Js nu ben ik zeker ook te laat, omdat het gister niet mocthquote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef SiTu het volgende:
Ik ben waarschijnlijk al te laatMaar toch maar even: fijne vakantie Greys!
Dat vraag ik me ook af!!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Greheys! Fijne vakantie![]()
![]()
Merel is nog niet terug! Zou dat een goed teken zijn?
Nou ja.. Misschien is ze al lang terug. En huilt ze zichzelf in slaap.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:20 schreef ColdFeet het volgende:
Greheys! Fijne vakantie![]()
![]()
Merel is nog niet terug! Zou dat een goed teken zijn?
quote:]Tokio Hotel is een poprockband uit Magdeburg (Duitsland). De band is in 2001 opgericht onder de naam 'Devilish' door de tweelingbroers Tom en Bill Kaulitz, samen met Gustav Schäfer en Georg Listing, nadat ze elkaar bij een optreden ontmoetten.
Ik heb ze wel eens live gezien, Tokyo Hotelquote:Op zondag 7 juni 2009 01:57 schreef P.F het volgende:
Ik ben toch nog niet weg
Gisteravond kreeg ik te horen dat ik op Amy Winehouse leek. "Nee nee niet boos worden, Amy in een goede bui natuurlijk!"
Vanochtend kreeg ik te horen dat ik donderdag nadat ik mijn haar had gefohnd op de zangeres van Tokyo Hotel leek.
Ik denk dat ik niets hoef te zeggen:
[ afbeelding ]
En 2:
[..]!
goedemorgen!quote:Op zondag 7 juni 2009 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen!
Maar hoe was het verder Merel? Is er aantrekkingskracht? Of is het gewoon gezellig?
Ik heb spierpijnNiet goed gestrecht gisteren.
Dat idd.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:13 schreef Tinkepink het volgende:
Maar hoe was het verder Merel? Is er aantrekkingskracht? Of is het gewoon gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |