quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zomermaanden hebben wat dat betreft hun voor- en nadelen. Aan de ene kant wordt er minder vast personeel gezocht, aan de andere kant wel wat tijdelijke (vakantie)krachten. En via zo'n tijdelijke baan verzeker je jezelf dus van inkomsten en kun je ondertussen doorzoeken.
applaus voor jezelfquote:
Dat krijg je als ik een serieuze, lange post typquote:
woohooooquote:
Dan had hij de wiki ook even moeten aanpassen.quote:
Goed bezig, Pheno!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had hij de wiki ook even moeten aanpassen.
Bij deze gedaan, natuurlijk. Mijn "KSC'ers zijn te lui om de wiki te updaten" RSS ging af.
Ja, dat hoorde ik dus alquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
nja in het zuiden is NOG minder werk als in de rest van nederland (geloof me maar... )
quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:22 schreef Ladylike het volgende:
Bah, wat een kutdag
zo.. en nu ga ik buiten staan en een peuk roken... ze bekijken het hier maar
Bij mn ex werkgever wilden ze me best hebben.. hebben 6 vacatures in amsterdamquote:
Dat is dan ook wel weer waar..quote:
Dat zou heel goed kunnen. bij de hap doen ze nou eenmaal niet heel uitgebreid onderzoekquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:22 schreef Nijns het volgende:
Vervelend Fha! het lijkt er bijna op dat je niet de juiste medicijnen hebt..
Ik weet niet wat je precies zoekt, maar ik weet dat toen ik nog bij Gran Dorado Center Parcs dat vakantiepark hierachter werkte, men 's zomers vaak tvakantiekrachten zocht. De rest van het jaar hadden ze vaak meer stagiaires tot hun beschikking namelijk, in de zomer een stuk minder. Plus het is dan ook de drukste periode op het park.quote:
gewoon.. ff balen van lastige mensen enzoquote:
Thanx beebquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. bij de hap doen ze nou eenmaal niet heel uitgebreid onderzoek![]()
@LL :
doeiiquote:
Thanxquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij deze gedaan, natuurlijk. Mijn "KSC'ers zijn te lui om de wiki te updaten" RSS ging af.
Dat is wel heel nuttig jaquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:29 schreef Pheno het volgende:
Wat een kutoplevering was dat zeg, verdomme een halve dag iets moeten doen
En nu trekken ze hem straks terug omdat het een foutje was?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
Hulde aan de Belastingdienst
Ze hebben een mooie storting op mijn rekening gedaan
Dat denk ik toch van nietquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:33 schreef Fha het volgende:
[..]
En nu trekken ze hem straks terug omdat het een foutje was?
Het is toch een sigaar uit eigen doos.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
Zelfkennis FTW.quote:
Je bent me gewoonweg voorquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Maar wel een goeiequote:
Eens zien of er voor mij ook zulks een sigaar in zitquote:
Zoals LL al zei: als je echt wil, is er echt wel werk!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies zoekt, maar ik weet dat toen ik nog bij Gran Dorado Center Parcs dat vakantiepark hierachter werkte, men 's zomers vaak tvakantiekrachten zocht. De rest van het jaar hadden ze vaak meer stagiaires tot hun beschikking namelijk, in de zomer een stuk minder. Plus het is dan ook de drukste periode op het park.
Goed laten checken dan!quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. bij de hap doen ze nou eenmaal niet heel uitgebreid onderzoek![]()
@LL :
Komt wel goedquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gewoon.. ff balen van lastige mensen enzo
en dan weet ik nu al wat me thuis aan was staat te wachten..
Maar komt wel goed
Ik hoop dat het mijne ook snel komt...quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
wil ik welquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
Wie wil er even over mijn rug heen lopen
Had je eerst een brief over hoe hoog je teruggaaf zou zijn of hebben ze het gewoon gestort?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:32 schreef dndiek het volgende:
Het was ook vooral bedoeld als tip voor als je even niet weet waar je het zoeken moetquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:18 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zoals LL al zei: als je echt wil, is er echt wel werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |