbij hij (waarschijnlijk) in het wiel zat.
Goh, als je dat tegen iedere renner die vandaag goed heeft opgelet zou moeten zeggen was je lang bezig. Maar goed, het is natuurlijk wel weer heel erg typisch en ik kan me er nogal over opwinden dat Rabo vervolgens niets doet om bij de eerste groep te komen. Dwazen.quote:
Klopt er hebben een hoop zitten slapen vandaag.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goh, als je dat tegen iedere renner die vandaag goed heeft opgelet zou moeten zeggen was je lang bezig.
Erg vreemd idd.quote:Maar goed, het is natuurlijk wel weer heel erg typisch en ik kan me er nogal over opwinden dat Rabo vervolgens niets doet om bij de eerste groep te komen. Dwazen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk betrappen ze hem op doping. Kan hij mooi ophoepelen. Deze gast maakt niks klaar.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk betrappen ze hem op doping. Kan hij mooi ophoepelen. Deze gast maakt niks klaar.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In de Giro werd hij er in de bergen ook gewoon uitgereden.
Je hebt gekeken?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar drie grote rondes gewonnen. Er fietsen weinig mensen rond in de Tour die meer hebben gepresteerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Epic failquote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan snap jij er weinig van.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Epic fail? Ik vond dat Di Luca een betere Giro heeft gereden dan Menchov.
Tsja, ik vond dat ook een beetje Telegraafjournalistiekquote:Op maandag 6 juli 2009 19:42 schreef forzaudinese het volgende:
Kijk dit soort reacties krijg je nou al Meneer Smeets rare filmpjes gaat laten zien tijdens de avond etappe en gaat laten zien dat Menchov een smsje aan het lezen is en dan gaat beweren dat het waarschijnlijk uit Wenen komt!En dan ook nog eens elke keer het zelfde roepen van Menchov de zwijger enzo.
Smeets schaam je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Epic fail? Ik vond dat Di Luca een betere Giro heeft gereden dan Menchov.
Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef TUFKAL het volgende:
Typerend weer voor Denis dat hij niet bij de eerste groep zat. DE kans om tijd in te lopen vandaag.
Ook dat, alhoewel ik Sastre wel had verwacht.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.
Des te meer reden om wel mee te zitten.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.
Telt de tijd van de laatste renner?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Des te meer reden om wel mee te zitten.
Maar goed heb toch niks met Menchov, ik zie de horrorstory al uitkomen dat Armstrong morgen het geel pakt. Misschien moet Contador zijn benen maar beetje stilhouden morgen.
nee de eerste 5 tellen meequote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Telt de tijd van de laatste renner?
Overigens vind ik persoonlijk menchov vaak niet uitblinken in dit soort situaties. Hij verliest vaak lullige seconden op dit soort manieren de jaren door.
Wanneer gebeurde dat eerder bij hen?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef TUFKAL het volgende:
Typerend weer voor Denis dat hij niet bij de eerste groep zat. DE kans om tijd in te lopen vandaag.
bullshit, menchov heeft meeste achterstand van favorieten des te meer reden om er wel bij te zitten.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef richbitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
bullshit, menchov heeft meeste achterstand van favorieten des te meer reden om er wel bij te zitten.
Als hij de tour ooit wil winnen had hij zich hier moeten onderscheiden inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
bullshit, menchov heeft meeste achterstand van favorieten des te meer reden om er wel bij te zitten.
Klopt, wil menchov de tour winnen moet hij op dit soort kleine momenten zich onderscheiden.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef Palmboom313 het volgende:
En weer verliest hij tijd tijdens een normale etappe zoals altijd in een grote ronde.
Aanvallen komt niet voor in het woordenboek van Dennis Menchov.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt, wil menchov de tour winnen moet hij op dit soort kleine momenten zich onderscheiden.
Wat wel leuk is, dat hij straks waarschijnlijk met 2 minuten achterstand de bergen begint, en dus mag gaan aanvallen! En dat is alleen maar leuk voor de tv kijker !
ik kan me nog goed herinneren dat hij vorig jaar onder uit gleed. Ook toen begon hij met een achterstand, maar toch had hij zich teruggeknokt.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aanvallen komt niet voor in het woordenboek van Dennis Menchov.
Als ja....quote:Op maandag 6 juli 2009 23:36 schreef Daanus het volgende:
[..]
Alpe D'Huez, als hij daar het wiel van Sastre kon houden, was hij de tourwinnaar geworden. Dus doe je speurwerk goed en ga ergens anders whinen
As is verbrande turf.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:36 schreef Daanus het volgende:
[..]
ik kan me nog goed herinneren dat hij vorig jaar onder uit gleed. Ook toen begon hij met een achterstand, maar toch had hij zich teruggeknokt.
Alpe D'Huez, als hij daar het wiel van Sastre kon houden, was hij de tourwinnaar geworden. Dus doe je speurwerk goed en ga ergens anders whinen
Hou jij je maar bij het voetbal.. dit wordt niks zo Dirkje!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aanvallen komt niet voor in het woordenboek van Dennis Menchov.
Dus aanvallen komt wel in zijn woordenboek voor, dat die aanval vervolgens niet lukt is wat anders...quote:
Wat te denken van die laatste sprint van Menchov in de Giro .. waar hij nog alles even iedereen uit het wiel fietst op het laatst.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:36 schreef Daanus het volgende:
[..]
ik kan me nog goed herinneren dat hij vorig jaar onder uit gleed. Ook toen begon hij met een achterstand, maar toch had hij zich teruggeknokt.
Prutsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen menchov!?
Jij moet het volgend voetbalseizoen echt zwaar hebbenquote:
Indd. Of hij nu gewoon weer de boot miste, of niet meekon weet ik niet. Maar hij is niet op zijn sterkstquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Szura het volgende:
OT: Menchov mag wel blij zijn dat ze vooraan niet volop doorreden en dat ie er nog bij kon komen
quote:Mentsjov komt wel een beetje over als die Irakese minister van informatie onder Saddam, "Er is helemaal niets aan de hand" (terwijl er op de achtergrond zo'n 50000 Amerikaanse militairen Bagdad intrekken).
Het is erg maar moest er wel om glimlachen. Waar zal menchov zich nu op richten? Berg etappe overwinning? Het is toch vrij .. zinloos om nu nog alleen voor het klassement te gaan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef Ericr het volgende:
4 minutes or 5 minutes, makes no difference, no?
Maar dit was in de Giro en de 2 vuelta's die hij won toch niet het geval ? In de giro is hij ook eens gevallen en in de vuelta heb je ook waaier etappes..quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het begint een beetje triest te worden.
Als er een waaier wordt getrokken of een valpartij is en ze gaan opsommen welke klassmentsrenners zich hebben laten verrassen omdat ze te ver naar achteren zaten, kunnen ze ondertussen Menchov standaard bovenaan zetten. Je zou toch denken dat hij ondertussen per ongeluk al eens iets juist had gedaan.
Wie dan allemaal? Ik zie Menchov op 1 minuut, en verder valt het wel mee volgens mij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Klopkoek het volgende:
1 opsteker: meer klassementsrenners hebben tijd verloren
Nee hoor, hij heeft echt niet zoveel tijd verloren toen dat hij zonder dat tijdsverlies zou hebben gewonnen. Dan had hij volgens mij nog steeds een minuutje tekort gekomen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
Vorig jaar heeft hij ook onnodig tijd laten liggen. De tijd die hij daar onnodig liet liggen was net genoeg om met 10 seconden voorsprong de Tour gewonnen te hebben.
Ik weet wel: dat telt niet maar toch. Om aan te geven dat Menchov al vaker op cruciale momenten iets heeft laten liggen.
Dessel, Rolland, Anton, Moinard, Karpets, Coppel, Moreau, Arroyo, Astarloza, Zubeldia, Guttierez, Casar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Wopper1 het volgende:
Wat is er met die gast zeg.
[..]
Wie dan allemaal? Ik zie Menchov op 1 minuut, en verder valt het wel mee volgens mij.
Jawel. Hij verloor 40 seconden met een waaier, 40 seconden met een afdaling, viel een keer en verloor 20 seconden doordat hij iemand niet kon ontwijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft echt niet zoveel tijd verloren toen dat hij zonder dat tijdsverlies zou hebben gewonnen. Dan had hij volgens mij nog steeds een minuutje tekort gekomen.
Gevallen, no?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dessel, Rolland, Anton, Moinard, Karpets, Coppel, Moreau, Arroyo, Astarloza, Zubeldia, Guttierez, Casar.
Positief blijven he? Zal Menchov ook wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |