abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:35:40 #1
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69583459
GODVERDEGODVER!!!!

Zo die ben ik alvast kwijt.

ff woonhuisschets: TS woont op kamers. In het huis waar ik zit wonen meerdere mensen, naast me 1, onder me 2 kamers met elk 1, en boven me 2 grote kamers met een stelletje.

toen
Het zit zo, ik heb boven een buurjongen, die woont daar samen met zijn vriendinnetje (het stelletje dus). Hij is 19, zij is 18.
Anderhalve maand geleden ben ik (horende) getuige geweest van een gruwelijke ruzie boven, waarbij het op het gehoor leek alsof zij helemaal in elkaar werd geslagen... Maar! Haar moeder was er bij dus ik dacht: dat kan niet, je laat je eigenste dochter niet voor je neus in elkaar rammen door een puber van 19. Toch?

Fout dus. Weet ik nu.

Anyways, toen, na een bijna een uur (als het serieus niet langer was) gekrijs en gejank, heb ik maar eens op de deur staan rammen en gezegd dat ze hun bek moeten houden omdat ik de tv gewoon niet kan horen. Wat ook echt zo was En toen hield het snel op. Daarna ook nimmer meer echt iets gehoord.

afgelopen vrijdag
Afgelopen vrijdag toen ik thuiskwam, stond in ene de wijkagent voor mijn neus. Of ik wel eens wat gehoord had boven. Ik zo, neuh, al bijna twee maanden niet. Ze hebben 2mnd terug een goeie ruzie gehad, met haar moeder er bij, maar verder niet (ohja, ze wonen net een maandje of vier boven me).
Hij zo: nou, we hebben hem net met 8 man politie opgepakt, want hij had z'n vriendin van de trap af geslagen Andere buren zagen het, en hadden 112 gebeld

Afijn, de agent zei dat hij 3 dagen opgesloten zou zitten, want zij had een aanklacht ingedient. Wederom want je vriendin slaan is een groot teken van onmacht en lafheid. Ik was net een getuigenverklaring aan het afleggen van wat ik 2mnd terug had gehoord, toen zij met haar moeder thuiskwam. Nee, ze kwam niet terug, ze had het uitgemaakt en kwam alvast e.e.a. ophalen en morgen met een busje.

De wijkagent wist mij dus nog te vertellen dat ze 2 mdn terug ook al een keer langs zijn geweest, want toen schijnt er ook van alles loos te zijn geweest. En dat was, zo schijnt, daags nadat ik op de deur had zitten bonken.

vandaag
Ik had net mijn eten gemaakt, zie ik hem thuiskomen. Ik had haar niet meer gehoord, en dacht dus ook dat ze er echt niet meer was. Totdat ik boven mijn koptelefoon uit (ik heb lekker zo'n draadloos geval ) keiharde muziek hoor. Ik doe geėrgerd mijn koptelefoon af, hoor ik erbij een hoop gekrijs en geschreeuw.
Dit is wat ik hoorde:

zij "Nee nee, niet doen!"
hij "houd je bek of ik gooi het en dan is het raak!"
zij "nee niet met dat mes, nee nee ik zal het niet meer doen"
hij "ga me zeggen {onverstaanbaar} -> hij praat normale luidheid, lastig te verstaan dus
zij: "ik zeg al niets meer, ik huil al niet meer"
(wel dus)
hij: "ik wil dat {onverstaanbaar}
ik hoor een "PETS!" en hij: "Zo, dat was een, nu nog zacht!"
zij, krijsend: "nee, nee niet doen!"
hij "PETS" zo en dat is twee, nu al harder!"
zij huilt nog harder, jammert er tussen door "niet doen, ik stop al met geluid maken! Niet dat mes, nee!"
hij "ik ga klein beginnen, moet je je bek maar houden, of ga je de politie weer bellen!"

en toen ben ik naar mijn benedenbuur gelopen nadat ik mijn deur op slot had gedaan en zei tegen hem dat ze weer bezig waren en ik ging 112 bellen.

Afijn, 5 minuten later. Politie komt er aan, ik doe mijn verhaal, vertel wat ik hoorde, en hup, vier man (naja, 3 man 1 vrouw) naar boven.

Zeggen ze allebei dat er niets aan de hand is.
Zij zegt dat ze een half uur onder de douche heeft gestaan, wat bull is want hun douche lekt en dan ligt er bij mij naast mijn deur een plas en hij zei dat hij net vijf minuten thuis was Zij houdt maar vol dat er niets aan de hand is

Ze hebben hem op mijn verdieping apart, en hij zo: ik heb nog geen woord met haar gewisseld, ik kom net thuis. Nou toen stormde ik dus naar boven en heb hem even haarfijn verteld wat ik gehoord heb en dat ik dat aan de politie heb verteld. HIj zo: "tssk, er is echt niets man" waarop ik zeg: en of er wat is, ik ben niet gek en zeker niet doof. Ik zeg het hier gewoon waar de politie bij is, maar de volgende keer loop ik echt naar boven en kom ik je een handje helpen, je ff laten zien hoe je het moet doen. Maar dan gebruik ik wel jouw lijf als boksbal, niet die van je vriendin, laten we daar ff heel duidelijk in zijn
De politie breekt het op en zegt: we laten het voor nu, gaat u maar naar boven (tegen hem). Dus hij druipt af.

Naja, politie vervolgens bij mij naar binnen. Tja ze staan machteloos als zij het toe laat (ja weet ik wel, maar toch ) ze nemen het wel op in het dossier, maar kunnen dus niets doen.

Goed nu mijn probleem. Nee natuurlijk loop ik niet naar boven als hij weer tekeer gaat. Kijk wel beter uit, want ik sla hem echt de tyfus in, en dan ben ik de gebeten hond en mag achter de tralies
Maar ik weet ook (helaas uit ervaring) dat als het weer gebeurt en ik bel weer, dat de volgende keer de politie niet zo snel zal komen, en de keer daarop nog langzamer, zeker als ze meerdere calls hebben.

Maar ik vrees dus wel voor dat meiske. Jochies die hun meissie in elkaar slaan zijn niet tof, maar als ze daarbij met messen lopen te dreigen, zijn ze al helemaal niet tof meer

Iemand tips hoe ik zou kunnen handelen een volgende keer? Want hoewel TS serieus die gozer wel paar flinke hoeken kan geven, heeft TS weinig zin in een mes tussen haar ribben natuurlijk

oh en het meest belachelijke natuurlijk, die griet laat het toe
lolwut
pi_69583585
Misschien is ze bang om anders alleen te eindigen? Of geen woonplaats meer te kunnen vinden. Er zijn veel nare redenen te bedenken waarom meisjes bij hun vriend blijven al worden ze mishandeld...

Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:41:44 #3
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69583630
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:40 schreef PinkCake het volgende:
Misschien is ze bang om anders alleen te eindigen? Of geen woonplaats meer te kunnen vinden. Er zijn veel nare redenen te bedenken waarom meisjes bij hun vriend blijven al worden ze mishandeld...

nope, ze kan gewoon bij haar moeder wonen. Dat zou ze ook doen zei ze. Tot vier maanden terug woonde ze daar ook gewoon. En alleen eindigen? Ze is 18!

lolwut
pi_69583715
Misschien is hij wel een loverboy .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_69583732
kun je geen microfoons plaatsen op plekken waar je het goed kan horen TS?
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:46:22 #6
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69583748
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
kun je geen microfoons plaatsen op plekken waar je het goed kan horen TS?
En dan?
lolwut
  zondag 31 mei 2009 @ 20:46:49 #7
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69583760
praat op dat meisje in dat ze die gast moet verlaten, meer kan je niet doen.
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:48:54 #8
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69583825
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef ASroma het volgende:
praat op dat meisje in dat ze die gast moet verlaten, meer kan je niet doen.
mjah, helaas weet ik dat dat vaak averechts werkt. Ik ga haar iig wel nog eens heel goed duidelijk maken dat ze gewoon de trap af moet stormen en op mijn deur moet gaan bonken.
Dan laat ik haar binnen, en als hij het lef heeft om binnen te komen, is het huisvredebreuk en dan mag ik gewoon rammen
lolwut
pi_69583838
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef BrandX het volgende:

[..]

nope, ze kan gewoon bij haar moeder wonen. Dat zou ze ook doen zei ze. Tot vier maanden terug woonde ze daar ook gewoon. En alleen eindigen? Ze is 18!

Vreemd genoeg denken veel meisjes dat. Maar als ze gewoon bij d'r moeder kan wonen zou ik d'r inderdaad overhalen hem te dumpen
pi_69583941
Jeetje wat een kutsituatie.
Ben alleen bang dat je weinig kan doen. Zoiezo begin jij niets tegen die gast en als zij het toelaat dan....
pi_69583961
Ik zou echt eens met dat meisje praten. Dat zij dat zomaar pikt, dat snap ik echt niet. Nouja, dat misschien nog wel maar er dan nog bij terug gaan? wtf.
pi_69583998
Verrot..... iets willen doen maar weten dat je machteloos staat als het meisje geen aangifte wil doen Ik denk ook dat het enige wat je kan doen op haar inpraten is En hopen dat er een punt komt dat ze het zelf ook echt inziet...
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_69584013
Is het tegenwoordig niet zo dat ze ook kunnen vervolgen zonder aangifte van het slachtoffer bij huiselijk geweld? Of wilden ze dat alleen maar doen en is het er nooit van gkomen?
compact en kleverig.
  zondag 31 mei 2009 @ 20:55:01 #14
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69584017
Ik zeg, ff langs met een koppeltje leden en klaar.. Oprotten...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:55:47 #15
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584039
mjah, ik kan praten tot ik een ons weeg, maar als de politie geen indruk maakt, haar moeder, die er bij is geweest en haar van het politiebureau heeft gehaald haar niet thuis houdt, wat begin ik tegen haar

Enige wat ik kan denk ik, is haar de gelegenheid bieden naar mij te komen. Maja.....
lolwut
  zondag 31 mei 2009 @ 20:56:14 #16
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_69584051
Volgende keer het jongetje de straat door meppen en meisje naar mamma sturen. En tegen het meisje zeggen dat je haar door de straat heen mept als ze ooit nog terug komt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_69584055
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:53 schreef _Loki het volgende:
Ik zou echt eens met dat meisje praten. Dat zij dat zomaar pikt, dat snap ik echt niet. Nouja, dat misschien nog wel maar er dan nog bij terug gaan? wtf.
Het is algemeen bekend dat dat vaker gebeurd... Omdat hij sorry zegt en zegt dat hij het nooit meer zal doen Of dat hij buitenshuis altijd zo lief is . Of omdat hij smeekt en zegt dat hij van je houd

Helaas...

de naiviteit
pi_69584072
Nou hoorde ik laats ook trouwens zo'n soort verhaal. Maar die vrouw in kwestie had nog een dochtertje van 8 jaar. Was ie helemaal tegen dat kind tekeer gegaan.
Nou, aan je kind moeten ze toch ZEKER niet komen
Hoe komt het toch dat er zoveel vrouwen zijn die het laten gebeuren? Ik kan dat niet begrijpen.

Misschien inderdaad met haar gaan praten en hopelijk kun je dan doordringen tot haar al lijkt me die kans klein. Maar je zou het jezelf niet vergeven als het echt misgaat en je niets hebt geprobeerd
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:57:51 #19
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584081
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het tegenwoordig niet zo dat ze ook kunnen vervolgen zonder aangifte van het slachtoffer bij huiselijk geweld? Of wilden ze dat alleen maar doen en is het er nooit van gkomen?
weet ik niet. Ze had geen 'zichtbaar letsel' en als ze niet zelf haar rug oid laat zien waar ze wellicht (weet ik niet he) blauwe plekken heeft, hebben ze sowieso geen poot om op te staan natuurlijk.
lolwut
  zondag 31 mei 2009 @ 20:57:52 #20
39581 Salvad0R
universal
pi_69584082
Dan zit jij met die labiele ho.
Beter vermozel je die dude met 5 vrienden en regel je getuigen die in jouw voordeel getuigen wanneer er een aangifte volgt.
pi_69584109
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:57 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Nou hoorde ik laats ook trouwens zo'n soort verhaal. Maar die vrouw in kwestie had nog een dochtertje van 8 jaar. Was ie helemaal tegen dat kind tekeer gegaan.
Nou, aan je kind moeten ze toch ZEKER niet komen
Hoe komt het toch dat er zoveel vrouwen zijn die het laten gebeuren? Ik kan dat niet begrijpen.

Misschien inderdaad met haar gaan praten en hopelijk kun je dan doordringen tot haar al lijkt me die kans klein. Maar je zou het jezelf niet vergeven als het echt misgaat en je niets hebt geprobeerd
Geestelijk miushandelen en met indokterneren (is dat goed geschreven ) dat ze niets waard zijn en dat niemand anders ooit meer van ze zullen houden dan zij doen
  zondag 31 mei 2009 @ 20:59:03 #22
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_69584122
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef BrandX het volgende:
mjah, ik kan praten tot ik een ons weeg, maar als de politie geen indruk maakt, haar moeder, die er bij is geweest en haar van het politiebureau heeft gehaald haar niet thuis houdt, wat begin ik tegen haar

Enige wat ik kan denk ik, is haar de gelegenheid bieden naar mij te komen. Maja.....
Het meisje banger maken voor jou dan voor hem
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 20:59:26 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584133
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:55 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik zeg, ff langs met een koppeltje leden en klaar.. Oprotten...
lol!
Laat ik iig wel zeggen dat hij mij niet durft aan te raken Hij weet dat ik boks (en aardig niveau) en dat de boksschool nagenoeg om de hoek zit
lolwut
  zondag 31 mei 2009 @ 21:02:06 #24
39581 Salvad0R
universal
pi_69584193
There's no justice. It's just us.
pi_69584269
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Californium het volgende:

[..]

Geestelijk miushandelen en met indokterneren (is dat goed geschreven ) dat ze niets waard zijn en dat niemand anders ooit meer van ze zullen houden dan zij doen
Dat je nooit iemand zal vinden die beter voor je is, dat je van geluk mag spreken met een man als hij.
Dat het neit zijn schuld is, maar dat jij gewoon moet zorgen dat je sneller je mond houdt omdat het dan niet 'nodig' is
compact en kleverig.
pi_69584309
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat je nooit iemand zal vinden die beter voor je is, dat je van geluk mag spreken met een man als hij.
Dat het neit zijn schuld is, maar dat jij gewoon moet zorgen dat je sneller je mond houdt omdat het dan niet 'nodig' is
dit dus
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 21:06:05 #27
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584312
zit hier gewoon nog steeds witheet te zijn
lolwut
pi_69584377
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:57 schreef Salvad0R het volgende:
Dan zit jij met die labiele ho.
Beter vermozel je die dude met 5 vrienden en regel je getuigen die in jouw voordeel getuigen wanneer er een aangifte volgt.
Om daarna de situatie oog om oog tand om tand te gaan krijgen? Die dude zal ook vast vrienden hebben. Als die van hetzelfde niveau zijn

Helaas, je kunt alleen met haar gaan praten, geweld zal de hele boel alleen maar erger maken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 21:09:58 #29
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584433
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Om daarna de situatie oog om oog tand om tand te gaan krijgen? Die dude zal ook vast vrienden hebben. Als die van hetzelfde niveau zijn

Helaas, je kunt alleen met haar gaan praten, geweld zal de hele boel alleen maar erger maken.
dat klopt en daar benik het mee eens. Enige wat ik kan is wanneer ze naar mij gevlucht is en hij komt binnen, hem op zijn bek rammen, want dan is het huisvredebreuk/inbraak of hoe het heten mag. En dan wordt hij zeker opgepakt. Maar slotsom is simpelweg, dat als zij zegt dat er niets is, de politie (en ik) machteloos is (ben).
lolwut
pi_69584434
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:06 schreef BrandX het volgende:
zit hier gewoon nog steeds witheet te zijn
Goed zo

Beter dan van die mensen die net doen of er niks is.
Al is het natuurlijk wel frustrerend dat je niks kan verder.
Buiten elke keer de politie bellen, geloof het of niet, maar dat is wel heel erg goed. Hoe vaker zij met r neus op de feiten wordt gedrukt, hoe sneller ze het inziet.
Geef r een nick en een ww op fok en laat haar een topic openen
compact en kleverig.
  zondag 31 mei 2009 @ 21:10:08 #31
39581 Salvad0R
universal
pi_69584437
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:

[..]

Valt zeker wat voor te zeggen.
Ik zou m alsnog slaan. Even duidelijk maken dat hij in een ander pand vrouwen mag gaan mishandelen.
pi_69584449
Kan me heel goed voorstellen dat je witheet bent.
Onvoorstelbaar dat zelfs de moeder van dit meisje gewoon toekijkt terwijl haar dochter in elkaar wordt gemept?
(of vriendlief moet de moeder ook al onder handen hebben genomen )
Kun je niet terecht bij de huisbaas? Klacht indienen?
Je moet toch wat.

Ik spreek helaas uit ervaring wanneer ik zeg dat zulke types ontzettend overheersend zijn en je zelfvertrouwen flink kunnen doen kelderen.
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 21:11:48 #33
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584487
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef Windroosje het volgende:
Kan me heel goed voorstellen dat je witheet bent.
Onvoorstelbaar dat zelfs de moeder van dit meisje gewoon toekijkt terwijl haar dochter in elkaar wordt gemept?
(of vriendlief moet de moeder ook al onder handen hebben genomen )
Kun je niet terecht bij de huisbaas? Klacht indienen?
Je moet toch wat.

Ik spreek helaas uit ervaring wanneer ik zeg dat zulke types ontzettend overheersend zijn en je zelfvertrouwen flink kunnen doen kelderen.
mijn onderbuur heeft gisteren de huisbaas al ingeseind. Ik ga hem dinsdag ook bellen met wat er gebeurt is. Maar ook die kan vrij weinig natuurlijk. Hij kan ze niet buiten de deur zetten zolang de huur keurig wordt betaald.
lolwut
pi_69584523
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:09 schreef BrandX het volgende:

[..]

dat klopt en daar benik het mee eens. Enige wat ik kan is wanneer ze naar mij gevlucht is en hij komt binnen, hem op zijn bek rammen, want dan is het huisvredebreuk/inbraak of hoe het heten mag. En dan wordt hij zeker opgepakt. Maar slotsom is simpelweg, dat als zij zegt dat er niets is, de politie (en ik) machteloos is (ben).
Kun je haar niet slaan? Dat ze eens wat meer zelfrespect mag hebben?
Al zou hij een gouden lul van 30 cm hebben, bij zo'n badmongool wil je toch niet blijven?
pi_69584547
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Valt zeker wat voor te zeggen.
Ik zou m alsnog slaan. Even duidelijk maken dat hij in een ander pand vrouwen mag gaan mishandelen.
Oh, ik snap het slaan gedeelte prima. Maar dat is impulsief. En soms weet je dat bepaalde impulsieve acties het uiteindelijk erger maken
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 21:14:44 #36
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584566
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:

[..]

Kun je haar niet slaan? Dat ze eens wat meer zelfrespect mag hebben?
Al zou hij een gouden lul van 30 cm hebben, bij zo'n badmongool wil je toch niet blijven?
en me verlagen tot zijn niveau zeker. nee dank u.
hoewel slaan wel schijnt te helpen bij haar
lolwut
pi_69584635
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef BrandX het volgende:

[..]

en me verlagen tot zijn niveau zeker. nee dank u.
hoewel slaan wel schijnt te helpen bij haar
De enige taal die ze begrijpt (het sarcasme hoef ik niet uit te leggen van vorige post neem ik aan ).
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 21:17:34 #38
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584652
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:17 schreef Pheno het volgende:

[..]

De enige taal die ze begrijpt (het sarcasme hoef ik niet uit te leggen van vorige post neem ik aan ).
nee dat hoeft niet
lolwut
  zondag 31 mei 2009 @ 21:18:29 #39
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69584679
is postnatale abortus een optie voor die dude?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zondag 31 mei 2009 @ 21:19:26 #40
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_69584706
Ik denk dat je niet veel meer kan doen dan de politie bellen wanneer je wat hoort. Maar zoiezo even mijn complimenten dat je er wat aan doet, veel mensen doen net of hun neus bloed tegenwoordig. Dus top!
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  Boks-Chick zondag 31 mei 2009 @ 21:21:15 #41
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69584767
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:19 schreef DragonFire het volgende:
Ik denk dat je niet veel meer kan doen dan de politie bellen wanneer je wat hoort. Maar zoiezo even mijn complimenten dat je er wat aan doet, veel mensen doen net of hun neus bloed tegenwoordig. Dus top!
Thanks
lolwut
  zondag 31 mei 2009 @ 21:22:10 #42
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69584799
TS is goed bezig
pi_69587935
Opgeschoond. Gewoon normaal reageren .
pi_69591874
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef BrandX het volgende:

[..]

mijn onderbuur heeft gisteren de huisbaas al ingeseind. Ik ga hem dinsdag ook bellen met wat er gebeurt is. Maar ook die kan vrij weinig natuurlijk. Hij kan ze niet buiten de deur zetten zolang de huur keurig wordt betaald.
Dat weet ik nog zo net niet. Hij zorgt met dat geschreeuw wel voor overlast.
  Boks-Chick maandag 1 juni 2009 @ 00:56:57 #45
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69591930
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat weet ik nog zo net niet. Hij zorgt met dat geschreeuw wel voor overlast.
true, maar hiervoor zat er ook zo'n stel (was nog voor ik er kwam wonen) en dat heeft ook bijna een jaar geduurd voordat er uiteindelijk echt in gegegrepen werd, en ook alleen maar uiteindelijk omdat zij eindelijk echt aangifte deed en doorzette.

maar ik ga iig bellen dinsdag
lolwut
pi_69591988
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:56 schreef BrandX het volgende:

[..]

true, maar hiervoor zat er ook zo'n stel (was nog voor ik er kwam wonen) en dat heeft ook bijna een jaar geduurd voordat er uiteindelijk echt in gegegrepen werd, en ook alleen maar uiteindelijk omdat zij eindelijk echt aangifte deed en doorzette.

maar ik ga iig bellen dinsdag
En respect dat je je kunt inhouden. Ik had hem zeer waarschijnlijk toch een corrigerend tikje gegeven,
  maandag 1 juni 2009 @ 01:02:26 #47
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69592066
je kunt hoog springen, je kunt laag springen, maar het blijft de keus van dat meisje.
\waarom? niemand zal daar een goed antwoord op kunnen geven, alleen zijzelf, al betwijfel ik dat. vaak is het de angst van het weggaan. (been there, done that, burned the t-shirt)
wat je wel kunt doen, is steevast de politie blijven bellen.

wel tof dat je je er mee bezig houdt, maar probeer het niet teveel jouw probleem te maken, hoe kut dfat ook klinkt. kan het even niet anders omschrijven.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Boks-Chick maandag 1 juni 2009 @ 01:12:07 #48
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69592323
quote:
Op maandag 1 juni 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
je kunt hoog springen, je kunt laag springen, maar het blijft de keus van dat meisje.
\waarom? niemand zal daar een goed antwoord op kunnen geven, alleen zijzelf, al betwijfel ik dat. vaak is het de angst van het weggaan. (been there, done that, burned the t-shirt)
wat je wel kunt doen, is steevast de politie blijven bellen.

wel tof dat je je er mee bezig houdt, maar probeer het niet teveel jouw probleem te maken, hoe kut dfat ook klinkt. kan het even niet anders omschrijven.
mjah. Been there too, and gladly enough i was lucky and able to real quickly burn my Tee.
(beetje krom Engels, my bad )

Maar je hebt gelijk idd, het knaagt nu aan me, en dat moet ik niet toelaten. Enige die haar kan helpen is zijzelf, ik kan alleen proberen een beetje te duwen in de goede richting. Maar ook niet te veel, anders krijgt ze het van hem ook daardoor weer. En idd, politie blijven bellen

Ongelofelijke vind ik trouwens ook dat dat joch pas 19 is Zo jong en al verkloot
lolwut
  maandag 1 juni 2009 @ 02:08:02 #49
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_69593510
behandel het als geluidsoverlast, niet meer of minder, je bent niet haar hulpverlener of broer!
mocht het nog langer aanhouden en je hebt er last van, dan mep ze allebei maar in elkaar, ze zijn beiden even schuldig eraan.
  Moderator maandag 1 juni 2009 @ 02:23:02 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69593763
Leuke situatie

Ik zou eens proberen om in contact te komen met die meid. Zonder hem. En dan haar eens aan de tand voelen.

En verder zou ik me er niet teveel mee bemoeien, als zij dit toelaat, tja.... angst kan het niet meer zijn, aangezien ze al een keer naar de pliesie gegaan is en al aangifte heeft gedaan. Ze houdt nog van hem bla bla bla.

Lastige kwestie dus
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_69595181
Of je het nu wilt of niet, mensen moeten zelf levenslessen ondervinden. Je kan haar niet aanpraten wat goed of fout is. Het is nobel haar te willen helpen, maar ongevraagde hulp heeft zelden effect. Mensen worden daar soms zelfs kwaad van ("bemoei je niet met je morele superioriteit", etc...).

Weet je eigenlijk iets af van haar verleden? Misschien denkt ze dat dit normaal is, omdat haar leefomgeving zo is. Misschien heeft ze een erg strenge vader of leerkracht gekend
pi_69595197
OP is mooi duidelijk verwoord.
Ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt. Die moeder moet zich eens meer met haar dochter gaan bemoeien.
  maandag 1 juni 2009 @ 09:34:10 #53
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69595365
idd gewoon naar de politie blijven gaan als je weet dat er een misdrijf wordt gepleegd, die ben je immers verplicht te melden geloof ik.

Verder denk ik dat je gewoon tig foldertjes in huis moet halen, telkens een folder over huiselijk geweld in de brievenbus, elke dag
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Boks-Chick maandag 1 juni 2009 @ 09:48:24 #54
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69595531
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:34 schreef Re het volgende:
idd gewoon naar de politie blijven gaan als je weet dat er een misdrijf wordt gepleegd, die ben je immers verplicht te melden geloof ik.

Verder denk ik dat je gewoon tig foldertjes in huis moet halen, telkens een folder over huiselijk geweld in de brievenbus, elke dag
dat is een goeie
Ga daar van de week eens achteraan
lolwut
pi_69595537
quote:

Maar als die vriend zijn vriendin ervan verdenkt die folders zelf in huis te halen, krijgt ze dan juist niet meer klappen?
  maandag 1 juni 2009 @ 09:53:33 #56
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_69595614
Is zij niet gewoon van de keivuige SM bats-sex? Dat ze daarom ontkent?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_69595633
quote:
Maar ik weet ook (helaas uit ervaring) dat als het weer gebeurt en ik bel weer, dat de volgende keer de politie niet zo snel zal komen, en de keer daarop nog langzamer, zeker als ze meerdere calls hebben.
Ahh, Peter en de wolf
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_69595663
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar als die vriend zijn vriendin ervan verdenkt die folders zelf in huis te halen, krijgt ze dan juist niet meer klappen?
Zal wel meevallen, hij zal wel begrijpen dat iemand anders dat doet, niet iedereen die zn vriendin slaat, heeft de hersencapaciteit van een chimpansee.
Als je het bij de post legt, begrijpt iedereen in huis dat het voor hen is

Ze moet het zelf inzien, gewoon erop blijven wijzen dus, niet aanspreken ofzo, gewoon politie blijven bellen, dat soort blaadjes... Uiteindelijk ziet ze het wel in, of niet en als dat laatste het geval is, heb je iig gedaan wat je kon.
compact en kleverig.
  maandag 1 juni 2009 @ 09:56:38 #59
262 Re
Kiss & Swallow
pi_69595668
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

maken die paar klappen uit dan?... die folders zitten in de brievenbus natuurlijk om telkens door allebei gelezen te worden
  maandag 1 juni 2009 @ 09:57:56 #60
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69595684
Klinkt in ieder geval als een 'spannende' relatie.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69595705
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef Re het volgende:

[..]

maken die paar klappen uit dan?... die folders zitten in de brievenbus natuurlijk om telkens door allebei gelezen te worden
wat ze uiteraard niet doen.
Het gaat irriteren en ze worden er ws kwaad om en gaan denken: waar bemoeien ze zich mee maar t blijft wel hangen
compact en kleverig.
pi_69597007
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Zal wel meevallen, hij zal wel begrijpen dat iemand anders dat doet, niet iedereen die zn vriendin slaat, heeft de hersencapaciteit van een chimpansee.
Als je het bij de post legt, begrijpt iedereen in huis dat het voor hen is
Hij draaide anders ook behoorlijk door toen de politie gebeld was, terwijl zij dat niet zelf had gedaan..
pi_69597044
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef Re het volgende:

[..]

Ik betwijfel of ze die folders gaan lezen...in zijn geval helemaal.
pi_69597214
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij draaide anders ook behoorlijk door toen de politie gebeld was, terwijl zij dat niet zelf had gedaan..
Je hebt gelijk, niets doen is beter, want ze zou maar meer klappen kunnen krijgen...
compact en kleverig.
pi_69597390
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, niets doen is beter, want ze zou maar meer klappen kunnen krijgen...
Dat zeg ik niet. Ik denk alleen dat die folders geen zin hebben, maar dat is ook maar een inschatting. Beter die moeder inschakelen ofzo en inderdaad vooral de politie blijven bellen.
pi_69597520
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik denk alleen dat die folders geen zin hebben, maar dat is ook maar een inschatting. Beter die moeder inschakelen ofzo en inderdaad vooral de politie blijven bellen.
Het heeft allemaal geen zin, dat is het probleem, alleen hameren dat het niet normaal is kan zin hebben.

Anders blijft ze zichzelf ws voorhouden dat het wel meevalt.
En op deze manier kun je blijven hameren, ja, het is kutirritant, ja ze worden er waarschijnlijk pissig om, nee, ze lezen het waarschijnlijk niet, maar wat ik al zei, het blijft wel hangen, misschien gaat ze nadenken.
compact en kleverig.
  maandag 1 juni 2009 @ 15:04:46 #67
82136 Xennia
gekroond
pi_69603213
quote:

[..]

Hij kan wel een brief sturen dat er geluidsoverlast is.
  maandag 1 juni 2009 @ 16:40:39 #68
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_69605984
quote:
Hoe weet je dan dat er een misdrijf wordt gepleegd? je hoort alleen een paar woorden, voor de rest is het geluidsoverlast.
TS hoeft er niet voor op te draaien dat die meid debiel is.
pi_69606099
quote:

[..]

De huisbaas kan zeer zeker iets doen. Aangezien er geluidsoverlast is wat wordt veroorzaakt door iemand die van dezelfde huisbaas huurt is het een gebrek. En jouw huisbaas is wettelijk verplicht gebreken te verhelpen wanneer jij daar om vraagt. De huisbaas kan jouw bovenburen vervolgens aanspreken dat zij geen goed huurder zijn en het uiteindelijk tot uitzetting laten komen. Wel dien jij bewijs te kunnen overleggen dat je geluidsoverlast ondervindt. Dit kun je doen door te geluidsmetingen te laten uitvoeren.

Bovenburen het huis uit, jij geen geluidsoverlast en frustratie meer vanwege het domme mokkel. Iedereen blij.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_69612483
quote:
Op maandag 1 juni 2009 16:40 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat er een misdrijf wordt gepleegd? je hoort alleen een paar woorden, voor de rest is het geluidsoverlast.
Bedreiging en/of mishandeling zijn beide misdrijven toch?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 1 juni 2009 @ 20:50:36 #71
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_69614137
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:09 schreef waht het volgende:

[..]

Bedreiging en/of mishandeling zijn beide misdrijven toch?
hij is er toch niet bij? tenzij het met eigen ogen gezien is.
  Boks-Chick maandag 1 juni 2009 @ 20:52:23 #72
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69614217
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:50 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik ben een zij
lolwut
pi_69614284
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:52 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik ben een zij
Oh..dat wist ik ook niet!
  maandag 1 juni 2009 @ 20:54:43 #74
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_69614331
quote:
Op maandag 1 juni 2009 20:52 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik ben een zij
dan ben je een stoere meid
  Boks-Chick maandag 1 juni 2009 @ 20:59:59 #75
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69614579
mijn ondertitel onder mijn naam: Boks-Chick-Coffee-addict
En check mijn fobo

oh en thanks, FXR
lolwut
  maandag 1 juni 2009 @ 21:02:02 #76
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69614662
quote:

[..]

Mijn liefde, wat doe je met haar?
pi_69614711
TS is in de 30 en woont nog op kamers?
  maandag 1 juni 2009 @ 21:04:07 #78
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69614755
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
Nog wel
pi_69614917
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:04 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Nog wel
Samenwonen? Way to go huppert

Maar ontopique: Ik denk dat je het beste het vertrouwen van die meid kan winnen, beetje met haar praten als hij weg is, zonder dat hij het weet, en haar duidelijk maken dat dit niet kan en ze aangifte moet doen en dat moet doorzetten.

Je geeft het zelf al aan; je kan er verder anders weinig mee, als ze doodleuk zegt dat er niks is of geen aangifte doet helpen jouw telefoontjes naar de polizei niet, en als jij hem een paar flinke klappen geeft ben jij de gebeten hond.
  Boks-Chick maandag 1 juni 2009 @ 21:09:19 #80
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69614948
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
TS heeft een jaar geleden haar leven op haar kop gezet, alles de deur uit gedaan, huis opgezegd, naar het buitenland gegaan en ff rust op gezocht. TS kwam terug naar NL en is toen met een schone lei begonnen aan een leven waar geen sores meer in is . En daar hoort voor nu bij dat ik 2kamers huur ja

Over max. een half jaartje ben ik hier weg en heb ik gewoon een huisje
lolwut
pi_69616067
quote:

[..]

Nee oke, maar geluiden kunnen soms ook boekdelen spreken. Zeker als dit vaker gebeurt.
  maandag 1 juni 2009 @ 22:33:04 #82
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_69618542
quote:
Op maandag 1 juni 2009 21:36 schreef waht het volgende:

[..]

Nee oke, maar geluiden kunnen soms ook boekdelen spreken. Zeker als dit vaker gebeurt.
geldt juridisch niet als bewijs, dus politie/justitie kan daar niks mee.
pi_69618634
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dan wachten we gewoon tot het meisje dood is, bewijs genoeg.

excuses voor misselijke grap
  Boks-Chick maandag 1 juni 2009 @ 22:37:51 #84
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69618719
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:35 schreef waht het volgende:

[..]

Dan wachten we gewoon tot het meisje dood is, bewijs genoeg.

excuses voor misselijke grap
misselijke grap, een beetje. Ook de bittere waarheid helaas. Vaak is dat wat er gebeurt, als het eigenlijk echt te laat is (blijvend letsel of dood) dan pas gebeurt er echt wat.
Net zoals bij mishandelde kids, zelfde verhaal. Zolang er geen toonbaar bewijs is kan pa en of ma gewoon doorgaan, totdat de kids echt de tyfus in geslagen zijn of erger. Je leest het vaak genoeg in de krant.
lolwut
pi_69625060
quote:
Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Maar van bedreiging kan je dus ook aangifte doen? En als de TS duidelijk hoort dat die man haar (woordelijk) aan het bedreigen is, dan moet er toch kunnen worden ingegrepen? Helemaal als zij dingen schreeuwt over een mes e.d.
pi_69625404
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 07:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar van bedreiging kan je dus ook aangifte doen? En als de TS duidelijk hoort dat die man haar (woordelijk) aan het bedreigen is, dan moet er toch kunnen worden ingegrepen? Helemaal als zij dingen schreeuwt over een mes e.d.
als de bedreiging richting jou geuit is en je het idee hebt dat die bedreiging ook daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden ja

en dan nog moet de bedreiging onder een van de 7 "bedreigings punten" vallen. Waaronder brandstichting, verkrachting, dood, vernieling etc
hardcoholic
pi_69625415
wat je zelf al zei, ga naar de meisje toe en vertel haar dat ze altijd bij jou kan aankloppen mocht ze ruzie hebben! Vertel haar dat je het voor haar opneemt en dat ze het heft in eigen hand moet nemen.
hardcoholic
  dinsdag 2 juni 2009 @ 08:38:27 #88
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69625637
Geluid opnemen met een recordertje? => bewijs
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuļtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 2 juni 2009 @ 10:30:06 #89
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_69627763
dit had ik precies een keer met mijn buren
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  Boks-Chick dinsdag 2 juni 2009 @ 10:50:21 #90
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69628277
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:30 schreef Nijns het volgende:
dit had ik precies een keer met mijn buren
hoe is dat afgelopen?
lolwut
pi_69628507
Klacht in dienen bij je verhuurder.
pi_69636051
Heeft ie geen hyves? En anders foto maken van zn kop en opsturen naar geenstijl.
  Boks-Chick dinsdag 2 juni 2009 @ 16:07:20 #93
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69636565
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef Palmer het volgende:
Heeft ie geen hyves? En anders foto maken van zn kop en opsturen naar geenstijl.
sorry, maar mezelf schuldig maken aan laster doe ik niet.
ook het verlagen naar zijn niveau niet. Ik blijf wel gewoon de politie bellen zodra het weer gebeurt.
lolwut
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:46:36 #94
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69637698
pff, gelukkig heb ik een stel bejaarden en een rustig gezin om me heen wonen.

Lastige situatie TS
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:51:57 #95
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_69637874
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 10:50 schreef BrandX het volgende:

[..]

hoe is dat afgelopen?
Ik ben verhuisd
Heb toen ook de politie gebeld, die gingen meteen daar aan de deur. Dat meisje bloedde wel maar ze zei dat ze van de trap was gevallen, terwijl ik de ruzie via openstaande balkondeuren zo ongeveer letterlijk had gehoord. 2 of 3 keer is de politie geweest en ik heb samen met mijn huisgenoot een getuigenverklaring afgelegd, nooit meer van gehoord.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 16:57:10 #96
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_69638019
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef BrandX het volgende:

[..]

sorry, maar mezelf schuldig maken aan laster doe ik niet.
ook het verlagen naar zijn niveau niet. Ik blijf wel gewoon de politie bellen zodra het weer gebeurt.
Dit is ook het beste wat je kan doen, blijven bellen. Ookal voelt het tegenstrijdig aangezien ze er een soort van zelf voor kiest. Volgens mij kan ze alleen op vrijwillige basis met de politie mee of als ze zichtbaar ernstig letsel heeft.
  dinsdag 2 juni 2009 @ 20:11:48 #97
48067 neo2000
pi_69644468
quote:
Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef Nijns het volgende:

[..]

Dit is ook het beste wat je kan doen, blijven bellen. Ookal voelt het tegenstrijdig aangezien ze er een soort van zelf voor kiest.
Mja, misschien een beetje een win-win situatie he..? Als de buurman van TS ophoudt de buurvrouw in elkaar te slaan, dan is het allicht wat prettiger wonen voor TS ook, het komende halfjaar.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 3 juni 2009 @ 12:35:34 #98
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_69661791
Nog wat gehoord?
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
  Boks-Chick woensdag 3 juni 2009 @ 13:10:51 #99
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_69662752
Nope, maar het kan zomaar zijn dat (ik iig) weer 2 maanden niets hoor, netzoals de vorige keer
lolwut
  donderdag 4 juni 2009 @ 08:21:26 #100
200052 Empje
Fuck yeah
pi_69690417
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 13:10 schreef BrandX het volgende:
Nope, maar het kan zomaar zijn dat (ik iig) weer 2 maanden niets hoor, netzoals de vorige keer
Een vriendin van me had ook een ruziėnd koppel als huisgenoten. Hoorde ze regelmatig gebekvecht en uiteindelijk ook klappen die uitgedeeld werden. En dan hoorde ze weer een hele tijd niks. Bleek dat hij haar dan een prop in de mond deed

Andere vriendin deed ook een keer melding van mishandeling bij de bovenburen. Ze dacht dat de vrouw in elkaar gemept werd, bleek het haar vriend te zijn die keihard mishandeld werd
Vive le moment
Viva l'amitié
Viva la mémoire
pi_69694895
is er geen leuke jongen in jullie complex of heb je geen vriend die met haar kan aanpappen.
gewoon dat ze ziet dat er nog leuke aardige jongens zijn die haar waarderen zonder haar verrot te slaan?
  donderdag 4 juni 2009 @ 18:00:55 #102
48067 neo2000
pi_69709350
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef brascoo het volgende:
is er geen leuke jongen in jullie complex of heb je geen vriend die met haar kan aanpappen.
gewoon dat ze ziet dat er nog leuke aardige jongens zijn die haar waarderen zonder haar verrot te slaan?
Ja.. Of gewoon een gozer die er ook van houdt z'n vriendin in elkaar te meppen, maar het dan ergens anders doet waar je er zelf geen last van hebt..
Schijnbaar vbind mevrouw het in elkaar geslagen worden helemaal niet zo erg als ik het zo lees. Kan er dan, om heel eerlijk te zijn, ook maar weinig medelijden mee hebben.
  donderdag 4 juni 2009 @ 19:12:09 #103
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69711296
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef brascoo het volgende:
thanks voor de tip
pi_69727020
Het is een soort afhankelijkheid, waarom ze steeds terug naar die gast gaat. Maar ze gaat er wel achter komen dat ze weg moet, maar dan moet er eerst wat ergs gebeurd zijn.
Of anders moet ze een keer naar de popo's als het op dat moment ff rustig is. Dan is het ook een bewust besluit en weet je zeker dat ze ermee doorgaat. Folders kunnen haar dat zeker wel kunnen doen besluiten.
Karma will get back @ you
  vrijdag 5 juni 2009 @ 02:16:50 #105
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69727283
familiedrama-tvp.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 02:17:27 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69727288
Klinkt als een gevalletje Battered Wife Syndrome, of zoals het tegenwoordig politiek correct heet: Battered Person Syndrome

De enige die haar kan redden is zijzelf, maar dan moet ze wel het punt bereiken dat ze inziet dat haar relatie zeer ongezond is, want waarschijnlijk voelt ze zich niet aangesproken als het over mishandelde vrouwen gaat; hij is immers zo "lief", en dat hij een keer uit z'n dak gaat... ach, ze had dan ook niet zo stom moeten zijn om zijn sleutels naast z'n telefoon te leggen.... of welke non-issue hij deze keer dan ook weer had om volledig uit z'n plaat te gaan

Hoe harder er aan haar getrokken wordt dat hij echt een enorme lamlul is dat hij dit doet, hoe harder zij hem waarschijnlijk gaat zitten verdedigen.

Wat je kunt doen?
Blijf bellen als het fout gaat, en zorg dat ze weet dat ze bij jou een veilige haven heeft als ze die nodig heeft.
En ondertussen hopen dat het niet zo erg escaleert dat heaven eerder komt dan haven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_69730707
Wat een smerig rotventje als ik het zo hoor, en pas 19...
Met een bivakmuts op structureel om de 2 maanden z'n polsen breken, dan slaat hij niet meer.

Maar even serieus, wat moet je met zulk soort mensen? Kan alleen maar onbegrip tonen...
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:35:18 #108
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_69743773
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 02:17 schreef Leandra het volgende:

Wat je kunt doen?
Blijf bellen als het fout gaat, en zorg dat ze weet dat ze bij jou een veilige haven heeft als ze die nodig heeft.
Hallo, TS is buurvrouw geen hulpverlener!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 16:37:07 #109
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69743847
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 16:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hallo, TS is buurvrouw geen hulpverlener!
en TS moet er zeker niet hįįr probleem van maken, hoe goedbedoeld ook....
pi_69832696
Darwin had gelijk, de natuur rekent van zelf met haar 'foutjes'af... Dit meisje is te dom om te leven.:P
  maandag 8 juni 2009 @ 18:15:02 #111
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69832993
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:05 schreef Kralicek het volgende:
Darwin had gelijk, de natuur rekent van zelf met haar 'foutjes'af... Dit meisje is te dom om te leven.:P
nou nou, dat is nou ook weer niet nodig...
  maandag 8 juni 2009 @ 18:19:40 #112
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69833172
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:05 schreef Kralicek het volgende:
valt wel mee hoor, meer het angstige type
  maandag 8 juni 2009 @ 19:23:43 #113
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_69835431
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:19 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

valt wel mee hoor, meer het angstige type
Ow, jij bent haar vriend?
  maandag 8 juni 2009 @ 19:25:24 #114
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_69835501
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:23 schreef Nijns het volgende:

[..]

Ow, jij bent haar vriend?

nee joh, als ze dat niet was, zou ze allang bij die josti weggelopen zijn
  Boks-Chick maandag 15 juni 2009 @ 20:19:59 #115
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70037232
Nou het is weer bal boven. Ik hoor niet of hij haar kop er af trimt, alleen maar een hoop geschreeuw over en weer Ze jankt iig niet. Dat is al heel wat.

En dat net nu ik wel wat anders aan mijn kop heb

mannen (behalve sommigen hoe sad ze af en toe ook kunnen zijn )
ruzie

Iemand een setje buren in de aanbieding? Of een ander huis voor mij?
lolwut
  maandag 15 juni 2009 @ 20:21:53 #116
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70037339
heb je al eens contact opgenomen met de huurbaas/eigenaar/iets?
dit is toch wel structurele overlast lijkt me?
  Boks-Chick maandag 15 juni 2009 @ 20:22:48 #117
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70037389
Mjah, hij is vorige week met ze wezen praten. Magoe heb mn koptelefoon maar opgezet
lolwut
  maandag 15 juni 2009 @ 20:23:47 #118
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70037439
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
Mjah, hij is vorige week met ze wezen praten. Magoe heb mn koptelefoon maar opgezet
ik zou gewoon blijven klagen.
als mensen maar voor genoeg overlast zorgen, moeten ze er uiteindelijk wel uitgeflikkerd worden, misschien dat dat een wake up call is..
  Boks-Chick maandag 15 juni 2009 @ 20:25:09 #119
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70037495
doe ik ook, en hoop ik ook

dit was eigenlijk meer een frutratie-uitingspost
lolwut
pi_70038526
al politie gebelt ? ookal is het weer voor de tigste keer
pi_70038820
kun je die gozer niet gewoon in elkaar slaan?
en als de politie komt dan zeg je dat je ging klagen over lawaaioverlast en dat hij je als eerste sloeg en je daarna door het lint ging en hem in elkaar beukte.

politie en rechters hebben het niet zo op wife beaters, denk dat je er wel goed mee weg komt
  Boks-Chick maandag 15 juni 2009 @ 21:04:53 #122
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70039281
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef kunstfiets het volgende:
kun je die gozer niet gewoon in elkaar slaan?
en als de politie komt dan zeg je dat je ging klagen over lawaaioverlast en dat hij je als eerste sloeg en je daarna door het lint ging en hem in elkaar beukte.

politie en rechters hebben het niet zo op wife beaters, denk dat je er wel goed mee weg komt
behalve dan dat ik ex kampioen boksen ben Niet dat die titel veel voorstelt, geen ruk, maar op papier is het zo he. Dan zijn rechters in ene een stuk minder happig om mij gelijk te geven ook al ben ik zelf ook een vrouw.
lolwut
pi_70040399
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef BrandX het volgende:
Nou het is weer bal boven. Ik hoor niet of hij haar kop er af trimt, alleen maar een hoop geschreeuw over en weer Ze jankt iig niet. Dat is al heel wat.

ruzie

Ga op hun niveau en schreeuw eens naar boven dat ze hun bek moeten houden en dat het geen boksring is maar een huis waar meer mensen wonen.

Lekker tokkie, maar het lucht een partij op.
pi_70043845
Waarom neem je het geluid nou gewoon niet een keer op, is bewijs inderdaad. En de polizei over vanavond al gebeld?
Ook te boeken voor feestjes en partijen
  maandag 15 juni 2009 @ 23:06:47 #125
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70044710
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:25 schreef BrandX het volgende:
doe ik ook, en hoop ik ook

dit was eigenlijk meer een frutratie-uitingspost
kan je het geluid niet opnemen, memorecorder ofzo?
pi_70146213
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Californium het volgende:

[..]

Geestelijk mishandelen en met indoktrineren (is dat goed geschreven ) dat ze niets waard zijn en dat niemand anders ooit meer van ze zullen houden dan zij doen
meestal goed voorbereid door pa en/of ma.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_70146239
maar ts, veel meer dan tegen haar zeggen dat ze bij jou welkom is als de boel uit de hand loopt kan je niet. en eerlijk gezegd doe je dan al heel veel hoor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 18 juni 2009 @ 23:43:48 #128
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_70151929
tja ik ben benieuwd hoe het afloopt. EN ik ben het met simmu eens, je deur open doen voor het meisje zal misschien wel iets groots voor haar betekenen
  Boks-Chick zaterdag 27 juni 2009 @ 16:57:57 #129
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70427413
Nou goed nieuws!

Ze zijn min of meer uit elkaar nu, ze wonen nog boven samen, maar zijn allebei apart op zoek naar een huisje. Ze zijn met max anderhalve maand boven weg

Verstandige zet van haar
lolwut
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:00:08 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70427477
die eindigen toch weer ergens bij elkaar...
  Boks-Chick zaterdag 27 juni 2009 @ 17:03:08 #131
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70427569
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:00 schreef Re het volgende:
die eindigen toch weer ergens bij elkaar...
ik hoop het niet. Hij gaat terug naar spijkenisse, zij blijft in den haag. Dus ik hoop dat ze het voor elkaar houdt om niet meer met hem samen te zijn.
Ze kwam het me trouwens zelf vertellen. Ze zei zelf dat het tot haar is doorgedrongen dat dit niet de manier is om met elkaar om te gaan. Ze is nog maar nauwelijks boven, slaapt meestal bij vrienden of haar moeder.
Hij is er overigens ook nog maar weinig.

Naja, voor nu iig een goed eind. Ik hoop voor haar dat het zo goed blijft, en ik hoop dat hij, wanneer hij een vriendin weer krijgt, een type BX krijgt Dan doet hij maar één keer proberen klappen uit te delen
lolwut
  zaterdag 27 juni 2009 @ 17:03:36 #132
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_70427586
rust voor jou
  Boks-Chick zaterdag 27 juni 2009 @ 17:07:04 #133
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70427691
nou idd!

Verlegt per direct een aantal prioriteiten hier
nu kan ik weer mijn oude plan vasthouden, hier nog een half jaar-jaar zitten en lekker sparen, ipv zsm verhuizen en een hoop geld kwijt
lolwut
pi_70430034
nou, krijg je eindelijk rust BX
  Moderator zaterdag 27 juni 2009 @ 18:29:08 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_70430125
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 17:07 schreef BrandX het volgende:
nou idd!

Verlegt per direct een aantal prioriteiten hier
nu kan ik weer mijn oude plan vasthouden, hier nog een half jaar-jaar zitten en lekker sparen, ipv zsm verhuizen en een hoop geld kwijt
Geweldig zoals jij die vrouw gesteund hebt
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:55:12 #136
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70430866
kortom: vrouwen

tevens: tvp voor het leedvermaak (I NEED IT ! - I LUV IT !)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Boks-Chick zaterdag 27 juni 2009 @ 19:05:51 #137
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70431168
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:55 schreef Schenkstroop het volgende:
kortom: vrouwen

tevens: tvp voor het leedvermaak (I NEED IT ! - I LUV IT !)
lolwut
  zaterdag 27 juni 2009 @ 19:12:16 #138
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_70431338
Fijn dat je weer rustig kan leven . Hoef je je tenminste niet meer zo druk te maken om haar.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_70433875
tja.. wie niet horen wil..
  Boks-Chick zondag 28 juni 2009 @ 11:21:38 #140
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70442900
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:12 schreef SanJuanDePasto het volgende:

[..]

ipv dit te posten had jij ook antwoord kunnen geven
nope, mijn taak als mod is oa. newbies informeren hoe we hier met elkaar om gaan
En in de tijd dat jij alle posts hieromtrent hebt getypt en gelezen had je jezelf al tig keer van een antwoord kunnen voorzien. Tevens: luie users die anderen verwijten lui te zijn

ohw, and in case of a clone:
lolwut
  zondag 28 juni 2009 @ 11:22:59 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70442925
ff wat offtopic geneuzel verwijderd
  Boks-Chick zondag 28 juni 2009 @ 11:28:14 #142
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70442994
quote:
Op zondag 28 juni 2009 11:22 schreef Re het volgende:
ff wat offtopic geneuzel verwijderd
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 4 juli 2009 @ 18:02:58 #143
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70646717
het probleem is voor mij als persoon dubbel opgelost.

Ik ga over twee maanden verhuizen naar een groot vierkamer appartement vlak bij het strand

Dat is een maand nadat mijn bovenburen weg zijn, maar goed dan heb ik ook geen last meer van de studjes beneden met hun harde muziek
lolwut
pi_70647017
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:02 schreef BrandX het volgende:
het probleem is voor mij als persoon dubbel opgelost.

Ik ga over twee maanden verhuizen naar een groot vierkamer appartement vlak bij het strand

Dat is een maand nadat mijn bovenburen weg zijn, maar goed dan heb ik ook geen last meer van de studjes beneden met hun harde muziek
Je gaat samenwonen? wat leuk
  Boks-Chick zaterdag 4 juli 2009 @ 18:18:38 #145
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70647146
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:13 schreef plank_ het volgende:

[..]

Je gaat samenwonen? wat leuk
zoiets ja
lolwut
pi_70647187
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:18 schreef BrandX het volgende:

[..]

zoiets ja
Eindelijk iemand aan de haak geslagen?
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:25:42 #147
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70647338
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef BrandX het volgende:

ruzie

Als jij mijn antilliaanse onderbuurman in mekaar bokst zodat we em kunnen aanschuiven bij het vuil. Dan help ik jou met verhuizen, trek jij in zijn woning. En kook ik de eerste 2 maanden elke dag voor jou op mijn kosten.

Hoe klinkt dat?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  Boks-Chick zaterdag 4 juli 2009 @ 18:28:53 #148
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70647431
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 18:25 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als jij mijn antilliaanse onderbuurman in mekaar bokst zodat we em kunnen aanschuiven bij het vuil. Dan help ik jou met verhuizen, trek jij in zijn woning. En kook ik de eerste 2 maanden elke dag voor jou op mijn kosten.

Hoe klinkt dat?
klinkt verleidelijk
maar ik ga liever voor de deal die ik nu heb, sorry
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 4 juli 2009 @ 18:29:09 #149
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70647440
ohw, boksles geven kan ik je natuurlijk wel
lolwut
  zaterdag 4 juli 2009 @ 18:39:44 #150
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70647707
edit. nee ik ga wel naar de local fitness

[ Bericht 44% gewijzigd door Schenkstroop op 04-07-2009 18:46:29 ]
  Boks-Chick zaterdag 4 juli 2009 @ 18:44:15 #151
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_70647835
zuid holland

kom hier maar eens langs: www.haagsedirecte.nl
lolwut
pi_70647865
Telefoonboeken laten geen plekken achter zegt men.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:37:22 #153
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_70764461
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:35 schreef BrandX het volgende:

Anyways, toen, na een bijna een uur (als het serieus niet langer was) gekrijs en gejank, heb ik maar eens op de deur staan rammen en gezegd dat ze hun bek moeten houden omdat ik de tv gewoon niet kan horen.
Lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')