Neuj, vandaag ga ik vertrouwen op de Deutsche punktlichheit van DPDquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Het wordt weer een: wachten op TNT-dagje?
Dat klinkt alleen al beter! En werken zij wel een tijdsindicatie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, vandaag ga ik vertrouwen op de Deutsche punktlichheit van DPD
Volgens mij niet, maar de vorige keer waren ze vrij op tijd en als het zo droog is ga ik toch in het park zitten en dan zie ik ze wel aankomenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt alleen al beter! En werken zij wel een tijdsindicatie?
Je moet ze ook gewoon aanhouden, ook als je klaar bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Raad eens wiens schoenen zijn volgeregend tijdens het klaaroveren?!
Regen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Raad eens wiens schoenen zijn volgeregend tijdens het klaaroveren?!
Vanmorgen voor je neus als je wat eerder was opgestaanquote:
Maar goed dat ik dat niet gedaan heb danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vanmorgen voor je neus als je wat eerder was opgestaan
Heus nietquote:
Die heeft mij net afgebeld voor morgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
Een stralende dinsdagmorgen! Niet in de laatste plaats vanwege mijn stralende gebit. Met dank aan de mondhygiëniste.
![]()
Durfde ze het niet aan?quote:
Was blijkbaar door d'r rug gegaan en dat was nou net m'n dagactiviteit voor morgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Durfde ze het niet aan?
Ik mag eind september weer terug. Maar ze zag wel dat ik gestopt ben met roken. Mijn pockets waren niet verder weggezonken
.
Damn.quote:
Wat een ruggengraat hebben wij, hè?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
Ook niet één heel klein negertje?
Dag lieve mensen. Weten jullie wel dat Cc en IK al 3 maanden gestopt zijn. Voor de mensjes met de eerst zien, dan geloven dingen. HAHAHIHIHAHA! In jullie face.![]()
Dat is nasty hè, ik bedoel het liever hoor. Ah nee, da's ook niet waar. Jullie mogen nu Cc aanraken.
Ik wilde net Captain Jack postenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef Gert het volgende:
SMORGENS![]()
Wie doet er ff een opwekkend muziekje.
En dan geen haha lache joh die foute NL shit, maar een écht leúk opwekkend muziekje. En zonder negers.
Ja, dat is ronduit knap, maar juich nu niet te hard, want het blijft een open zenuw, dat fucking roken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
Dag lieve mensen. Weten jullie wel dat Cc en IK al 3 maanden gestopt zijn. Voor de mensjes met de eerst zien, dan geloven dingen. HAHAHIHIHAHA! In jullie face.![]()
Ik mis er helemaal niks aan. Totaal geen issue meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat is ronduit knap, maar juich nu niet te hard, want het blijft een open zenuw, dat fucking roken.
Ooit begon ik na zes maanden weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |