die is tof!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:19 schreef Chicolate het volgende:
Oh leuk dingetje gekregen:
http://sovietrussia.org/f/src/ToneMatrix.swf
Klikken op die blokjes. Dan zie je vanzelf hoe het werkt. SOG ftw.
Is de bos nog wel beetje toonbaar of is die ook meteen exit?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Chicolate het volgende:
Kat heeft bos bloemen over de grond gegooid en kon het gaan opruimen en drogen. Balen dat mn moeder niet thuis is, want die wilde perse de bos binnen katbereik houden en wilde wel zien hoe lang dat goed zou gaan ... Nou, minder dan een dag dus.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's mooi klote Chico!
Mijn vriend wordt morgen 48!
Ik vind hem toonbaar genoeg, niets geknakt ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is de bos nog wel beetje toonbaar of is die ook meteen exit?
Niet raarder dan mijn katquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Chico je weet toch dat moeders soms beetje raar zijn?
Mijn twee freggels ook hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Niet raarder dan mijn kat. Of houden alle katten wel van een hapje roos?
Ik heb alle blokjes aangeklikt. En toen werd ik doofquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:19 schreef Chicolate het volgende:
Oh leuk dingetje gekregen:
http://sovietrussia.org/f/src/ToneMatrix.swf
Klikken op die blokjes. Dan zie je vanzelf hoe het werkt. SOG ftw.
Ah ook katten die van planten houdenquote:
Je kan ook slepen, dan hoef je niet alles te klikkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:22 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heb alle blokjes aangeklikt. En toen werd ik doof. Prima SOG-materiaal dit
.
en het doel hiervan is, zo snel mogelijk zoveel mogelijk herrie creeeren??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je kan ook slepen, dan hoef je niet alles te klikken
Klopt, wel een beetje hetzelfde idee (alleen meer bloemetjes enzo).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:40 schreef cyclechick het volgende:
Lijkt een beetje op een rok of jurk die je al hebt, of niet?
Niet zo mijn stijl, maar die foto's in die vergelijkbare rok/jurk, daar stond het je erg leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |