la trusti bienequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non voglio andare a letto, però devo. Buona notte a tutti e forse a domani.![]()
Ojee dat klinkt heel schoolieschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:10 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Historische lijsterboeken"jeugd boeken"bij gebrek aan eff beter..
Gebakken rat met beukenblad van Bies van Ede en Pest vanHenk van Kerkwijk.
Vertel.Ik heb wel Uit verwachting ook pas gelezen en de Overgave en Oorlogs winter.Gebakken rat sloot er wel lekker op aan."op Oorlogswinter""hoewel Gebbakken Rat in de 80 jarige oorlog speelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ojee dat klinkt heel schooliesch![]()
ik ben nu een met een Haagse schrijfster bezig en weet nog niet wat ik ervan moet denken
ik die net gedownload en moet die nog kijken van de week kom ik er op terug goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vertel.Ik heb wel Uit verwachting ook pas gelezen en de Overgave en Oorlogs winter.Gebakken rat sloot er wel lekker op aan."op Oorlogswinter""hoewel Gebbakken Rat in de 80 jarige oorlog speelt.
Maar "scholisch "is het wel.De jaartallen en namen vlogen om m'n orenMaar best leuk en weet ik wat m'n zoon las zo'n 4 jaar geleden.
![]()
Ik vind alles bestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik die net gedownload en moet die nog kijken van de week kom ik er op terug goed
en hoe oud is die zoon nou van je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vertel.Ik heb wel Uit verwachting ook pas gelezen en de Overgave en Oorlogs winter.Gebakken rat sloot er wel lekker op aan."op Oorlogswinter""hoewel Gebbakken Rat in de 80 jarige oorlog speelt.
Maar "scholisch "is het wel.De jaartallen en namen vlogen om m'n orenMaar best leuk en weet ik wat m'n zoon las zo'n 4 jaar geleden.
![]()
mooi ik kan niet meer zo goed typen want de wijn is op en is nu naar mijn hoofd gestegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind alles bestWelk boek heb je gedownload.
Moet ik ook maar eens leren,hoewel een boek zien liggen in de kast wel leuk is![]()
Ik zie geen foutje hoor.Eerste letter moest eigenlijk met hoofdletter ,maar ach ,een kniesoor die daarop let.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mooi ik kan niet meer zo goed typen want de wijn is op en is nu naar mijn hoofd gestegen
Valt meequote:
Dan mag ik nog best meer wijn hebben, alleen dan moet ik dus echt de deur uit en aangezien ik morgen een proffesionele timmerman de hele dag heb ingehuurd lijkt me dat nu niet zo'n goed planquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik zie geen foutje hoor.Eerste letter moest eigenlijk met hoofdletter ,maar ach ,een kniesoor die daarop let.
Ik neem wel een glaasje wijn ,dan blijf jij fit! En laat je niet in elkaar timmeren he?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan mag ik nog best meer wijn hebben, alleen dan moet ik dus echt de deur uit en aangezien ik morgen een proffesionele timmerman de hele dag heb ingehuurd lijkt me dat nu niet zo'n goed plan
Ach ,we hebben mazzel,en er zullen vast wel eens dingen gaan gebeuren,maar zolang het goed gaat ga ik maar geen bergen zien als ze er niet zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dan heb je geluk ik was vreselijk met puberen
je hebt gelijk mop, ik moet nou liggen want ik heb morgen veel te doen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ach ,we hebben mazzel,en er zullen vast wel eens dingen gaan gebeuren,maar zolang het goed gaat ga ik maar geen bergen zien als ze er niet zijn.
over 14 man die gedrogeerd waren door de ghb en geïnfecteerd zijn met aids... heftig hoor deze shitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:59 schreef mooiiiiii het volgende:
Johh welk nieuws? Over Almere dat drama?Anders welterusten en tot morgen ,slaap lekker.
Enge dingen gebeuren er,bahhh.Nou meis ik hoop dat je eeen beetje kan slapen,ik ga ook ..Doei doeiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
over 14 man die gedrogeerd waren door de ghb en geïnfecteerd zijn met aids... heftig hoor deze shit
Ik was toch nog niet weg, stom want ik moet morgen fris denigreren tegenover de timmermanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Enge dingen gebeuren er,bahhh.Nou meis ik hoop dat je eeen beetje kan slapen,ik ga ook ..Doei doei
Go girl,hup hup into your bedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik was toch nog niet weg, stom want ik moet morgen fris denigreren tegenover de timmerman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |