quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:28 schreef marcb1974 het volgende:
Net gelukt, droog overgekomen en nu regent het
Herenquote:
Fiets FTWquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
krijg de pest met je kutverkiezingenMoet je net je trein halen, kun je eerst hele hordes flyeraars van allerlei gezindten aan fde kant gaan meppen bij de opgang van de roltrap
donder toch op man
Mogguh, succesquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:48 schreef Nijns het volgende:
Mogge
Zometeen inschrijven bij uitzendbureau
quote:
Er staan filmpjes op YT, maar ik vind het geen dansen, gewoon kontebonken met kleren aan. Wat een lol.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
anders gaan ze niet langs de dokter he
whehehe wel grappig om te lezen dat het door een dans komt
Mja, om dat nu al sexy te noemenquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er staan filmpjes op YT, maar ik vind het geen dansen, gewoon kontebonken met kleren aan. Wat een lol.
dat dusquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:56 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, en nu wordt de vrachtwagen ingeladen. Mooi op tijd allemaal.
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik hoop dat ik niet te veel post binnen krijg vandaag.. heb geen zin om iets te doen
Netjes..quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:07 schreef Pheno het volgende:
Zo, thuiswerken. Nieuwe tv komt als het goed is vandaag
Dat ligt er aan of ze ook daadwerkelijk komenquote:
Thuiswerkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of ze ook daadwerkelijk komen
jah sorrie hoor, ik WIL wel afvallen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik vind trouwens niks sexy aan een schuddende kont met 5 kilo vet teveel.
Altijdquote:
Maar die van jou staat niet op YouTube toch?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah sorrie hoor, ik WIL wel afvallen...
[..]
Altijd
Als jij nog 5 kilo afvalt dan stijg je opquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:20 schreef Ladylike het volgende:
jah sorrie hoor, ik WIL wel afvallen...
niet dat ik weet iig..quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar die van jou staat niet op YouTube toch?
je verspest mn grapquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij nog 5 kilo afvalt dan stijg je op
mogguhquote:
Dan komen ze flink te kort.quote:
Dan rij jij lekker op de motor daar heen?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:37 schreef indahnesia.com het volgende:vrachtwagen is al bijna geheel ingeladen. Vermoed dat de motor er niet meer bij past. Dat is wel jammer, maar is vandaag ook nog wel een oplossing voor te vinden.
Eén pistoletje rauwe ham en één pistoletje brie voor mij graagquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:58 schreef Ladylike het volgende:
Of ze hebben gewoon veel lust
oeh, zo veel lekkere broodjes.. welke zal ik eens bestellen?
http://www.2beren.nl/assortiment.html
Het probleem is al opgelost, hij past wel op de vrachtwagen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan rij jij lekker op de motor daar heen?
Jah, net te laat, heb alleen mijn stokbroodje zalm besteldquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Eén pistoletje rauwe ham en één pistoletje brie voor mij graag.
Mogguh frutsebeestjequote:
Leediebeebquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh frutsebeestje
Heb gisteren nog aan je gedacht
whehehe ja ik weet dat ik normaal dan sms stuur maar dat ging nu nietquote:
ja, loop me een beetje lekker te maken zeg!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah, net te laat, heb alleen mijn stokbroodje zalm besteld
[..]
Hij leeft zich maar uit. Maar met die spelers gaat zijn tijd daar niet lang duren. Snapt hij het toch niet zo goedquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:10 schreef Frutsel het volgende:
van Gaal is op jacht?
Pranjic, Braafheid, Elia, Sneijder
nee dat kan ik zo niet, daarvoor moet ik met het broodje voor je gezicht staanquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, loop me een beetje lekker te maken zeg!
Of je vrachtwagen komt nooit aan. En je kan je spullen terugkopen op de markt, of van een of andere corrupte generaalquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het probleem is al opgelost, hij past wel op de vrachtwagen.
Anders had ik hem nagestuurd overigens, ga zelf geen 500 kilometer rijden. Ik vlieg morgenochtend naar mijn nieuwe huis en hoop dan voordat de vrachtwagen aankomt daar te zijn.
LOLquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe ja ik weet dat ik normaal dan sms stuur maar dat ging nu niet
Indahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Bin ich jetzt den trainer oder seit ihr (die presse) alle so dumquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij leeft zich maar uit. Maar met die spelers gaat zijn tijd daar niet lang duren. Snapt hij het toch niet zo goed
moah, mijn visualisatie is op bepaalde punten erg goed.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat kan ik zo niet, daarvoor moet ik met het broodje voor je gezicht staan
erg hequote:Op donderdag 4 juni 2009 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, mijn visualisatie is op bepaalde punten erg goed.
hmjah, dat is het ergste wat nu kan gebeuren ja. Afkloppen dus. Het is toch een reis van 12-15 uur voor een vrachtwagen hier.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je vrachtwagen komt nooit aan. En je kan je spullen terugkopen op de markt, of van een of andere corrupte generaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |