Hoewel dit zelden gebeurt, kan een penis inderdaad breken. Het gaat daarbij niet om een botbreuk (want er zit geen bot in de penis), maar om een breuk in de wand van het zwellichaam. Dit is het deel dat zich met bloed vult als een jongen opgewonden raakt. Soms hoort men het ook knappen. De penis kan dan krom gaan staan en bont en blauw worden. Je vriend moet zo snel mogelijk naar de huisarts gaan. Meestal moet het namelijk worden gehecht. Herstel in latere fasen is moeilijk of soms zelfs onmogelijk.quote:
Die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 4 juni 2009 08:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Laat ik dan maar stoppen met ontzettend sexy dansen.
Pissen tegen de bar is hot nu.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden![]()
Hoe zit dat met het 'Swaffelen' dan?
Waarom had ik jou verwacht in dit topic, nog voor ik het geopend had?quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:39 schreef nokwanda het volgende:
Die dans komt mij niet nieuw voor. Bubbling in het kwadraat. Zag er trouwens toen ook al niet uit, maar ze deden het in het begin van de jaren 90 al.
Telepathie. Wordt eens tijd dat je je bezig gaat houden met Truthquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom had ik jou verwacht in dit topic, nog voor ik het geopend had?
Dat wordt dan offtopic als ik dat zeg en dan moet het naar SEXquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Telepathie. Wordt eens tijd dat je je bezig gaat houden met Truth
Waarom verwachtte jij mij in dit topic?
Je hoeft er in ieder geval niet echt voor te kunnen dansenquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat wordt dan offtopic als ik dat zeg en dan moet het naar SEX![]()
Misschien dat het nieuws wel weer genoeg toeristen trekt die ff willen Dolkdansen
Bepaalde kwaliteiten is vast wel gewenst en handig lijkt me... en nee ik open d'r geen topic voor.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hoeft er in ieder geval niet echt voor te kunnen dansen
Open maar een topic daar dan en stuur me de link maar. Lees ik het straks wel als ik weer thuis ben
oh, ik had mijn berichtje even aangepast en er nog een vraag bij gezet.
Ik hou het niet meer bijquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |