meestal goed voorbereid door pa en/of ma.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Geestelijk mishandelen en met indoktrineren (is dat goed geschreven) dat ze niets waard zijn en dat niemand anders ooit meer van ze zullen houden dan zij doen
ik hoop het niet. Hij gaat terug naar spijkenisse, zij blijft in den haag. Dus ik hoop dat ze het voor elkaar houdt om niet meer met hem samen te zijn.quote:
Geweldig zoals jij die vrouw gesteund hebtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:07 schreef BrandX het volgende:
nou idd!
Verlegt per direct een aantal prioriteiten hier
nu kan ik weer mijn oude plan vasthouden, hier nog een half jaar-jaar zitten en lekker sparen, ipv zsm verhuizen en een hoop geld kwijt
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:55 schreef Schenkstroop het volgende:
kortom: vrouwen
tevens: tvp voor het leedvermaak (I NEED IT ! - I LUV IT !)
nope, mijn taak als mod is oa. newbies informeren hoe we hier met elkaar om gaanquote:Op zondag 28 juni 2009 11:12 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
ipv dit te posten had jij ook antwoord kunnen geven
Je gaat samenwonen? wat leukquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:02 schreef BrandX het volgende:
het probleem is voor mij als persoon dubbel opgelost.
Ik ga over twee maanden verhuizen naar een groot vierkamer appartement vlak bij het strand
Dat is een maand nadat mijn bovenburen weg zijn, maar goed dan heb ik ook geen last meer van de studjes beneden met hun harde muziek![]()
Als jij mijn antilliaanse onderbuurman in mekaar bokst zodat we em kunnen aanschuiven bij het vuil. Dan help ik jou met verhuizen, trek jij in zijn woning. En kook ik de eerste 2 maanden elke dag voor jou op mijn kosten.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef BrandX het volgende:
Nou het is weer bal boven.Ik hoor niet of hij haar kop er af trimt, alleen maar een hoop geschreeuw over en weer
Ze jankt iig niet. Dat is al heel wat.
En dat net nu ik wel wat anders aan mijn kop heb
mannen(behalve sommigen
hoe sad ze af en toe ook kunnen zijn
)
ruzie
Iemand een setje buren in de aanbieding? Of een ander huis voor mij?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als jij mijn antilliaanse onderbuurman in mekaar bokst zodat we em kunnen aanschuiven bij het vuil. Dan help ik jou met verhuizen, trek jij in zijn woning. En kook ik de eerste 2 maanden elke dag voor jou op mijn kosten.
Hoe klinkt dat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |