Heb 'm vandaag nog niet gezienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:09 schreef Deisyy het volgende:
En hoe is het met de koppijn D.?
heejj wat goed van jouquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook al op de hometrainer gezeten vandaag
die is zo weer aangevuldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef D. het volgende:
[quote]Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Behalve van een lege wijnvoorraad
Abo ftw! Geen lelijke adsquote:
Ibis hotelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef D. het volgende:
Hebben jullie dezelfde banner onderaan de pagina?
En over in de koffer met Pietjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee dus
Misschien staan er bij jou hotels omdat jij het steeds over koffers pakken hebt
Ga je een weekendje weg met Linda?quote:
Ik heb hem nog niet gezienquote:
Naar Scheveningen en alleen van donderdag op vrijdag, maar dan weer 's avonds naar EIndhoven voor concert van Guusquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben heel erg trots op je.
Met het risico verketterd te worden: ben jij er vrijdag?
Ik ga ook. Kost me niet zoveel moeite. En dan kunnen jullie me om klokslag twaalf uur feliciteren met mijn 21ste verjaardag +20.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
Dank je!![]()
En dénk het wel. Zondag op verkantsie en misschien dus een drukke dag vijdag, maar de intentie is er.
Ga jij ook, zou ik er weer kunnen blijven pitten und gib'ts nog stoli?![]()
Geen ontbijt gezien?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gezien![]()
Misschien dat ik ook eens aan een abbo moet .
Ach zolang het maar gezellig isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Copycat het volgende:
Dat is vrijdagavond weer?
Ik had gehoopt dat ze hem in Heerenveen hadden gehouden.
Nee, dat is niet waar. Guus is wel okay. Alleen die muziek, hè?
Scheveningen, nice!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Naar Scheveningen en alleen van donderdag op vrijdag, maar dan weer 's avonds naar EIndhoven voor concert van Guus
Vorige keer schreven er twee uit ,,Kaaskoppen in Buitenland,,topic, dat ze met een bootje de Ebro afkwamenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:16 schreef D. het volgende:
Hebben jullie dezelfde banner onderaan de pagina?
Ga je nu berichten uit een ander topic hier quoten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank je!![]()
En dénk het wel. Zondag op verkantsie en misschien dus een drukke dag vijdag, maar de intentie is er.
Ga jij ook, zou ik er weer kunnen blijven pitten und gib'ts nog stoli?![]()
Gezellig he,,ga jij nog even fietsen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ga je nu berichten uit een ander topic hier quoten?
Ik ga vandaag voor de 4 literquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:46 schreef hondjes het volgende:
[..]
Mañana, mañana, ...
wel drinken he, anders wordt iedereen ongerust.
das niet eens meer gezond hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ooit 7 liter gedronken op een dag, da's pas best veel
Yep, daar maar zoveel mogelijk bunkervrij houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ga je nu berichten uit een ander topic hier quoten?
ja maar....nu ben ik er weer....en zo ga ik weer even wegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had een 'daar ben ik weer' post verwacht, niet een 'ik ga weg' post
Smart thinking. Voor je het weet stoot je weer iemand tegen de borst. Of knie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
Yep, daar maar zoveel mogelijk bunkervrij houden.
Het is hier ook best bunkervrijquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, daar maar zoveel mogelijk bunkervrij houden.
zou ut?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Smart thinking. Voor je het weet stoot je weer iemand tegen de borst. Of knie.
Pauze voorbij.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind je mij er zo lachwekkend uit zien dan?
Vrouwenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar....nu ben ik er weer....en zo ga ik weer even weg
Ik loop altijd rustigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
oehhh ja heel de nacht naar de wc rennen
Toch een gevoelige kwestie, die bunkerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Smart thinking. Voor je het weet stoot je weer iemand tegen de borst. Of knie.
Pauze voorbij.
Ik dacht dat jij om mij kwam lachenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind je mij er zo lachwekkend uit zien dan?
En bij een uurtje fietsen gaat er toch zo'n anderhalve liter doorheen, dus bij 2 uurtjes het dubbelequote:
Ow, dus je komt vanavond niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is 4 liter nog niet lachwekkend genoeg
hihi en je zei "niet"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dus je komt vanavond niet?
hihi, ik zei 'komt'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |