quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zomermaanden hebben wat dat betreft hun voor- en nadelen. Aan de ene kant wordt er minder vast personeel gezocht, aan de andere kant wel wat tijdelijke (vakantie)krachten. En via zo'n tijdelijke baan verzeker je jezelf dus van inkomsten en kun je ondertussen doorzoeken.
applaus voor jezelfquote:
Dat krijg je als ik een serieuze, lange post typquote:
woohooooquote:
Dan had hij de wiki ook even moeten aanpassen.quote:
Goed bezig, Pheno!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had hij de wiki ook even moeten aanpassen.
Bij deze gedaan, natuurlijk. Mijn "KSC'ers zijn te lui om de wiki te updaten" RSS ging af.
Ja, dat hoorde ik dus alquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
nja in het zuiden is NOG minder werk als in de rest van nederland (geloof me maar... )
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
Bah, wat een kutdag
zo.. en nu ga ik buiten staan en een peuk roken... ze bekijken het hier maar
Bij mn ex werkgever wilden ze me best hebben.. hebben 6 vacatures in amsterdamquote:
Dat is dan ook wel weer waar..quote:
Dat zou heel goed kunnen. bij de hap doen ze nou eenmaal niet heel uitgebreid onderzoekquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
Vervelend Fha! het lijkt er bijna op dat je niet de juiste medicijnen hebt..
Ik weet niet wat je precies zoekt, maar ik weet dat toen ik nog bij Gran Dorado Center Parcs dat vakantiepark hierachter werkte, men 's zomers vaak tvakantiekrachten zocht. De rest van het jaar hadden ze vaak meer stagiaires tot hun beschikking namelijk, in de zomer een stuk minder. Plus het is dan ook de drukste periode op het park.quote:
gewoon.. ff balen van lastige mensen enzoquote:
Thanx beebquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. bij de hap doen ze nou eenmaal niet heel uitgebreid onderzoek![]()
@LL :
doeiiquote:
Thanxquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze gedaan, natuurlijk. Mijn "KSC'ers zijn te lui om de wiki te updaten" RSS ging af.
Dat is wel heel nuttig jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef Pheno het volgende:
Wat een kutoplevering was dat zeg, verdomme een halve dag iets moeten doen
En nu trekken ze hem straks terug omdat het een foutje was?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
Hulde aan de Belastingdienst
Ze hebben een mooie storting op mijn rekening gedaan
Dat denk ik toch van nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
En nu trekken ze hem straks terug omdat het een foutje was?
Het is toch een sigaar uit eigen doos.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
Zelfkennis FTW.quote:
Je bent me gewoonweg voorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Maar wel een goeiequote:
Eens zien of er voor mij ook zulks een sigaar in zitquote:
Zoals LL al zei: als je echt wil, is er echt wel werk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies zoekt, maar ik weet dat toen ik nog bij Gran Dorado Center Parcs dat vakantiepark hierachter werkte, men 's zomers vaak tvakantiekrachten zocht. De rest van het jaar hadden ze vaak meer stagiaires tot hun beschikking namelijk, in de zomer een stuk minder. Plus het is dan ook de drukste periode op het park.
Goed laten checken dan!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. bij de hap doen ze nou eenmaal niet heel uitgebreid onderzoek![]()
@LL :
Komt wel goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon.. ff balen van lastige mensen enzo
en dan weet ik nu al wat me thuis aan was staat te wachten..
Maar komt wel goed
Ik hoop dat het mijne ook snel komt...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
wil ik welquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil er even over mijn rug heen lopen
Had je eerst een brief over hoe hoog je teruggaaf zou zijn of hebben ze het gewoon gestort?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
Het was ook vooral bedoeld als tip voor als je even niet weet waar je het zoeken moetquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zoals LL al zei: als je echt wil, is er echt wel werk!
any timequote:
Ik denk zaterdag de brief met een dagtekening van 3 juni en de storting is vandaag gedaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Had je eerst een brief over hoe hoog je teruggaaf zou zijn of hebben ze het gewoon gestort?
Als je de boel maar even losloopt. Daar heb ik beter jou voor dan een of andere tientonner gok ikquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
any time
gelukkig ben ik niet zo zwaar
Ik wandel wel ff over je spierenquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je de boel maar even losloopt. Daar heb ik beter jou voor dan een of andere tientonner gok ik
Je vriendin kan ook lopen hoorquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Als het goed is ga ik morgen verhuizen. Heb er een goed gevoel bij dat alles goed komt, al zijn er drie aparte trajecten die afgerond moeten worden.
- warm water en airco moet losgehaald worden
- spullen moeten gepakt en in de vrachtwagen gezet worden
- er moet nog wat 'belangrijks' (iet van waarde van meer dan een tv) met de koerier mee
Uiteraard moet alles ook nog aankomen, maar dat is zorg voor overmorgen dan weer.. hehe..
Wauw, snel! Hoop dat ik nu aan de buurt benquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik denk zaterdag de brief met een dagtekening van 3 juni en de storting is vandaag gedaan
Je zit daar toch nog maar net? Is het niet leuk?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
saaiheid opt werk
straks heb ik weer alles af en dus morgen geen fuck te doen
jawel, maar zit nu alleen en dus zijn al die cijfertjes een beetje saai aant worden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je zit daar toch nog maar net? Is het niet leuk?
ze zoeken nog een secretaresse voor hierquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:01 schreef Nijns het volgende:
[..]
Edit: mss kan ik jouw baan dan wel overnemen
wat heb ik nou gewonnen?quote:
Och arme.. bijna 500 kilometer lopen is toch redelijk ver, dat wil ik haar nu nog niet aan doen.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je vriendin kan ook lopen hoorgeen koerier voor nodig
alle gekheid op een stokje: succes en veel plezier ermee
quote:
ze hoeft het ook niet binnen één dag te doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Och arme.. bijna 500 kilometer lopen is toch redelijk ver, dat wil ik haar nu nog niet aan doen.
van?quote:
Owja, nu wil ik die baan inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze zoeken nog een secretaresse voor hier
Ik ben secretaresse, had ook oorspronkelijk op die functie gesolliciteerd maar nu ik de directeur ontmoet heb, ben ik blij dat ze me gebeld hadden of ik ook niet interesse in deze baan had.. daar was dringender iemand voor nodig...
Wat een eikel die directeurdaar zou ik echt nooit en te nimmer voor kunnen werken
Dan had ie na 1 maand al een zieke medewerker
Maastricht-Aachen airfeedportquote:
er zijn 200 wachtenden voor u...quote:
........nu nog niet........quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Och arme.. bijna 500 kilometer lopen is toch redelijk ver, dat wil ik haar nu nog niet aan doen.
lopend?quote:
whehehe ik wilde al niets zeggenquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lopend?
denk niet dat ik dat haal ...
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zJe hoeft het ook niet binnen één dag te doen
maar dat is wel wat verder dan 500 kmquote:
Niet? Wat heb ik er dan aan? Ook niets!quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze hoeft het ook niet binnen één dag te doen
Goede reisquote:Op woensdag 3 juni 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
whehehe
Het was weer een genoegen, ik ben naar huis
quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
er zijn 200 wachtenden voor u...
echt, je wilt niet weten hoe veel brieven hier liggen van nietsvermoedende dames
arm mens dat de baan ook echt krijgt
+1 voor oplettendheid!quote:
Maastrichtquote:
Hier ook, tv dus al gekocht, straks nog een ps3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW dus.
Enorm, een vraagteken!quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:49 schreef indahnesia.com het volgende:
En deze is geen NSFW, maar wel vrij ranzig.
[ afbeelding ]
hihi, je zei pik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Ladylike het volgende:
Ik word hier weer opgepikt dus ben weer weg![]()
Haquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:27 schreef Ladylike het volgende:
Ik word hier weer opgepikt dus ben weer weg![]()
EN nou? Denk je dat er hier nog iemand naar de google ads kijkt of zo?quote:
Ik probeer gewoon aandacht te trekken!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN nou? Denk je dat er hier nog iemand naar de google ads kijkt of zo?
Papier!quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:08 schreef Nijns het volgende:
[..]
Papier!
*verdacht kijkt* zijn we alleen?
Pardon?quote:Serena: a beautiful woman with the capacity to crush your skull at will has to be a turn-on.
quote:
quote:
Ik heb nooit begrepen wat mensen in haar zienquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Gatverdegadverdegadverdamme
[ afbeelding ]
En dan dat onderschrift![]()
[..]
Pardon?![]()
GADVER
Nee ik ook niet. Ik struikelde deze week keer op keer weer over die onsmakelijk dikke ballonnenblabbers van d'rquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat mensen in haar zien
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef Pheno het volgende:
Kut, zit naar de europese verkiezingen te kijken, ben ik het eens met de PVV.
Aj...
Ik heb net zo veel overeenkomsten met de PVV als met de SP, dus ik kan het beste thuisblijvenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef Pheno het volgende:
Kut, zit naar de europese verkiezingen te kijken, ben ik het eens met de PVV.
Aj...
Beter dan GL iig. God, wat heb ik weinig met die partijquote:
wel met partij voor de dieren dan?quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan GL iig. God, wat heb ik weinig met die partij
Meer dan met groen linksquote:
Als zo'n partij sowieso kan bestaan in dit land. Hoe goed hebben we het dan hier?? Als je tijd en energie over hebt voor dat soort onzin?quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 22:18 schreef Nijns het volgende:
Dag schatjesik ga mijn hoofd in de armen van mijn lief ten ruste leggen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 03-06-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 049 Ladylike
02. 033 Nijns
03. 029 Fha
04. 025 indahnesia.com
05. 023 MPG
06. 021 Pheno
07. 019 goldfinger1963
08. 018 marcb1974
09. 014 Dr_Flash
10. 012 dndiek
11. 011 DaMart
12. 008 Muck
13. 005 Papierversnipperaar
14. 002 Frutsel
15. 002 Sjowhan
16. 001 JortK
17. 001 Het_hupt
Reeks-statistieken!
trein zequote:Op donderdag 4 juni 2009 06:58 schreef DaMart het volgende:
Indah.
Ik ga je meteen weer verlaten, want ik moet richting trein.
hier miezert het en is het nog steeds benauwdquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Het gaat hier ooknog wel regenen, het is vrijwel windstil en de lucht betrekt.. Lekker klef dus..
Benauwd? Is het al 20 graden dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:58 schreef Muck het volgende:
[..]
hier miezert het en is het nog steeds benauwd
Da ken tog niquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:03 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een lutser, vanuit een 80-km/uur rijdende vrachtwagen een spookrijdende brandweerwagen filmen en dan nog het lef hebben om te zeggen 'Da ken toch nie!'. Sukkel.
faalhaas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk op het KNMI voor het weer? Ben al niet eens meer in Nederland.
Mogguh indahquote:
Hey youquote:
Zet de verwarming dan uit!quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:58 schreef Muck het volgende:
[..]
hier miezert het en is het nog steeds benauwd
Ik denk dat ik wilde kijken of het hier ging regenen, maar dan had ik beter op kunnen staan en omhoog moeten kijken.quote:
Redelijk belangrijk nieuws he..quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:15 schreef JortK het volgende:
Ze kunnen maar niet ophouden over dat Air France toestel he
Ze vinden hem toch nooit meer...quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Redelijk belangrijk nieuws he..
Het vliegtuig zelf is er ook mee opgehouden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:15 schreef JortK het volgende:
Ze kunnen maar niet ophouden over dat Air France toestel he
Erg lastig icm met diepte. ZO'n robotje kost ook geld. No way dat ze diepzeeduikers er voo rgaan inzetten, zul je zien dat er nog 1 dood gaat aan decompressieziektequote:
6km diepzeeduikenquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg lastig icm met diepte. ZO'n robotje kost ook geld. No way dat ze diepzeeduikers er voo rgaan inzetten, zul je zien dat er nog 1 dood gaat aan decompressieziekte
Ik praat elke dag weer opnieuw.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:18 schreef JortK het volgende:
Wie gaat er trouwens stemmen vandaag?
Hence "quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:21 schreef Pheno het volgende:
Misschien krijgen ze de BBC zo gek om weer eens een docu daar in de buurt te maken, met wat mazzel vind zo'n robot dan het vliegtuig
fapfap.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:24 schreef JortK het volgende:
Trouwens, nieuwe firefox skin![]()
[ afbeelding ]
tja, het was toch geen zwart vliegtuig, dus werken deed ie wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het vliegtuig zelf is er ook mee opgehouden.
Een penis kan niet breken, zit geen bot in. Hoogstens wat gescheurde zwellichamen, wat ook wel pijnlijk zal zijn vermoed ik zo.quote:
anders gaan ze niet langs de dokter hequote:Op donderdag 4 juni 2009 08:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een penis kan niet breken, zit geen bot in. Hoogstens wat gescheurde zwellichamen, wat ook wel pijnlijk zal zijn vermoed ik zo.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:28 schreef marcb1974 het volgende:
Net gelukt, droog overgekomen en nu regent het
Herenquote:
Fiets FTWquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg de pest met je kutverkiezingenMoet je net je trein halen, kun je eerst hele hordes flyeraars van allerlei gezindten aan fde kant gaan meppen bij de opgang van de roltrap
donder toch op man
Mogguh, succesquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:48 schreef Nijns het volgende:
Mogge
Zometeen inschrijven bij uitzendbureau
quote:
Er staan filmpjes op YT, maar ik vind het geen dansen, gewoon kontebonken met kleren aan. Wat een lol.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
anders gaan ze niet langs de dokter he
whehehe wel grappig om te lezen dat het door een dans komt
Mja, om dat nu al sexy te noemenquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er staan filmpjes op YT, maar ik vind het geen dansen, gewoon kontebonken met kleren aan. Wat een lol.
dat dusquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, en nu wordt de vrachtwagen ingeladen. Mooi op tijd allemaal.
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoop dat ik niet te veel post binnen krijg vandaag.. heb geen zin om iets te doen
Netjes..quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Zo, thuiswerken. Nieuwe tv komt als het goed is vandaag
Dat ligt er aan of ze ook daadwerkelijk komenquote:
Thuiswerkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of ze ook daadwerkelijk komen
jah sorrie hoor, ik WIL wel afvallen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind trouwens niks sexy aan een schuddende kont met 5 kilo vet teveel.
Altijdquote:
Maar die van jou staat niet op YouTube toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah sorrie hoor, ik WIL wel afvallen...
[..]
Altijd
Als jij nog 5 kilo afvalt dan stijg je opquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:20 schreef Ladylike het volgende:
jah sorrie hoor, ik WIL wel afvallen...
niet dat ik weet iig..quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar die van jou staat niet op YouTube toch?
je verspest mn grapquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nog 5 kilo afvalt dan stijg je op
mogguhquote:
Dan komen ze flink te kort.quote:
Dan rij jij lekker op de motor daar heen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:vrachtwagen is al bijna geheel ingeladen. Vermoed dat de motor er niet meer bij past. Dat is wel jammer, maar is vandaag ook nog wel een oplossing voor te vinden.
Eén pistoletje rauwe ham en één pistoletje brie voor mij graagquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
Of ze hebben gewoon veel lust
oeh, zo veel lekkere broodjes.. welke zal ik eens bestellen?
http://www.2beren.nl/assortiment.html
Het probleem is al opgelost, hij past wel op de vrachtwagen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan rij jij lekker op de motor daar heen?
Jah, net te laat, heb alleen mijn stokbroodje zalm besteldquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Eén pistoletje rauwe ham en één pistoletje brie voor mij graag.
Mogguh frutsebeestjequote:
Leediebeebquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh frutsebeestje
Heb gisteren nog aan je gedacht
whehehe ja ik weet dat ik normaal dan sms stuur maar dat ging nu nietquote:
ja, loop me een beetje lekker te maken zeg!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, net te laat, heb alleen mijn stokbroodje zalm besteld
[..]
Hij leeft zich maar uit. Maar met die spelers gaat zijn tijd daar niet lang duren. Snapt hij het toch niet zo goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:10 schreef Frutsel het volgende:
van Gaal is op jacht?
Pranjic, Braafheid, Elia, Sneijder
nee dat kan ik zo niet, daarvoor moet ik met het broodje voor je gezicht staanquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, loop me een beetje lekker te maken zeg!
Of je vrachtwagen komt nooit aan. En je kan je spullen terugkopen op de markt, of van een of andere corrupte generaalquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het probleem is al opgelost, hij past wel op de vrachtwagen.
Anders had ik hem nagestuurd overigens, ga zelf geen 500 kilometer rijden. Ik vlieg morgenochtend naar mijn nieuwe huis en hoop dan voordat de vrachtwagen aankomt daar te zijn.
LOLquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe ja ik weet dat ik normaal dan sms stuur maar dat ging nu niet
Indahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Bin ich jetzt den trainer oder seit ihr (die presse) alle so dumquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij leeft zich maar uit. Maar met die spelers gaat zijn tijd daar niet lang duren. Snapt hij het toch niet zo goed
moah, mijn visualisatie is op bepaalde punten erg goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat kan ik zo niet, daarvoor moet ik met het broodje voor je gezicht staan
erg hequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, mijn visualisatie is op bepaalde punten erg goed.
hmjah, dat is het ergste wat nu kan gebeuren ja. Afkloppen dus. Het is toch een reis van 12-15 uur voor een vrachtwagen hier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je vrachtwagen komt nooit aan. En je kan je spullen terugkopen op de markt, of van een of andere corrupte generaal
Ik denk niet dat hij er beter in is dat Trappatoniquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Frutsel het volgende:
Bin ich jetzt den trainer oder seit ihr (die presse) alle so dum
Jeps, maar ik mag mijn vriendin instructies geven over hoe ze zoiets dan klaar moet maken, wat ze dan ook doet. Dus dat is wel weer lekker, en lekker verse zalm is gewoon te koop bij de Carrefour hier. Lekker, en minder vettig van smaak (?) dan die van de AH in Nederland.quote:
Carrefourquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, maar ik mag mijn vriendin instructies geven over hoe ze zoiets dan klaar moet maken, wat ze dan ook doet. Dus dat is wel weer lekker, en lekker verse zalm is gewoon te koop bij de Carrefour hier. Lekker, en minder vettig van smaak (?) dan die van de AH in Nederland.
mogguhquote:
Hier valt het gelukkig wel mee, en ik hoop dan ook dat alles morgen aan komt. Echte waarde is er niet aan boord, maar ik zou het niet kwijt willen raken natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
mn schoonvader zn vrachtwagen is echt al vaak open gebroken
Zelfs 1 keer is de hele oplegger (20 ton staal) meegenomen
Die is later wel terug gevonden in een loods met nog veel meer opleggers
beetje vroegquote:
quote:
Je vergat het slotjequote:
dat was je alquote:
Preciesquote:
Die # 1 blijft briljant. Unreal laden en het duurt wat langer op zijn kachelpcquote:
slaat ie zich nou een gebroken pols?quote:
_Oquote:
wheheheh echt geweldigquote:
dus kom je onze goede zin verpesten?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb me toch een pestbui![]()
*#%&^*%#
Nog niet?quote:
je aanwezigheid is voldoendequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef JortK het volgende:
Moet ik even wat topicdiarree hier naar binnen gooien soms?
Je gooit maar, ik ga even maven starten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef JortK het volgende:
Moet ik even wat topicdiarree hier naar binnen gooien soms?
milfquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus kom je onze goede zin verpesten?
wasser aan de hand.. zeg het maar tegen mamma
Mja, B sterren willen ook in het nieuws komenquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:19 schreef JortK het volgende:
Wat een nieuws: Girls Aloud-zangeres weegt eten in restaurant
Ja maar ze is zeker do-ablequote:Op donderdag 4 juni 2009 11:19 schreef JortK het volgende:
Wat een nieuws: Girls Aloud-zangeres weegt eten in restaurant
Ja zijn bekendheid heeft hem geen windeieren gelegd. Volges mij zijn d'r nog wel meer filmpjes van hemquote:
Iedereen zat altijd te zeiken op die roodharigequote:
DON'T MENTION THE WAR!quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:14 schreef Pheno het volgende:
En wij maar afvragen waarom de duitsers de oorlog zijn begonnen
Beste aflevering ever!quote:
Absoluut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |