was dat wat daar stondquote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
De wasdroger doet zijn werk vannacht. Hoeft niemand naar te kijken
Ik kom wat laat binnen...quote:Op maandag 8 juni 2009 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het was wel gezellig, maar veel zijn net horizontaal gegaan
Che bello!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:25 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik kom wat laat binnen...
Ga zo ook plat, maar voelde opeens weer de drang om jullie even op te zoeken.
Nee, even niks te rellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ok gezellie en heb jij nog wat te rellen?
Ik zie het aan mezelf, kom ook niet meer elke dag en zeker niet de hele avond.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Is iedereen er nog die ook in de COS kwamen of zijn ze uit beeld?
Klopt, zat eigenlijk alleen maar bij TBO, in de COS, en een heel enkele keer wel eens bij SHO.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Che bello!ik heb je nog niet zo vaak gezien hier.
De "vaste kern" vertoont zich hier nog regelmatig ( en in GC RLS SC)quote:Op maandag 8 juni 2009 23:28 schreef Tessio het volgende:
Is iedereen er nog die ook in de COS kwamen of zijn ze uit beeld?
das pech hebben danquote:Op maandag 8 juni 2009 23:29 schreef Tessio het volgende:
[..]
Nee, even niks te rellen.
Komt wel weer.
dat komt mij wel bekend voorquote:Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef Tessio het volgende:
[..]
Klopt, zat eigenlijk alleen maar bij TBO, in de COS, en een heel enkele keer wel eens bij SHO.
Na TBO was het hier, bij mij thuis en op het werk, een beetje in het slop geraakt en dat heb ik weer even recht getrokken.
Ja, ik ben er ook niet meer elke dag,(maar toch nog wel vaakquote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie het aan mezelf, kom ook niet meer elke dag en zeker niet de hele avond.
Volgens mij komt er pas weer leven in als we weer een live stream krijgen.
Kan jij niet even je stream vrij geven dan gaan we jou gewoon volgen
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:30 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie het aan mezelf, kom ook niet meer elke dag en zeker niet de hele avond.
Volgens mij komt er pas weer leven in als we weer een live stream krijgen.
Kan jij niet even je stream vrij geven dan gaan we jou gewoon volgen
In de SC kwam ik eigenlijk nooit, dat is echt voor het eerst.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De "vaste kern" vertoont zich hier nog regelmatig ( en in GC RLS SC)
Ik heb ook nog de spelletjes site waar ik plv captain ben van een team en dat geeft ook verantwoordelijkheden die ik best versloft heb met de Bunkertijdquote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik ben er ook niet meer elke dag,(maar toch nog wel vaak)
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de spelletjes site waar ik plv captain ben van een team en dat geeft ook verantwoordelijkheden die ik best versloft heb met de Bunkertijd
Ga je nu nog aan de koffiequote:Op maandag 8 juni 2009 23:33 schreef Tessio het volgende:
[..]
Is ook wel boeiend misschien.
Nah nee, laat ik dat maar niet doen.
Valt wel mee hoor, ik ben hier wel meer gewendquote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef Tessio het volgende:
[..]
In de SC kwam ik eigenlijk nooit, dat is echt voor het eerst.
Maar nu is het rustig, heb ik meteen een grote bek.
[x] geschiktquote:Op maandag 8 juni 2009 23:35 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb ook nog de spelletjes site waar ik plv captain ben van een team en dat geeft ook verantwoordelijkheden die ik best versloft heb met de Bunkertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |