quote:Op zondag 7 juni 2009 14:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde net zeggen: zou ik nog op tijd zijn om DaD te onderscheppen en in haar plaats al dat lekkers op te eten?
Dat maakt het nou niet aantrekkeljikerquote:Op zondag 7 juni 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Ja, dat is het het risico.. Of we worden aangevallen met een mes.
nou ja, CF is wel een lekker dingquote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef cyclechick het volgende:
Ik houd het wel bij mijn eigen date, in dat geval...afgelikt worden door een meisje ljikt me nou geen succes...
Dat zijn er wel meer hier, maar ik houd het toch bij jongens, tot ze allemaal op zijn. Dan stap ik wel overquote:Op zondag 7 juni 2009 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, CF is wel een lekker ding
quote:Op zondag 7 juni 2009 14:57 schreef cyclechick het volgende:
Ik moet eigenlijk nog leren, maar kan me niet concentreren. heb me zelfs al helemaal omgekleerd en opgetut
Ik ga in september 5 km lopen als het luktquote:Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef P.F het volgende:
Een vriendinnetje gaat in september? 10 kilometer lopen. En nu wil ik dat ookAl kan ik amper 3 minuten achter elkaar
!
Mij welquote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef cyclechick het volgende:
Ik houd het wel bij mijn eigen date, in dat geval...afgelikt worden door een meisje ljikt me nou geen succes...
dus jij hebt al in de planning dat je vanavond 'afgelikt' gaat worden??quote:Op zondag 7 juni 2009 14:54 schreef cyclechick het volgende:
* eens isquote:Op zondag 7 juni 2009 18:29 schreef P.F het volgende:
Rustig hierKan niet eens even uitgebreid SOGen
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |