la trusti bienequote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Non voglio andare a letto, però devo. Buona notte a tutti e forse a domani.![]()
Ojee dat klinkt heel schoolieschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:10 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Historische lijsterboeken"jeugd boeken"bij gebrek aan eff beter..
Gebakken rat met beukenblad van Bies van Ede en Pest vanHenk van Kerkwijk.
Vertel.Ik heb wel Uit verwachting ook pas gelezen en de Overgave en Oorlogs winter.Gebakken rat sloot er wel lekker op aan."op Oorlogswinter""hoewel Gebbakken Rat in de 80 jarige oorlog speelt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ojee dat klinkt heel schooliesch![]()
ik ben nu een met een Haagse schrijfster bezig en weet nog niet wat ik ervan moet denken
ik die net gedownload en moet die nog kijken van de week kom ik er op terug goedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vertel.Ik heb wel Uit verwachting ook pas gelezen en de Overgave en Oorlogs winter.Gebakken rat sloot er wel lekker op aan."op Oorlogswinter""hoewel Gebbakken Rat in de 80 jarige oorlog speelt.
Maar "scholisch "is het wel.De jaartallen en namen vlogen om m'n orenMaar best leuk en weet ik wat m'n zoon las zo'n 4 jaar geleden.
![]()
Ik vind alles bestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik die net gedownload en moet die nog kijken van de week kom ik er op terug goed
en hoe oud is die zoon nou van je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:19 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Vertel.Ik heb wel Uit verwachting ook pas gelezen en de Overgave en Oorlogs winter.Gebakken rat sloot er wel lekker op aan."op Oorlogswinter""hoewel Gebbakken Rat in de 80 jarige oorlog speelt.
Maar "scholisch "is het wel.De jaartallen en namen vlogen om m'n orenMaar best leuk en weet ik wat m'n zoon las zo'n 4 jaar geleden.
![]()
mooi ik kan niet meer zo goed typen want de wijn is op en is nu naar mijn hoofd gestegenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind alles bestWelk boek heb je gedownload.
Moet ik ook maar eens leren,hoewel een boek zien liggen in de kast wel leuk is![]()
Ik zie geen foutje hoor.Eerste letter moest eigenlijk met hoofdletter ,maar ach ,een kniesoor die daarop let.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
mooi ik kan niet meer zo goed typen want de wijn is op en is nu naar mijn hoofd gestegen
Valt meequote:
Dan mag ik nog best meer wijn hebben, alleen dan moet ik dus echt de deur uit en aangezien ik morgen een proffesionele timmerman de hele dag heb ingehuurd lijkt me dat nu niet zo'n goed planquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:45 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik zie geen foutje hoor.Eerste letter moest eigenlijk met hoofdletter ,maar ach ,een kniesoor die daarop let.
Ik neem wel een glaasje wijn ,dan blijf jij fit! En laat je niet in elkaar timmeren he?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dan mag ik nog best meer wijn hebben, alleen dan moet ik dus echt de deur uit en aangezien ik morgen een proffesionele timmerman de hele dag heb ingehuurd lijkt me dat nu niet zo'n goed plan
Ach ,we hebben mazzel,en er zullen vast wel eens dingen gaan gebeuren,maar zolang het goed gaat ga ik maar geen bergen zien als ze er niet zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dan heb je geluk ik was vreselijk met puberen
je hebt gelijk mop, ik moet nou liggen want ik heb morgen veel te doen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:55 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ach ,we hebben mazzel,en er zullen vast wel eens dingen gaan gebeuren,maar zolang het goed gaat ga ik maar geen bergen zien als ze er niet zijn.
over 14 man die gedrogeerd waren door de ghb en geïnfecteerd zijn met aids... heftig hoor deze shitquote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:59 schreef mooiiiiii het volgende:
Johh welk nieuws? Over Almere dat drama?Anders welterusten en tot morgen ,slaap lekker.
Enge dingen gebeuren er,bahhh.Nou meis ik hoop dat je eeen beetje kan slapen,ik ga ook ..Doei doeiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
over 14 man die gedrogeerd waren door de ghb en geïnfecteerd zijn met aids... heftig hoor deze shit
Ik was toch nog niet weg, stom want ik moet morgen fris denigreren tegenover de timmermanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:08 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Enge dingen gebeuren er,bahhh.Nou meis ik hoop dat je eeen beetje kan slapen,ik ga ook ..Doei doei
Go girl,hup hup into your bedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik was toch nog niet weg, stom want ik moet morgen fris denigreren tegenover de timmerman
Waarom moet je denigrerend zijn tegenover je timmermannetjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik was toch nog niet weg, stom want ik moet morgen fris denigreren tegenover de timmerman
En tandjes poetsen!!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ok nog even een plas en dan hops het bed in
nou dat beeld wat je nu hebt gaat niet op, waar hij wel goed voor is, heb ik hem voor ingehuurd en geen slappe was waar je gestrest van wordt. die het heul niet snapt....dat dus nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Waarom moet je denigrerend zijn tegenover je timmermannetje
Je schreef dat je fris moet denigreren ,vandaar,m'n vraagjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou dat beeld wat je nu hebt gaat niet op, waar hij wel goed voor is, heb ik hem voor ingehuurd en geen slappe was waar je gestrest van wordt. die het heul niet snapt....dat dus niet
Ik dacht dat het een 'enge' film zou zijn maar het is meer een lachfilm.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:58 schreef Manu82 het volgende:
Nooit gezien volgens mij, of slechts delen toen ik niet al te nuchter was
Vind normale thrillers eigenlijk leukerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een 'enge' film zou zijn maar het is meer een lachfilm.
Maakt niet uit, we hadden het gezellig
Ja ik ook maar dochter had hem gekocht op de rommelmarkt, eeeeeh 3 vuilniszakken vol baggerfilms dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind normale thrillers eigenlijk leuker
Oh dat gezeik krijg ik ook vaak genoegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dochter had hem gekocht op de rommelmarkt, eeeeeh 3 vuilniszakken vol baggerfilms dus.
En vervolgens probeerd ze ze zondag weer te verkopen op onze rommelmarkt maar ja, wie heeft er nog een videorecorder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh dat gezeik krijg ik ook vaak genoegkomen ze aanzetten met die 4 in 1 films en dan moet ik me daar maar heel de dag mee vermaken
Waar is ze naartoe?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter veilig en wel door de douane geduwd
Oh ze gaat wel met het vliegtuigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:06 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter veilig en wel door de douane geduwd
Er is meestal ook geen beginnen aan om terug te lezenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is ze naartoe?
Sorry, ik ben geen teruglezer.
quote:
Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:10 schreef Deisyy het volgende:
Er is meestal ook geen beginnen aan om terug te lezen![]()
Ze is met een vriendin voor een weekje naar Lloret![]()
Gisteravond de koffer in pakken was al een heel avontuur
Dat is een hele geruststellende postquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Mijn eerste vriendinnenreis voerde me naar Salou. En dronken.
Laat dat geruststellen maar aan mij overquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
Dat is een hele geruststellende post![]()
Ze is 17
Komt nog wel als ze ouder wordtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:53 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig is ze wel vaker dronken geweest, beetje jammer dat ze nooit last heeft van een kater
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat dat geruststellen maar aan mij over.
Vroeger was ik alleen zondags naar de hel, nu soms al als ik een paar biertjes drinkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
of niet....ik heb er ook nog nooit last van gehad
dat komt omdat je het niet verspreidquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vroeger was ik alleen zondags naar de hel, nu soms al als ik een paar biertjes drink
Ik heb ook wel eens gehoord dat dat pas echt slecht voor je gezondheid is aangezien dat het effect van de alcohol alleen nog maar verergerd....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:06 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb gehoord dat paracetamollen innemen voordat je gaat slapen ook wel eens wil helpen.
Hier Costa Brava, tjemig wat een rampenoord maar wat een lol!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe oud is ze?
Mijn eerste vriendinnenreis voerde me naar Salou. En dronken.
het maakt allebei je bloed dunnerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gehoord dat dat pas echt slecht voor je gezondheid is aangezien dat het effect van de alcohol alleen nog maar verergerd....
Klopt, minstens een halve liter water en drie paracetamol.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |