Hoe? Oh ja, mijn zogenaamde placebo zeker? Met potpourriquote:
Da's toch niet opwékkend!quote:
Ik dacht al zoiets, negerlover die 'k ben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
En dat met die negers was inderdaad voor jou bedoeld ja.![]()
Wat!?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe? Oh ja, mijn zogenaamde placebo zeker? Met potpourri.
Herken dat gevoel. Ik dacht werkelijk dat ik nooit meer zou roken. Taalde er niet meer naar, vond het vies, smerig en stinken. Daarnaast voelde ik mij ook nog beter, meer energie, meer kleur op mijn gezicht, betere conditie en heerlijk dat ik het allemaal niet meer hoefde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mis er helemaal niks aan. Totaal geen issue meer.
Gisteren een kettingrokend vriendinnetje op visite gehad en het enige wat ik dacht: "Wat rook jij veel!" en vanochtend stonk mijn woonkamer naar ouwe rook.
Ik heb de mythe voor mezelf ontkracht.
Ik heb me al zoveel omringd met rokende mensen. Met drank erbij, met zonnetje en gezelligheid. Maar geen enkel moment gedacht 'Nu zou ik wel ...' En al zeker niet voor de gezelligheid, want die zit niet in een peuk, weet ik nu.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Herken dat gevoel. Ik dacht werkelijk dat ik nooit meer zou roken. Taalde er niet meer naar, vond het vies, smerig en stinken. Daarnaast voelde ik mij ook nog beter, meer energie, meer kleur op mijn gezicht, betere conditie en heerlijk dat ik het allemaal niet meer hoefde.
Toen werd het april, boot in het water, zeilen, biertje of wat, vrienden die rookten, eentje meedoen voor de gezelligheid, het enorm smerig vinden en een uurtje later de tweede![]()
Trouwens, nog last gehad van bloedend tandvlees?
Het ruikt als het meezit naar dennengeur.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb me al zoveel omringd met rokende mensen. Met drank erbij, met zonnetje en gezelligheid. Maar geen enkel moment gedacht 'Nu zou ik wel ...' En al zeker niet voor de gezelligheid, want die zit niet in een peuk, weet ik nu.
Dan rook ik wel een jointje met mijn hippie tabaksvervanger die ruikt naar een dennenbos.
Nee, ook geen last van bloedend tandvlees gehad. Buiten net bij de mondhygiëniste, maar dat is een beulin.
Ik ben heel erg trots op jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
Ik ben 6 maart helemaal gestopt met roken en sindsdien nog maar vijf keer in de fout gegaan, alle vijf keer onder invloed van shitloads booz. Da's toch ook best knap?
Ja, als je zo gaat beginnen. Dan kan ik nergens meer komen. En jij ook niet, for that matter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
Wat!?
Nee ik bedoel dat gerook van iemand anders in dezelfde ruimte.
Dan rook je toch stiekem mee?
Ik neem vrijdag m'n gasmasker wel mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat beginnen. Dan kan ik nergens meer komen. En jij ook niet, for that matter.
Ik heb nieuwe. Dat is echt net potpourri. Met boomschors.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Dementor het volgende:
Het ruikt als het meezit naar dennengeur.
Geef me nog een week en ik kan leveren uit eigen tuin.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe. Dat is echt net potpourri. Met boomschors.
Ik ben er nu al!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie vrijdag ook allemaal naar Eindhoven?
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie vrijdag ook allemaal naar Eindhoven?
Durf jij hier wél zomaar te posten?quote:
quote:
Wat is de draintrend zomer 2009 eigenlijk? Glitters? Denim? Krokodillenleer? Of back to basic?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef Noek het volgende:
Kom maar hoor, Laysa. Niemand gaat het hebben over jouw drain. We vinden het zelfs een hele mooie accessoire. Heus!
Glitters uiteraardquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is de draintrend zomer 2009 eigenlijk? Glitters? Denim? Krokodillenleer? Of back to basic?
Poederroze.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is de draintrend zomer 2009 eigenlijk? Glitters? Denim? Krokodillenleer? Of back to basic?
Don Diego is dus ook weer helemaal hip. En daar is ie blij om.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
Poederroze.
Alles met poeder eigenlijk. Poeder!![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Don Diego is dus ook weer helemaal hip. En daar is ie blij om.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Durf jij hier wél zomaar te posten?
Held!
Kom maar hoor, Laysa. Niemand gaat het hebben over jouw drain. We vinden het zelfs een hele mooie accessoire. Heus!
Hey Lassie, als je je nú al vast inlikt hier, kun je straks lekker meedoen met het bashen van die ex TBO SC'ers zodra het forum daar dichtgaat.quote:
dat heeft weinig met lef te maken!!!quote:
Hoe lang blijft dat eigenlijk nog open? tot de tweede serie af is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hey Lassie, als je je nú al vast inlikt hier, kun je straks lekker meedoen met het bashen van die ex TBO SC'ers zodra het forum daar dichtgaat.
Vrijdag t/m zondag is er evaluaatsie in Eindhoven, kan zijn dat daar nog wat uit naar voren komt waar nog wat over gesteggeld kan worden op het forum, en (is mijn inschatting maar daar denken admins misschien anders over) dan kan het TBO de archieven echt wel in, want het is op sterven na dood.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe lang blijft dat eigenlijk nog open? tot de tweede serie af is?
Dat Laysa ff in kan schatten op welk tempo ze moet werken![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hey Lassie, als je je nú al vast inlikt hier, kun je straks lekker meedoen met het bashen van die ex TBO SC'ers zodra het forum daar dichtgaat.
Neu.. het is linker om je handtasje uit het oog te verliezen terwijl je dronken bij Liesje in de trein zit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat heeft weinig met lef te maken!!!
meer met naiviteit ... is het hier zo link dan?
ach...werkt ut niet...dan maar nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe lang blijft dat eigenlijk nog open? tot de tweede serie af is?
Dat Laysa ff in kan schatten op welk tempo ze moet werken![]()
Kleptomaantje dat het is.quote:
Ghi, Gert heeft een handtasjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Neu.. het is linker om je handtasje uit het oog te verliezen terwijl je dronken bij Liesje in de trein zit.
Jij wél denk ik, met je "ghi"quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar je had hem wel, maar die bedoel ik![]()
en ik heb mijn CD, en heb jij al je comp.
Die doos komt hier vandaag of morgen binnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]hij wordt nu geinstalleerd
![]()
En de Senseo is ook weer terug gebracht
Dan krijg je ook een pak echte koffiequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die doos komt hier vandaag of morgen binnen.
In wat voor een espresso-apparaat passen die? Of is daar wat kunst- en vliegwerk aan te pas gekomen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:17 schreef hondjes het volgende:
Heb die Senseo pads in een espresso-apparaat gedaan, en dan krijg je toch lekker koffie.
Dat is al geweestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:20 schreef Manu82 het volgende:
En je hebt die zakken niet meegenomen voor moederdag?
Mijn Senseo heb ik weg gegooid, niemand lustte die koffie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
In wat voor een espresso-apparaat passen die? Of is daar wat kunst- en vliegwerk aan te pas gekomen?
Hier konden we zakken Senseo meenemen. Gratis. En drie maanden over de tht datum. Ik heb gelukkig geen Senseo.
Zo'n kreng wil ik ook wel, maar dat duurt waarschijnlijk nog een paar jaarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Dementor het volgende:
Ik ben niet zo'n super koffiedrinker dus af en toe senseo is wel te doen.
Het liefst heb ik een perfectdraft maar die mag ik niet.
Ken wel meer mensen die zo'n ding hebben, het gaat volgens mij om welk merk bier je drinkt of je dan de PerfectDraft of die andere koopt...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik moest even zoeken, maar zo'n PerfectDraft is toch een biertap? Lijkt mij wel lollig om daar de morgen mee te beginnen, maar vermoedelijk ben ik dan wel de enige
Ja klopt, tenzij je dat Duitse ding koopt (Wunderbar).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ken wel meer mensen die zo'n ding hebben, het gaat volgens mij om welk merk bier je drinkt of je dan de PerfectDraft of die andere koopt...
Ik heb hem ooit aan mijn vader gegeven. Hij vond én vindt het nog steeds een sieraad voor de keuken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo'n kreng wil ik ook wel, maar dat duurt waarschijnlijk nog een paar jaar
Een heetwaterkraan leert Google mij. Ja, everything I ever dreamed of, and more.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:07 schreef Dementor het volgende:
Vrouwen hebben doorgaans meer met een Quooker.
Je wist het niet!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heetwaterkraan leert Google mij. Ja, everything I ever dreamed of, and more.
Oh wij gaan Weeds season 3 afkijken en misschien beginnen aan 4.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ga vanavond de finale kijken van Lost. Hoop dat het beter is dan de finale van Heroes.
Die heb ik, en werkt prima, zijn geld waard.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heetwaterkraan leert Google mij. Ja, everything I ever dreamed of, and more.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |