Meestal is mijn O op zaterdag wel beterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
CF! wat doe je!?
(ik wilde nog bijna een cake gaan bakkenmaar ik heb expres geen roomboter gehaald, dus nu kan 't niet
)
Oo jij hebt die uit de medibac kit in het groot besteld? Ik heb die kit aan m'n vriendje gegeven want hij kon hem beter gebruiken. Die vriendin heeft ze kregen van dermalogica zelf dus die weet ook niet hoeveel ze zijnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb van medibac de facial wash, de clearing mattifier en de overnight clearing gel! Was incl. verzendkosten 106 euro nog iets (heb bij salonskincare besteld).
Ja ik had een week sensitized geprobeerd maar toen werd de roodheid en puistjes weer erger (terwijl ze net bijna weg waren!) dus ik ga nu een tijd de medibac gebruiken. Sensitized heb ik aan mijn zus gegeven en die is er heel tevreden over!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Oo jij hebt die uit de medibac kit in het groot besteld? Ik heb die kit aan m'n vriendje gegeven want hij kon hem beter gebruiken. Die vriendin heeft ze kregen van dermalogica zelf dus die weet ook niet hoeveel ze zijn
Ik kan je ook wel alvast mijn lijst voor morgen gevenquote:
senstized is weer een andere kit toch? Ik vind die namen zo verwarrendquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik had een week sensitized geprobeerd maar toen werd de roodheid en puistjes weer erger (terwijl ze net bijna weg waren!) dus ik ga nu een tijd de medibac gebruiken. Sensitized heb ik aan mijn zus gegeven en die is er heel tevreden over!
Dankjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:11 schreef Goodbye het volgende:
Muisje, happy birthday!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kwaliteitslijstquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wij hebben ook nog spaanse chorizovan de HEMA, die's best lekker
lijstje komt hiermee op:
O: 3 van die mini afbakbroodjes met beleg
D: nachos con todos en wat spaanse chorizo
T: wijn![]()
Yep!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef P.F het volgende:
[..]
senstized is weer een andere kit toch? Ik vind die namen zo verwarrend
Als je om de hoek zou wonen zou ik het zo doenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjeen cake mag hoor! Kom maar halen.
Waar is Greys?! In paniek omdat ze nog zoveel moet doen? Vast niet. Die is gewoon haar vavavooms aan het bewonderen in dat prachtige nieuwe jurkje
Weet jij waar mijn huis woont dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je om de hoek zou wonen zou ik het zo doen
PF, koop het op ebay. Is nog goedkoper dan salonskincarequote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:04 schreef P.F het volgende:
Muis! Welke dingen van dermalogica heb jij (het dermalogica topic is weg)
Ik heb deze drie geprobeerd (vriendinnetje heeft haar ervaring geschreven, mijn reactie staat er onder)
En die lijken mij wel rielekst om te hebben, maar als jij die hebt gekocht, hoeveel waren die?
ik heb er dan ook zeer mijn best op gedaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
KwaliteitslijstHet is maar goed dat er >1000 kcal in je nachos zaten
Dat lijkt me wel het minste ja! Foei CF!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
XM, ja, ik ben niet erg voorbeeldig vandaagHelpt het als ik nog een nectarine erbij doe?
Nou, niet bij mij in de buurt, dat weet ik welquote:
OH nee oh nee!? Waar woont jouw huis dan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, niet bij mij in de buurt, dat weet ik wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Niet in de buurt van Guus Meeuwis iigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
OH nee oh nee!? Waar woont jouw huis dan?
Ik ook niet hoor! Ik woon meer dan een uur via de snelweg van Guusje afquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet in de buurt van Guus Meeuwis iig
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:20 schreef Goodbye het volgende:
Muis!!!!Euhhh even zoeken! Maar het is sneller om ep voor ep te doen dan 1 grote. Die grote hebben weinig seeders. Heb je al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geguckt?
Ja maar, jij woont wel in dat gebied waar ie over zingt toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor! Ik woon meer dan een uur via de snelweg van Guusje af
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Euhhh even zoeken! Maar het is sneller om ep voor ep te doen dan 1 grote. Die grote hebben weinig seeders. Heb je al opIk ga beide tips even proberen, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geguckt?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Mjoah de Peel!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja maar, jij woont wel in dat gebied waar ie over zingt toch?
Land van Maas en Waal toch?quote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:19 schreef Muis006 het volgende:
Dankje! Het knopje aan de zijkant en de wijzertjes zijn van saffier
Weer een gelegenheid om het klokje te postenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:19 schreef Muis006 het volgende:
Dankje! Het knopje aan de zijkant en de wijzertjes zijn van saffier
Klokje is 3 bij 2 cm gok ik!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weer een gelegenheid om het klokje te posten
Is de jouwe net een slag groter?
[ afbeelding ]
Schatje he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |