Waar is ze naartoe?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter veilig en wel door de douane geduwd
Oh ze gaat wel met het vliegtuigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter veilig en wel door de douane geduwd
Er is meestal ook geen beginnen aan om terug te lezenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is ze naartoe?
Sorry, ik ben geen teruglezer.
quote:
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Er is meestal ook geen beginnen aan om terug te lezen![]()
Ze is met een vriendin voor een weekje naar Lloret![]()
Gisteravond de koffer in pakken was al een heel avontuur
Dat is een hele geruststellende postquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Mijn eerste vriendinnenreis voerde me naar Salou. En dronken.
Laat dat geruststellen maar aan mij overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
Dat is een hele geruststellende post![]()
Ze is 17
Komt nog wel als ze ouder wordtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig is ze wel vaker dronken geweest, beetje jammer dat ze nooit last heeft van een kater
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat dat geruststellen maar aan mij over.
Vroeger was ik alleen zondags naar de hel, nu soms al als ik een paar biertjes drinkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
of niet....ik heb er ook nog nooit last van gehad
dat komt omdat je het niet verspreidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vroeger was ik alleen zondags naar de hel, nu soms al als ik een paar biertjes drink
Ik heb ook wel eens gehoord dat dat pas echt slecht voor je gezondheid is aangezien dat het effect van de alcohol alleen nog maar verergerd....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gehoord dat paracetamollen innemen voordat je gaat slapen ook wel eens wil helpen.
Hier Costa Brava, tjemig wat een rampenoord maar wat een lol!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Mijn eerste vriendinnenreis voerde me naar Salou. En dronken.
het maakt allebei je bloed dunnerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat dat pas echt slecht voor je gezondheid is aangezien dat het effect van de alcohol alleen nog maar verergerd....
Klopt, minstens een halve liter water en drie paracetamol.....quote:
nou...als ik met vriendinnetjes wijn loop te tetteren dan gaat er ook een glaasje water mee.....dan heb je de volgende dag nergens last van...ik idd geval nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Klopt, minstens een halve liter water en drie paracetamol.....
Pffff....die tijd ben ik gelukkig voorbij.
Heb 'm vandaag nog niet gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef Deisyy het volgende:
En hoe is het met de koppijn D.?
heejj wat goed van jouquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al op de hometrainer gezeten vandaag
die is zo weer aangevuldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef D. het volgende:
[quote]Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Behalve van een lege wijnvoorraad
Abo ftw! Geen lelijke adsquote:
Ibis hotelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef D. het volgende:
Hebben jullie dezelfde banner onderaan de pagina?
En over in de koffer met Pietjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee dus
Misschien staan er bij jou hotels omdat jij het steeds over koffers pakken hebt
Ga je een weekendje weg met Linda?quote:
Ik heb hem nog niet gezienquote:
Naar Scheveningen en alleen van donderdag op vrijdag, maar dan weer 's avonds naar EIndhoven voor concert van Guusquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben heel erg trots op je.
Met het risico verketterd te worden: ben jij er vrijdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |