Nee een Hollander. En waar rijd deze best Rus? Bij Rabobank. Uit welk land komt deze formatie? Juist uit..quote:
zelf ziet hij nog kans. ik zeg: NOquote:Menchov: Klap in mijn gezicht
MONACO - Rabokopman Denis Menchov sloot de eerste etappe van de Ronde van Frankrijk zaterdag af als 53e. Die klassering na een individuele tijdrit was een forse tegenvaller, maar vooral de verloren tijd op de medefavorieten deed de Rus van Rabobank zeer.
„Ik had gehoopt voorin te eindigen. Ik heb hier eigenlijk geen verklaring voor, maar ik raak niet in paniek, de Tour is nog lang.”
Menchov werd ingehaald door de Zwitser Fabian Cancellara, de winnaar van de rit. „Dat had ik totaal niet verwacht. Het was een klap in mijn gezicht. Maar ik moet nu verder kijken. De Tour is net begonnen, er komen nog kansen.”
Weet je niet. Hier en daar nog wat tijd verliezen en ze laten Menchov misschien wel wat meer met rust en gaan loeren naar een ander.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:05 schreef Palmboom313 het volgende:
Al duurt deze tour nog 100 dagen menchov gaat hem nooit meer winnen.
Maar Sastre heeft in de bergen in de laatste week van de giro meer laten zien dan menchov.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:37 schreef Bartoli het volgende:
baggerstart inderdaad maar niet eens zo gek voor iemand die 100% gegeven heeft in de Giro en daarna niet meer gekoers heeft. Carlos Sastre eindigt ook maar goed 20 seconden voor hem.
Typisch.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef Elwood1802 het volgende:
typisch..elke tour verliest hy wel ergens een minuut waardoor ie weer 5e wordt
Ik heb het hier over de Tour en niet over de Giro/Vuelta.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:31 schreef Szura het volgende:
[..]
Typisch.
elke keer afgezeken worden maar ondertussen wel 3 grote rondes winnen.
Op dat gebied dus het beste na Armstrong en Contador
Ja, maar Menchov rijdt hier gewoon op 80% van zijn mogelijkheden. Zijn echte topvorm lag in de Giro en daarvoor al.quote:Op zondag 5 juli 2009 03:39 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Als hij echt zo goed is verliest hij gen 1.5 minuut in een tijdrit of vlakke etappe (vorig jaar in een waaier)
Ik denk dat Menchov heeft gepland in de derde week "super" te zijn. Drie weken supervorm is (nagenoeg) niet meer mogelijkquote:Op zondag 5 juli 2009 09:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar Menchov rijdt hier gewoon op 80% van zijn mogelijkheden. Zijn echte topvorm lag in de Giro en daarvoor al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |