nope, ze kan gewoon bij haar moeder wonen. Dat zou ze ook doen zei ze. Tot vier maanden terug woonde ze daar ook gewoon. En alleen eindigen? Ze is 18!quote:Op zondag 31 mei 2009 20:40 schreef PinkCake het volgende:
Misschien is ze bang om anders alleen te eindigen? Of geen woonplaats meer te kunnen vinden. Er zijn veel nare redenen te bedenken waarom meisjes bij hun vriend blijven al worden ze mishandeld...
En dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
kun je geen microfoons plaatsen op plekken waar je het goed kan horen TS?
mjah, helaas weet ik dat dat vaak averechts werkt. Ik ga haar iig wel nog eens heel goed duidelijk maken dat ze gewoon de trap af moet stormen en op mijn deur moet gaan bonken.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef ASroma het volgende:
praat op dat meisje in dat ze die gast moet verlaten, meer kan je niet doen.
Vreemd genoeg denken veel meisjes dat. Maar als ze gewoon bij d'r moeder kan wonen zou ik d'r inderdaad overhalen hem te dumpenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, ze kan gewoon bij haar moeder wonen. Dat zou ze ook doen zei ze. Tot vier maanden terug woonde ze daar ook gewoon. En alleen eindigen? Ze is 18!![]()
Het is algemeen bekend dat dat vaker gebeurd... Omdat hij sorry zegt en zegt dat hij het nooit meer zal doenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:53 schreef _Loki het volgende:
Ik zou echt eens met dat meisje praten. Dat zij dat zomaar pikt, dat snap ik echt niet. Nouja, dat misschien nog wel maar er dan nog bij terug gaan? wtf.
weet ik niet. Ze had geen 'zichtbaar letsel' en als ze niet zelf haar rug oid laat zien waar ze wellicht (weet ik niet he) blauwe plekken heeft, hebben ze sowieso geen poot om op te staan natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het tegenwoordig niet zo dat ze ook kunnen vervolgen zonder aangifte van het slachtoffer bij huiselijk geweld? Of wilden ze dat alleen maar doen en is het er nooit van gkomen?
Geestelijk miushandelen en met indokterneren (is dat goed geschrevenquote:Op zondag 31 mei 2009 20:57 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Nou hoorde ik laats ook trouwens zo'n soort verhaal. Maar die vrouw in kwestie had nog een dochtertje van 8 jaar. Was ie helemaal tegen dat kind tekeer gegaan.
Nou, aan je kind moeten ze toch ZEKER niet komen![]()
Hoe komt het toch dat er zoveel vrouwen zijn die het laten gebeuren? Ik kan dat niet begrijpen.
Misschien inderdaad met haar gaan praten en hopelijk kun je dan doordringen tot haar al lijkt me die kans klein. Maar je zou het jezelf niet vergeven als het echt misgaat en je niets hebt geprobeerd
Het meisje banger maken voor jou dan voor hemquote:Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef BrandX het volgende:
mjah, ik kan praten tot ik een ons weeg, maar als de politie geen indruk maakt, haar moeder, die er bij is geweest en haar van het politiebureau heeft gehaald haar niet thuis houdt, wat begin ik tegen haar
Enige wat ik kan denk ik, is haar de gelegenheid bieden naar mij te komen. Maja.....
lol!quote:Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zeg, ff langs met een koppeltje leden en klaar.. Oprotten...
Dat je nooit iemand zal vinden die beter voor je is, dat je van geluk mag spreken met een man als hij.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Geestelijk miushandelen en met indokterneren (is dat goed geschreven) dat ze niets waard zijn en dat niemand anders ooit meer van ze zullen houden dan zij doen
dit dusquote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je nooit iemand zal vinden die beter voor je is, dat je van geluk mag spreken met een man als hij.
Dat het neit zijn schuld is, maar dat jij gewoon moet zorgen dat je sneller je mond houdt omdat het dan niet 'nodig' is
Om daarna de situatie oog om oog tand om tand te gaan krijgen? Die dude zal ook vast vrienden hebben. Als die van hetzelfde niveau zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 20:57 schreef Salvad0R het volgende:
Dan zit jij met die labiele ho.
Beter vermozel je die dude met 5 vrienden en regel je getuigen die in jouw voordeel getuigen wanneer er een aangifte volgt.
dat klopt en daar benik het mee eens. Enige wat ik kan is wanneer ze naar mij gevlucht is en hij komt binnen, hem op zijn bek rammen, want dan is het huisvredebreuk/inbraak of hoe het heten mag. En dan wordt hij zeker opgepakt. Maar slotsom is simpelweg, dat als zij zegt dat er niets is, de politie (en ik) machteloos is (ben).quote:Op zondag 31 mei 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om daarna de situatie oog om oog tand om tand te gaan krijgen? Die dude zal ook vast vrienden hebben. Als die van hetzelfde niveau zijn
Helaas, je kunt alleen met haar gaan praten, geweld zal de hele boel alleen maar erger maken.
Goed zoquote:
Valt zeker wat voor te zeggen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om daarna de situatie oog om oog tand om tand te gaan krijgen? Die dude zal ook vast vrienden hebben. Als die van hetzelfde niveau zijn
Helaas, je kunt alleen met haar gaan praten, geweld zal de hele boel alleen maar erger maken.
mijn onderbuur heeft gisteren de huisbaas al ingeseind. Ik ga hem dinsdag ook bellen met wat er gebeurt is. Maar ook die kan vrij weinig natuurlijk. Hij kan ze niet buiten de deur zetten zolang de huur keurig wordt betaald.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef Windroosje het volgende:
Kan me heel goed voorstellen dat je witheet bent.
Onvoorstelbaar dat zelfs de moeder van dit meisje gewoon toekijkt terwijl haar dochter in elkaar wordt gemept?
(of vriendlief moet de moeder ook al onder handen hebben genomen)
Kun je niet terecht bij de huisbaas? Klacht indienen?
Je moet toch wat.
Ik spreek helaas uit ervaring wanneer ik zeg dat zulke types ontzettend overheersend zijn en je zelfvertrouwen flink kunnen doen kelderen.
Kun je haar niet slaan? Dat ze eens wat meer zelfrespect mag hebben?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat klopt en daar benik het mee eens. Enige wat ik kan is wanneer ze naar mij gevlucht is en hij komt binnen, hem op zijn bek rammen, want dan is het huisvredebreuk/inbraak of hoe het heten mag. En dan wordt hij zeker opgepakt. Maar slotsom is simpelweg, dat als zij zegt dat er niets is, de politie (en ik) machteloos is (ben).
Oh, ik snap het slaan gedeelte prima. Maar dat is impulsief. En soms weet je dat bepaalde impulsieve acties het uiteindelijk erger makenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Valt zeker wat voor te zeggen.
Ik zou m alsnog slaan. Even duidelijk maken dat hij in een ander pand vrouwen mag gaan mishandelen.
en me verlagen tot zijn niveau zeker.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je haar niet slaan? Dat ze eens wat meer zelfrespect mag hebben?
Al zou hij een gouden lul van 30 cm hebben, bij zo'n badmongool wil je toch niet blijven?
De enige taal die ze begrijpt (het sarcasme hoef ik niet uit te leggen van vorige post neem ik aanquote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
en me verlagen tot zijn niveau zeker.nee dank u.
hoewel slaan wel schijnt te helpen bij haar![]()
nee dat hoeft nietquote:Op zondag 31 mei 2009 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige taal die ze begrijpt (het sarcasme hoef ik niet uit te leggen van vorige post neem ik aan).
Thanksquote:Op zondag 31 mei 2009 21:19 schreef DragonFire het volgende:
Ik denk dat je niet veel meer kan doen dan de politie bellen wanneer je wat hoort. Maar zoiezo even mijn complimenten dat je er wat aan doet, veel mensen doen net of hun neus bloed tegenwoordig. Dus top!
Dat weet ik nog zo net niet. Hij zorgt met dat geschreeuw wel voor overlast.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn onderbuur heeft gisteren de huisbaas al ingeseind. Ik ga hem dinsdag ook bellen met wat er gebeurt is. Maar ook die kan vrij weinig natuurlijk. Hij kan ze niet buiten de deur zetten zolang de huur keurig wordt betaald.
true, maar hiervoor zat er ook zo'n stel (was nog voor ik er kwam wonen) en dat heeft ook bijna een jaar geduurd voordat er uiteindelijk echt in gegegrepen werd, en ook alleen maar uiteindelijk omdat zij eindelijk echt aangifte deed en doorzette.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Hij zorgt met dat geschreeuw wel voor overlast.
En respect dat je je kunt inhouden. Ik had hem zeer waarschijnlijk toch een corrigerend tikje gegeven,quote:Op maandag 1 juni 2009 00:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
true, maar hiervoor zat er ook zo'n stel (was nog voor ik er kwam wonen) en dat heeft ook bijna een jaar geduurd voordat er uiteindelijk echt in gegegrepen werd, en ook alleen maar uiteindelijk omdat zij eindelijk echt aangifte deed en doorzette.
maar ik ga iig bellen dinsdag
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
je kunt hoog springen, je kunt laag springen, maar het blijft de keus van dat meisje.
\waarom? niemand zal daar een goed antwoord op kunnen geven, alleen zijzelf, al betwijfel ik dat. vaak is het de angst van het weggaan. (been there, done that, burned the t-shirt)
wat je wel kunt doen, is steevast de politie blijven bellen.
wel tof dat je je er mee bezig houdt, maar probeer het niet teveel jouw probleem te maken, hoe kut dfat ook klinkt. kan het even niet anders omschrijven.
quote:Op maandag 1 juni 2009 09:34 schreef Re het volgende:
idd gewoon naar de politie blijven gaan als je weet dat er een misdrijf wordt gepleegd, die ben je immers verplicht te melden geloof ik.
Verder denk ik dat je gewoon tig foldertjes in huis moet halen, telkens een folder over huiselijk geweld in de brievenbus, elke dag
Maar als die vriend zijn vriendin ervan verdenkt die folders zelf in huis te halen, krijgt ze dan juist niet meer klappen?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:34 schreef Re het volgende:
idd gewoon naar de politie blijven gaan als je weet dat er een misdrijf wordt gepleegd, die ben je immers verplicht te melden geloof ik.
Verder denk ik dat je gewoon tig foldertjes in huis moet halen, telkens een folder over huiselijk geweld in de brievenbus, elke dag
Ahh, Peter en de wolfquote:Maar ik weet ook (helaas uit ervaring) dat als het weer gebeurt en ik bel weer, dat de volgende keer de politie niet zo snel zal komen, en de keer daarop nog langzamer, zeker als ze meerdere calls hebben.
Zal wel meevallen, hij zal wel begrijpen dat iemand anders dat doet, niet iedereen die zn vriendin slaat, heeft de hersencapaciteit van een chimpansee.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als die vriend zijn vriendin ervan verdenkt die folders zelf in huis te halen, krijgt ze dan juist niet meer klappen?
maken die paar klappen uit dan?... die folders zitten in de brievenbus natuurlijk om telkens door allebei gelezen te wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als die vriend zijn vriendin ervan verdenkt die folders zelf in huis te halen, krijgt ze dan juist niet meer klappen?
wat ze uiteraard niet doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef Re het volgende:
[..]
maken die paar klappen uit dan?... die folders zitten in de brievenbus natuurlijk om telkens door allebei gelezen te worden
Hij draaide anders ook behoorlijk door toen de politie gebeld was, terwijl zij dat niet zelf had gedaan..quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, hij zal wel begrijpen dat iemand anders dat doet, niet iedereen die zn vriendin slaat, heeft de hersencapaciteit van een chimpansee.
Als je het bij de post legt, begrijpt iedereen in huis dat het voor hen is
Ik betwijfel of ze die folders gaan lezen...in zijn geval helemaal.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef Re het volgende:
[..]
maken die paar klappen uit dan?... die folders zitten in de brievenbus natuurlijk om telkens door allebei gelezen te worden
Je hebt gelijk, niets doen is beter, want ze zou maar meer klappen kunnen krijgen...quote:Op maandag 1 juni 2009 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij draaide anders ook behoorlijk door toen de politie gebeld was, terwijl zij dat niet zelf had gedaan..
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, niets doen is beter, want ze zou maar meer klappen kunnen krijgen...
Het heeft allemaal geen zin, dat is het probleem, alleen hameren dat het niet normaal is kan zin hebben.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.Ik denk alleen dat die folders geen zin hebben, maar dat is ook maar een inschatting. Beter die moeder inschakelen ofzo en inderdaad vooral de politie blijven bellen.
Hij kan wel een brief sturen dat er geluidsoverlast is.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn onderbuur heeft gisteren de huisbaas al ingeseind. Ik ga hem dinsdag ook bellen met wat er gebeurt is. Maar ook die kan vrij weinig natuurlijk. Hij kan ze niet buiten de deur zetten zolang de huur keurig wordt betaald.
Hoe weet je dan dat er een misdrijf wordt gepleegd? je hoort alleen een paar woorden, voor de rest is het geluidsoverlast.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:34 schreef Re het volgende:
De huisbaas kan zeer zeker iets doen. Aangezien er geluidsoverlast is wat wordt veroorzaakt door iemand die van dezelfde huisbaas huurt is het een gebrek. En jouw huisbaas is wettelijk verplicht gebreken te verhelpen wanneer jij daar om vraagt. De huisbaas kan jouw bovenburen vervolgens aanspreken dat zij geen goed huurder zijn en het uiteindelijk tot uitzetting laten komen. Wel dien jij bewijs te kunnen overleggen dat je geluidsoverlast ondervindt. Dit kun je doen door te geluidsmetingen te laten uitvoeren.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bedreiging en/of mishandeling zijn beide misdrijven toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er een misdrijf wordt gepleegd? je hoort alleen een paar woorden, voor de rest is het geluidsoverlast.
hij is er toch niet bij? tenzij het met eigen ogen gezien is.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:09 schreef waht het volgende:
[..]
Bedreiging en/of mishandeling zijn beide misdrijven toch?
Ik ben een zijquote:Op maandag 1 juni 2009 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij is er toch niet bij? tenzij het met eigen ogen gezien is.
Mijn liefde, wat doe je met haar?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Samenwonen? Way to go huppertquote:
TS heeft een jaar geleden haar leven op haar kop gezet, alles de deur uit gedaan, huis opgezegd, naar het buitenland gegaan en ff rust op gezocht. TS kwam terug naar NL en is toen met een schone lei begonnen aan een leven waar geen sores meer in isquote:
Nee oke, maar geluiden kunnen soms ook boekdelen spreken. Zeker als dit vaker gebeurt.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geldt juridisch niet als bewijs, dus politie/justitie kan daar niks mee.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:36 schreef waht het volgende:
[..]
Nee oke, maar geluiden kunnen soms ook boekdelen spreken. Zeker als dit vaker gebeurt.
Dan wachten we gewoon tot het meisje dood is, bewijs genoeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geldt juridisch niet als bewijs, dus politie/justitie kan daar niks mee.
misselijke grap, een beetje. Ook de bittere waarheid helaas. Vaak is dat wat er gebeurt, als het eigenlijk echt te laat is (blijvend letsel of dood) dan pas gebeurt er echt wat.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
Dan wachten we gewoon tot het meisje dood is, bewijs genoeg.![]()
excuses voor misselijke grap
Maar van bedreiging kan je dus ook aangifte doen? En als de TS duidelijk hoort dat die man haar (woordelijk) aan het bedreigen is, dan moet er toch kunnen worden ingegrepen? Helemaal als zij dingen schreeuwt over een mes e.d.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geldt juridisch niet als bewijs, dus politie/justitie kan daar niks mee.
als de bedreiging richting jou geuit is en je het idee hebt dat die bedreiging ook daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar van bedreiging kan je dus ook aangifte doen? En als de TS duidelijk hoort dat die man haar (woordelijk) aan het bedreigen is, dan moet er toch kunnen worden ingegrepen? Helemaal als zij dingen schreeuwt over een mes e.d.
sorry, maar mezelf schuldig maken aan laster doe ik niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef Palmer het volgende:
Heeft ie geen hyves? En anders foto maken van zn kop en opsturen naar geenstijl.
Ik ben verhuisdquote:
Dit is ook het beste wat je kan doen, blijven bellen. Ookal voelt het tegenstrijdig aangezien ze er een soort van zelf voor kiest. Volgens mij kan ze alleen op vrijwillige basis met de politie mee of als ze zichtbaar ernstig letsel heeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
sorry, maar mezelf schuldig maken aan laster doe ik niet.
ook het verlagen naar zijn niveau niet. Ik blijf wel gewoon de politie bellen zodra het weer gebeurt.
Mja, misschien een beetje een win-win situatie he..? Als de buurman van TS ophoudt de buurvrouw in elkaar te slaan, dan is het allicht wat prettiger wonen voor TS ook, het komende halfjaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is ook het beste wat je kan doen, blijven bellen. Ookal voelt het tegenstrijdig aangezien ze er een soort van zelf voor kiest.
Een vriendin van me had ook een ruziėnd koppel als huisgenoten. Hoorde ze regelmatig gebekvecht en uiteindelijk ook klappen die uitgedeeld werden. En dan hoorde ze weer een hele tijd niks. Bleek dat hij haar dan een prop in de mond deedquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:10 schreef BrandX het volgende:
Nope, maar het kan zomaar zijn dat (ik iig) weer 2 maanden niets hoor, netzoals de vorige keer
Ja.. Of gewoon een gozer die er ook van houdt z'n vriendin in elkaar te meppen, maar het dan ergens anders doet waar je er zelf geen last van hebt..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef brascoo het volgende:
is er geen leuke jongen in jullie complex of heb je geen vriend die met haar kan aanpappen.
gewoon dat ze ziet dat er nog leuke aardige jongens zijn die haar waarderen zonder haar verrot te slaan?
thanks voor de tipquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef brascoo het volgende:
is er geen leuke jongen in jullie complex of heb je geen vriend die met haar kan aanpappen.
gewoon dat ze ziet dat er nog leuke aardige jongens zijn die haar waarderen zonder haar verrot te slaan?
Hallo, TS is buurvrouw geen hulpverlener!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:17 schreef Leandra het volgende:
Wat je kunt doen?
Blijf bellen als het fout gaat, en zorg dat ze weet dat ze bij jou een veilige haven heeft als ze die nodig heeft.
en TS moet er zeker niet hįįr probleem van maken, hoe goedbedoeld ook....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hallo, TS is buurvrouw geen hulpverlener!
nou nou, dat is nou ook weer niet nodig...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:05 schreef Kralicek het volgende:
Darwin had gelijk, de natuur rekent van zelf met haar 'foutjes'af... Dit meisje is te dom om te leven.:P
valt wel mee hoor, meer het angstige typequote:Op maandag 8 juni 2009 18:05 schreef Kralicek het volgende:
Darwin had gelijk, de natuur rekent van zelf met haar 'foutjes'af... Dit meisje is te dom om te leven.:P
Ow, jij bent haar vriend?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, meer het angstige type
quote:
ik zou gewoon blijven klagen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
Mjah, hij is vorige week met ze wezen praten. Magoe heb mn koptelefoon maar opgezet
behalve dan dat ik ex kampioen boksen benquote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef kunstfiets het volgende:
kun je die gozer niet gewoon in elkaar slaan?
en als de politie komt dan zeg je dat je ging klagen over lawaaioverlast en dat hij je als eerste sloeg en je daarna door het lint ging en hem in elkaar beukte.
politie en rechters hebben het niet zo op wife beaters, denk dat je er wel goed mee weg komt
Ga op hun niveau en schreeuw eens naar boven dat ze hun bek moeten houden en dat het geen boksring is maar een huis waar meer mensen wonen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef BrandX het volgende:
Nou het is weer bal boven.Ik hoor niet of hij haar kop er af trimt, alleen maar een hoop geschreeuw over en weer
Ze jankt iig niet. Dat is al heel wat.
En dat net nu ik wel wat anders aan mijn kop heb
mannen(behalve sommigen
hoe sad ze af en toe ook kunnen zijn
)
ruzie
Iemand een setje buren in de aanbieding? Of een ander huis voor mij?
kan je het geluid niet opnemen, memorecorder ofzo?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:25 schreef BrandX het volgende:
doe ik ook, en hoop ik ook
dit was eigenlijk meer een frutratie-uitingspost
meestal goed voorbereid door pa en/of ma.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Geestelijk mishandelen en met indoktrineren (is dat goed geschreven) dat ze niets waard zijn en dat niemand anders ooit meer van ze zullen houden dan zij doen
ik hoop het niet. Hij gaat terug naar spijkenisse, zij blijft in den haag. Dus ik hoop dat ze het voor elkaar houdt om niet meer met hem samen te zijn.quote:
Geweldig zoals jij die vrouw gesteund hebtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:07 schreef BrandX het volgende:
nou idd!
Verlegt per direct een aantal prioriteiten hier
nu kan ik weer mijn oude plan vasthouden, hier nog een half jaar-jaar zitten en lekker sparen, ipv zsm verhuizen en een hoop geld kwijt
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:55 schreef Schenkstroop het volgende:
kortom: vrouwen
tevens: tvp voor het leedvermaak (I NEED IT ! - I LUV IT !)
nope, mijn taak als mod is oa. newbies informeren hoe we hier met elkaar om gaanquote:Op zondag 28 juni 2009 11:12 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
ipv dit te posten had jij ook antwoord kunnen geven
Je gaat samenwonen? wat leukquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:02 schreef BrandX het volgende:
het probleem is voor mij als persoon dubbel opgelost.
Ik ga over twee maanden verhuizen naar een groot vierkamer appartement vlak bij het strand
Dat is een maand nadat mijn bovenburen weg zijn, maar goed dan heb ik ook geen last meer van de studjes beneden met hun harde muziek![]()
Als jij mijn antilliaanse onderbuurman in mekaar bokst zodat we em kunnen aanschuiven bij het vuil. Dan help ik jou met verhuizen, trek jij in zijn woning. En kook ik de eerste 2 maanden elke dag voor jou op mijn kosten.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef BrandX het volgende:
Nou het is weer bal boven.Ik hoor niet of hij haar kop er af trimt, alleen maar een hoop geschreeuw over en weer
Ze jankt iig niet. Dat is al heel wat.
En dat net nu ik wel wat anders aan mijn kop heb
mannen(behalve sommigen
hoe sad ze af en toe ook kunnen zijn
)
ruzie
Iemand een setje buren in de aanbieding? Of een ander huis voor mij?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als jij mijn antilliaanse onderbuurman in mekaar bokst zodat we em kunnen aanschuiven bij het vuil. Dan help ik jou met verhuizen, trek jij in zijn woning. En kook ik de eerste 2 maanden elke dag voor jou op mijn kosten.
Hoe klinkt dat?
Lolquote:Op zondag 31 mei 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:
Anyways, toen, na een bijna een uur (als het serieus niet langer was) gekrijs en gejank, heb ik maar eens op de deur staan rammen en gezegd dat ze hun bek moeten houden omdat ik de tv gewoon niet kan horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |