Vrouwenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wat kost dat? ja doe maar voor 2 wasjes
Dat doe je niet lekker?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
VrouwenZe lokken je uit
Ik wilde nog posten "in natura" maar dat doe ik lekker niet.
quote:Op maandag 8 juni 2009 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga toch maar ff die cam hierzo checken
Ja, ik deed een Dannyquote:
Gewoon, om uit te leggen hoe die droger werkt, waar zit jij nou weer aan te denken?quote:
nou....of ik het echt moet gaan filmen want D weet best wel hoe het werktquote:Op maandag 8 juni 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon, om uit te leggen hoe die droger werkt, waar zit jij nou weer aan te denken?
zie onder je....hihi ik zei ''onder je''quote:Op maandag 8 juni 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het over een droger, jij begon over die cam
*ook zucht
*onder me kijktquote:Op maandag 8 juni 2009 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
zie onder je....hihi ik zei ''onder je''
Ik wil wel voor dat waaieren betalenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
VrouwenZe lokken je uit
Ik wilde nog posten "in natura" maar dat doe ik lekker niet.
met alleeen een lende doekje....ja ik help je wel hoor eva....quote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil wel voor dat waaieren betalendat lijkt me best vermakelijk om naar te kijken hoe je dat doet
Eentje kopen danquote:Op maandag 8 juni 2009 22:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
maar ik wens wel weer een goeie die het voor me doet
Zal ik dan mijn cammetje voor jou aanzetten Atjequote:Op maandag 8 juni 2009 22:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
met alleeen een lende doekje....ja ik help je wel hoor eva....
moet je ruud wel de goede kant opdraaien hequote:Op maandag 8 juni 2009 22:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zal ik dan mijn cammetje voor jou aanzetten Atje
tuurlijk, ik gun jou ook wat kijk plezierquote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
moet je ruud wel de goede kant opdraaien he![]()
welk b(r)oekjequote:Op maandag 8 juni 2009 22:50 schreef D. het volgende:
Terwijl jullie met je gedachte elders zijn vul ik ff mijn boekje
Zoiets as die ene die in het begin van het filmpje aan het touwtje zit te trekken, terwijl jou lingerie binnen in het hokje aan de lijn hangt.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik wil wel voor dat waaieren betalendat lijkt me best vermakelijk om naar te kijken hoe je dat doet
Zie boven mijquote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat voor een boekje....boekje he...niet broekje
Ik vind het goed genoeg, als je er zo bij gaat zitten vermaak ik mij primaquote:Op maandag 8 juni 2009 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zoiets as die ene die in het begin van het filmpje aan het touwtje zit te trekken, terwijl jou lingerie binnen in het hokje aan de lijn hangt.
Ik luister ook graag alleen zo'n luisterboek heb ik nog niet geprobeerd.quote:
Ik heb wat cd's met itailaanse les.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik luister ook graag alleen zo'n luisterboek heb ik nog niet geprobeerd.
Wel radio (praat) programma's als Opium op radio 1
Ook heb ik wel eens cd's van mijn moeder geleend van èèn of andere filosoof daar heb ik toen wel van genoten
Toch eens proberen dan. Lekker spannend en ontspannend tegelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 23:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik luister ook graag alleen zo'n luisterboek heb ik nog niet geprobeerd.
Wel radio (praat) programma's als Opium op radio 1
Ook heb ik wel eens cd's van mijn moeder geleend van èèn of andere filosoof daar heb ik toen wel van genoten
Ga je luisterboeken inspreken?quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
miss lees ik jouw zo wel voor....![]()
tot morgen
dat klinkt als mijquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Toch eens proberen dan. Lekker spannend en ontspannend tegelijk
dat versta ik nietquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb wat cd's met itailaanse les.
Ciao D. Was gezellig vanavondquote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef D. het volgende:
Hier is bedtijd ook aangebroken
Tot weer maar weer
vroeger deed ik het beeld op tv uitzetten met praatprogramma's en ging ik alleen luisterenquote:Op maandag 8 juni 2009 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Toch eens proberen dan. Lekker spannend en ontspannend tegelijk
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:06 schreef D. het volgende:
Hier is bedtijd ook aangebroken
Tot weer maar weer
Certamente. Mi piace l'italiano.Grazie a la mia amica italiana: Margherita Granbassiquote:Op maandag 8 juni 2009 23:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat versta ik niet![]()
nee ahh vandaar jou sommige zinnen in het Italiaans![]()
dat taaltje klinkt wel sexy
Heeft dat soms iets te maken met jouw avatarquote:Op maandag 8 juni 2009 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Certamente. Mi piace l'italiano.Grazie a la mia amica italiana: Margherita Granbassi
Duidelijk tochquote:Op maandag 8 juni 2009 23:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Heeft dat soms iets te maken met jouw avatar
was dat wat daar stondquote:Op maandag 8 juni 2009 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
De wasdroger doet zijn werk vannacht. Hoeft niemand naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |