Wat een held.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:51 schreef richbitch het volgende:
http://tour2009.nos.nl/video/bekijken/id/tcm:5-537959/mentsjov-aan-start-tweede-etappe
Hij blijft wel nuchter... komt wel goed
Kopman moet zelf natuurlijk ook scherp zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:13 schreef knep het volgende:
[..]
Geldt misschien nog meer voor z'n ploegmaat waarbij hij (waarschijnlijk) in het wiel zat.
Goh, als je dat tegen iedere renner die vandaag goed heeft opgelet zou moeten zeggen was je lang bezig. Maar goed, het is natuurlijk wel weer heel erg typisch en ik kan me er nogal over opwinden dat Rabo vervolgens niets doet om bij de eerste groep te komen. Dwazen.quote:
Klopt er hebben een hoop zitten slapen vandaag.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goh, als je dat tegen iedere renner die vandaag goed heeft opgelet zou moeten zeggen was je lang bezig.
Erg vreemd idd.quote:Maar goed, het is natuurlijk wel weer heel erg typisch en ik kan me er nogal over opwinden dat Rabo vervolgens niets doet om bij de eerste groep te komen. Dwazen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk betrappen ze hem op doping. Kan hij mooi ophoepelen. Deze gast maakt niks klaar.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hopelijk betrappen ze hem op doping. Kan hij mooi ophoepelen. Deze gast maakt niks klaar.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In de Giro werd hij er in de bergen ook gewoon uitgereden.
Je hebt gekeken?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar drie grote rondes gewonnen. Er fietsen weinig mensen rond in de Tour die meer hebben gepresteerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Epic failquote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan snap jij er weinig van.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Epic fail? Ik vond dat Di Luca een betere Giro heeft gereden dan Menchov.
Tsja, ik vond dat ook een beetje Telegraafjournalistiekquote:Op maandag 6 juli 2009 19:42 schreef forzaudinese het volgende:
Kijk dit soort reacties krijg je nou al Meneer Smeets rare filmpjes gaat laten zien tijdens de avond etappe en gaat laten zien dat Menchov een smsje aan het lezen is en dan gaat beweren dat het waarschijnlijk uit Wenen komt!En dan ook nog eens elke keer het zelfde roepen van Menchov de zwijger enzo.
Smeets schaam je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Epic fail? Ik vond dat Di Luca een betere Giro heeft gereden dan Menchov.
Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:18 schreef TUFKAL het volgende:
Typerend weer voor Denis dat hij niet bij de eerste groep zat. DE kans om tijd in te lopen vandaag.
Ook dat, alhoewel ik Sastre wel had verwacht.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Typerend weer dat Contador,Evans,gebroeders schleck en Sastre er niet bij zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |