Ik vind het goed genoeg, als je er zo bij gaat zitten vermaak ik mij primaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zoiets as die ene die in het begin van het filmpje aan het touwtje zit te trekken, terwijl jou lingerie binnen in het hokje aan de lijn hangt.
Ik luister ook graag alleen zo'n luisterboek heb ik nog niet geprobeerd.quote:
Ik heb wat cd's met itailaanse les.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik luister ook graag alleen zo'n luisterboek heb ik nog niet geprobeerd.
Wel radio (praat) programma's als Opium op radio 1
Ook heb ik wel eens cd's van mijn moeder geleend van èèn of andere filosoof daar heb ik toen wel van genoten
Toch eens proberen dan. Lekker spannend en ontspannend tegelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik luister ook graag alleen zo'n luisterboek heb ik nog niet geprobeerd.
Wel radio (praat) programma's als Opium op radio 1
Ook heb ik wel eens cd's van mijn moeder geleend van èèn of andere filosoof daar heb ik toen wel van genoten
Ga je luisterboeken inspreken?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
miss lees ik jouw zo wel voor....![]()
tot morgen
dat klinkt als mijquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Toch eens proberen dan. Lekker spannend en ontspannend tegelijk
dat versta ik nietquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb wat cd's met itailaanse les.
Ciao D. Was gezellig vanavondquote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef D. het volgende:
Hier is bedtijd ook aangebroken
Tot weer maar weer
vroeger deed ik het beeld op tv uitzetten met praatprogramma's en ging ik alleen luisterenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Toch eens proberen dan. Lekker spannend en ontspannend tegelijk
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef D. het volgende:
Hier is bedtijd ook aangebroken
Tot weer maar weer
Certamente. Mi piace l'italiano.Grazie a la mia amica italiana: Margherita Granbassiquote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat versta ik niet![]()
nee ahh vandaar jou sommige zinnen in het Italiaans![]()
dat taaltje klinkt wel sexy
Heeft dat soms iets te maken met jouw avatarquote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Certamente. Mi piace l'italiano.Grazie a la mia amica italiana: Margherita Granbassi
Duidelijk tochquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heeft dat soms iets te maken met jouw avatar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |