Oh, ik heb bijna al mijn posts in TBO.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar toch zo "wijs" dat je het aantal post verborgen hebt. Waarom eigenlijk? Van mij mogen ze dat wel zien.
wordt inderdaad tijd dat je er èèntje uploadquote:Op maandag 8 juni 2009 23:57 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh, ik heb bijna al mijn posts in TBO.
Ik weet niet eens meer waarom ik dat toen zo heb ingesteld.
Ik heb nog niet eens een avatar.
Zoals fan van iemand zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:00 schreef Tessio het volgende:
Ik moet nog wel een passende avatar vinden.
Zo'n avatar zegt veel over jezelf.
ik vind dat stom en zoeken naar iets onbenulligsquote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, nu niet, maar je kan er ook zwaar op afgerekend worden.
Oh dan moet ik nu een avatar van Kings of Leonquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:04 schreef evaxsis het volgende:
2009 00:01[/url] schreef ruudpuntenel het volgende:[/b]
[..]
Zoals fan van iemand zijn
Ik ben niet zo snel zo idolaat van iemand dat ik mijn avatar daar op afstem.quote:
Die ava die je nu hebt, ben jij dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh dan moet ik nu een avatar van Kings of Leon
Maak ik jullie van slag?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:10 schreef evaxsis het volgende:
wat doe ik nu de hele tijd fout in mijn quote posten
Per ongeluk een vierkant haakje wissen hier of daar. Ik ga even blieken in je foboquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:10 schreef evaxsis het volgende:
wat doe ik nu de hele tijd fout in mijn quote posten
leuk dat je er weer even was, kom je snel weer terug en voor nu slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:16 schreef Tessio het volgende:
Ik ga gestrekt, ik moet er alweer om 07:00 uur uit.
Leuk jullie even gesproken te hebben en tot snel.![]()
ik probeerde het te herstellen, helaas is die poging missluktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Per ongeluk een vierkant haakje wissen hier of daar. Ik ga even blieken in je fobo
Goed hoor,lekker een boek uitgelezen .Je moet niet vragen watquote:
ik vraag toch wat ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:03 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Goed hoor,lekker een boek uitgelezen .Je moet niet vragen wat
ik geloof jij ook welterustenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non voglia andare a letto, però devo. Buona notte a tutti e forse a domani.![]()
Historische lijsterboeken"jeugd boeken"bij gebrek aan eff beter..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |