Ik heb vannacht om 2 uur m'n vriendje opgebeld, omdat ik zo paniekerig was over naar Zimbabwe gaan, m'n spullen inpakken terwijl m'n zusje hier is en onze lange afstandsrelatie dat ik zo overstuur was dat ik niet meer kon slapen. Ik geloof dat ik om half 4 in slaap viel, en om 8 uur klaar wakker was. Daarna ben ik nog even in slaap gevallen..quote:Op zondag 7 juni 2009 08:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, baggerslecht geslapen zeg.. Vriendje dat had gezegd voor 12 uur naar bed te gaan kwam om half 2 aanzetten, zodat ik uit m'n diepe slaap werd gehaald en er níet meer inkwam. Ja, om 7 uur nog even.
.
Merel! Was het wel leuk?.
Maar een beetje vetjes is toch juist mooi! Persoonlijk vind ik helemaal geen vet zo lelijk. Het geeft vorm en zachtheid aan je lichaam. Als ik een superstrak spierenlichaam had willen hebben was ik beter man gewordenquote:Op zondag 7 juni 2009 11:48 schreef Syrena het volgende:
Nou, het buikgedeelte is nu echt dun, zeker van de zijkantEn er is een beetje van m'n boobs af
![]()
maar niks van mijn heupen, bovenbenen en kuiten (wat logisch is, want ik sport niet). En ik voel nog wel vetjes hier en daar (boven de heupen enzo).
Maar ik ga het straks thuis eens nakijken met een strakke spijkerbroek, heb het weekend bij mijn ouders doorgebracht, we gaan zo de Ikea-zut inelkaar zetten denk ik.
Studie/werk/sport er nog bij en verdere bijzondere wekelijkse activiteiten? Dat maakt nogal een verschil natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef ElisaB het volgende:
Wie wil mij even aan een voorbeeld-lijstje* helpen voor een jongen van bijna 16, ruim 1M85, fietst 12 km per dag en hangt ongeveer twee keer per week in de sportschool...
Ik ook. Die van ons is 'wat slapjes'. Maar hij eet dan ook maar drie boterhammen, een croissantje van AH en een prakje 's avonds. Voor mijn gevoel moet ie minstens 8 boterhammen, fruit en een tussendoortje naar binnen werken voor hij aan een gezonde prak begint. Maar ik heb er nul verstand van...quote:Op zondag 7 juni 2009 12:21 schreef Merel het volgende:
Oh daar kan ik je niet aan helpen ElisaB, ik heb altijd het idee dat jongens van die leeftijd 30 boterhammen per dag eten
Studie, geen bijzondere activiteiten verder en wat krachtsport + cardio in de sportschool (ongeveer 2 keer anderhalf uur)quote:Op zondag 7 juni 2009 12:23 schreef Lastpost het volgende:
Studie/werk/sport er nog bij en verdere bijzondere wekelijkse activiteiten? Dat maakt nogal een verschil natuurlijk.![]()
Oja en wat doet ie in de sportschool?
Als ie hier is eet ie tussen zaterdagmorgen en zondagmiddag anderhalf brood wegquote:Op zondag 7 juni 2009 12:37 schreef Muis006 het volgende:
Drie boterhammen en een croissantje is veul te weinig!! Dat eet ik op een dag als ik de hele dag thuis op mijn kont zit te studeren. En ik ben een slanke deerne van 1.75. Dus prop er maar wat meer boterhammen in ja
Dat lijkt er al meer opquote:Op zondag 7 juni 2009 12:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ie hier is eet ie tussen zaterdagmorgen en zondagmiddag anderhalf brood weg
Dat lijkt mij ook. Hij is gróót (sprak ElisaB met haar 1M64) en wordt met de maand dunner. Niet gezondquote:Op zondag 7 juni 2009 12:42 schreef cyclechick het volgende:
Ik denk dat hij rustig 6-8 boterhammen op een dag mag eten, als ontbijt en lunch, en dan ook nog wel fruit en wat anders tussendoor, een goede hap avondeten en voor het slapen gaan nog een keer tussendoor kwark of yoghurt ofzo?
Ik heb gisteren een appeltaartje gebakken, maar een stukkie taart extra kan er altijd in. Gooi maar op de faxquote:Op zondag 7 juni 2009 12:42 schreef Muis006 het volgende:
Dat lijkt er al meer opwil hij een stukkie taart? Er is over!!
In welke context?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:43 schreef neen het volgende:
Wat is het verschil tussen netto en bruto looptijd?
Mijn vader en zijn legermattie waren op hun 16e ook allebei rond de 1.85 (nu 2 meterquote:Op zondag 7 juni 2009 12:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook. Hij is gróót (sprak ElisaB met haar 1M64) en wordt met de maand dunner. Niet gezond
[..]
Ik heb gisteren een appeltaartje gebakken, maar een stukkie taart extra kan er altijd in. Gooi maar op de fax
Ik heb net 5km gelopen en er staan 2 uitslagenquote:
Wat goed!! gefeliciteerd!!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb net 5km gelopen en er staan 2 uitslagenbruto en netto met ongeveer 1 minuut verschil
Jullieweetz, de medaille is binnen
Ik ga het proberenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef cyclechick het volgende:
Goed, dat je gezond moet eten is duidelijk. Maar hoeveel kun je nu eigenlijk eten op een dag?
Jongeren wordt aangeraden ongeveer het onderstaande per dag te eten.
Brood 5 tot 8 sneetjes
Aardappelen 4 tot 6 stuks
Groente 3 tot 4 lepels (150 tot 200 gram)
Fruit 2 vruchten (200 gram)
Melk en melkproducten 2 tot 3 glazen (400 tot 450 milliliter
Kaas 1 of 2 plakken(20 tot 40 gram)
Vlees,vis,kip, tahoe
of tempe 100 gram bij aankoop (of 75 gram gaar)
Vleeswaar 1 of 2 plakjes
Halvarine op brood 5 gram per sneetje brood
Vocht 1,5 liter (alcoholhoudende dranken niet meegeteld)
Bron: Voedingscentrum
Netjes! Was de eerste loop toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef neen het volgende:
Nou, ik wilde eigenlijk onder een half uur lopen zonder pauze's maar dat is niet gelukt want de afgelopen tijd met voetbal heb ik niet gelopendus 2 pauze's erin gedaan, 1 van een minuut en 1 nog iets langer tijd was:
Finish Bruto 32:38 Netto 31:13
M'n oom liep in 1x en was 2 seconden eerder! Ik zag hem pas na de finish anders had ik hem ingehaald natuurlijk!
Whoehoeeequote:Op zondag 7 juni 2009 12:57 schreef neen het volgende:
Ja, opzich ook wel tevreden. Nu maar doorgaan want ik ben ook ingeschreven voor de 4 mijl in Groningen. Hoppaa, daar gaat m'n ass jwz!
Die is 11 Oktober dus die maar in 1x proberen te lopen. Die heb ik ooit al eens gelopenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WhoehoeeeWanneer is die?
Gosh, ik mis het lopen
op de tanden bijten dus, en trainenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef P.F het volgende:
Een vriendinnetje gaat in september? 10 kilometer lopen. En nu wil ik dat ookAl kan ik amper 3 minuten achter elkaar
!
Mooi streven toch? 4 EM is een leuke afstand vind ikquote:Op zondag 7 juni 2009 13:02 schreef neen het volgende:
[..]
Die is 11 Oktober dus die maar in 1x proberen te lopen. Die heb ik ooit al eens gelopeneen aantal jaar geleden in 50 minuten ofzo
![]()
Nou, ik zal even douchen
Loop jij nou even niet vanwege je drukke studie?
's avonds kan ik prima rennen. Ademhaling gaat goed. Ik zit vol energie.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op de tanden bijten dus, en trainen
Netjes hoor Neen! Goed gedaan! nu dus trainen voor de 4 mijl van groningen, succes! Ik moest die eigenlijk ook eens gaan lopen voor mijn studie, en dan moesten we zelf een opbouwschema maken, maar toen ben ik gestopt met de studiequote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef neen het volgende:
Nou, ik wilde eigenlijk onder een half uur lopen zonder pauze's maar dat is niet gelukt want de afgelopen tijd met voetbal heb ik niet gelopendus 2 pauze's erin gedaan, 1 van een minuut en 1 nog iets langer tijd was:
Finish Bruto 32:38 Netto 31:13
M'n oom liep in 1x en was 2 seconden eerder! Ik zag hem pas na de finish anders had ik hem ingehaald natuurlijk!
O ja, ik werd er vanochtend voor uit bed getrommelden ik had spierpijn van gisteren want gisteren dacht ik, O NOES: 2 week niet gelopen ik moet nu maar weer eens gaan
Stokbrood, wit & bruin. broccoli (moet ik nog halen, hadden ze niet meer gister) tomaat, champignons, paprika en een simpele salade ernaast en toe een chocolademousse met roodfruit (niet zelf gemaakt, geen tijd meer gehad). Wijntje erbij natuurlijk!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, wat ga je allemaal dippen in de kaasfondue?
Ik wist dat ik iets was vergeten! ik heb nog druiven ook inderdaad, rode!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, heerlijkIk ben dol op kaasfonduen, moet het weer eens doen
Weet je wat echt een superwauze combi is? Stukjes peer! Fantastisch smaakcontrastDruiven zijn ook lekker, trouwens.
Zo eens even die DaD van het station gaan halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |