Ik denk niet dat hij er beter in is dat Trappatoniquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:24 schreef Frutsel het volgende:
Bin ich jetzt den trainer oder seit ihr (die presse) alle so dum
Jeps, maar ik mag mijn vriendin instructies geven over hoe ze zoiets dan klaar moet maken, wat ze dan ook doet. Dus dat is wel weer lekker, en lekker verse zalm is gewoon te koop bij de Carrefour hier. Lekker, en minder vettig van smaak (?) dan die van de AH in Nederland.quote:
Carrefourquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, maar ik mag mijn vriendin instructies geven over hoe ze zoiets dan klaar moet maken, wat ze dan ook doet. Dus dat is wel weer lekker, en lekker verse zalm is gewoon te koop bij de Carrefour hier. Lekker, en minder vettig van smaak (?) dan die van de AH in Nederland.
mogguhquote:
Hier valt het gelukkig wel mee, en ik hoop dan ook dat alles morgen aan komt. Echte waarde is er niet aan boord, maar ik zou het niet kwijt willen raken natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:38 schreef Ladylike het volgende:
mn schoonvader zn vrachtwagen is echt al vaak open gebroken
Zelfs 1 keer is de hele oplegger (20 ton staal) meegenomen
Die is later wel terug gevonden in een loods met nog veel meer opleggers
beetje vroegquote:
quote:
Je vergat het slotjequote:
dat was je alquote:
Preciesquote:
Die # 1 blijft briljant. Unreal laden en het duurt wat langer op zijn kachelpcquote:
slaat ie zich nou een gebroken pols?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |