Als ik SOG wordt ik flauwquote:Op zondag 7 juni 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Braaaaave Chico * Goodbye knijpt in je wangetjes![]()
Nee, het was meer hoe ik me voel nu. Opgeblazen buik, slecht gegeten, enzovoorts.
Dat mag altijdquote:Op zondag 7 juni 2009 18:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik SOG wordt ik flauw.
Balen. Ik ook
.
Bananenmuffins, klinkt lekkerquote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
WIsten jullie dat bananenmuffins nog veel lekkerder smaken als zre ingevroren zijn geweest.
Dat vind ik eigenlijk best meevallen!quote:Op zondag 7 juni 2009 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
Maar klopt het echt dat een normale muffin zo'n 275 kcal is
Ik hoop het niet, want ik heb er ooit eens zes achterelkaar opgegetenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:15 schreef Tinkepink het volgende:
Maar klopt het echt dat een normale muffin zo'n 275 kcal is
quote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Syrena het volgende:
De choco-banaanmuffins waren idd 265 per stuk
Ik zag alleen deze post en vroeg me al af of het over euro's gingquote:Op zondag 7 juni 2009 19:20 schreef Syrena het volgende:
De choco-banaanmuffins waren idd 265 per stuk
Succes, dat moet je wel lukken !quote:Op zondag 7 juni 2009 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
we proberen het al een tijd weer op te pakken, maar elke keer strandt het. Nu hopelijk iig de komende 2 weken niet ivm de politietest in het vooruitzicht
net een kommetje banaan, wat cruesli met yoghurt op
nu zit ik wel ECHT vol...
De klok gaat lopen, fluitsignaal <-> jij komt over de finish : bruto tijdquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb net 5km gelopen en er staan 2 uitslagenbruto en netto met ongeveer 1 minuut verschil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |