Met relativeren en iets verder kijken dan alleen maar Rabo kom je een heel eind.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Knap dat jij nog zo positief kan blijven marcodej
Ik hoop inderdaad op zo'n landis ontsnapping van Menchov, zodat hij weer in goede aarde zal vallen bij iedereen hier. Hij kan immers echt wel goed fietsen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:53 schreef UltraR het volgende:
Joh, dit is alleen maar positief. Nu zal het voor hemzelf, de ploegleiding en de tourfavorieten definitief duidelijk zijn dat hij geen kandidaat voor het klassement meer is.
Zo kan Menchov dus lekker voor ritzeges gaan. Misschien wel de bolletjestrui?
Al weet je het nooit met de ploegleiding van Rabo. Soms denk ik dat zij zo'n dikke plaat voor hun kop hebben dat ze zelfs nu nog het klassement als doel blijven houden.
In een parallel universum misschien wel. Volgens mij is hij al aardig lamgeslagen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar dat geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen.
Het is überhaupt jammer dat er nog maar weinig goede Nederlandse wielrenners meer zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Met relativeren en iets verder kijken dan alleen maar Rabo kom je een heel eind.
Ik denk niet dat die gedachte bij Menchov opkomt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen. Ik zie 'm met de beste wil van de wereld zelfs nooit in de eerste helft van de slotklim aanvallen.
Zal Astana nooit toelaten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad op zo'n landis ontsnapping van Menchov, zodat hij weer in goede aarde zal vallen bij iedereen hier. Hij kan immers echt wel goed fietsen.
Nee, volgens mij heeft hij alle ambitie al opgegeven voor deze ronde. Hij doet niet eens zijn best meer om echt vooraan te zitten. Menchov heeft al vaker laten zien dat hij snel het kopje laat hangen als het tegenzit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen. Ik zie 'm met de beste wil van de wereld zelfs nooit in de eerste helft van de slotklim aanvallen.
Hij zal dat dan zondag over een week moeten gaan doen. Voor dat moment zie ik weinig mogelijkheden. Je hebt weinig aan bergen die 40 kilometer voor de streep liggen en je 20 kilometer vlak moet rijden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Reed hij in 2007 ook niet als een natte krant rond en zat hij in het treintje Ramussen niet nog voor Dekker en Boogerd geposteerd en moest hij toen ook niet eerder lossen dan Dekker en Boogerd? Of verbeeld ik me dat nu?quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef Bartoli het volgende:
menchov kan beter afstappen en zich richten op de vuelta. lijkt me met de start in assen voor rabobank nu ook interessanter met gesink eruit en een falende kopman.
Hoezo vreemd? Als Menchov zijn kop laat hangen dan wordt het ook niet beter met hem, maar blijft hij verliezen. Dat was in 2007 ook zo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Reed hij in 2007 ook niet als een natte krant rond en zat hij in het treintje Ramussen niet nog voor Dekker en Boogerd geposteerd en moest hij toen ook niet eerder lossen dan Dekker en Boogerd? Of verbeeld ik me dat nu?
Beetje vreemd die wisselvalligheid
Klopt. Vaak was Boogerd de laatste man, daarvoor TD. Terwijl Menchov eigenlijk bijna gelijkwaardig aan Rasmussen zou moeten zijn bergop.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Reed hij in 2007 ook niet als een natte krant rond en zat hij in het treintje Ramussen niet nog voor Dekker en Boogerd geposteerd en moest hij toen ook niet eerder lossen dan Dekker en Boogerd? Of verbeeld ik me dat nu?
Beetje vreemd die wisselvalligheid
Waarom is dat dan verdacht? Ik denk dat het eerder andersom verdacht zou zijn, het is al meer dan een decennium geleden dat iemand echt top was in beide rondes. Alsof je een vormpiek anderhalve maand kan vasthouden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:55 schreef Wopper1 het volgende:
Dit is gewoon heel erg verdacht (zonder iemand te beschuldigen). Het gaat er mij gewoon niet in dat je met gemak een Giro kan winnen, en 1,5 maand later gewoon niks meer kan laten zien.
Je hebt toch best nog wel verschil tussen een piek en gewoon degelijk rijden (zonder op te vallen maar ook zonder minutenverlies).quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Waarom is dat dan verdacht? Ik denk dat het eerder andersom verdacht zou zijn, het is al meer dan een decennium geleden dat iemand echt top was in beide rondes. Alsof je een vormpiek anderhalve maand kan vasthouden.
Het zou wel de manier zijn om nog iets van deze ronde te maken. Hij is het aan zijn stand, dikke salaris en publiek verplicht maar ik denk niet dat hij dat gaat doen. Ik verwacht dat hij gewoon gaat volgen en als hij nog steeds van voren zit (waar ik sterk aan twijfel) in de laatste paar 100 meter probeert weg te sprinten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |