abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70820712
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Knap dat jij nog zo positief kan blijven marcodej
Met relativeren en iets verder kijken dan alleen maar Rabo kom je een heel eind.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_70820774
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:53 schreef UltraR het volgende:
Joh, dit is alleen maar positief. Nu zal het voor hemzelf, de ploegleiding en de tourfavorieten definitief duidelijk zijn dat hij geen kandidaat voor het klassement meer is.
Zo kan Menchov dus lekker voor ritzeges gaan. Misschien wel de bolletjestrui?

Al weet je het nooit met de ploegleiding van Rabo. Soms denk ik dat zij zo'n dikke plaat voor hun kop hebben dat ze zelfs nu nog het klassement als doel blijven houden.
Ik hoop inderdaad op zo'n landis ontsnapping van Menchov, zodat hij weer in goede aarde zal vallen bij iedereen hier. Hij kan immers echt wel goed fietsen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:00:14 #228
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70820892
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen. Ik zie 'm met de beste wil van de wereld zelfs nooit in de eerste helft van de slotklim aanvallen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:01:39 #229
40566 Ericr
Livewrong
pi_70820933
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar dat geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen.
In een parallel universum misschien wel. Volgens mij is hij al aardig lamgeslagen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:01:46 #230
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70820940
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

Met relativeren en iets verder kijken dan alleen maar Rabo kom je een heel eind.
Het is überhaupt jammer dat er nog maar weinig goede Nederlandse wielrenners meer zijn.

Ik denk dat het supporteren voor Rabo alsof het een voetbalclub is en het meeleven met Menchov uit die armoede is ontstaan. Vroeger had je dat niet zo. Zoals het hoort, want een wielerploeg is geen voetbalclub en wielrennen is primair nog altijd een individuele sport.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70820948
quote:
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen. Ik zie 'm met de beste wil van de wereld zelfs nooit in de eerste helft van de slotklim aanvallen.
Ik denk niet dat die gedachte bij Menchov opkomt.
Maat het zou wel mooi zijn. Zülle heeft het ook eens gedaan toen 'ie bij de eerste bergrit al op grote achterstand stond en daarom maar in de aanval trok.
pi_70820950
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik hoop inderdaad op zo'n landis ontsnapping van Menchov, zodat hij weer in goede aarde zal vallen bij iedereen hier. Hij kan immers echt wel goed fietsen.
Zal Astana nooit toelaten.
In de tour van de landis ontsnapping was er in het peleton geen team dat kon controleren
Astana kan dat wel
if you ain't cheating you ain't trying
pi_70820977
quote:
Nee, volgens mij heeft hij alle ambitie al opgegeven voor deze ronde. Hij doet niet eens zijn best meer om echt vooraan te zitten. Menchov heeft al vaker laten zien dat hij snel het kopje laat hangen als het tegenzit.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:04:17 #234
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70821030
quote:
Hij zal dat dan zondag over een week moeten gaan doen. Voor dat moment zie ik weinig mogelijkheden. Je hebt weinig aan bergen die 40 kilometer voor de streep liggen en je 20 kilometer vlak moet rijden.

(matige Tour dit jaar trouwen qua parcours)
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:07:55 #235
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70821157
Uiteindelijk heeft Menchov zijn 3 grote ronde's vooral gewonnen door sterke tijdritten te rijden en in de bergen te volgen (eventueel in de slotkilometer wegspringen).

Die paar keren dat hij eens wat vroeger ging (in de Tour vooral) kwam hij zichzelf elke keer tegen en werd hij nog voorbij gereden. Het is gewoon geen renner voor de lange aanval. Hij kan bergop versnellen en dus aanvallen counteren, maar hij kan dat nooit lang volhouden.

Dat is niet mentaal, maar gewoon een fysieke beperking.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:36:34 #236
40566 Ericr
Livewrong
pi_70822003
Kan de topictitel niet veranderd worden in 'wel kleurloos en doelloos'?
pi_70822167
menchov kan beter afstappen en zich richten op de vuelta. lijkt me met de start in assen voor rabobank nu ook interessanter met gesink eruit en een falende kopman.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:45:25 #238
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_70822282
Denk dat Menchov sowieso de komende 2 dagen afwacht. Maar het kan geen toeval zijn dat alle Rabo's lopen te sukkelen. Zit gewoon niet goed in dat team volgens mij.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:47:11 #239
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70822330
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef Bartoli het volgende:
menchov kan beter afstappen en zich richten op de vuelta. lijkt me met de start in assen voor rabobank nu ook interessanter met gesink eruit en een falende kopman.
Reed hij in 2007 ook niet als een natte krant rond en zat hij in het treintje Ramussen niet nog voor Dekker en Boogerd geposteerd en moest hij toen ook niet eerder lossen dan Dekker en Boogerd? Of verbeeld ik me dat nu?

Beetje vreemd die wisselvalligheid
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70822457
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Reed hij in 2007 ook niet als een natte krant rond en zat hij in het treintje Ramussen niet nog voor Dekker en Boogerd geposteerd en moest hij toen ook niet eerder lossen dan Dekker en Boogerd? Of verbeeld ik me dat nu?

Hoezo vreemd? Als Menchov zijn kop laat hangen dan wordt het ook niet beter met hem, maar blijft hij verliezen. Dat was in 2007 ook zo.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_70822472
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Klopt. Vaak was Boogerd de laatste man, daarvoor TD. Terwijl Menchov eigenlijk bijna gelijkwaardig aan Rasmussen zou moeten zijn bergop.
sig verwijderd door FA
pi_70822605
Dit is gewoon heel erg verdacht (zonder iemand te beschuldigen). Het gaat er mij gewoon niet in dat je met gemak een Giro kan winnen, en 1,5 maand later gewoon niks meer kan laten zien.
pi_70822615
Menchov + Tour =
if you ain't cheating you ain't trying
pi_70822670
Waar zijn de fans van de Giro eigenlijk gebleven?
- verwijderd door admin -
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:57:39 #245
40566 Ericr
Livewrong
pi_70822683
Nog niet zolang geleden was hij een held maar op deze manier vergooi je natuurlijk zelf het heldendom. Je kan niet iedere seconde attent rijden maar Menchov lijkt wel rond te rijden omdat het moet.
pi_70822768
ff afwachten wat Menchov morgen doet of van het weekend. als hij een etappe kan winnen dan is dat nog het hoogst haalbare. indien hij wederom faalt kan hij beter afstappen en zich net als gesink focussen op de Vuelta
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:02:50 #247
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70822860
http://player.nos.nl/inde(...)9709/category/sport/

Welke stagair van de NOS stelt nu weer de vragen?

Die Han Kock is al erg maar deze met het Wassenaarse accent slaat alles.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70822928
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:55 schreef Wopper1 het volgende:
Dit is gewoon heel erg verdacht (zonder iemand te beschuldigen). Het gaat er mij gewoon niet in dat je met gemak een Giro kan winnen, en 1,5 maand later gewoon niks meer kan laten zien.
Waarom is dat dan verdacht? Ik denk dat het eerder andersom verdacht zou zijn, het is al meer dan een decennium geleden dat iemand echt top was in beide rondes. Alsof je een vormpiek anderhalve maand kan vasthouden.
pi_70822978
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:04 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Waarom is dat dan verdacht? Ik denk dat het eerder andersom verdacht zou zijn, het is al meer dan een decennium geleden dat iemand echt top was in beide rondes. Alsof je een vormpiek anderhalve maand kan vasthouden.
Je hebt toch best nog wel verschil tussen een piek en gewoon degelijk rijden (zonder op te vallen maar ook zonder minutenverlies).
pi_70823029
quote:
Het zou wel de manier zijn om nog iets van deze ronde te maken. Hij is het aan zijn stand, dikke salaris en publiek verplicht maar ik denk niet dat hij dat gaat doen. Ik verwacht dat hij gewoon gaat volgen en als hij nog steeds van voren zit (waar ik sterk aan twijfel) in de laatste paar 100 meter probeert weg te sprinten.

Nu de Rabo de gele, witte, bollen en waarschijnlijk de groene trui kan vergeten moet de ploeg overschakelen op de Skil tactiek: Aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen. Met o.a. Ten Dam en Clement zie ik dat wel zitten, echter Menchov lijkt me daar niet geschikt voor.

Of zou Menchov de Tour gewoon uit moeten rijden (of over een week afstappen) zonder erg diep te gaan en zich richten op de Vuelta? Carlos Sastre heeft een paar jaar geleden ook alle 3 de rondes in 1 jaar gereden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')