quote:
Ja tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:57 schreef Chicolate het volgende:
Wat een leuke kleurtjes Greys!Dat jurkje
![]()
@Miss S: lijkt me wel geschikt voor een Woodstock feestje ja.
Ik wou je nog even een fijne vakantie wensen, maar het is alsof je nooit weg bent geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:56 schreef conleche het volgende:
fipo?![]()
Ik ben met verlopen paspoort op vakantie.![]()
Lijstje tot nog toe:
stokbrood met boter en frambozenjam en café au lait
T: appelcrumble
L: kippenpoot en chocoreep
Vanavond: pasta met zalm en salade
Greyssie, wanneer ga je nu? Ik heb je gesmst!!![]()
Gefeliciteerd met je supercijfer!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:59 schreef P.F het volgende:
Ik kom alleen even binnenhollen!
1. Ik heb een fokking 9,2 voor marketing! Ik ben een baasss! Dagen lang leren is de shit!
2. Gefeliciteerd muis!
3. Greys, leuk jurkje, die wil ik ook wel! Of was ie duur?
Woooowquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:59 schreef P.F het volgende:
Ik kom alleen even binnenhollen!
1. Ik heb een fokking 9,2 voor marketing! Ik ben een baasss! Dagen lang leren is de shit!
2. Gefeliciteerd muis!
3. Greys, leuk jurkje, die wil ik ook wel! Of was ie duur?
Hihi , ach die van mij is het al weer bijna ene half jaar 48quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's mooi klote Chico!
Mijn vriend wordt morgen 48!
Dank jequote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
TJ: leuke bril en foto! Wilde ik nog even zeggen
tof, ik houd wel van kleurquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
Wat zal mijn moeder blij zijn dat ik een merk met kleurtjes leuk vind!
Die vind dat ik teveel zwart draag.
[ afbeelding ]
Ja he?quote:
Oh in dat geval.....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
GreysJij ook aan de Desigual
Het is hier in Vlaanderen echt razend hip
Thanks!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greysie, heul veul plezier op vakantie mop![]()
Ja stom, ik dacht alleen maar aan mezelfquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ik maar ik ga zo naar mijn meneer en die kent heul Fok niet dus ik ben zelf niet meer online
eindelijk rustquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ik maar ik ga zo naar mijn meneer en die kent heul Fok niet dus ik ben zelf niet meer online
Ik ben niet zo van de horror, maar morgen komt wel what women want op tvquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef kaasplankje het volgende:
btw: We willen een superslechte horror kijken vanavond, met veel ketchup en nepbeesten. Iemand een goeie tip?
Deze is echt superleuk! Ik zal ook een foto zoeken van het jurkje dat ik vorige week heb gekocht, bij de steps, die zit echt supermooi! is ook heel leuk, maar niet zo fleurig als deze!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Kijk PF, het jurkje is er ook in andere kleurtjes
En nu stop ik met spammen hoorMaar ik ben zo blij dat ik een merk heb ontdekt dat ik echt leuk vind.
De dame van het winkeltje zei dat de wintercollectie ook héél leuk wordt
[ afbeelding ]
Vriendinnen bellen en gaan stappen? Dat klinkt alsof de buitenwereld je moet kunnen aanschouwenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef Miss_S het volgende:
Nieuwe rok/topje/armband aan en nieuwe nagellak op+ nieuw kapsel
Beetje jammer dat ik alleen niets ga doen vanavond..........
even offtopic, maar ik vind trouwens dat je de laatste tijd veel fijner overkomt hier en niet meer zo raar of aangevallen reageert!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
even offtopic, maar ik vind trouwens dat je de laatste tijd veel fijner overkomt hier en niet meer zo raar of aangevallen reageert!
Tsja zit veel online op mn werk klopt. En vandaag heb ik echt geen klap te doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij bent meer online dan ik hoor
Ja, dat merk ik wel als ik dan even niet reageren van 'ow ze bedoelde het helemaal niet zo' .quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Ja Miss_S, daar heeft Cycle helemaal gelijk in! Dat dacht ik toevallig gisteren ook nog, dat je in elk geval overkomt alsof je je minder snel aangevallen voelt en dat is heel prettig! Ik hoop dat het voor jou ook beter aanvoelt. Zelfs op momenten dat je je toch een beetje aangevallen/aangesproken voelt en je reageert niet (heel knap!), merk je dan later ook wel dat het dus helemaal niet lelijk bedoeld was en ben je dan blij dat je er niet op ingegaan bent?
Wat zal jij een energie overhouden!![]()
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Deze is echt superleuk! Ik zal ook een foto zoeken van het jurkje dat ik vorige week heb gekocht, bij de steps, die zit echt supermooi! is ook heel leuk, maar niet zo fleurig als deze!
Als je geen geld hebt, vind ik dat soort dingen zulke slechte aankopenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zit te dubben om niet komende maar week erop Sims 3 te kopen
Ondertussen ben ik wel sims 2 weer erop aan het zetten
Ik krijg per week betaald Greys dus over 2 weken is het leven zoveel anders. Maar deels heb je absoluut gelijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt, vind ik dat soort dingen zulke slechte aankopen
Nou, je zit toch sowieso financieel niet best de komende tijd, of je nou wel of niet per week betaald krijgt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik krijg per week betaald Greys dus over 2 weken is het leven zoveel anders. Maar deels heb je absoluut gelijk
Daar heb je gelijk in. Moet even kijken hoeveel ik komende tijd apart kan leggen voor het spel. Maar zijn absoluut belangrijkere zakenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, je zit toch sowieso financieel niet best de komende tijd, of je nou wel of niet per week betaald krijgt?
Je moest toch nog e.e.a. afbetalen?
Ik zou dan dus echt never een spel kopen, dat kan je nuttiger besteden, die centen.
Tof.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef Miss_S het volgende:
Dreads zijn coolquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tof.![]()
Ik krijg deze maand ook een nieuw kapsel aangemeten, de dreads gaan er weer in ... en ja, dat wordt in het algemeen gewoon uitgekotst en het boeit me weinig.
Komt goed.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dreads zijn coolik heb ze ook nog een tijdje gehad (wel neppe maar goed)
Je moet dan wel foto's laten zien
Doe een film van Ed Wood! Heel slecht is bijvoorbeeld Bride of the monster, zie IMDB . Echt geweldig!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef kaasplankje het volgende:
btw: We willen een superslechte horror kijken vanavond, met veel ketchup en nepbeesten. Iemand een goeie tip?
Heel licht als in heel blond bedoel je? (Ja Greys, wat andersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik denk er over om voor een heel licht kapsel te gaan. Wat denk jij Greysie? Kan ik dat hebben?
5? jemig schat maak je niet zo drukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
Oh, ik moet eigenlijk nog even snel mijn haar verven (ik zag wel vijf (!) grijze haren) maar ik ben te lui
Misschien dat ik het toch nog even doe zo, hoewel ik dan weer een bende van de net opgeruimde badkamer maak. Dilemma, dilemma...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:26 schreef P.F het volgende:
Die 5 haren trek je er zo uit!
Ik wou dat ook al een tijdje zeggen over/tegen miss_s, maar het kwam er niet van! En je eet echt super netjes en je kookt en verzint zelf dingen om te maken. En dat schijn je leuk te vinden en er zijn geen opmerkingen meer van "gelukkig kan ik niet koken" maar je doet het gewoon!
Echt leuk! En gezellig!!!
oehquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
oh... my.... god.....
de berg nachos con todos... hij is immens![]()
ik ga er straks even een foto van maken
Je lacht je dood om deze:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef kaasplankje het volgende:
Dan MOET je BlackSheep kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Elies, ik zal straks een foto maken van het klokje!
it was, it was!quote:
netjes!!!quote:
veel plezier hè?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:55 schreef Merel het volgende:
Vanavond! We hadden om acht uur afgesproken, maar hij is iets laterGoed begin
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
even offtopic, maar ik vind trouwens dat je de laatste tijd veel fijner overkomt hier en niet meer zo raar of aangevallen reageert!
Zo he! Dat heb je snel gedaan.quote:
CF! wat doe je!?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:02 schreef ColdFeet het volgende:
De lijst voor vandaag, trouwens.
O: stuk cheesecake
L: vieze ovenkroketten met een wit broodje
D: caesar salad met kip en pancetta![]()
T: chips
Prachtig
Ik heb van medibac de facial wash, de clearing mattifier en de overnight clearing gel! Was incl. verzendkosten 106 euro nog iets (heb bij salonskincare besteld).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef P.F het volgende:
Muis! Welke dingen van dermalogica heb jij (het dermalogica topic is weg)
Ik heb deze drie geprobeerd (vriendinnetje heeft haar ervaring geschreven, mijn reactie staat er onder)
En die lijken mij wel rielekst om te hebben, maar als jij die hebt gekocht, hoeveel waren die?
Meestal is mijn O op zaterdag wel beterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CF! wat doe je!?
(ik wilde nog bijna een cake gaan bakkenmaar ik heb expres geen roomboter gehaald, dus nu kan 't niet
)
Oo jij hebt die uit de medibac kit in het groot besteld? Ik heb die kit aan m'n vriendje gegeven want hij kon hem beter gebruiken. Die vriendin heeft ze kregen van dermalogica zelf dus die weet ook niet hoeveel ze zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb van medibac de facial wash, de clearing mattifier en de overnight clearing gel! Was incl. verzendkosten 106 euro nog iets (heb bij salonskincare besteld).
Ja ik had een week sensitized geprobeerd maar toen werd de roodheid en puistjes weer erger (terwijl ze net bijna weg waren!) dus ik ga nu een tijd de medibac gebruiken. Sensitized heb ik aan mijn zus gegeven en die is er heel tevreden over!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Oo jij hebt die uit de medibac kit in het groot besteld? Ik heb die kit aan m'n vriendje gegeven want hij kon hem beter gebruiken. Die vriendin heeft ze kregen van dermalogica zelf dus die weet ook niet hoeveel ze zijn
Ik kan je ook wel alvast mijn lijst voor morgen gevenquote:
senstized is weer een andere kit toch? Ik vind die namen zo verwarrendquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had een week sensitized geprobeerd maar toen werd de roodheid en puistjes weer erger (terwijl ze net bijna weg waren!) dus ik ga nu een tijd de medibac gebruiken. Sensitized heb ik aan mijn zus gegeven en die is er heel tevreden over!
Dankjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:11 schreef Goodbye het volgende:
Muisje, happy birthday!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kwaliteitslijstquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wij hebben ook nog spaanse chorizovan de HEMA, die's best lekker
lijstje komt hiermee op:
O: 3 van die mini afbakbroodjes met beleg
D: nachos con todos en wat spaanse chorizo
T: wijn![]()
Yep!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef P.F het volgende:
[..]
senstized is weer een andere kit toch? Ik vind die namen zo verwarrend
Als je om de hoek zou wonen zou ik het zo doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjeen cake mag hoor! Kom maar halen.
Waar is Greys?! In paniek omdat ze nog zoveel moet doen? Vast niet. Die is gewoon haar vavavooms aan het bewonderen in dat prachtige nieuwe jurkje
Weet jij waar mijn huis woont dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je om de hoek zou wonen zou ik het zo doen
PF, koop het op ebay. Is nog goedkoper dan salonskincarequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef P.F het volgende:
Muis! Welke dingen van dermalogica heb jij (het dermalogica topic is weg)
Ik heb deze drie geprobeerd (vriendinnetje heeft haar ervaring geschreven, mijn reactie staat er onder)
En die lijken mij wel rielekst om te hebben, maar als jij die hebt gekocht, hoeveel waren die?
ik heb er dan ook zeer mijn best op gedaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
KwaliteitslijstHet is maar goed dat er >1000 kcal in je nachos zaten
Dat lijkt me wel het minste ja! Foei CF!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
XM, ja, ik ben niet erg voorbeeldig vandaagHelpt het als ik nog een nectarine erbij doe?
Nou, niet bij mij in de buurt, dat weet ik welquote:
OH nee oh nee!? Waar woont jouw huis dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, niet bij mij in de buurt, dat weet ik wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Niet in de buurt van Guus Meeuwis iigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH nee oh nee!? Waar woont jouw huis dan?
Ik ook niet hoor! Ik woon meer dan een uur via de snelweg van Guusje afquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet in de buurt van Guus Meeuwis iig
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Muis!!!!Euhhh even zoeken! Maar het is sneller om ep voor ep te doen dan 1 grote. Die grote hebben weinig seeders. Heb je al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geguckt?
Ja maar, jij woont wel in dat gebied waar ie over zingt toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor! Ik woon meer dan een uur via de snelweg van Guusje af
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Euhhh even zoeken! Maar het is sneller om ep voor ep te doen dan 1 grote. Die grote hebben weinig seeders. Heb je al opIk ga beide tips even proberen, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geguckt?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Mjoah de Peel!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maar, jij woont wel in dat gebied waar ie over zingt toch?
Land van Maas en Waal toch?quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:19 schreef Muis006 het volgende:
Dankje! Het knopje aan de zijkant en de wijzertjes zijn van saffier
Weer een gelegenheid om het klokje te postenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:19 schreef Muis006 het volgende:
Dankje! Het knopje aan de zijkant en de wijzertjes zijn van saffier
Klokje is 3 bij 2 cm gok ik!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weer een gelegenheid om het klokje te posten
Is de jouwe net een slag groter?
[ afbeelding ]
Schatje he?quote:
Als het uit London komt dan hoeft er toch sowieso geen belasting over worden betaald?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
PF, koop het op ebay. Is nog goedkoper dan salonskincaremits ze het verzenden als gift, want geen belasting
Het was een soort mayonaise met kerrie. Ik had er ook pittige saus bij. En groenten.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:57 schreef Tinkepink het volgende:Waarom eet jij falafel met mayo? Dat is toch veel lekkerder met groente, broodje en een pittige saus?
En vond je het lekker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Het was een soort mayonaise met kerrie. Ik had er ook pittige saus bij. En groenten.! Was mijn eerste keer falafel, dus vergeef het mij
!
Die krijg je na de vakantie, want hij zit al onderin de koffer!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Greys! Doe effe een foto van jou in het jurkje, anders!![]()
Weet je meteen zeker dat je je camera niet vergeet
Oh even kijken!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:22 schreef Muis006 het volgende:
Greysie had je mijn sms? Anders heb ik een wildvreemde gesmst
Js nu ben ik zeker ook te laat, omdat het gister niet mocthquote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef SiTu het volgende:
Ik ben waarschijnlijk al te laatMaar toch maar even: fijne vakantie Greys!
Dat vraag ik me ook af!!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Greheys! Fijne vakantie![]()
![]()
Merel is nog niet terug! Zou dat een goed teken zijn?
Nou ja.. Misschien is ze al lang terug. En huilt ze zichzelf in slaap.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Greheys! Fijne vakantie![]()
![]()
Merel is nog niet terug! Zou dat een goed teken zijn?
quote:]Tokio Hotel is een poprockband uit Magdeburg (Duitsland). De band is in 2001 opgericht onder de naam 'Devilish' door de tweelingbroers Tom en Bill Kaulitz, samen met Gustav Schäfer en Georg Listing, nadat ze elkaar bij een optreden ontmoetten.
Ik heb ze wel eens live gezien, Tokyo Hotelquote:Op zondag 7 juni 2009 01:57 schreef P.F het volgende:
Ik ben toch nog niet weg
Gisteravond kreeg ik te horen dat ik op Amy Winehouse leek. "Nee nee niet boos worden, Amy in een goede bui natuurlijk!"
Vanochtend kreeg ik te horen dat ik donderdag nadat ik mijn haar had gefohnd op de zangeres van Tokyo Hotel leek.
Ik denk dat ik niets hoef te zeggen:
[ afbeelding ]
En 2:
[..]!
goedemorgen!quote:Op zondag 7 juni 2009 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen!
Maar hoe was het verder Merel? Is er aantrekkingskracht? Of is het gewoon gezellig?
Ik heb spierpijnNiet goed gestrecht gisteren.
Dat idd.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
Maar hoe was het verder Merel? Is er aantrekkingskracht? Of is het gewoon gezellig
Ik heb vannacht om 2 uur m'n vriendje opgebeld, omdat ik zo paniekerig was over naar Zimbabwe gaan, m'n spullen inpakken terwijl m'n zusje hier is en onze lange afstandsrelatie dat ik zo overstuur was dat ik niet meer kon slapen. Ik geloof dat ik om half 4 in slaap viel, en om 8 uur klaar wakker was. Daarna ben ik nog even in slaap gevallen..quote:Op zondag 7 juni 2009 08:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, baggerslecht geslapen zeg.. Vriendje dat had gezegd voor 12 uur naar bed te gaan kwam om half 2 aanzetten, zodat ik uit m'n diepe slaap werd gehaald en er níet meer inkwam. Ja, om 7 uur nog even.
.
Merel! Was het wel leuk?.
Maar een beetje vetjes is toch juist mooi! Persoonlijk vind ik helemaal geen vet zo lelijk. Het geeft vorm en zachtheid aan je lichaam. Als ik een superstrak spierenlichaam had willen hebben was ik beter man gewordenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:48 schreef Syrena het volgende:
Nou, het buikgedeelte is nu echt dun, zeker van de zijkantEn er is een beetje van m'n boobs af
![]()
maar niks van mijn heupen, bovenbenen en kuiten (wat logisch is, want ik sport niet). En ik voel nog wel vetjes hier en daar (boven de heupen enzo).
Maar ik ga het straks thuis eens nakijken met een strakke spijkerbroek, heb het weekend bij mijn ouders doorgebracht, we gaan zo de Ikea-zut inelkaar zetten denk ik.
Studie/werk/sport er nog bij en verdere bijzondere wekelijkse activiteiten? Dat maakt nogal een verschil natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef ElisaB het volgende:
Wie wil mij even aan een voorbeeld-lijstje* helpen voor een jongen van bijna 16, ruim 1M85, fietst 12 km per dag en hangt ongeveer twee keer per week in de sportschool...
Ik ook. Die van ons is 'wat slapjes'. Maar hij eet dan ook maar drie boterhammen, een croissantje van AH en een prakje 's avonds. Voor mijn gevoel moet ie minstens 8 boterhammen, fruit en een tussendoortje naar binnen werken voor hij aan een gezonde prak begint. Maar ik heb er nul verstand van...quote:Op zondag 7 juni 2009 12:21 schreef Merel het volgende:
Oh daar kan ik je niet aan helpen ElisaB, ik heb altijd het idee dat jongens van die leeftijd 30 boterhammen per dag eten
Studie, geen bijzondere activiteiten verder en wat krachtsport + cardio in de sportschool (ongeveer 2 keer anderhalf uur)quote:Op zondag 7 juni 2009 12:23 schreef Lastpost het volgende:
Studie/werk/sport er nog bij en verdere bijzondere wekelijkse activiteiten? Dat maakt nogal een verschil natuurlijk.![]()
Oja en wat doet ie in de sportschool?
Als ie hier is eet ie tussen zaterdagmorgen en zondagmiddag anderhalf brood wegquote:Op zondag 7 juni 2009 12:37 schreef Muis006 het volgende:
Drie boterhammen en een croissantje is veul te weinig!! Dat eet ik op een dag als ik de hele dag thuis op mijn kont zit te studeren. En ik ben een slanke deerne van 1.75. Dus prop er maar wat meer boterhammen in ja
Dat lijkt er al meer opquote:Op zondag 7 juni 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ie hier is eet ie tussen zaterdagmorgen en zondagmiddag anderhalf brood weg
Dat lijkt mij ook. Hij is gróót (sprak ElisaB met haar 1M64) en wordt met de maand dunner. Niet gezondquote:Op zondag 7 juni 2009 12:42 schreef cyclechick het volgende:
Ik denk dat hij rustig 6-8 boterhammen op een dag mag eten, als ontbijt en lunch, en dan ook nog wel fruit en wat anders tussendoor, een goede hap avondeten en voor het slapen gaan nog een keer tussendoor kwark of yoghurt ofzo?
Ik heb gisteren een appeltaartje gebakken, maar een stukkie taart extra kan er altijd in. Gooi maar op de faxquote:Op zondag 7 juni 2009 12:42 schreef Muis006 het volgende:
Dat lijkt er al meer opwil hij een stukkie taart? Er is over!!
In welke context?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:43 schreef neen het volgende:
Wat is het verschil tussen netto en bruto looptijd?
Mijn vader en zijn legermattie waren op hun 16e ook allebei rond de 1.85 (nu 2 meterquote:Op zondag 7 juni 2009 12:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Hij is gróót (sprak ElisaB met haar 1M64) en wordt met de maand dunner. Niet gezond
[..]
Ik heb gisteren een appeltaartje gebakken, maar een stukkie taart extra kan er altijd in. Gooi maar op de fax
Ik heb net 5km gelopen en er staan 2 uitslagenquote:
Wat goed!! gefeliciteerd!!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb net 5km gelopen en er staan 2 uitslagenbruto en netto met ongeveer 1 minuut verschil
Jullieweetz, de medaille is binnen
Ik ga het proberenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef cyclechick het volgende:
Goed, dat je gezond moet eten is duidelijk. Maar hoeveel kun je nu eigenlijk eten op een dag?
Jongeren wordt aangeraden ongeveer het onderstaande per dag te eten.
Brood 5 tot 8 sneetjes
Aardappelen 4 tot 6 stuks
Groente 3 tot 4 lepels (150 tot 200 gram)
Fruit 2 vruchten (200 gram)
Melk en melkproducten 2 tot 3 glazen (400 tot 450 milliliter
Kaas 1 of 2 plakken(20 tot 40 gram)
Vlees,vis,kip, tahoe
of tempe 100 gram bij aankoop (of 75 gram gaar)
Vleeswaar 1 of 2 plakjes
Halvarine op brood 5 gram per sneetje brood
Vocht 1,5 liter (alcoholhoudende dranken niet meegeteld)
Bron: Voedingscentrum
Netjes! Was de eerste loop toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef neen het volgende:
Nou, ik wilde eigenlijk onder een half uur lopen zonder pauze's maar dat is niet gelukt want de afgelopen tijd met voetbal heb ik niet gelopendus 2 pauze's erin gedaan, 1 van een minuut en 1 nog iets langer tijd was:
Finish Bruto 32:38 Netto 31:13
M'n oom liep in 1x en was 2 seconden eerder! Ik zag hem pas na de finish anders had ik hem ingehaald natuurlijk!
Whoehoeeequote:Op zondag 7 juni 2009 12:57 schreef neen het volgende:
Ja, opzich ook wel tevreden. Nu maar doorgaan want ik ben ook ingeschreven voor de 4 mijl in Groningen. Hoppaa, daar gaat m'n ass jwz!
Die is 11 Oktober dus die maar in 1x proberen te lopen. Die heb ik ooit al eens gelopenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WhoehoeeeWanneer is die?
Gosh, ik mis het lopen
op de tanden bijten dus, en trainenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef P.F het volgende:
Een vriendinnetje gaat in september? 10 kilometer lopen. En nu wil ik dat ookAl kan ik amper 3 minuten achter elkaar
!
Mooi streven toch? 4 EM is een leuke afstand vind ikquote:Op zondag 7 juni 2009 13:02 schreef neen het volgende:
[..]
Die is 11 Oktober dus die maar in 1x proberen te lopen. Die heb ik ooit al eens gelopeneen aantal jaar geleden in 50 minuten ofzo
![]()
Nou, ik zal even douchen
Loop jij nou even niet vanwege je drukke studie?
's avonds kan ik prima rennen. Ademhaling gaat goed. Ik zit vol energie.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op de tanden bijten dus, en trainen
Netjes hoor Neen! Goed gedaan! nu dus trainen voor de 4 mijl van groningen, succes! Ik moest die eigenlijk ook eens gaan lopen voor mijn studie, en dan moesten we zelf een opbouwschema maken, maar toen ben ik gestopt met de studiequote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef neen het volgende:
Nou, ik wilde eigenlijk onder een half uur lopen zonder pauze's maar dat is niet gelukt want de afgelopen tijd met voetbal heb ik niet gelopendus 2 pauze's erin gedaan, 1 van een minuut en 1 nog iets langer tijd was:
Finish Bruto 32:38 Netto 31:13
M'n oom liep in 1x en was 2 seconden eerder! Ik zag hem pas na de finish anders had ik hem ingehaald natuurlijk!
O ja, ik werd er vanochtend voor uit bed getrommelden ik had spierpijn van gisteren want gisteren dacht ik, O NOES: 2 week niet gelopen ik moet nu maar weer eens gaan
Stokbrood, wit & bruin. broccoli (moet ik nog halen, hadden ze niet meer gister) tomaat, champignons, paprika en een simpele salade ernaast en toe een chocolademousse met roodfruit (niet zelf gemaakt, geen tijd meer gehad). Wijntje erbij natuurlijk!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, wat ga je allemaal dippen in de kaasfondue?
Ik wist dat ik iets was vergeten! ik heb nog druiven ook inderdaad, rode!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, heerlijkIk ben dol op kaasfonduen, moet het weer eens doen
Weet je wat echt een superwauze combi is? Stukjes peer! Fantastisch smaakcontrastDruiven zijn ook lekker, trouwens.
Zo eens even die DaD van het station gaan halen!
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde net zeggen: zou ik nog op tijd zijn om DaD te onderscheppen en in haar plaats al dat lekkers op te eten?
Dat maakt het nou niet aantrekkeljikerquote:Op zondag 7 juni 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Ja, dat is het het risico.. Of we worden aangevallen met een mes.
nou ja, CF is wel een lekker dingquote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef cyclechick het volgende:
Ik houd het wel bij mijn eigen date, in dat geval...afgelikt worden door een meisje ljikt me nou geen succes...
Dat zijn er wel meer hier, maar ik houd het toch bij jongens, tot ze allemaal op zijn. Dan stap ik wel overquote:Op zondag 7 juni 2009 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, CF is wel een lekker ding
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:57 schreef cyclechick het volgende:
Ik moet eigenlijk nog leren, maar kan me niet concentreren. heb me zelfs al helemaal omgekleerd en opgetut
Ik ga in september 5 km lopen als het luktquote:Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef P.F het volgende:
Een vriendinnetje gaat in september? 10 kilometer lopen. En nu wil ik dat ookAl kan ik amper 3 minuten achter elkaar
!
Mij welquote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef cyclechick het volgende:
Ik houd het wel bij mijn eigen date, in dat geval...afgelikt worden door een meisje ljikt me nou geen succes...
dus jij hebt al in de planning dat je vanavond 'afgelikt' gaat worden??quote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef cyclechick het volgende:
* eens isquote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef P.F het volgende:
Rustig hierKan niet eens even uitgebreid SOGen
!
Braaaaave Chico * Goodbye knijpt in je wangetjesquote:
Als ik SOG wordt ik flauwquote:Op zondag 7 juni 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Braaaaave Chico * Goodbye knijpt in je wangetjes![]()
Nee, het was meer hoe ik me voel nu. Opgeblazen buik, slecht gegeten, enzovoorts.
Dat mag altijdquote:Op zondag 7 juni 2009 18:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik SOG wordt ik flauw.
Balen. Ik ook
.
Bananenmuffins, klinkt lekkerquote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
WIsten jullie dat bananenmuffins nog veel lekkerder smaken als zre ingevroren zijn geweest.
Dat vind ik eigenlijk best meevallen!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
Maar klopt het echt dat een normale muffin zo'n 275 kcal is
Ik hoop het niet, want ik heb er ooit eens zes achterelkaar opgegetenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
Maar klopt het echt dat een normale muffin zo'n 275 kcal is
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Syrena het volgende:
De choco-banaanmuffins waren idd 265 per stuk
Ik zag alleen deze post en vroeg me al af of het over euro's gingquote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Syrena het volgende:
De choco-banaanmuffins waren idd 265 per stuk
Succes, dat moet je wel lukken !quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
we proberen het al een tijd weer op te pakken, maar elke keer strandt het. Nu hopelijk iig de komende 2 weken niet ivm de politietest in het vooruitzicht
net een kommetje banaan, wat cruesli met yoghurt op
nu zit ik wel ECHT vol...
De klok gaat lopen, fluitsignaal <-> jij komt over de finish : bruto tijdquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb net 5km gelopen en er staan 2 uitslagenbruto en netto met ongeveer 1 minuut verschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |