Ik heb net 5km gelopen en er staan 2 uitslagenquote:
Wat goed!! gefeliciteerd!!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb net 5km gelopen en er staan 2 uitslagenbruto en netto met ongeveer 1 minuut verschil
Jullieweetz, de medaille is binnen
Ik ga het proberenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef cyclechick het volgende:
Goed, dat je gezond moet eten is duidelijk. Maar hoeveel kun je nu eigenlijk eten op een dag?
Jongeren wordt aangeraden ongeveer het onderstaande per dag te eten.
Brood 5 tot 8 sneetjes
Aardappelen 4 tot 6 stuks
Groente 3 tot 4 lepels (150 tot 200 gram)
Fruit 2 vruchten (200 gram)
Melk en melkproducten 2 tot 3 glazen (400 tot 450 milliliter
Kaas 1 of 2 plakken(20 tot 40 gram)
Vlees,vis,kip, tahoe
of tempe 100 gram bij aankoop (of 75 gram gaar)
Vleeswaar 1 of 2 plakjes
Halvarine op brood 5 gram per sneetje brood
Vocht 1,5 liter (alcoholhoudende dranken niet meegeteld)
Bron: Voedingscentrum
Netjes! Was de eerste loop toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef neen het volgende:
Nou, ik wilde eigenlijk onder een half uur lopen zonder pauze's maar dat is niet gelukt want de afgelopen tijd met voetbal heb ik niet gelopendus 2 pauze's erin gedaan, 1 van een minuut en 1 nog iets langer tijd was:
Finish Bruto 32:38 Netto 31:13
M'n oom liep in 1x en was 2 seconden eerder! Ik zag hem pas na de finish anders had ik hem ingehaald natuurlijk!
Whoehoeeequote:Op zondag 7 juni 2009 12:57 schreef neen het volgende:
Ja, opzich ook wel tevreden. Nu maar doorgaan want ik ben ook ingeschreven voor de 4 mijl in Groningen. Hoppaa, daar gaat m'n ass jwz!
Die is 11 Oktober dus die maar in 1x proberen te lopen. Die heb ik ooit al eens gelopenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
WhoehoeeeWanneer is die?
Gosh, ik mis het lopen
op de tanden bijten dus, en trainenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef P.F het volgende:
Een vriendinnetje gaat in september? 10 kilometer lopen. En nu wil ik dat ookAl kan ik amper 3 minuten achter elkaar
!
Mooi streven toch? 4 EM is een leuke afstand vind ikquote:Op zondag 7 juni 2009 13:02 schreef neen het volgende:
[..]
Die is 11 Oktober dus die maar in 1x proberen te lopen. Die heb ik ooit al eens gelopeneen aantal jaar geleden in 50 minuten ofzo
![]()
Nou, ik zal even douchen
Loop jij nou even niet vanwege je drukke studie?
's avonds kan ik prima rennen. Ademhaling gaat goed. Ik zit vol energie.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op de tanden bijten dus, en trainen
Netjes hoor Neen! Goed gedaan! nu dus trainen voor de 4 mijl van groningen, succes! Ik moest die eigenlijk ook eens gaan lopen voor mijn studie, en dan moesten we zelf een opbouwschema maken, maar toen ben ik gestopt met de studiequote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef neen het volgende:
Nou, ik wilde eigenlijk onder een half uur lopen zonder pauze's maar dat is niet gelukt want de afgelopen tijd met voetbal heb ik niet gelopendus 2 pauze's erin gedaan, 1 van een minuut en 1 nog iets langer tijd was:
Finish Bruto 32:38 Netto 31:13
M'n oom liep in 1x en was 2 seconden eerder! Ik zag hem pas na de finish anders had ik hem ingehaald natuurlijk!
O ja, ik werd er vanochtend voor uit bed getrommelden ik had spierpijn van gisteren want gisteren dacht ik, O NOES: 2 week niet gelopen ik moet nu maar weer eens gaan
Stokbrood, wit & bruin. broccoli (moet ik nog halen, hadden ze niet meer gister) tomaat, champignons, paprika en een simpele salade ernaast en toe een chocolademousse met roodfruit (niet zelf gemaakt, geen tijd meer gehad). Wijntje erbij natuurlijk!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, wat ga je allemaal dippen in de kaasfondue?
Ik wist dat ik iets was vergeten! ik heb nog druiven ook inderdaad, rode!quote:Op zondag 7 juni 2009 14:43 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, heerlijkIk ben dol op kaasfonduen, moet het weer eens doen
Weet je wat echt een superwauze combi is? Stukjes peer! Fantastisch smaakcontrastDruiven zijn ook lekker, trouwens.
Zo eens even die DaD van het station gaan halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |