Waarom moet je denigrerend zijn tegenover je timmermannetjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik was toch nog niet weg, stom want ik moet morgen fris denigreren tegenover de timmerman
En tandjes poetsen!!!!!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ok nog even een plas en dan hops het bed in
nou dat beeld wat je nu hebt gaat niet op, waar hij wel goed voor is, heb ik hem voor ingehuurd en geen slappe was waar je gestrest van wordt. die het heul niet snapt....dat dus nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Waarom moet je denigrerend zijn tegenover je timmermannetje
Je schreef dat je fris moet denigreren ,vandaar,m'n vraagjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 02:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
nou dat beeld wat je nu hebt gaat niet op, waar hij wel goed voor is, heb ik hem voor ingehuurd en geen slappe was waar je gestrest van wordt. die het heul niet snapt....dat dus niet
Ik dacht dat het een 'enge' film zou zijn maar het is meer een lachfilm.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 07:58 schreef Manu82 het volgende:
Nooit gezien volgens mij, of slechts delen toen ik niet al te nuchter was
Vind normale thrillers eigenlijk leukerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:00 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een 'enge' film zou zijn maar het is meer een lachfilm.
Maakt niet uit, we hadden het gezellig
Ja ik ook maar dochter had hem gekocht op de rommelmarkt, eeeeeh 3 vuilniszakken vol baggerfilms dus.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind normale thrillers eigenlijk leuker
Oh dat gezeik krijg ik ook vaak genoegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dochter had hem gekocht op de rommelmarkt, eeeeeh 3 vuilniszakken vol baggerfilms dus.
En vervolgens probeerd ze ze zondag weer te verkopen op onze rommelmarkt maar ja, wie heeft er nog een videorecorder.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh dat gezeik krijg ik ook vaak genoegkomen ze aanzetten met die 4 in 1 films en dan moet ik me daar maar heel de dag mee vermaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |