Kluivert 86ste minuutquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef Falco het volgende:
Mentsjov zit teveel met Wenen in zijn hoofd.
Hierquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef groenen het volgende:
Waar zijn de fans van de Giro eigenlijk gebleven?
Da's te zwaar voor 'm denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het zou wel de manier zijn om nog iets van deze ronde te maken. Hij is het aan zijn stand, dikke salaris en publiek verplicht maar ik denk niet dat hij dat gaat doen. Ik verwacht dat hij gewoon gaat volgen en als hij nog steeds van voren zit (waar ik sterk aan twijfel) in de laatste paar 100 meter probeert weg te sprinten.
Nu de Rabo de gele, witte, bollen en waarschijnlijk de groene trui kan vergeten moet de ploeg overschakelen op de Skil tactiek: Aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen. Met o.a. Ten Dam en Clement zie ik dat wel zitten, echter Menchov lijkt me daar niet geschikt voor.
Of zou Menchov de Tour gewoon uit moeten rijden (of over een week afstappen) zonder erg diep te gaan en zich richten op de Vuelta? Carlos Sastre heeft een paar jaar geleden ook alle 3 de rondes in 1 jaar gereden.
Ik dacht eigenlijk hetzelfde (voor de Giro tenminste).quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:31 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Hier
maar ik dacht altijd dat de Giro een voorbereiding was voor de Tour
Die trainer van rabo moeten ze direct ontslaan.
volgens mij is er geen enkele rabo renner die hier zijn vormpiek haalt.
nee.. de rabo ploeg heeft gewoon te snel gepiekt.. het komt bijna niet voor dat de winnaar van de Giro ook goed presteert in de Tour.. dus op zich was het wel redelijk te verwachten dat ze nu een beetje door het ijszakken..quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:31 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Hier
maar ik dacht altijd dat de Giro een voorbereiding was voor de Tour
Die trainer van rabo moeten ze direct ontslaan.
volgens mij is er geen enkele rabo renner die hier zijn vormpiek haalt.
Waarom niet morgen? Denk je dat Astana iemand op bijna vijf minuten morgen niet wat ruimte zou geven?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's te zwaar voor 'm denk ik.
Ze moeten Menchov gewoon een flinke schop onder zijn kont geven en 'm in één van de bergetappes (niet morgen) vroeg laten aanvallen. En als het dan mislukt is het jammer, maar heeft 'ie het iig geprobeerd.
Volledig mee eens, ik erger me al paar jaar daaraan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is überhaupt jammer dat er nog maar weinig goede Nederlandse wielrenners meer zijn.
Ik denk dat het supporteren voor Rabo alsof het een voetbalclub is en het meeleven met Menchov uit die armoede is ontstaan. Vroeger had je dat niet zo. Zoals het hoort, want een wielerploeg is geen voetbalclub en wielrennen is primair nog altijd een individuele sport.
Niet als het Menchov betreft.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom niet morgen? Denk je dat Astana iemand op bijna vijf minuten morgen niet wat ruimte zou geven?
hij heeft totaal geen mentale weerbaarheid volgens mij.. als het even een beetje tegenzit gaat het helemaal mis..quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef Ericr het volgende:
Ik wil een mijnwerkerskop zien morgen, de dood of de gladiolen. Maar volgens mij is de mentale weerbaarheid van Menchov daarvoor niet hoog genoeg.
Ach, ik hoop eigenlijk op een scenario sastre in de giro. In het begin van de col kijkt iedereen maar, en blijven maar kijken. Sastre ging, en de rest bleef kijken. Dat is de hoop voor de menchov fans morgen, als hij aangaat dat de rest van de favorieten blijven kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:58 schreef Ericr het volgende:
Als een concurrent gevallen is help je hem niet overeind maar geef je hem beter nog een paar pestklappen. Als Menchov straks op 15 minuten staat mag hij misschien een keer mee in een ontsnapping, nu zal hij weinig ruimte krijgen lijkt me.
Precies. Dan moet 'ie op minstens 10 minuten staan. Dus morgen en overmorgen nog wat tijd verliezen en dan aanvallenquote:
Dat kan hij toch niet maken? Naar huis gaan? Dan krijgt rabo echt de stront emmer flink over hun heen, Menchov acht ik echt nog wel in staat om een berg etappe te winnen. En als hij echt zou willen zou hij bijv. ook de bollen kunnen winnen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies. Dan moet 'ie op minstens 10 minuten staan. Dus morgen en overmorgen nog wat tijd verliezen en dan aanvallen
of naar huis toe gaan, dat is misschien waarschijnlijker
Nee, dat kan 'ie niet maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat kan hij toch niet maken? Naar huis gaan? Dan krijgt rabo echt de stront emmer flink over hun heen, Menchov acht ik echt nog wel in staat om een berg etappe te winnen. En als hij echt zou willen zou hij bijv. ook de bollen kunnen winnen.
De Giro vergelijken met de tourquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:01 schreef Magere_Gein het volgende:
In de Giro stond hij in het begin toch ook op achterstand? Of niet? Ik weet het ff niet meer.
Of Menchov MOET naar huis? En met hem.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies. Dan moet 'ie op minstens 10 minuten staan. Dus morgen en overmorgen nog wat tijd verliezen en dan aanvallen
of naar huis toe gaan, dat is misschien waarschijnlijker
Waarom MOET 'ie naar huis? Wat win je daarmee? Behalve dat Rabo een renner minder in koers heeft?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Of Menchov MOET naar huis? En met hem.....
Idd, de Giro is een veel mooiere koersquote:
Ja, hij had misschien beter moeten presteren, maar heeft toch mooi de Giro gewonnen.quote:Menchov laat het gewoon enorm afweten.
Ow srry, ik zal mijn nader toelichten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom MOET 'ie naar huis? Wat win je daarmee? Behalve dat Rabo een renner minder in koers heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |