hier miezert het en is het nog steeds benauwdquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Het gaat hier ooknog wel regenen, het is vrijwel windstil en de lucht betrekt.. Lekker klef dus..
Benauwd? Is het al 20 graden dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:58 schreef Muck het volgende:
[..]
hier miezert het en is het nog steeds benauwd
Da ken tog niquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:03 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een lutser, vanuit een 80-km/uur rijdende vrachtwagen een spookrijdende brandweerwagen filmen en dan nog het lef hebben om te zeggen 'Da ken toch nie!'. Sukkel.
faalhaas.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk op het KNMI voor het weer? Ben al niet eens meer in Nederland.
Mogguh indahquote:
Hey youquote:
Zet de verwarming dan uit!quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:58 schreef Muck het volgende:
[..]
hier miezert het en is het nog steeds benauwd
Ik denk dat ik wilde kijken of het hier ging regenen, maar dan had ik beter op kunnen staan en omhoog moeten kijken.quote:
Redelijk belangrijk nieuws he..quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:15 schreef JortK het volgende:
Ze kunnen maar niet ophouden over dat Air France toestel he
Ze vinden hem toch nooit meer...quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Redelijk belangrijk nieuws he..
Het vliegtuig zelf is er ook mee opgehouden.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:15 schreef JortK het volgende:
Ze kunnen maar niet ophouden over dat Air France toestel he
Erg lastig icm met diepte. ZO'n robotje kost ook geld. No way dat ze diepzeeduikers er voo rgaan inzetten, zul je zien dat er nog 1 dood gaat aan decompressieziektequote:
6km diepzeeduikenquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Erg lastig icm met diepte. ZO'n robotje kost ook geld. No way dat ze diepzeeduikers er voo rgaan inzetten, zul je zien dat er nog 1 dood gaat aan decompressieziekte
Ik praat elke dag weer opnieuw.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:18 schreef JortK het volgende:
Wie gaat er trouwens stemmen vandaag?
Hence "quote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:21 schreef Pheno het volgende:
Misschien krijgen ze de BBC zo gek om weer eens een docu daar in de buurt te maken, met wat mazzel vind zo'n robot dan het vliegtuig
fapfap.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:24 schreef JortK het volgende:
Trouwens, nieuwe firefox skin![]()
[ afbeelding ]
tja, het was toch geen zwart vliegtuig, dus werken deed ie wel.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het vliegtuig zelf is er ook mee opgehouden.
Een penis kan niet breken, zit geen bot in. Hoogstens wat gescheurde zwellichamen, wat ook wel pijnlijk zal zijn vermoed ik zo.quote:
anders gaan ze niet langs de dokter hequote:Op donderdag 4 juni 2009 08:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Een penis kan niet breken, zit geen bot in. Hoogstens wat gescheurde zwellichamen, wat ook wel pijnlijk zal zijn vermoed ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |