Neuj, vandaag ga ik vertrouwen op de Deutsche punktlichheit van DPDquote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Het wordt weer een: wachten op TNT-dagje?
Dat klinkt alleen al beter! En werken zij wel een tijdsindicatie?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuj, vandaag ga ik vertrouwen op de Deutsche punktlichheit van DPD
Volgens mij niet, maar de vorige keer waren ze vrij op tijd en als het zo droog is ga ik toch in het park zitten en dan zie ik ze wel aankomenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt alleen al beter! En werken zij wel een tijdsindicatie?
Je moet ze ook gewoon aanhouden, ook als je klaar bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Raad eens wiens schoenen zijn volgeregend tijdens het klaaroveren?!
Regen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Raad eens wiens schoenen zijn volgeregend tijdens het klaaroveren?!
Vanmorgen voor je neus als je wat eerder was opgestaanquote:
Maar goed dat ik dat niet gedaan heb danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vanmorgen voor je neus als je wat eerder was opgestaan
Heus nietquote:
Die heeft mij net afgebeld voor morgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
Een stralende dinsdagmorgen! Niet in de laatste plaats vanwege mijn stralende gebit. Met dank aan de mondhygiëniste.
![]()
Durfde ze het niet aan?quote:
Was blijkbaar door d'r rug gegaan en dat was nou net m'n dagactiviteit voor morgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Durfde ze het niet aan?
Ik mag eind september weer terug. Maar ze zag wel dat ik gestopt ben met roken. Mijn pockets waren niet verder weggezonken
.
Damn.quote:
Wat een ruggengraat hebben wij, hè?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
Ook niet één heel klein negertje?
Dag lieve mensen. Weten jullie wel dat Cc en IK al 3 maanden gestopt zijn. Voor de mensjes met de eerst zien, dan geloven dingen. HAHAHIHIHAHA! In jullie face.![]()
Dat is nasty hè, ik bedoel het liever hoor. Ah nee, da's ook niet waar. Jullie mogen nu Cc aanraken.
Ik wilde net Captain Jack postenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:37 schreef Gert het volgende:
SMORGENS![]()
Wie doet er ff een opwekkend muziekje.
En dan geen haha lache joh die foute NL shit, maar een écht leúk opwekkend muziekje. En zonder negers.
Ja, dat is ronduit knap, maar juich nu niet te hard, want het blijft een open zenuw, dat fucking roken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
Dag lieve mensen. Weten jullie wel dat Cc en IK al 3 maanden gestopt zijn. Voor de mensjes met de eerst zien, dan geloven dingen. HAHAHIHIHAHA! In jullie face.![]()
Ik mis er helemaal niks aan. Totaal geen issue meer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat is ronduit knap, maar juich nu niet te hard, want het blijft een open zenuw, dat fucking roken.
Ooit begon ik na zes maanden weer
quote:
Hoe? Oh ja, mijn zogenaamde placebo zeker? Met potpourriquote:
Da's toch niet opwékkend!quote:
Ik dacht al zoiets, negerlover die 'k ben.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
En dat met die negers was inderdaad voor jou bedoeld ja.![]()
Wat!?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe? Oh ja, mijn zogenaamde placebo zeker? Met potpourri.
Herken dat gevoel. Ik dacht werkelijk dat ik nooit meer zou roken. Taalde er niet meer naar, vond het vies, smerig en stinken. Daarnaast voelde ik mij ook nog beter, meer energie, meer kleur op mijn gezicht, betere conditie en heerlijk dat ik het allemaal niet meer hoefde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mis er helemaal niks aan. Totaal geen issue meer.
Gisteren een kettingrokend vriendinnetje op visite gehad en het enige wat ik dacht: "Wat rook jij veel!" en vanochtend stonk mijn woonkamer naar ouwe rook.
Ik heb de mythe voor mezelf ontkracht.
Ik heb me al zoveel omringd met rokende mensen. Met drank erbij, met zonnetje en gezelligheid. Maar geen enkel moment gedacht 'Nu zou ik wel ...' En al zeker niet voor de gezelligheid, want die zit niet in een peuk, weet ik nu.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Herken dat gevoel. Ik dacht werkelijk dat ik nooit meer zou roken. Taalde er niet meer naar, vond het vies, smerig en stinken. Daarnaast voelde ik mij ook nog beter, meer energie, meer kleur op mijn gezicht, betere conditie en heerlijk dat ik het allemaal niet meer hoefde.
Toen werd het april, boot in het water, zeilen, biertje of wat, vrienden die rookten, eentje meedoen voor de gezelligheid, het enorm smerig vinden en een uurtje later de tweede![]()
Trouwens, nog last gehad van bloedend tandvlees?
Het ruikt als het meezit naar dennengeur.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb me al zoveel omringd met rokende mensen. Met drank erbij, met zonnetje en gezelligheid. Maar geen enkel moment gedacht 'Nu zou ik wel ...' En al zeker niet voor de gezelligheid, want die zit niet in een peuk, weet ik nu.
Dan rook ik wel een jointje met mijn hippie tabaksvervanger die ruikt naar een dennenbos.
Nee, ook geen last van bloedend tandvlees gehad. Buiten net bij de mondhygiëniste, maar dat is een beulin.
Ik ben heel erg trots op jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
Ik ben 6 maart helemaal gestopt met roken en sindsdien nog maar vijf keer in de fout gegaan, alle vijf keer onder invloed van shitloads booz. Da's toch ook best knap?
Ja, als je zo gaat beginnen. Dan kan ik nergens meer komen. En jij ook niet, for that matter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Dementor het volgende:
Wat!?
Nee ik bedoel dat gerook van iemand anders in dezelfde ruimte.
Dan rook je toch stiekem mee?
Ik neem vrijdag m'n gasmasker wel mee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, als je zo gaat beginnen. Dan kan ik nergens meer komen. En jij ook niet, for that matter.
Ik heb nieuwe. Dat is echt net potpourri. Met boomschors.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Dementor het volgende:
Het ruikt als het meezit naar dennengeur.
Geef me nog een week en ik kan leveren uit eigen tuin.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe. Dat is echt net potpourri. Met boomschors.
Ik ben er nu al!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie vrijdag ook allemaal naar Eindhoven?
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:15 schreef Manu82 het volgende:
Gaan jullie vrijdag ook allemaal naar Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |