Vrouwenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wat kost dat? ja doe maar voor 2 wasjes
Dat doe je niet lekker?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
VrouwenZe lokken je uit
Ik wilde nog posten "in natura" maar dat doe ik lekker niet.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga toch maar ff die cam hierzo checken
Ja, ik deed een Dannyquote:
Gewoon, om uit te leggen hoe die droger werkt, waar zit jij nou weer aan te denken?quote:
nou....of ik het echt moet gaan filmen want D weet best wel hoe het werktquote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon, om uit te leggen hoe die droger werkt, waar zit jij nou weer aan te denken?
zie onder je....hihi ik zei ''onder je''quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over een droger, jij begon over die cam
*ook zucht
*onder me kijktquote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
zie onder je....hihi ik zei ''onder je''
Ik wil wel voor dat waaieren betalenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
VrouwenZe lokken je uit
Ik wilde nog posten "in natura" maar dat doe ik lekker niet.
met alleeen een lende doekje....ja ik help je wel hoor eva....quote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil wel voor dat waaieren betalendat lijkt me best vermakelijk om naar te kijken hoe je dat doet
Eentje kopen danquote:Op maandag 8 juni 2009 22:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
maar ik wens wel weer een goeie die het voor me doet
Zal ik dan mijn cammetje voor jou aanzetten Atjequote:Op maandag 8 juni 2009 22:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
met alleeen een lende doekje....ja ik help je wel hoor eva....
moet je ruud wel de goede kant opdraaien hequote:Op maandag 8 juni 2009 22:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn cammetje voor jou aanzetten Atje
tuurlijk, ik gun jou ook wat kijk plezierquote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
moet je ruud wel de goede kant opdraaien he![]()
welk b(r)oekjequote:Op maandag 8 juni 2009 22:50 schreef D. het volgende:
Terwijl jullie met je gedachte elders zijn vul ik ff mijn boekje
Zoiets as die ene die in het begin van het filmpje aan het touwtje zit te trekken, terwijl jou lingerie binnen in het hokje aan de lijn hangt.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil wel voor dat waaieren betalendat lijkt me best vermakelijk om naar te kijken hoe je dat doet
Zie boven mijquote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat voor een boekje....boekje he...niet broekje
Ik vind het goed genoeg, als je er zo bij gaat zitten vermaak ik mij primaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zoiets as die ene die in het begin van het filmpje aan het touwtje zit te trekken, terwijl jou lingerie binnen in het hokje aan de lijn hangt.
Ik luister ook graag alleen zo'n luisterboek heb ik nog niet geprobeerd.quote:
Ik heb wat cd's met itailaanse les.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik luister ook graag alleen zo'n luisterboek heb ik nog niet geprobeerd.
Wel radio (praat) programma's als Opium op radio 1
Ook heb ik wel eens cd's van mijn moeder geleend van èèn of andere filosoof daar heb ik toen wel van genoten
Toch eens proberen dan. Lekker spannend en ontspannend tegelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik luister ook graag alleen zo'n luisterboek heb ik nog niet geprobeerd.
Wel radio (praat) programma's als Opium op radio 1
Ook heb ik wel eens cd's van mijn moeder geleend van èèn of andere filosoof daar heb ik toen wel van genoten
Ga je luisterboeken inspreken?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
miss lees ik jouw zo wel voor....![]()
tot morgen
dat klinkt als mijquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Toch eens proberen dan. Lekker spannend en ontspannend tegelijk
dat versta ik nietquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb wat cd's met itailaanse les.
Ciao D. Was gezellig vanavondquote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef D. het volgende:
Hier is bedtijd ook aangebroken
Tot weer maar weer
vroeger deed ik het beeld op tv uitzetten met praatprogramma's en ging ik alleen luisterenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Toch eens proberen dan. Lekker spannend en ontspannend tegelijk
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef D. het volgende:
Hier is bedtijd ook aangebroken
Tot weer maar weer
Certamente. Mi piace l'italiano.Grazie a la mia amica italiana: Margherita Granbassiquote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat versta ik niet![]()
nee ahh vandaar jou sommige zinnen in het Italiaans![]()
dat taaltje klinkt wel sexy
Heeft dat soms iets te maken met jouw avatarquote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Certamente. Mi piace l'italiano.Grazie a la mia amica italiana: Margherita Granbassi
Duidelijk tochquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heeft dat soms iets te maken met jouw avatar
was dat wat daar stondquote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
De wasdroger doet zijn werk vannacht. Hoeft niemand naar te kijken
Ik kom wat laat binnen...quote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het was wel gezellig, maar veel zijn net horizontaal gegaan
Che bello!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik kom wat laat binnen...
Ga zo ook plat, maar voelde opeens weer de drang om jullie even op te zoeken.
Nee, even niks te rellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok gezellie en heb jij nog wat te rellen?
Ik zie het aan mezelf, kom ook niet meer elke dag en zeker niet de hele avond.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Is iedereen er nog die ook in de COS kwamen of zijn ze uit beeld?
Klopt, zat eigenlijk alleen maar bij TBO, in de COS, en een heel enkele keer wel eens bij SHO.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Che bello!ik heb je nog niet zo vaak gezien hier.
De "vaste kern" vertoont zich hier nog regelmatig ( en in GC RLS SC)quote:Op maandag 8 juni 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Is iedereen er nog die ook in de COS kwamen of zijn ze uit beeld?
das pech hebben danquote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, even niks te rellen.
Komt wel weer.
dat komt mij wel bekend voorquote:Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef Tessio het volgende:
[..]
Klopt, zat eigenlijk alleen maar bij TBO, in de COS, en een heel enkele keer wel eens bij SHO.
Na TBO was het hier, bij mij thuis en op het werk, een beetje in het slop geraakt en dat heb ik weer even recht getrokken.
Ja, ik ben er ook niet meer elke dag,(maar toch nog wel vaakquote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie het aan mezelf, kom ook niet meer elke dag en zeker niet de hele avond.
Volgens mij komt er pas weer leven in als we weer een live stream krijgen.
Kan jij niet even je stream vrij geven dan gaan we jou gewoon volgen
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie het aan mezelf, kom ook niet meer elke dag en zeker niet de hele avond.
Volgens mij komt er pas weer leven in als we weer een live stream krijgen.
Kan jij niet even je stream vrij geven dan gaan we jou gewoon volgen
In de SC kwam ik eigenlijk nooit, dat is echt voor het eerst.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De "vaste kern" vertoont zich hier nog regelmatig ( en in GC RLS SC)
Ik heb ook nog de spelletjes site waar ik plv captain ben van een team en dat geeft ook verantwoordelijkheden die ik best versloft heb met de Bunkertijdquote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet meer elke dag,(maar toch nog wel vaak)
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de spelletjes site waar ik plv captain ben van een team en dat geeft ook verantwoordelijkheden die ik best versloft heb met de Bunkertijd
Ga je nu nog aan de koffiequote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Tessio het volgende:
[..]
Is ook wel boeiend misschien.
Nah nee, laat ik dat maar niet doen.
Valt wel mee hoor, ik ben hier wel meer gewendquote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef Tessio het volgende:
[..]
In de SC kwam ik eigenlijk nooit, dat is echt voor het eerst.
Maar nu is het rustig, heb ik meteen een grote bek.
[x] geschiktquote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de spelletjes site waar ik plv captain ben van een team en dat geeft ook verantwoordelijkheden die ik best versloft heb met de Bunkertijd
Daar word je moeilijk geaccepteerd want ze denken dat iedereen een kloon is best wel vermoeiend is dat.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef Tessio het volgende:
[..]
In de SC kwam ik eigenlijk nooit, dat is echt voor het eerst.
Maar nu is het rustig, heb ik meteen een grote bek.
Dat geloof ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik ben hier wel meer gewend
nou er waren zelfs teamleden die zich op nonactief gezet hebben omdat ik niet meer zoveel online daar was.quote:
In deze SC?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar word je moeilijk geaccepteerd want ze denken dat iedereen een kloon is best wel vermoeiend is dat.
Renate was hier nog een graag geziene gastquote:Op maandag 8 juni 2009 23:37 schreef Tessio het volgende:
Maar de ex-Bunkerbewoners komen hier niet?
Ach, is ook niet nodig.
Alles is al gezegd over hun.
Hmm dat moet ik niet doen want dan slaap ik snachts niet meerquote:Op maandag 8 juni 2009 23:38 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik drink op de gekste tijden koffie en ik kan er nog op slapen ook.
Tja, niks is mij vreemd.
Ik vind het leuk dat je weer even komt binnenvallenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Tessio het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Ik bedoel eigenlijk meer dat ik zomaar de SC kom binnen vallen.
Ik zag jullie posten en dacht..''Hee, bekenden!'.
Ty.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je weer even komt binnenvallen
Ja, dat zag ik Ruud net ook al posten...wat is GC?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja maar dan in de GC hè, hier kent iedereen ons toch wel
General Chatquote:Op maandag 8 juni 2009 23:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik Ruud net ook al posten...wat is GC?
Ja hey hoe zou het met hem zijn, en was ik gek dan zoveel credits voor hem uit te geven. daarna om mijn credits op te maken voor Pim terwijl eigenlijk verdiende hij het niet. Ik denk bij de volgende, dat het niet meer zo uit de hand loop.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:43 schreef Tessio het volgende:
Zou wel leuk zijn als we kunnen meekijken als de ex-Bunkerbewoners bij Jeroen in Frankrijk zijn.
Watquote:Op maandag 8 juni 2009 23:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik Ruud net ook al posten...wat is GC?
Ik heb even een blik geworpen, dat is weer nieuw voor mij.quote:
Nu zeg ik ook dat ik geen credits meer ga kopen, maar ik ken mezelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja hey hoe zou het met hem zijn, en was ik gek dan zoveel credits voor hem uit te geven. daarna om mijn credits op te maken voor Pim terwijl eigenlijk verdiende hij het niet. Ik denk bij de volgende, dat het niet meer zo uit de hand loop.
dan koop ik wel credits voor te stemmen op polls maar niet meer op de overlevers
Ik ook zo, dit jaar vond ik het pas echt leuk om mee te gaan posten.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:51 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik heb even een blik geworpen, dat is weer nieuw voor mij.
Beetje suf, ik sta zo ongeveer 1 jaar op Fok! ingeschreven, maar kwam niet vaak.
Maar toch zo "wijs" dat je het aantal post verborgen hebt. Waarom eigenlijk? Van mij mogen ze dat wel zien.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:51 schreef Tessio het volgende:
[..]
Beetje suf, ik sta zo ongeveer 1 jaar op Fok! ingeschreven, maar kwam niet vaak.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:51 schreef Tessio het volgende:
[..]
Beetje suf van mij, ik sta zo ongeveer 1 jaar op Fok! ingeschreven, maar kwam niet vaak.
ik heb hem niet meer gezien, helaasquote:Op maandag 8 juni 2009 23:53 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nu zeg ik ook dat ik geen credits meer ga kopen, maar ik ken mezelf.
Ik laat mij maar al te graag weer meevoeren.
Ja, Jeroen had ik nog graag wel even willen teruglezen op Fok!
Oh, ik heb bijna al mijn posts in TBO.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar toch zo "wijs" dat je het aantal post verborgen hebt. Waarom eigenlijk? Van mij mogen ze dat wel zien.
wordt inderdaad tijd dat je er èèntje uploadquote:Op maandag 8 juni 2009 23:57 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh, ik heb bijna al mijn posts in TBO.
Ik weet niet eens meer waarom ik dat toen zo heb ingesteld.
Ik heb nog niet eens een avatar.
Zoals fan van iemand zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:00 schreef Tessio het volgende:
Ik moet nog wel een passende avatar vinden.
Zo'n avatar zegt veel over jezelf.
ik vind dat stom en zoeken naar iets onbenulligsquote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, nu niet, maar je kan er ook zwaar op afgerekend worden.
Oh dan moet ik nu een avatar van Kings of Leonquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:04 schreef evaxsis het volgende:
2009 00:01[/url] schreef ruudpuntenel het volgende:[/b]
[..]
Zoals fan van iemand zijn
Ik ben niet zo snel zo idolaat van iemand dat ik mijn avatar daar op afstem.quote:
Die ava die je nu hebt, ben jij dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh dan moet ik nu een avatar van Kings of Leon
Maak ik jullie van slag?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:10 schreef evaxsis het volgende:
wat doe ik nu de hele tijd fout in mijn quote posten
Per ongeluk een vierkant haakje wissen hier of daar. Ik ga even blieken in je foboquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:10 schreef evaxsis het volgende:
wat doe ik nu de hele tijd fout in mijn quote posten
leuk dat je er weer even was, kom je snel weer terug en voor nu slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:16 schreef Tessio het volgende:
Ik ga gestrekt, ik moet er alweer om 07:00 uur uit.
Leuk jullie even gesproken te hebben en tot snel.![]()
ik probeerde het te herstellen, helaas is die poging missluktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Per ongeluk een vierkant haakje wissen hier of daar. Ik ga even blieken in je fobo
Goed hoor,lekker een boek uitgelezen .Je moet niet vragen watquote:
ik vraag toch wat ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:03 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Goed hoor,lekker een boek uitgelezen .Je moet niet vragen wat
ik geloof jij ook welterustenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non voglia andare a letto, però devo. Buona notte a tutti e forse a domani.![]()
Historische lijsterboeken"jeugd boeken"bij gebrek aan eff beter..quote:
la trusti bienequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non voglio andare a letto, però devo. Buona notte a tutti e forse a domani.![]()
Ojee dat klinkt heel schoolieschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:10 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Historische lijsterboeken"jeugd boeken"bij gebrek aan eff beter..
Gebakken rat met beukenblad van Bies van Ede en Pest vanHenk van Kerkwijk.
Vertel.Ik heb wel Uit verwachting ook pas gelezen en de Overgave en Oorlogs winter.Gebakken rat sloot er wel lekker op aan."op Oorlogswinter""hoewel Gebbakken Rat in de 80 jarige oorlog speelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ojee dat klinkt heel schooliesch![]()
ik ben nu een met een Haagse schrijfster bezig en weet nog niet wat ik ervan moet denken
ik die net gedownload en moet die nog kijken van de week kom ik er op terug goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vertel.Ik heb wel Uit verwachting ook pas gelezen en de Overgave en Oorlogs winter.Gebakken rat sloot er wel lekker op aan."op Oorlogswinter""hoewel Gebbakken Rat in de 80 jarige oorlog speelt.
Maar "scholisch "is het wel.De jaartallen en namen vlogen om m'n orenMaar best leuk en weet ik wat m'n zoon las zo'n 4 jaar geleden.
![]()
Ik vind alles bestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik die net gedownload en moet die nog kijken van de week kom ik er op terug goed
en hoe oud is die zoon nou van je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vertel.Ik heb wel Uit verwachting ook pas gelezen en de Overgave en Oorlogs winter.Gebakken rat sloot er wel lekker op aan."op Oorlogswinter""hoewel Gebbakken Rat in de 80 jarige oorlog speelt.
Maar "scholisch "is het wel.De jaartallen en namen vlogen om m'n orenMaar best leuk en weet ik wat m'n zoon las zo'n 4 jaar geleden.
![]()
mooi ik kan niet meer zo goed typen want de wijn is op en is nu naar mijn hoofd gestegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind alles bestWelk boek heb je gedownload.
Moet ik ook maar eens leren,hoewel een boek zien liggen in de kast wel leuk is![]()
Ik zie geen foutje hoor.Eerste letter moest eigenlijk met hoofdletter ,maar ach ,een kniesoor die daarop let.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mooi ik kan niet meer zo goed typen want de wijn is op en is nu naar mijn hoofd gestegen
Valt meequote:
Dan mag ik nog best meer wijn hebben, alleen dan moet ik dus echt de deur uit en aangezien ik morgen een proffesionele timmerman de hele dag heb ingehuurd lijkt me dat nu niet zo'n goed planquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik zie geen foutje hoor.Eerste letter moest eigenlijk met hoofdletter ,maar ach ,een kniesoor die daarop let.
Ik neem wel een glaasje wijn ,dan blijf jij fit! En laat je niet in elkaar timmeren he?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan mag ik nog best meer wijn hebben, alleen dan moet ik dus echt de deur uit en aangezien ik morgen een proffesionele timmerman de hele dag heb ingehuurd lijkt me dat nu niet zo'n goed plan
Ach ,we hebben mazzel,en er zullen vast wel eens dingen gaan gebeuren,maar zolang het goed gaat ga ik maar geen bergen zien als ze er niet zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dan heb je geluk ik was vreselijk met puberen
je hebt gelijk mop, ik moet nou liggen want ik heb morgen veel te doen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ach ,we hebben mazzel,en er zullen vast wel eens dingen gaan gebeuren,maar zolang het goed gaat ga ik maar geen bergen zien als ze er niet zijn.
over 14 man die gedrogeerd waren door de ghb en geïnfecteerd zijn met aids... heftig hoor deze shitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:59 schreef mooiiiiii het volgende:
Johh welk nieuws? Over Almere dat drama?Anders welterusten en tot morgen ,slaap lekker.
Enge dingen gebeuren er,bahhh.Nou meis ik hoop dat je eeen beetje kan slapen,ik ga ook ..Doei doeiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
over 14 man die gedrogeerd waren door de ghb en geïnfecteerd zijn met aids... heftig hoor deze shit
Ik was toch nog niet weg, stom want ik moet morgen fris denigreren tegenover de timmermanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Enge dingen gebeuren er,bahhh.Nou meis ik hoop dat je eeen beetje kan slapen,ik ga ook ..Doei doei
Go girl,hup hup into your bedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik was toch nog niet weg, stom want ik moet morgen fris denigreren tegenover de timmerman
Waarom moet je denigrerend zijn tegenover je timmermannetjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik was toch nog niet weg, stom want ik moet morgen fris denigreren tegenover de timmerman
En tandjes poetsen!!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ok nog even een plas en dan hops het bed in
nou dat beeld wat je nu hebt gaat niet op, waar hij wel goed voor is, heb ik hem voor ingehuurd en geen slappe was waar je gestrest van wordt. die het heul niet snapt....dat dus nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Waarom moet je denigrerend zijn tegenover je timmermannetje
Je schreef dat je fris moet denigreren ,vandaar,m'n vraagjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou dat beeld wat je nu hebt gaat niet op, waar hij wel goed voor is, heb ik hem voor ingehuurd en geen slappe was waar je gestrest van wordt. die het heul niet snapt....dat dus niet
Ik dacht dat het een 'enge' film zou zijn maar het is meer een lachfilm.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:58 schreef Manu82 het volgende:
Nooit gezien volgens mij, of slechts delen toen ik niet al te nuchter was
Vind normale thrillers eigenlijk leukerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een 'enge' film zou zijn maar het is meer een lachfilm.
Maakt niet uit, we hadden het gezellig
Ja ik ook maar dochter had hem gekocht op de rommelmarkt, eeeeeh 3 vuilniszakken vol baggerfilms dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind normale thrillers eigenlijk leuker
Oh dat gezeik krijg ik ook vaak genoegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dochter had hem gekocht op de rommelmarkt, eeeeeh 3 vuilniszakken vol baggerfilms dus.
En vervolgens probeerd ze ze zondag weer te verkopen op onze rommelmarkt maar ja, wie heeft er nog een videorecorder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh dat gezeik krijg ik ook vaak genoegkomen ze aanzetten met die 4 in 1 films en dan moet ik me daar maar heel de dag mee vermaken
Waar is ze naartoe?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter veilig en wel door de douane geduwd
Oh ze gaat wel met het vliegtuigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter veilig en wel door de douane geduwd
Er is meestal ook geen beginnen aan om terug te lezenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is ze naartoe?
Sorry, ik ben geen teruglezer.
quote:
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Er is meestal ook geen beginnen aan om terug te lezen![]()
Ze is met een vriendin voor een weekje naar Lloret![]()
Gisteravond de koffer in pakken was al een heel avontuur
Dat is een hele geruststellende postquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Mijn eerste vriendinnenreis voerde me naar Salou. En dronken.
Laat dat geruststellen maar aan mij overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
Dat is een hele geruststellende post![]()
Ze is 17
Komt nog wel als ze ouder wordtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig is ze wel vaker dronken geweest, beetje jammer dat ze nooit last heeft van een kater
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat dat geruststellen maar aan mij over.
Vroeger was ik alleen zondags naar de hel, nu soms al als ik een paar biertjes drinkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
of niet....ik heb er ook nog nooit last van gehad
dat komt omdat je het niet verspreidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vroeger was ik alleen zondags naar de hel, nu soms al als ik een paar biertjes drink
Ik heb ook wel eens gehoord dat dat pas echt slecht voor je gezondheid is aangezien dat het effect van de alcohol alleen nog maar verergerd....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gehoord dat paracetamollen innemen voordat je gaat slapen ook wel eens wil helpen.
Hier Costa Brava, tjemig wat een rampenoord maar wat een lol!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Mijn eerste vriendinnenreis voerde me naar Salou. En dronken.
het maakt allebei je bloed dunnerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat dat pas echt slecht voor je gezondheid is aangezien dat het effect van de alcohol alleen nog maar verergerd....
Klopt, minstens een halve liter water en drie paracetamol.....quote:
nou...als ik met vriendinnetjes wijn loop te tetteren dan gaat er ook een glaasje water mee.....dan heb je de volgende dag nergens last van...ik idd geval nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klopt, minstens een halve liter water en drie paracetamol.....
Pffff....die tijd ben ik gelukkig voorbij.
Heb 'm vandaag nog niet gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef Deisyy het volgende:
En hoe is het met de koppijn D.?
heejj wat goed van jouquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al op de hometrainer gezeten vandaag
die is zo weer aangevuldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef D. het volgende:
[quote]Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Behalve van een lege wijnvoorraad
Abo ftw! Geen lelijke adsquote:
Ibis hotelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef D. het volgende:
Hebben jullie dezelfde banner onderaan de pagina?
En over in de koffer met Pietjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee dus
Misschien staan er bij jou hotels omdat jij het steeds over koffers pakken hebt
Ga je een weekendje weg met Linda?quote:
Ik heb hem nog niet gezienquote:
Naar Scheveningen en alleen van donderdag op vrijdag, maar dan weer 's avonds naar EIndhoven voor concert van Guusquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben heel erg trots op je.
Met het risico verketterd te worden: ben jij er vrijdag?
Ik ga ook. Kost me niet zoveel moeite. En dan kunnen jullie me om klokslag twaalf uur feliciteren met mijn 21ste verjaardag +20.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
Dank je!![]()
En dénk het wel. Zondag op verkantsie en misschien dus een drukke dag vijdag, maar de intentie is er.
Ga jij ook, zou ik er weer kunnen blijven pitten und gib'ts nog stoli?![]()
Geen ontbijt gezien?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien![]()
Misschien dat ik ook eens aan een abbo moet .
Ach zolang het maar gezellig isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Dat is vrijdagavond weer?
Ik had gehoopt dat ze hem in Heerenveen hadden gehouden.
Nee, dat is niet waar. Guus is wel okay. Alleen die muziek, hè?
Scheveningen, nice!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Naar Scheveningen en alleen van donderdag op vrijdag, maar dan weer 's avonds naar EIndhoven voor concert van Guus
Vorige keer schreven er twee uit ,,Kaaskoppen in Buitenland,,topic, dat ze met een bootje de Ebro afkwamenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef D. het volgende:
Hebben jullie dezelfde banner onderaan de pagina?
Ga je nu berichten uit een ander topic hier quoten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank je!![]()
En dénk het wel. Zondag op verkantsie en misschien dus een drukke dag vijdag, maar de intentie is er.
Ga jij ook, zou ik er weer kunnen blijven pitten und gib'ts nog stoli?![]()
Gezellig he,,ga jij nog even fietsen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ga je nu berichten uit een ander topic hier quoten?
Ik ga vandaag voor de 4 literquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mañana, mañana, ...
wel drinken he, anders wordt iedereen ongerust.
das niet eens meer gezond hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ooit 7 liter gedronken op een dag, da's pas best veel
Yep, daar maar zoveel mogelijk bunkervrij houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ga je nu berichten uit een ander topic hier quoten?
ja maar....nu ben ik er weer....en zo ga ik weer even wegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had een 'daar ben ik weer' post verwacht, niet een 'ik ga weg' post
Smart thinking. Voor je het weet stoot je weer iemand tegen de borst. Of knie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
Yep, daar maar zoveel mogelijk bunkervrij houden.
Het is hier ook best bunkervrijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, daar maar zoveel mogelijk bunkervrij houden.
zou ut?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Smart thinking. Voor je het weet stoot je weer iemand tegen de borst. Of knie.
Pauze voorbij.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind je mij er zo lachwekkend uit zien dan?
Vrouwenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar....nu ben ik er weer....en zo ga ik weer even weg
Ik loop altijd rustigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
oehhh ja heel de nacht naar de wc rennen
Toch een gevoelige kwestie, die bunkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Smart thinking. Voor je het weet stoot je weer iemand tegen de borst. Of knie.
Pauze voorbij.
Ik dacht dat jij om mij kwam lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind je mij er zo lachwekkend uit zien dan?
En bij een uurtje fietsen gaat er toch zo'n anderhalve liter doorheen, dus bij 2 uurtjes het dubbelequote:
Ow, dus je komt vanavond niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is 4 liter nog niet lachwekkend genoeg
hihi en je zei "niet"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus je komt vanavond niet?
hihi, ik zei 'komt'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |