quote:Op maandag 1 juni 2009 09:34 schreef Re het volgende:
idd gewoon naar de politie blijven gaan als je weet dat er een misdrijf wordt gepleegd, die ben je immers verplicht te melden geloof ik.
Verder denk ik dat je gewoon tig foldertjes in huis moet halen, telkens een folder over huiselijk geweld in de brievenbus, elke dag
Maar als die vriend zijn vriendin ervan verdenkt die folders zelf in huis te halen, krijgt ze dan juist niet meer klappen?quote:Op maandag 1 juni 2009 09:34 schreef Re het volgende:
idd gewoon naar de politie blijven gaan als je weet dat er een misdrijf wordt gepleegd, die ben je immers verplicht te melden geloof ik.
Verder denk ik dat je gewoon tig foldertjes in huis moet halen, telkens een folder over huiselijk geweld in de brievenbus, elke dag
Ahh, Peter en de wolfquote:Maar ik weet ook (helaas uit ervaring) dat als het weer gebeurt en ik bel weer, dat de volgende keer de politie niet zo snel zal komen, en de keer daarop nog langzamer, zeker als ze meerdere calls hebben.
Zal wel meevallen, hij zal wel begrijpen dat iemand anders dat doet, niet iedereen die zn vriendin slaat, heeft de hersencapaciteit van een chimpansee.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als die vriend zijn vriendin ervan verdenkt die folders zelf in huis te halen, krijgt ze dan juist niet meer klappen?
maken die paar klappen uit dan?... die folders zitten in de brievenbus natuurlijk om telkens door allebei gelezen te wordenquote:Op maandag 1 juni 2009 09:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar als die vriend zijn vriendin ervan verdenkt die folders zelf in huis te halen, krijgt ze dan juist niet meer klappen?
wat ze uiteraard niet doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef Re het volgende:
[..]
maken die paar klappen uit dan?... die folders zitten in de brievenbus natuurlijk om telkens door allebei gelezen te worden
Hij draaide anders ook behoorlijk door toen de politie gebeld was, terwijl zij dat niet zelf had gedaan..quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, hij zal wel begrijpen dat iemand anders dat doet, niet iedereen die zn vriendin slaat, heeft de hersencapaciteit van een chimpansee.
Als je het bij de post legt, begrijpt iedereen in huis dat het voor hen is
Ik betwijfel of ze die folders gaan lezen...in zijn geval helemaal.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:56 schreef Re het volgende:
[..]
maken die paar klappen uit dan?... die folders zitten in de brievenbus natuurlijk om telkens door allebei gelezen te worden
Je hebt gelijk, niets doen is beter, want ze zou maar meer klappen kunnen krijgen...quote:Op maandag 1 juni 2009 11:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij draaide anders ook behoorlijk door toen de politie gebeld was, terwijl zij dat niet zelf had gedaan..
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, niets doen is beter, want ze zou maar meer klappen kunnen krijgen...
Het heeft allemaal geen zin, dat is het probleem, alleen hameren dat het niet normaal is kan zin hebben.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.Ik denk alleen dat die folders geen zin hebben, maar dat is ook maar een inschatting. Beter die moeder inschakelen ofzo en inderdaad vooral de politie blijven bellen.
Hij kan wel een brief sturen dat er geluidsoverlast is.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn onderbuur heeft gisteren de huisbaas al ingeseind. Ik ga hem dinsdag ook bellen met wat er gebeurt is. Maar ook die kan vrij weinig natuurlijk. Hij kan ze niet buiten de deur zetten zolang de huur keurig wordt betaald.
Hoe weet je dan dat er een misdrijf wordt gepleegd? je hoort alleen een paar woorden, voor de rest is het geluidsoverlast.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:34 schreef Re het volgende:
De huisbaas kan zeer zeker iets doen. Aangezien er geluidsoverlast is wat wordt veroorzaakt door iemand die van dezelfde huisbaas huurt is het een gebrek. En jouw huisbaas is wettelijk verplicht gebreken te verhelpen wanneer jij daar om vraagt. De huisbaas kan jouw bovenburen vervolgens aanspreken dat zij geen goed huurder zijn en het uiteindelijk tot uitzetting laten komen. Wel dien jij bewijs te kunnen overleggen dat je geluidsoverlast ondervindt. Dit kun je doen door te geluidsmetingen te laten uitvoeren.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn onderbuur heeft gisteren de huisbaas al ingeseind. Ik ga hem dinsdag ook bellen met wat er gebeurt is. Maar ook die kan vrij weinig natuurlijk. Hij kan ze niet buiten de deur zetten zolang de huur keurig wordt betaald.
Bedreiging en/of mishandeling zijn beide misdrijven toch?quote:Op maandag 1 juni 2009 16:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat er een misdrijf wordt gepleegd? je hoort alleen een paar woorden, voor de rest is het geluidsoverlast.
hij is er toch niet bij? tenzij het met eigen ogen gezien is.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:09 schreef waht het volgende:
[..]
Bedreiging en/of mishandeling zijn beide misdrijven toch?
Ik ben een zijquote:Op maandag 1 juni 2009 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij is er toch niet bij? tenzij het met eigen ogen gezien is.
Mijn liefde, wat doe je met haar?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Samenwonen? Way to go huppertquote:
TS heeft een jaar geleden haar leven op haar kop gezet, alles de deur uit gedaan, huis opgezegd, naar het buitenland gegaan en ff rust op gezocht. TS kwam terug naar NL en is toen met een schone lei begonnen aan een leven waar geen sores meer in isquote:
Nee oke, maar geluiden kunnen soms ook boekdelen spreken. Zeker als dit vaker gebeurt.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geldt juridisch niet als bewijs, dus politie/justitie kan daar niks mee.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:36 schreef waht het volgende:
[..]
Nee oke, maar geluiden kunnen soms ook boekdelen spreken. Zeker als dit vaker gebeurt.
Dan wachten we gewoon tot het meisje dood is, bewijs genoeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geldt juridisch niet als bewijs, dus politie/justitie kan daar niks mee.
misselijke grap, een beetje. Ook de bittere waarheid helaas. Vaak is dat wat er gebeurt, als het eigenlijk echt te laat is (blijvend letsel of dood) dan pas gebeurt er echt wat.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
Dan wachten we gewoon tot het meisje dood is, bewijs genoeg.![]()
excuses voor misselijke grap
Maar van bedreiging kan je dus ook aangifte doen? En als de TS duidelijk hoort dat die man haar (woordelijk) aan het bedreigen is, dan moet er toch kunnen worden ingegrepen? Helemaal als zij dingen schreeuwt over een mes e.d.quote:Op maandag 1 juni 2009 22:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geldt juridisch niet als bewijs, dus politie/justitie kan daar niks mee.
als de bedreiging richting jou geuit is en je het idee hebt dat die bedreiging ook daadwerkelijk uitgevoerd gaat worden jaquote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar van bedreiging kan je dus ook aangifte doen? En als de TS duidelijk hoort dat die man haar (woordelijk) aan het bedreigen is, dan moet er toch kunnen worden ingegrepen? Helemaal als zij dingen schreeuwt over een mes e.d.
sorry, maar mezelf schuldig maken aan laster doe ik niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:50 schreef Palmer het volgende:
Heeft ie geen hyves? En anders foto maken van zn kop en opsturen naar geenstijl.
Ik ben verhuisdquote:
Dit is ook het beste wat je kan doen, blijven bellen. Ookal voelt het tegenstrijdig aangezien ze er een soort van zelf voor kiest. Volgens mij kan ze alleen op vrijwillige basis met de politie mee of als ze zichtbaar ernstig letsel heeft.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
sorry, maar mezelf schuldig maken aan laster doe ik niet.
ook het verlagen naar zijn niveau niet. Ik blijf wel gewoon de politie bellen zodra het weer gebeurt.
Mja, misschien een beetje een win-win situatie he..? Als de buurman van TS ophoudt de buurvrouw in elkaar te slaan, dan is het allicht wat prettiger wonen voor TS ook, het komende halfjaar.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is ook het beste wat je kan doen, blijven bellen. Ookal voelt het tegenstrijdig aangezien ze er een soort van zelf voor kiest.
Een vriendin van me had ook een ruziënd koppel als huisgenoten. Hoorde ze regelmatig gebekvecht en uiteindelijk ook klappen die uitgedeeld werden. En dan hoorde ze weer een hele tijd niks. Bleek dat hij haar dan een prop in de mond deedquote:Op woensdag 3 juni 2009 13:10 schreef BrandX het volgende:
Nope, maar het kan zomaar zijn dat (ik iig) weer 2 maanden niets hoor, netzoals de vorige keer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |