Daar word je moeilijk geaccepteerd want ze denken dat iedereen een kloon is best wel vermoeiend is dat.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef Tessio het volgende:
[..]
In de SC kwam ik eigenlijk nooit, dat is echt voor het eerst.
Maar nu is het rustig, heb ik meteen een grote bek.
Dat geloof ik.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik ben hier wel meer gewend
nou er waren zelfs teamleden die zich op nonactief gezet hebben omdat ik niet meer zoveel online daar was.quote:
In deze SC?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar word je moeilijk geaccepteerd want ze denken dat iedereen een kloon is best wel vermoeiend is dat.
Renate was hier nog een graag geziene gastquote:Op maandag 8 juni 2009 23:37 schreef Tessio het volgende:
Maar de ex-Bunkerbewoners komen hier niet?
Ach, is ook niet nodig.
Alles is al gezegd over hun.
Hmm dat moet ik niet doen want dan slaap ik snachts niet meerquote:Op maandag 8 juni 2009 23:38 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik drink op de gekste tijden koffie en ik kan er nog op slapen ook.
Tja, niks is mij vreemd.
Ik vind het leuk dat je weer even komt binnenvallenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:39 schreef Tessio het volgende:
[..]
Dat geloof ik.
Ik bedoel eigenlijk meer dat ik zomaar de SC kom binnen vallen.
Ik zag jullie posten en dacht..''Hee, bekenden!'.
Ty.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je weer even komt binnenvallen
Ja, dat zag ik Ruud net ook al posten...wat is GC?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ja maar dan in de GC hè, hier kent iedereen ons toch wel
General Chatquote:Op maandag 8 juni 2009 23:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik Ruud net ook al posten...wat is GC?
Ja hey hoe zou het met hem zijn, en was ik gek dan zoveel credits voor hem uit te geven. daarna om mijn credits op te maken voor Pim terwijl eigenlijk verdiende hij het niet. Ik denk bij de volgende, dat het niet meer zo uit de hand loop.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:43 schreef Tessio het volgende:
Zou wel leuk zijn als we kunnen meekijken als de ex-Bunkerbewoners bij Jeroen in Frankrijk zijn.
Watquote:Op maandag 8 juni 2009 23:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik Ruud net ook al posten...wat is GC?
Ik heb even een blik geworpen, dat is weer nieuw voor mij.quote:
Nu zeg ik ook dat ik geen credits meer ga kopen, maar ik ken mezelf.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:48 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja hey hoe zou het met hem zijn, en was ik gek dan zoveel credits voor hem uit te geven. daarna om mijn credits op te maken voor Pim terwijl eigenlijk verdiende hij het niet. Ik denk bij de volgende, dat het niet meer zo uit de hand loop.
dan koop ik wel credits voor te stemmen op polls maar niet meer op de overlevers
Ik ook zo, dit jaar vond ik het pas echt leuk om mee te gaan posten.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:51 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik heb even een blik geworpen, dat is weer nieuw voor mij.
Beetje suf, ik sta zo ongeveer 1 jaar op Fok! ingeschreven, maar kwam niet vaak.
Maar toch zo "wijs" dat je het aantal post verborgen hebt. Waarom eigenlijk? Van mij mogen ze dat wel zien.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:51 schreef Tessio het volgende:
[..]
Beetje suf, ik sta zo ongeveer 1 jaar op Fok! ingeschreven, maar kwam niet vaak.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:51 schreef Tessio het volgende:
[..]
Beetje suf van mij, ik sta zo ongeveer 1 jaar op Fok! ingeschreven, maar kwam niet vaak.
ik heb hem niet meer gezien, helaasquote:Op maandag 8 juni 2009 23:53 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nu zeg ik ook dat ik geen credits meer ga kopen, maar ik ken mezelf.
Ik laat mij maar al te graag weer meevoeren.
Ja, Jeroen had ik nog graag wel even willen teruglezen op Fok!
Oh, ik heb bijna al mijn posts in TBO.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar toch zo "wijs" dat je het aantal post verborgen hebt. Waarom eigenlijk? Van mij mogen ze dat wel zien.
wordt inderdaad tijd dat je er èèntje uploadquote:Op maandag 8 juni 2009 23:57 schreef Tessio het volgende:
[..]
Oh, ik heb bijna al mijn posts in TBO.
Ik weet niet eens meer waarom ik dat toen zo heb ingesteld.
Ik heb nog niet eens een avatar.
Zoals fan van iemand zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:00 schreef Tessio het volgende:
Ik moet nog wel een passende avatar vinden.
Zo'n avatar zegt veel over jezelf.
ik vind dat stom en zoeken naar iets onbenulligsquote:Op maandag 8 juni 2009 23:59 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, nu niet, maar je kan er ook zwaar op afgerekend worden.
Oh dan moet ik nu een avatar van Kings of Leonquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:04 schreef evaxsis het volgende:
2009 00:01[/url] schreef ruudpuntenel het volgende:[/b]
[..]
Zoals fan van iemand zijn
Ik ben niet zo snel zo idolaat van iemand dat ik mijn avatar daar op afstem.quote:
Die ava die je nu hebt, ben jij dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh dan moet ik nu een avatar van Kings of Leon
Maak ik jullie van slag?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:10 schreef evaxsis het volgende:
wat doe ik nu de hele tijd fout in mijn quote posten
Per ongeluk een vierkant haakje wissen hier of daar. Ik ga even blieken in je foboquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:10 schreef evaxsis het volgende:
wat doe ik nu de hele tijd fout in mijn quote posten
leuk dat je er weer even was, kom je snel weer terug en voor nu slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:16 schreef Tessio het volgende:
Ik ga gestrekt, ik moet er alweer om 07:00 uur uit.
Leuk jullie even gesproken te hebben en tot snel.![]()
ik probeerde het te herstellen, helaas is die poging missluktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Per ongeluk een vierkant haakje wissen hier of daar. Ik ga even blieken in je fobo
Goed hoor,lekker een boek uitgelezen .Je moet niet vragen watquote:
ik vraag toch wat ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:03 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Goed hoor,lekker een boek uitgelezen .Je moet niet vragen wat
ik geloof jij ook welterustenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non voglia andare a letto, però devo. Buona notte a tutti e forse a domani.![]()
Historische lijsterboeken"jeugd boeken"bij gebrek aan eff beter..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |