Schat hoor dat op mn werk ook. En het werd tijd, zeg eerlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TJ, ik vind het echt leuk! Je oogt een stuk volwassener.
Njaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Schat hoor dat op mn werk ook. En het werd tijd, zeg eerlijk.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef mspoez het volgende:
Hoera! Zo zie je maar dat vertrouwen in de medemens beloond wordt: mijn verloren portemonnee is gevonden én teruggebracht met alles er nog in!
owja nou weet ik het weer. Maar top dat die terecht is!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:17 schreef mspoez het volgende:
Ik had hem op mijn auto neergelegd bij het tanken en vergeten... dus lag ergens in de buurt van het tankstation waarschijnlijk.
Wat fijn voor je!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef mspoez het volgende:
Hoera! Zo zie je maar dat vertrouwen in de medemens beloond wordt: mijn verloren portemonnee is gevonden én teruggebracht met alles er nog in!
Wat fijn!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:11 schreef mspoez het volgende:
Dat is logisch toch vanuit een moeder bezien?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:39 schreef mspoez het volgende:
En, het belangrijkste, de foto's van de kinderen zijn ook terug, van nul tot nu, van die kleine fotootjes weetjewel? Daar ben ik nog het blijst mee!
Ik heb er nu een sticker van winnie the pooh overgeen geplakt, zo word ik niet meer steeds herinnerd aan mijn stomme actie, als ik dat gat niet meer ziequote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
Echt heel erg tof voor je MsPoez! Als nu die fietsen ook nog even worden teruggevonden...!
@Cycle, wat ronduit kut zeg, van je laptop!![]()
Shit happens babe, don´t cry over spilled milk, what´s done is donequote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:48 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben bijna klaar met leren, nog maar 3 pagina's, maar die doe ik later wel. Zit te twijfelen of ik nu even op de fiets zal stappen, maar ben stiekem een beetje lui en heb sinds dinsdag geen rustdag meer gehad,...
die is tof!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:19 schreef Chicolate het volgende:
Oh leuk dingetje gekregen:
http://sovietrussia.org/f/src/ToneMatrix.swf
Klikken op die blokjes. Dan zie je vanzelf hoe het werkt. SOG ftw.
Is de bos nog wel beetje toonbaar of is die ook meteen exit?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Chicolate het volgende:
Kat heeft bos bloemen over de grond gegooid en kon het gaan opruimen en drogen. Balen dat mn moeder niet thuis is, want die wilde perse de bos binnen katbereik houden en wilde wel zien hoe lang dat goed zou gaan ... Nou, minder dan een dag dus.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's mooi klote Chico!
Mijn vriend wordt morgen 48!
Ik vind hem toonbaar genoeg, niets geknakt ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is de bos nog wel beetje toonbaar of is die ook meteen exit?
Niet raarder dan mijn katquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Chico je weet toch dat moeders soms beetje raar zijn?
Mijn twee freggels ook hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet raarder dan mijn kat. Of houden alle katten wel van een hapje roos?
Ik heb alle blokjes aangeklikt. En toen werd ik doofquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:19 schreef Chicolate het volgende:
Oh leuk dingetje gekregen:
http://sovietrussia.org/f/src/ToneMatrix.swf
Klikken op die blokjes. Dan zie je vanzelf hoe het werkt. SOG ftw.
Ah ook katten die van planten houdenquote:
Je kan ook slepen, dan hoef je niet alles te klikkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:22 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heb alle blokjes aangeklikt. En toen werd ik doof. Prima SOG-materiaal dit
.
en het doel hiervan is, zo snel mogelijk zoveel mogelijk herrie creeeren??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je kan ook slepen, dan hoef je niet alles te klikken
Klopt, wel een beetje hetzelfde idee (alleen meer bloemetjes enzo).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:40 schreef cyclechick het volgende:
Lijkt een beetje op een rok of jurk die je al hebt, of niet?
Niet zo mijn stijl, maar die foto's in die vergelijkbare rok/jurk, daar stond het je erg leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |