Nee een Hollander. En waar rijd deze best Rus? Bij Rabobank. Uit welk land komt deze formatie? Juist uit..quote:
zelf ziet hij nog kans. ik zeg: NOquote:Menchov: Klap in mijn gezicht
MONACO - Rabokopman Denis Menchov sloot de eerste etappe van de Ronde van Frankrijk zaterdag af als 53e. Die klassering na een individuele tijdrit was een forse tegenvaller, maar vooral de verloren tijd op de medefavorieten deed de Rus van Rabobank zeer.
„Ik had gehoopt voorin te eindigen. Ik heb hier eigenlijk geen verklaring voor, maar ik raak niet in paniek, de Tour is nog lang.”
Menchov werd ingehaald door de Zwitser Fabian Cancellara, de winnaar van de rit. „Dat had ik totaal niet verwacht. Het was een klap in mijn gezicht. Maar ik moet nu verder kijken. De Tour is net begonnen, er komen nog kansen.”
Weet je niet. Hier en daar nog wat tijd verliezen en ze laten Menchov misschien wel wat meer met rust en gaan loeren naar een ander.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Al duurt deze tour nog 100 dagen menchov gaat hem nooit meer winnen.
Maar Sastre heeft in de bergen in de laatste week van de giro meer laten zien dan menchov.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:37 schreef Bartoli het volgende:
baggerstart inderdaad maar niet eens zo gek voor iemand die 100% gegeven heeft in de Giro en daarna niet meer gekoers heeft. Carlos Sastre eindigt ook maar goed 20 seconden voor hem.
Typisch.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Elwood1802 het volgende:
typisch..elke tour verliest hy wel ergens een minuut waardoor ie weer 5e wordt
Ik heb het hier over de Tour en niet over de Giro/Vuelta.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Typisch.
elke keer afgezeken worden maar ondertussen wel 3 grote rondes winnen.
Op dat gebied dus het beste na Armstrong en Contador
Ja, maar Menchov rijdt hier gewoon op 80% van zijn mogelijkheden. Zijn echte topvorm lag in de Giro en daarvoor al.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:39 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed is verliest hij gen 1.5 minuut in een tijdrit of vlakke etappe (vorig jaar in een waaier)
Ik denk dat Menchov heeft gepland in de derde week "super" te zijn. Drie weken supervorm is (nagenoeg) niet meer mogelijkquote:Op zondag 5 juli 2009 09:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar Menchov rijdt hier gewoon op 80% van zijn mogelijkheden. Zijn echte topvorm lag in de Giro en daarvoor al.
Volgens mij heb je dit al zes keer gezegd, maar ik denk dat de meesten ook echt niet verwachtten dat Menchov de Tour zou winnen. Podium zou heel erg goed zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als hij de Tour kon winnen, dan had hij dat ondertussen wel al eens gedaan.
De daljaren in de Tour lijken nu definitief voorbij en met zijn mogelijkheden had Menchov een overgangsjaar nodig om de Tour te kunnen winnen. Daar veranderen mooie en talrijke overwinningen in Giro en Vuelta niets aan.
Precies. En dan vind ik het als renner idd slimmer om dan te pieken op die wedstrijden waar je wel kunt winnen, dan alles te zetten op een wedstrijd waarin je het dan weer niet redt.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:21 schreef Leatherface het volgende:
Sí, esta ciclismo.
Maar je kunt tegenwoordig niet meer een heel jaar goed zijn. Menchov heeft tot gisteren bijna overal waar ie reed een hoog rendement gehaald. Feit blijft dat hij een van de meest succesvolle ronderenners van deze generatie is.
Posthuma, Clement en Menchov zijn goede tijdrijders, dan heb je ook nog de hardrijder Flecha en Gesink die steeds beter wordt in tijdrijden, Niermann en Ten Dam zijn ook gewoon goed. Van Freire en Garate hoef je dan weer minder te verwachten, maar ze worden echt niet op minuten gereden hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 10:17 schreef Klopkoek het volgende:
Boeit me niet zo heel veel wat die Rus doet. Ik ben niet extra supporter omdat hij voor een Nederlands commercieel team rijdt. Het is geen voetbal he?
Hoop vooral dat heel Rabobank over de breedte sterker wordt. Ben bang dat de ploegentijdrit een deceptie wordt. Die gaan op zeker minuten verliezen op Astana.
Idd.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:43 schreef Leatherface het volgende:
Ik heb nooit van hem verwacht dat hij de Tour wint. Daarom vind ik het waarschijnlijk goed voor hem dat ie wel de Giro en Vuelta won, zodat ie die in ieder geval heeft.
Ik denk dat er een kern van waarheid inzit om eerlijk te zijn...quote:Op zondag 5 juli 2009 13:38 schreef Ereinion het volgende:
Denis Mentsjov begon zaterdag opvallend zwak aan de Ronde van Frankrijk. Sportkrant L’Equipe onthulde zondag een mogelijke oorzaak. De Rus van Rabobank is onlangs in Wenen gehoord in de dopingzaak rond de bloedbank Humanplasma.
Erik Breukink zag zondag geen verband, maar leek wel onaangenaam verrast over het uitlekken van het bezoek. ,,Maar onze medewerking aan het onderzoek is vrijwillig. Ik heb ook geen aanwijzing dat het een strafrechtelijk verhoor is. En nee, ik denk niet dat het daarom niet zo goed ging in de tijdrit.” Mentsjov eindigde zaterdag slechts als 53e en verloor meer dan een minuut op concurrenten in de strijd om het geel.
Rabobank werd twee jaar geleden onaangenaam verrast met dopingverdenkingen tijdens de Tour rond Michael Rasmussen. De Deen werd door de ploeg uit de Tour gehaald - in het geel nota bene - en ontslagen. Het beleid van de ploeg werd daarop aangepast, de vrijheid van de renners beknot. Bang voor een nieuwe zaak zei Breukink, kort voor de tweede rit, niet te zijn. ,,Ik zie niet in dat we een risico nemen met Denis. Ik verwacht geen problemen uit Wenen.”
De zaak draait om een bloedlaboratorium waar onder anderen de Oostenrijkse wielrenner Bernard Kohl klant was. Kohl werd betrapt op het middel cera. Rasmussen, de voormalig Raborenners Michael Boogerd en Thomas Dekker en Mentsjov zijn in verband gebracht met de affaire.De leiding van de Raboploeg liet eerder weten dat enkele renners op vrijwillige basis meewerken aan het onderzoek, maar liet in het midden om wie het ging en wanneer de verhoren zouden plaatsvinden.
Denk ik ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:10 schreef knep het volgende:
Menchov heeft het bloed maar gewoon in de diepvries laten zitten.
Als hij alleen deze tour niet gebruikt dan hangt hij toch nog? De bloedwaardes zullen dan opeens heel anders zijn, als ze dan z'n bloedpaspoort bekijken is hij de klos.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:48 schreef Barca het volgende:
Denk dat teleurstellende prestaties over de gehele tour (die er komen) gevolg zijn van geen doping hebben durven gebruiken deze tour.
Misschien dat die niet veranderen. Te korte tijd? Binnen een week afstappen.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als hij alleen deze tour niet gebruikt dan hangt hij toch nog? De bloedwaardes zullen dan opeens heel anders zijn, als ze dan z'n bloedpaspoort bekijken is hij de klos.
Lul alsjeblieft niet zo stom.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:48 schreef Barca het volgende:
Denk dat teleurstellende prestaties over de gehele tour (die er komen) gevolg zijn van geen doping hebben durven gebruiken deze tour.
Dat kan niet, dan gaat zn medische paspoort afwijkenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:10 schreef knep het volgende:
Menchov heeft het bloed maar gewoon in de diepvries laten zitten.
Die uitspraak was dan ook niet helemaal serieusquote:Op zondag 5 juli 2009 20:32 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan gaat zn medische paspoort afwijken
Als hij dan niet al thuis zit.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:45 schreef knep het volgende:
[..]
Die uitspraak was dan ook niet helemaal serieus.
Na de eerste bergrit weten we meer over het vormpeil van Menchov.
Zo natuurlijk vind ik dat niet.quote:
Wat een held.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:51 schreef richbitch het volgende:
http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-537959/mentsjov-aan-start-tweede-etappe
Hij blijft wel nuchter... komt wel goed
Kopman moet zelf natuurlijk ook scherp zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:13 schreef knep het volgende:
[..]
Geldt misschien nog meer voor z'n ploegmaat waarbij hij (waarschijnlijk) in het wiel zat.
Goh, als je dat tegen iedere renner die vandaag goed heeft opgelet zou moeten zeggen was je lang bezig. Maar goed, het is natuurlijk wel weer heel erg typisch en ik kan me er nogal over opwinden dat Rabo vervolgens niets doet om bij de eerste groep te komen. Dwazen.quote:
Klopt er hebben een hoop zitten slapen vandaag.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goh, als je dat tegen iedere renner die vandaag goed heeft opgelet zou moeten zeggen was je lang bezig.
Erg vreemd idd.quote:Maar goed, het is natuurlijk wel weer heel erg typisch en ik kan me er nogal over opwinden dat Rabo vervolgens niets doet om bij de eerste groep te komen. Dwazen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk betrappen ze hem op doping. Kan hij mooi ophoepelen. Deze gast maakt niks klaar.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk betrappen ze hem op doping. Kan hij mooi ophoepelen. Deze gast maakt niks klaar.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In de Giro werd hij er in de bergen ook gewoon uitgereden.
Je hebt gekeken?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar drie grote rondes gewonnen. Er fietsen weinig mensen rond in de Tour die meer hebben gepresteerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Epic failquote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan snap jij er weinig van.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Epic fail? Ik vond dat Di Luca een betere Giro heeft gereden dan Menchov.
Tsja, ik vond dat ook een beetje Telegraafjournalistiekquote:Op maandag 6 juli 2009 19:42 schreef forzaudinese het volgende:
Kijk dit soort reacties krijg je nou al Meneer Smeets rare filmpjes gaat laten zien tijdens de avond etappe en gaat laten zien dat Menchov een smsje aan het lezen is en dan gaat beweren dat het waarschijnlijk uit Wenen komt!En dan ook nog eens elke keer het zelfde roepen van Menchov de zwijger enzo.
Smeets schaam je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Epic fail? Ik vond dat Di Luca een betere Giro heeft gereden dan Menchov.
Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef TUFKAL het volgende:
Typerend weer voor Denis dat hij niet bij de eerste groep zat. DE kans om tijd in te lopen vandaag.
Ook dat, alhoewel ik Sastre wel had verwacht.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.
Des te meer reden om wel mee te zitten.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.
Telt de tijd van de laatste renner?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:35 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Des te meer reden om wel mee te zitten.
Maar goed heb toch niks met Menchov, ik zie de horrorstory al uitkomen dat Armstrong morgen het geel pakt. Misschien moet Contador zijn benen maar beetje stilhouden morgen.
nee de eerste 5 tellen meequote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Telt de tijd van de laatste renner?
Overigens vind ik persoonlijk menchov vaak niet uitblinken in dit soort situaties. Hij verliest vaak lullige seconden op dit soort manieren de jaren door.
Wanneer gebeurde dat eerder bij hen?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef TUFKAL het volgende:
Typerend weer voor Denis dat hij niet bij de eerste groep zat. DE kans om tijd in te lopen vandaag.
bullshit, menchov heeft meeste achterstand van favorieten des te meer reden om er wel bij te zitten.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef richbitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
bullshit, menchov heeft meeste achterstand van favorieten des te meer reden om er wel bij te zitten.
Als hij de tour ooit wil winnen had hij zich hier moeten onderscheiden inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Waaghals het volgende:
[..]
bullshit, menchov heeft meeste achterstand van favorieten des te meer reden om er wel bij te zitten.
Klopt, wil menchov de tour winnen moet hij op dit soort kleine momenten zich onderscheiden.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:51 schreef Palmboom313 het volgende:
En weer verliest hij tijd tijdens een normale etappe zoals altijd in een grote ronde.
Aanvallen komt niet voor in het woordenboek van Dennis Menchov.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Klopt, wil menchov de tour winnen moet hij op dit soort kleine momenten zich onderscheiden.
Wat wel leuk is, dat hij straks waarschijnlijk met 2 minuten achterstand de bergen begint, en dus mag gaan aanvallen! En dat is alleen maar leuk voor de tv kijker !
ik kan me nog goed herinneren dat hij vorig jaar onder uit gleed. Ook toen begon hij met een achterstand, maar toch had hij zich teruggeknokt.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aanvallen komt niet voor in het woordenboek van Dennis Menchov.
Als ja....quote:Op maandag 6 juli 2009 23:36 schreef Daanus het volgende:
[..]
Alpe D'Huez, als hij daar het wiel van Sastre kon houden, was hij de tourwinnaar geworden. Dus doe je speurwerk goed en ga ergens anders whinen
As is verbrande turf.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:36 schreef Daanus het volgende:
[..]
ik kan me nog goed herinneren dat hij vorig jaar onder uit gleed. Ook toen begon hij met een achterstand, maar toch had hij zich teruggeknokt.
Alpe D'Huez, als hij daar het wiel van Sastre kon houden, was hij de tourwinnaar geworden. Dus doe je speurwerk goed en ga ergens anders whinen
Hou jij je maar bij het voetbal.. dit wordt niks zo Dirkje!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aanvallen komt niet voor in het woordenboek van Dennis Menchov.
Dus aanvallen komt wel in zijn woordenboek voor, dat die aanval vervolgens niet lukt is wat anders...quote:
Wat te denken van die laatste sprint van Menchov in de Giro .. waar hij nog alles even iedereen uit het wiel fietst op het laatst.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:36 schreef Daanus het volgende:
[..]
ik kan me nog goed herinneren dat hij vorig jaar onder uit gleed. Ook toen begon hij met een achterstand, maar toch had hij zich teruggeknokt.
Prutsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Wat ben je allemaal aan het doen menchov!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |