quote:
Ja tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:57 schreef Chicolate het volgende:
Wat een leuke kleurtjes Greys!Dat jurkje
![]()
@Miss S: lijkt me wel geschikt voor een Woodstock feestje ja.
Ik wou je nog even een fijne vakantie wensen, maar het is alsof je nooit weg bent geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:56 schreef conleche het volgende:
fipo?![]()
Ik ben met verlopen paspoort op vakantie.![]()
Lijstje tot nog toe:
stokbrood met boter en frambozenjam en café au lait
T: appelcrumble
L: kippenpoot en chocoreep
Vanavond: pasta met zalm en salade
Greyssie, wanneer ga je nu? Ik heb je gesmst!!![]()
Gefeliciteerd met je supercijfer!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:59 schreef P.F het volgende:
Ik kom alleen even binnenhollen!
1. Ik heb een fokking 9,2 voor marketing! Ik ben een baasss! Dagen lang leren is de shit!
2. Gefeliciteerd muis!
3. Greys, leuk jurkje, die wil ik ook wel! Of was ie duur?
Woooowquote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:59 schreef P.F het volgende:
Ik kom alleen even binnenhollen!
1. Ik heb een fokking 9,2 voor marketing! Ik ben een baasss! Dagen lang leren is de shit!
2. Gefeliciteerd muis!
3. Greys, leuk jurkje, die wil ik ook wel! Of was ie duur?
Hihi , ach die van mij is het al weer bijna ene half jaar 48quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Da's mooi klote Chico!
Mijn vriend wordt morgen 48!
Dank jequote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
TJ: leuke bril en foto! Wilde ik nog even zeggen
tof, ik houd wel van kleurquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
Wat zal mijn moeder blij zijn dat ik een merk met kleurtjes leuk vind!
Die vind dat ik teveel zwart draag.
[ afbeelding ]
Ja he?quote:
Oh in dat geval.....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:12 schreef ColdFeet het volgende:
GreysJij ook aan de Desigual
Het is hier in Vlaanderen echt razend hip
Thanks!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greysie, heul veul plezier op vakantie mop![]()
Ja stom, ik dacht alleen maar aan mezelfquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ik maar ik ga zo naar mijn meneer en die kent heul Fok niet dus ik ben zelf niet meer online
eindelijk rustquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ik maar ik ga zo naar mijn meneer en die kent heul Fok niet dus ik ben zelf niet meer online
Ik ben niet zo van de horror, maar morgen komt wel what women want op tvquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:15 schreef kaasplankje het volgende:
btw: We willen een superslechte horror kijken vanavond, met veel ketchup en nepbeesten. Iemand een goeie tip?
Deze is echt superleuk! Ik zal ook een foto zoeken van het jurkje dat ik vorige week heb gekocht, bij de steps, die zit echt supermooi! is ook heel leuk, maar niet zo fleurig als deze!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?
Kijk PF, het jurkje is er ook in andere kleurtjes
En nu stop ik met spammen hoorMaar ik ben zo blij dat ik een merk heb ontdekt dat ik echt leuk vind.
De dame van het winkeltje zei dat de wintercollectie ook héél leuk wordt
[ afbeelding ]
Vriendinnen bellen en gaan stappen? Dat klinkt alsof de buitenwereld je moet kunnen aanschouwenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef Miss_S het volgende:
Nieuwe rok/topje/armband aan en nieuwe nagellak op+ nieuw kapsel
Beetje jammer dat ik alleen niets ga doen vanavond..........
even offtopic, maar ik vind trouwens dat je de laatste tijd veel fijner overkomt hier en niet meer zo raar of aangevallen reageert!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:39 schreef cyclechick het volgende:
[..]
even offtopic, maar ik vind trouwens dat je de laatste tijd veel fijner overkomt hier en niet meer zo raar of aangevallen reageert!
Tsja zit veel online op mn werk klopt. En vandaag heb ik echt geen klap te doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij bent meer online dan ik hoor
Ja, dat merk ik wel als ik dan even niet reageren van 'ow ze bedoelde het helemaal niet zo' .quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
Ja Miss_S, daar heeft Cycle helemaal gelijk in! Dat dacht ik toevallig gisteren ook nog, dat je in elk geval overkomt alsof je je minder snel aangevallen voelt en dat is heel prettig! Ik hoop dat het voor jou ook beter aanvoelt. Zelfs op momenten dat je je toch een beetje aangevallen/aangesproken voelt en je reageert niet (heel knap!), merk je dan later ook wel dat het dus helemaal niet lelijk bedoeld was en ben je dan blij dat je er niet op ingegaan bent?
Wat zal jij een energie overhouden!![]()
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Deze is echt superleuk! Ik zal ook een foto zoeken van het jurkje dat ik vorige week heb gekocht, bij de steps, die zit echt supermooi! is ook heel leuk, maar niet zo fleurig als deze!
Als je geen geld hebt, vind ik dat soort dingen zulke slechte aankopenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:50 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zit te dubben om niet komende maar week erop Sims 3 te kopen
Ondertussen ben ik wel sims 2 weer erop aan het zetten
Ik krijg per week betaald Greys dus over 2 weken is het leven zoveel anders. Maar deels heb je absoluut gelijkquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt, vind ik dat soort dingen zulke slechte aankopen
Nou, je zit toch sowieso financieel niet best de komende tijd, of je nou wel of niet per week betaald krijgt?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik krijg per week betaald Greys dus over 2 weken is het leven zoveel anders. Maar deels heb je absoluut gelijk
Daar heb je gelijk in. Moet even kijken hoeveel ik komende tijd apart kan leggen voor het spel. Maar zijn absoluut belangrijkere zakenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, je zit toch sowieso financieel niet best de komende tijd, of je nou wel of niet per week betaald krijgt?
Je moest toch nog e.e.a. afbetalen?
Ik zou dan dus echt never een spel kopen, dat kan je nuttiger besteden, die centen.
Tof.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:36 schreef Miss_S het volgende:
Dreads zijn coolquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:04 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tof.![]()
Ik krijg deze maand ook een nieuw kapsel aangemeten, de dreads gaan er weer in ... en ja, dat wordt in het algemeen gewoon uitgekotst en het boeit me weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |