Waar is ze naartoe?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter veilig en wel door de douane geduwd

Oh ze gaat wel met het vliegtuigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter veilig en wel door de douane geduwd

Er is meestal ook geen beginnen aan om terug te lezenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is ze naartoe?
Sorry, ik ben geen teruglezer.

quote:
 dus dat liedje van de kassameisjes kwam niet helemaal overeen, maar ze moest er wel om lachen
  dus dat liedje van de kassameisjes kwam niet helemaal overeen, maar ze moest er wel om lachen   

Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Er is meestal ook geen beginnen aan om terug te lezen
Ze is met een vriendin voor een weekje naar Lloret
Gisteravond de koffer in pakken was al een heel avontuur
 .
 .

Dat is een hele geruststellende postquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Mijn eerste vriendinnenreis voerde me naar Salou. En dronken.

Laat dat geruststellen maar aan mij overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
Dat is een hele geruststellende post
Ze is 17
 .
  .

Komt nog wel als ze ouder wordtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig is ze wel vaker dronken geweest, beetje jammer dat ze nooit last heeft van een kater

quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat dat geruststellen maar aan mij over.

Vroeger was ik alleen zondags naar de hel, nu soms al als ik een paar biertjes drinkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
of niet....ik heb er ook nog nooit last van gehad

dat komt omdat je het niet verspreidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vroeger was ik alleen zondags naar de hel, nu soms al als ik een paar biertjes drink

Ik heb ook wel eens gehoord dat dat pas echt slecht voor je gezondheid is aangezien dat het effect van de alcohol alleen nog maar verergerd....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gehoord dat paracetamollen innemen voordat je gaat slapen ook wel eens wil helpen.

Hier Costa Brava, tjemig wat een rampenoord maar wat een lol!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Mijn eerste vriendinnenreis voerde me naar Salou. En dronken.

het maakt allebei je bloed dunnerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat dat pas echt slecht voor je gezondheid is aangezien dat het effect van de alcohol alleen nog maar verergerd....

Klopt, minstens een halve liter water en drie paracetamol.....quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |