abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70748674
Zag net de beelden pas, maar de eerste man ging de bocht ook niet helemaal lekker aan volgens mij.
pi_70787730
Vuile faalhaas
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:10:52 #203
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70788646
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vuile faalhaas
Jij moet het volgend voetbalseizoen echt zwaar hebben
je kan topics volkladden met dit soort posts.

OT: Menchov mag wel blij zijn dat ze vooraan niet volop doorreden en dat ie er nog bij kon komen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 8 juli 2009 @ 19:37:36 #204
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_70789556
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Szura het volgende:
OT: Menchov mag wel blij zijn dat ze vooraan niet volop doorreden en dat ie er nog bij kon komen
Indd. Of hij nu gewoon weer de boot miste, of niet meekon weet ik niet. Maar hij is niet op zijn sterkst
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 8 juli 2009 @ 20:48:42 #205
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_70792096
Hier dan maar ook ff:
quote:
Mentsjov komt wel een beetje over als die Irakese minister van informatie onder Saddam, "Er is helemaal niets aan de hand" (terwijl er op de achtergrond zo'n 50000 Amerikaanse militairen Bagdad intrekken).
wie shopt hem?
---

Dit schreef ik gister op het etappe 4 forum, maar ik vond hem toepasselijk om hier ook ff neer te zetten

met dank aan Roel Jewel voor de pic

[ Bericht 5% gewijzigd door Magere_Gein op 09-07-2009 19:52:54 ]
Er is leven na de lach.
pi_70819741
¿no problem no ? can happen,bit more complicated, but only 6th stage no ?
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:27:30 #207
40566 Ericr
Livewrong
pi_70819796
4 minutes or 5 minutes, makes no difference, no?
pi_70819854
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:27 schreef Ericr het volgende:
4 minutes or 5 minutes, makes no difference, no?
Het is erg maar moest er wel om glimlachen. Waar zal menchov zich nu op richten? Berg etappe overwinning? Het is toch vrij .. zinloos om nu nog alleen voor het klassement te gaan?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:30:45 #209
40566 Ericr
Livewrong
pi_70819927
De rode lantaarn.
pi_70819936
Misschien kan hij zich beter gaan concentreren op de bolletjes trui. Ze laten hem toch niet rijden dus een dagoverwinning lijkt me kansloos.
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:31:22 #211
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70819949
1 opsteker: meer klassementsrenners hebben tijd verloren
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:32:16 #212
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70819983
Afstappen en voorbereiden op de Vuelta...
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:33:00 #213
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70820005
Het begint een beetje triest te worden.

Als er een waaier wordt getrokken of een valpartij is en ze gaan opsommen welke klassmentsrenners zich hebben laten verrassen omdat ze te ver naar achteren zaten, kunnen ze ondertussen Menchov standaard bovenaan zetten. Je zou toch denken dat hij ondertussen per ongeluk al eens iets juist had gedaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_70820069
Het komt allemaal door breukink
de verklaring ook van breukinK gister over waarom menchov niet in de eerste waaier zat
"ja de hele ploeg was een beetje van slag door de valpartij van Gesink"
mietje dat het is
if you ain't cheating you ain't trying
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:35:41 #215
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70820098
Vorig jaar heeft hij ook onnodig tijd laten liggen. De tijd die hij daar onnodig liet liggen was net genoeg om met 10 seconden voorsprong de Tour gewonnen te hebben.

Ik weet wel: dat telt niet maar toch. Om aan te geven dat Menchov al vaker op cruciale momenten iets heeft laten liggen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_70820110
Het wordt wel heel kansloos nu ja. Maar goed, wat doe je eraan? Het is niet anders. Dan maar voor een etappezege gaan...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_70820113
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het begint een beetje triest te worden.

Als er een waaier wordt getrokken of een valpartij is en ze gaan opsommen welke klassmentsrenners zich hebben laten verrassen omdat ze te ver naar achteren zaten, kunnen ze ondertussen Menchov standaard bovenaan zetten. Je zou toch denken dat hij ondertussen per ongeluk al eens iets juist had gedaan.
Maar dit was in de Giro en de 2 vuelta's die hij won toch niet het geval ? In de giro is hij ook eens gevallen en in de vuelta heb je ook waaier etappes..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_70820123
Wat is er met die gast zeg .
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:31 schreef Klopkoek het volgende:
1 opsteker: meer klassementsrenners hebben tijd verloren
Wie dan allemaal? Ik zie Menchov op 1 minuut, en verder valt het wel mee volgens mij.
pi_70820154
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Klopkoek het volgende:
Vorig jaar heeft hij ook onnodig tijd laten liggen. De tijd die hij daar onnodig liet liggen was net genoeg om met 10 seconden voorsprong de Tour gewonnen te hebben.

Ik weet wel: dat telt niet maar toch. Om aan te geven dat Menchov al vaker op cruciale momenten iets heeft laten liggen.
Nee hoor, hij heeft echt niet zoveel tijd verloren toen dat hij zonder dat tijdsverlies zou hebben gewonnen. Dan had hij volgens mij nog steeds een minuutje tekort gekomen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:48:40 #220
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70820519
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Wopper1 het volgende:
Wat is er met die gast zeg .
[..]

Wie dan allemaal? Ik zie Menchov op 1 minuut, en verder valt het wel mee volgens mij.
Dessel, Rolland, Anton, Moinard, Karpets, Coppel, Moreau, Arroyo, Astarloza, Zubeldia, Guttierez, Casar.

Positief blijven he? Zal Menchov ook wel zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 9 juli 2009 @ 17:49:39 #221
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70820548
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:37 schreef marcodej het volgende:

[..]

Nee hoor, hij heeft echt niet zoveel tijd verloren toen dat hij zonder dat tijdsverlies zou hebben gewonnen. Dan had hij volgens mij nog steeds een minuutje tekort gekomen.
Jawel. Hij verloor 40 seconden met een waaier, 40 seconden met een afdaling, viel een keer en verloor 20 seconden doordat hij iemand niet kon ontwijken.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70820550
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dessel, Rolland, Anton, Moinard, Karpets, Coppel, Moreau, Arroyo, Astarloza, Zubeldia, Guttierez, Casar.

Positief blijven he? Zal Menchov ook wel zijn.
Gevallen, no?
Positief, no?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_70820566
Als ik ploegleider was had ik nu menchov de bus uit gegooid en gezegd: "je ziet maar hoe je bij het hotel komt"
pi_70820639
Knap dat jij nog zo positief kan blijven marcodej
pi_70820677
Joh, dit is alleen maar positief. Nu zal het voor hemzelf, de ploegleiding en de tourfavorieten definitief duidelijk zijn dat hij geen kandidaat voor het klassement meer is.
Zo kan Menchov dus lekker voor ritzeges gaan. Misschien wel de bolletjestrui?

Al weet je het nooit met de ploegleiding van Rabo. Soms denk ik dat zij zo'n dikke plaat voor hun kop hebben dat ze zelfs nu nog het klassement als doel blijven houden.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_70820712
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Knap dat jij nog zo positief kan blijven marcodej
Met relativeren en iets verder kijken dan alleen maar Rabo kom je een heel eind.
pi_70820774
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:53 schreef UltraR het volgende:
Joh, dit is alleen maar positief. Nu zal het voor hemzelf, de ploegleiding en de tourfavorieten definitief duidelijk zijn dat hij geen kandidaat voor het klassement meer is.
Zo kan Menchov dus lekker voor ritzeges gaan. Misschien wel de bolletjestrui?

Al weet je het nooit met de ploegleiding van Rabo. Soms denk ik dat zij zo'n dikke plaat voor hun kop hebben dat ze zelfs nu nog het klassement als doel blijven houden.
Ik hoop inderdaad op zo'n landis ontsnapping van Menchov, zodat hij weer in goede aarde zal vallen bij iedereen hier. Hij kan immers echt wel goed fietsen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:00:14 #228
67640 SaintOfKillers
pi_70820892
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen. Ik zie 'm met de beste wil van de wereld zelfs nooit in de eerste helft van de slotklim aanvallen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:01:39 #229
40566 Ericr
Livewrong
pi_70820933
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar dat geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen.
In een parallel universum misschien wel. Volgens mij is hij al aardig lamgeslagen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:01:46 #230
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70820940
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:54 schreef marcodej het volgende:

[..]

Met relativeren en iets verder kijken dan alleen maar Rabo kom je een heel eind.
Het is überhaupt jammer dat er nog maar weinig goede Nederlandse wielrenners meer zijn.

Ik denk dat het supporteren voor Rabo alsof het een voetbalclub is en het meeleven met Menchov uit die armoede is ontstaan. Vroeger had je dat niet zo. Zoals het hoort, want een wielerploeg is geen voetbalclub en wielrennen is primair nog altijd een individuele sport.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70820948
quote:
Is er echt iemand die denkt dat Menchov met zo'n Landis-ontsnapping gaat komen aanzetten? Dan bedoel ik niet geloven dat hij het kan volhouden of uitvoeren, maar geloven dat hij er uberhaupt ooit aan zou beginnen. Ik zie 'm met de beste wil van de wereld zelfs nooit in de eerste helft van de slotklim aanvallen.
Ik denk niet dat die gedachte bij Menchov opkomt.
Maat het zou wel mooi zijn. Zülle heeft het ook eens gedaan toen 'ie bij de eerste bergrit al op grote achterstand stond en daarom maar in de aanval trok.
pi_70820950
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 17:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik hoop inderdaad op zo'n landis ontsnapping van Menchov, zodat hij weer in goede aarde zal vallen bij iedereen hier. Hij kan immers echt wel goed fietsen.
Zal Astana nooit toelaten.
In de tour van de landis ontsnapping was er in het peleton geen team dat kon controleren
Astana kan dat wel
pi_70820977
quote:
Nee, volgens mij heeft hij alle ambitie al opgegeven voor deze ronde. Hij doet niet eens zijn best meer om echt vooraan te zitten. Menchov heeft al vaker laten zien dat hij snel het kopje laat hangen als het tegenzit.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:04:17 #234
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70821030
quote:
Hij zal dat dan zondag over een week moeten gaan doen. Voor dat moment zie ik weinig mogelijkheden. Je hebt weinig aan bergen die 40 kilometer voor de streep liggen en je 20 kilometer vlak moet rijden.

(matige Tour dit jaar trouwen qua parcours)
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:07:55 #235
67640 SaintOfKillers
pi_70821157
Uiteindelijk heeft Menchov zijn 3 grote ronde's vooral gewonnen door sterke tijdritten te rijden en in de bergen te volgen (eventueel in de slotkilometer wegspringen).

Die paar keren dat hij eens wat vroeger ging (in de Tour vooral) kwam hij zichzelf elke keer tegen en werd hij nog voorbij gereden. Het is gewoon geen renner voor de lange aanval. Hij kan bergop versnellen en dus aanvallen counteren, maar hij kan dat nooit lang volhouden.

Dat is niet mentaal, maar gewoon een fysieke beperking.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:36:34 #236
40566 Ericr
Livewrong
pi_70822003
Kan de topictitel niet veranderd worden in 'wel kleurloos en doelloos'?
pi_70822167
menchov kan beter afstappen en zich richten op de vuelta. lijkt me met de start in assen voor rabobank nu ook interessanter met gesink eruit en een falende kopman.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:45:25 #238
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_70822282
Denk dat Menchov sowieso de komende 2 dagen afwacht. Maar het kan geen toeval zijn dat alle Rabo's lopen te sukkelen. Zit gewoon niet goed in dat team volgens mij.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:47:11 #239
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70822330
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef Bartoli het volgende:
menchov kan beter afstappen en zich richten op de vuelta. lijkt me met de start in assen voor rabobank nu ook interessanter met gesink eruit en een falende kopman.
Reed hij in 2007 ook niet als een natte krant rond en zat hij in het treintje Ramussen niet nog voor Dekker en Boogerd geposteerd en moest hij toen ook niet eerder lossen dan Dekker en Boogerd? Of verbeeld ik me dat nu?

Beetje vreemd die wisselvalligheid
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70822457
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Reed hij in 2007 ook niet als een natte krant rond en zat hij in het treintje Ramussen niet nog voor Dekker en Boogerd geposteerd en moest hij toen ook niet eerder lossen dan Dekker en Boogerd? Of verbeeld ik me dat nu?

Hoezo vreemd? Als Menchov zijn kop laat hangen dan wordt het ook niet beter met hem, maar blijft hij verliezen. Dat was in 2007 ook zo.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_70822472
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:47 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Klopt. Vaak was Boogerd de laatste man, daarvoor TD. Terwijl Menchov eigenlijk bijna gelijkwaardig aan Rasmussen zou moeten zijn bergop.
sig verwijderd door FA
pi_70822605
Dit is gewoon heel erg verdacht (zonder iemand te beschuldigen). Het gaat er mij gewoon niet in dat je met gemak een Giro kan winnen, en 1,5 maand later gewoon niks meer kan laten zien.
pi_70822615
Menchov + Tour =
pi_70822670
Waar zijn de fans van de Giro eigenlijk gebleven?
- verwijderd door admin -
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:57:39 #245
40566 Ericr
Livewrong
pi_70822683
Nog niet zolang geleden was hij een held maar op deze manier vergooi je natuurlijk zelf het heldendom. Je kan niet iedere seconde attent rijden maar Menchov lijkt wel rond te rijden omdat het moet.
pi_70822768
ff afwachten wat Menchov morgen doet of van het weekend. als hij een etappe kan winnen dan is dat nog het hoogst haalbare. indien hij wederom faalt kan hij beter afstappen en zich net als gesink focussen op de Vuelta
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:02:50 #247
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70822860
http://player.nos.nl/inde(...)9709/category/sport/

Welke stagair van de NOS stelt nu weer de vragen?

Die Han Kock is al erg maar deze met het Wassenaarse accent slaat alles.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70822928
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:55 schreef Wopper1 het volgende:
Dit is gewoon heel erg verdacht (zonder iemand te beschuldigen). Het gaat er mij gewoon niet in dat je met gemak een Giro kan winnen, en 1,5 maand later gewoon niks meer kan laten zien.
Waarom is dat dan verdacht? Ik denk dat het eerder andersom verdacht zou zijn, het is al meer dan een decennium geleden dat iemand echt top was in beide rondes. Alsof je een vormpiek anderhalve maand kan vasthouden.
pi_70822978
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:04 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Waarom is dat dan verdacht? Ik denk dat het eerder andersom verdacht zou zijn, het is al meer dan een decennium geleden dat iemand echt top was in beide rondes. Alsof je een vormpiek anderhalve maand kan vasthouden.
Je hebt toch best nog wel verschil tussen een piek en gewoon degelijk rijden (zonder op te vallen maar ook zonder minutenverlies).
pi_70823029
quote:
Het zou wel de manier zijn om nog iets van deze ronde te maken. Hij is het aan zijn stand, dikke salaris en publiek verplicht maar ik denk niet dat hij dat gaat doen. Ik verwacht dat hij gewoon gaat volgen en als hij nog steeds van voren zit (waar ik sterk aan twijfel) in de laatste paar 100 meter probeert weg te sprinten.

Nu de Rabo de gele, witte, bollen en waarschijnlijk de groene trui kan vergeten moet de ploeg overschakelen op de Skil tactiek: Aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen. Met o.a. Ten Dam en Clement zie ik dat wel zitten, echter Menchov lijkt me daar niet geschikt voor.

Of zou Menchov de Tour gewoon uit moeten rijden (of over een week afstappen) zonder erg diep te gaan en zich richten op de Vuelta? Carlos Sastre heeft een paar jaar geleden ook alle 3 de rondes in 1 jaar gereden.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:09:02 #251
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70823070
Mentsjov zit teveel met Wenen in zijn hoofd .
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:10:46 #252
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_70823132
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:09 schreef Falco het volgende:
Mentsjov zit teveel met Wenen in zijn hoofd .
Kluivert 86ste minuut
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_70823774
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef groenen het volgende:
Waar zijn de fans van de Giro eigenlijk gebleven?
Hier
maar ik dacht altijd dat de Giro een voorbereiding was voor de Tour
Die trainer van rabo moeten ze direct ontslaan.
volgens mij is er geen enkele rabo renner die hier zijn vormpiek haalt.
pi_70824175
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het zou wel de manier zijn om nog iets van deze ronde te maken. Hij is het aan zijn stand, dikke salaris en publiek verplicht maar ik denk niet dat hij dat gaat doen. Ik verwacht dat hij gewoon gaat volgen en als hij nog steeds van voren zit (waar ik sterk aan twijfel) in de laatste paar 100 meter probeert weg te sprinten.

Nu de Rabo de gele, witte, bollen en waarschijnlijk de groene trui kan vergeten moet de ploeg overschakelen op de Skil tactiek: Aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen. Met o.a. Ten Dam en Clement zie ik dat wel zitten, echter Menchov lijkt me daar niet geschikt voor.

Of zou Menchov de Tour gewoon uit moeten rijden (of over een week afstappen) zonder erg diep te gaan en zich richten op de Vuelta? Carlos Sastre heeft een paar jaar geleden ook alle 3 de rondes in 1 jaar gereden.
Da's te zwaar voor 'm denk ik.

Ze moeten Menchov gewoon een flinke schop onder zijn kont geven en 'm in één van de bergetappes (niet morgen) vroeg laten aanvallen. En als het dan mislukt is het jammer, maar heeft 'ie het iig geprobeerd.
pi_70824233
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:31 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Hier
Ik dacht eigenlijk hetzelfde (voor de Giro tenminste).
Maar toen ik hoorde dat 'ie wel echt een doel had gemaakt van de Giro, twijfelde ik er wel aan. Ik denk nu eigenlijk ook meer dat 'ie bij de Giro al echt top wilde zijn, en hoopte dat 'ie dat dor kon trekken naar de Tour, maar dat lijkt niet het geval.
Hij zou nog kunnen verbeteren, maar dat betwijfel ik.
pi_70824254
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:31 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Hier
nee.. de rabo ploeg heeft gewoon te snel gepiekt.. het komt bijna niet voor dat de winnaar van de Giro ook goed presteert in de Tour.. dus op zich was het wel redelijk te verwachten dat ze nu een beetje door het ijszakken..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:46:54 #257
40566 Ericr
Livewrong
pi_70824309
Ik wil een mijnwerkerskop zien morgen, de dood of de gladiolen. Maar volgens mij is de mentale weerbaarheid van Menchov daarvoor niet hoog genoeg.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:52:58 #258
65960 sanger
pi_70824531
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ze moeten Menchov gewoon een flinke schop onder zijn kont geven en 'm in één van de bergetappes (niet morgen) vroeg laten aanvallen. En als het dan mislukt is het jammer, maar heeft 'ie het iig geprobeerd.
Waarom niet morgen? Denk je dat Astana iemand op bijna vijf minuten morgen niet wat ruimte zou geven?
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:54:11 #259
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_70824583
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het is überhaupt jammer dat er nog maar weinig goede Nederlandse wielrenners meer zijn.

Ik denk dat het supporteren voor Rabo alsof het een voetbalclub is en het meeleven met Menchov uit die armoede is ontstaan. Vroeger had je dat niet zo. Zoals het hoort, want een wielerploeg is geen voetbalclub en wielrennen is primair nog altijd een individuele sport.
Volledig mee eens, ik erger me al paar jaar daaraan.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_70824639
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef sanger het volgende:

[..]

Waarom niet morgen? Denk je dat Astana iemand op bijna vijf minuten morgen niet wat ruimte zou geven?
Niet als het Menchov betreft.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:58:55 #261
40566 Ericr
Livewrong
pi_70824761
Als een concurrent gevallen is help je hem niet overeind maar geef je hem beter nog een paar pestklappen. Als Menchov straks op 15 minuten staat mag hij misschien een keer mee in een ontsnapping, nu zal hij weinig ruimte krijgen lijkt me.
pi_70824774
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef Ericr het volgende:
Ik wil een mijnwerkerskop zien morgen, de dood of de gladiolen. Maar volgens mij is de mentale weerbaarheid van Menchov daarvoor niet hoog genoeg.
hij heeft totaal geen mentale weerbaarheid volgens mij.. als het even een beetje tegenzit gaat het helemaal mis..
pi_70824864
In de Giro stond hij in het begin toch ook op achterstand? Of niet? Ik weet het ff niet meer.
Er is leven na de lach.
pi_70825226
Ja, maar dat was niet heel veel en daar was hij de beste tijdrijder.
pi_70825308
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:58 schreef Ericr het volgende:
Als een concurrent gevallen is help je hem niet overeind maar geef je hem beter nog een paar pestklappen. Als Menchov straks op 15 minuten staat mag hij misschien een keer mee in een ontsnapping, nu zal hij weinig ruimte krijgen lijkt me.
Ach, ik hoop eigenlijk op een scenario sastre in de giro. In het begin van de col kijkt iedereen maar, en blijven maar kijken. Sastre ging, en de rest bleef kijken. Dat is de hoop voor de menchov fans morgen, als hij aangaat dat de rest van de favorieten blijven kijken.
pi_70825820
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:55 schreef VoreG het volgende:

[..]

Niet als het Menchov betreft.
Precies. Dan moet 'ie op minstens 10 minuten staan. Dus morgen en overmorgen nog wat tijd verliezen en dan aanvallen
of naar huis toe gaan, dat is misschien waarschijnlijker
pi_70825943
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Precies. Dan moet 'ie op minstens 10 minuten staan. Dus morgen en overmorgen nog wat tijd verliezen en dan aanvallen
Dat kan hij toch niet maken? Naar huis gaan? Dan krijgt rabo echt de stront emmer flink over hun heen, Menchov acht ik echt nog wel in staat om een berg etappe te winnen. En als hij echt zou willen zou hij bijv. ook de bollen kunnen winnen.
pi_70826208
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat kan hij toch niet maken? Naar huis gaan? Dan krijgt rabo echt de stront emmer flink over hun heen, Menchov acht ik echt nog wel in staat om een berg etappe te winnen. En als hij echt zou willen zou hij bijv. ook de bollen kunnen winnen.
Nee, dat kan 'ie niet maken.
Maar eerlijk gezegd zie ik Menchov ook nog niet direct een lange aanval proberen. SoK zei wel dat Menchov dat niet aan zou kunnen, gezien zijn ineenstorten op Alpe d'Huez vorig jaar. Maar een aanval onderaan een slotklim is nog weer iets anders als een lange aanval.
In een groepje moet Menchov dat zeker kunnen imo, en daar zijn een paar etappes wel geschikt voor. De 2e en 3e in de Pyreneën. Daarvan heeft Menchov imo alleen in de laatste kans om in een lange aanval mee te gaan, omdat na morgen hij nog niet voldoende tijd verloren zal hebben om hem als kansloos te zien (hij krijgt dan nog geen ruimte). Oftewel: dan moet 'ie overmorgen nog eens tijd verliezen.
En de 2e en 3e etappe in de Alpen, waarbij met name die laatste er goed voor geschikt is door het aantal bergen dat daarin zit.
Kortom: naar mijn idee zal het nog wel even duren voordat Menchov (eventueel) weer iets laat zien.

Het is overigens wel de vraag of ze bij Astana iemand van Rabo zullen laten rijden.
pi_70826386
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:01 schreef Magere_Gein het volgende:
In de Giro stond hij in het begin toch ook op achterstand? Of niet? Ik weet het ff niet meer.
De Giro vergelijken met de tour
Menchov laat het gewoon enorm afweten.
pi_70826598
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:28 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Of Menchov MOET naar huis? En met hem.....
pi_70826741
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef jantje1234 het volgende:

[..]

Of Menchov MOET naar huis? En met hem.....
Waarom MOET 'ie naar huis? Wat win je daarmee? Behalve dat Rabo een renner minder in koers heeft?
pi_70826866
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:42 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

De Giro vergelijken met de tour
Idd, de Giro is een veel mooiere koers
quote:
Menchov laat het gewoon enorm afweten.
Ja, hij had misschien beter moeten presteren, maar heeft toch mooi de Giro gewonnen.
Menchov is van het niveau Evans, en waar staat Evans? Die mag volgens mij in zijn handen knijpen als 'ie nog bij de eerste 5 eindigt. Nee, daar mag je blij mee zijn. Dan kun je beter de Giro gewonnen hebben imo.
pi_70826911
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Waarom MOET 'ie naar huis? Wat win je daarmee? Behalve dat Rabo een renner minder in koers heeft?
Ow srry, ik zal mijn nader toelichten.

Ik zal zeggen dat mijn doemdenken al begonnen is..
Er zijn er dan dus wel wat meer dan één renner die naar huis moeten..
pi_70826981
Foutje..
pi_70827015
In de Giro vond iedereen (waaronder ik) hem mentaal zo sterk omdat ie twee weken lang de druk van de roze trui en Di Luca zo goed aankon en werd hij geprezen omdat hij zo stoïcijns was, en nu is hij ineens mentaal zwak...

Ik denk dat wat Wombcat zei wel waar is: hij heeft van de Giro een doel gemaakt en hoopte zijn vorm door te kunnen trekken naar de Tour. Dat is blijkbaar niet gelukt en nu vind hij het wel best of zo: hij heeft toch de Giro al gewonnen. Hij heeft inderdaad ff een flinke schop onder zijn hol nodig om nog iets moois te laten zien...

Dat hij een schop onder zijn hol nodig heeft, kan je inderdaad zien als een mentale zwakte. Maar ik denk dat als hij de vorm wel had gehad (wat hij nu dus blijkbaar niet heeft) dat hij dan wel gefocused is. Maar ik denk dat hij zelf al gemerkt heeft dat het niet gaat, dus geeft hij er in dit soort etappes maar de brui aan.

Misschien is het feit dat hij zo rustig is zowel zijn kracht als zijn zwakte. Als het goed gaat houdt hij zijn koppie erbij en gaat hij niet naast zn schoenen lopen, maar als het slecht gaat blijft ie te rustig en mist hij de scherpte en de agressiviteit om dat om te draaien.
pi_70827370
Ik vind Menchov een prutser in deze tour.
Maar de schuld ligt bij de ploegleiding die er jaar na jaar niet in slaagt om Menchov goed voor te bereiden voor de Tour de France.
Wij weten allemaal dat Menchov het wel kan. Als hij de vorm van de Giro hier zou hebben, denk ik dat hij de tour zou kunnen winnen. Maar de Rabo leiders lukt het gewoon niet om menchov in die vorm in de tour te laten rijden.

2 jaar geleden was het nog zo dat Menchov eerst een grote ronde moest rijden zodat hij in de volgende grote ronde een betere vorm zou hebben. En nu is het zo dat de Giro juist niet goed voor hem was...
pi_70827443
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ach, ik hoop eigenlijk op een scenario sastre in de giro. In het begin van de col kijkt iedereen maar, en blijven maar kijken. Sastre ging, en de rest bleef kijken. Dat is de hoop voor de menchov fans morgen, als hij aangaat dat de rest van de favorieten blijven kijken.
Kloden, Leipheimer, Popovitch en Zubeldia rijden dat gaatje echt wel dicht hoor. mentsjov gaat nergens heen al staat hij op 20 minuten.
pi_70827579
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Eens, maar zie je dat Breukink doen? Ik niet. Kan zijn dat Breukink binnenskamers wel met de vuist op tafel slaat, maar ik kan het me niet echt voorstellen.
pi_70827768
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Eens, maar zie je dat Breukink doen? Ik niet. Kan zijn dat Breukink binnenskamers wel met de vuist op tafel slaat, maar ik kan het me niet echt voorstellen.
Nee, niet echt. Ik zei ook niet wat Breukink gaat doen, ik zeg wat er volgens mij moet gebeuren om nog wat van de tour te maken.
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:43:11 #280
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70828763
Wat kan iedereen die man toch afzeiken zeg.
Volgens mij is wat ie ook doet niet goed.
quote:
Breukink: Menchov zit niet goed in de koers BARCELONA -
Denis Menchov is in de Ronde van Frankrijk niet voldoende gefocust. Die kritiek kwam donderdag na de zesde etappe uit de mond van zijn ploegleider Erik Breukink. De Russische kopman van Rabobank verloor op weg naar Barcelona opnieuw een minuut op zijn concurrenten. De eindzege is inmiddels ver uit zicht.

"Het gat is wel heel groot”, vindt Breukink, die op tv bij de NOS aangaf dat er fysiek bij Mentsjov niets aan scheelt. Dat Menchov weer achterop was geraakt, noemde Breukink "een teken aan de wand.” Waarvan? "Dat je niet helemaal echt in de koers zit. Degenen die echt gefocust zijn, kunnen zich beter vooraan handhaven.”

Op een eindzege rekent Breukink niet: "Die verschillen zijn nu wel erg groot. Je moet eerst zien hoe je morgen bergop gaat rijden. Het is zaak het goede gevoel terug te halen en vandaar kijken we wat er mogelijk is.”
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70828948
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:43 schreef Szura het volgende:
Wat kan iedereen die man toch afzeiken zeg.
Volgens mij is wat ie ook doet niet goed.
[..]

Een minuut verliezen is dan ook niet goed, ofwel?
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:50:48 #282
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70829037
hij moet niet meer voor het klassement gaan, ritwinst zou al mooi zijn, mooier dan de eventuele top tien plaats.

hij heeft ten slotte al de op één na belangrijkste rittenkoers van het jaar gewonnen.
pi_70829645
Tja hij mag dan wel de Giro gewonnen hebben, wat een geweldige prestatie is en blijft... maar in deze ronde is ie toch geweldig aan het prutsen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 9 juli 2009 @ 22:15:52 #284
40566 Ericr
Livewrong
pi_70829995
Life is a rocky road, no?
pi_70830560
Ajuus Menchov tijd om Contador te halen Rabo als hij weg gaat bij Astana
pi_70830626
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

nee.. Breukink is daarvoor een veel te zacht ei..
pi_70830643
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajuus Menchov tijd om Contador te halen Rabo als hij weg gaat bij Astana
Hehe, leuke droom voor Astana, maar haalbaar is het niet natuurlijk. Maar dat had je wel al door natuurlijk.
pi_70830978
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:31 schreef Armstrong1984 het volgende:

[..]

Hehe, leuke droom voor Astana, maar haalbaar is het niet natuurlijk. Maar dat had je wel al door natuurlijk.
Hoezo niet?

Garate en Menchov inruilen voor Contador. Voor het salaris hoef je het niet te doen.
pi_70831546
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:30 schreef MrMoon het volgende:

[..]

nee.. Breukink is daarvoor een veel te zacht ei..
laten we nu niet doen alsof de Breuk niets heeft bereikt bij Rabo. Dat is het andere uiterste.
pi_70832092
Men kan allemaal wel zeuren dat iedereen zo negatief is over Menchov. En ja .. dat gaat soms veel te ver hier. Maar is het niet opvallend dat hij van alle! favorieten die op voorhand! genoemd werden, menchov ver uit onderaan staat!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:09:55 #291
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_70834316
En toch gaat Mentsjov nog 3e worden, mark my words! (En morgen winnen).
Er is leven na de lach.
pi_70834487
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:09 schreef Magere_Gein het volgende:
hij zal morgen wel moeten winnen en wat tijd pakken wil ie nog een rol gaan spelen..
  vrijdag 10 juli 2009 @ 08:55:04 #293
65960 sanger
pi_70837991
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:09 schreef Magere_Gein het volgende:
Achter Armstrong en Contador?

En wat gaat Sastre dan doen? En de broertjes Schleck? En Leipheimer? En (zelfs) Vandevelde? En Evans? Dat zijn allemaal renners waar Menschov meer dan 2 minuten op moet goedmaken, dat zie ik hem niet meer doen.
pi_70840183
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Men kan allemaal wel zeuren dat iedereen zo negatief is over Menchov. En ja .. dat gaat soms veel te ver hier. Maar is het niet opvallend dat hij van alle! favorieten die op voorhand! genoemd werden, menchov ver uit onderaan staat!
Niet echt vreemd toch, als je pion bent in een dopingzaak die rond jou speelt. De rest hoeft niet in deze stress (word ik nu wel of niet gepakt) te rijden. Lijkt me niet echt goed voor je mentale weerbaarheid zo'n situatie.

Gezien de reactie van Menchov op de zaak Rasmussen, zal ik er maar niet op rekenen dat we nog iets gaan zien van hem deze Tour. Jammer, maar helaas..

Laten we alleen hopen dat de bom niet barst tijdens deze Tour, maar erna..
pi_70840950
Klik

Blog over Denis Menchov.
pi_70841013
Misschien moet hij maar voor de bollen gaan ofzo (al lijkt me dat niet erg waarschijnlijk)
pi_70841708
Ik denk dat ze Dennis beter uit de Tour kunnen halen om hem vervolgens in de Vuelta in te zetten.
pi_70842121
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk dat ze Dennis beter uit de Tour kunnen halen om hem vervolgens in de Vuelta in te zetten.
Wat een onzin zeg, de Vuelta is nog ver weg en Denis gaat echt niet 3 rondes rijden dit jaar.
pi_70842152
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:17 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, de Vuelta is nog ver weg en Denis gaat echt niet 3 rondes rijden dit jaar.
Daarom moeten ze hem voor de bergen uit de Tour halen. Dan rijd hij er dit jaar eigenlijk maar 2.
pi_70842213
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daarom moeten ze hem voor de bergen uit de Tour halen. Dan rijd hij er dit jaar eigenlijk maar 2.
Dat zal niet gebeuren, waarom zouden hem er in vredesnaam uithalen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')