Ja.. Of gewoon een gozer die er ook van houdt z'n vriendin in elkaar te meppen, maar het dan ergens anders doet waar je er zelf geen last van hebt..quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef brascoo het volgende:
is er geen leuke jongen in jullie complex of heb je geen vriend die met haar kan aanpappen.
gewoon dat ze ziet dat er nog leuke aardige jongens zijn die haar waarderen zonder haar verrot te slaan?
thanks voor de tipquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:18 schreef brascoo het volgende:
is er geen leuke jongen in jullie complex of heb je geen vriend die met haar kan aanpappen.
gewoon dat ze ziet dat er nog leuke aardige jongens zijn die haar waarderen zonder haar verrot te slaan?
Hallo, TS is buurvrouw geen hulpverlener!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 02:17 schreef Leandra het volgende:
Wat je kunt doen?
Blijf bellen als het fout gaat, en zorg dat ze weet dat ze bij jou een veilige haven heeft als ze die nodig heeft.
en TS moet er zeker niet háár probleem van maken, hoe goedbedoeld ook....quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hallo, TS is buurvrouw geen hulpverlener!
nou nou, dat is nou ook weer niet nodig...quote:Op maandag 8 juni 2009 18:05 schreef Kralicek het volgende:
Darwin had gelijk, de natuur rekent van zelf met haar 'foutjes'af... Dit meisje is te dom om te leven.:P
valt wel mee hoor, meer het angstige typequote:Op maandag 8 juni 2009 18:05 schreef Kralicek het volgende:
Darwin had gelijk, de natuur rekent van zelf met haar 'foutjes'af... Dit meisje is te dom om te leven.:P
Ow, jij bent haar vriend?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, meer het angstige type
quote:
ik zou gewoon blijven klagen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:22 schreef BrandX het volgende:
Mjah, hij is vorige week met ze wezen praten. Magoe heb mn koptelefoon maar opgezet
behalve dan dat ik ex kampioen boksen benquote:Op maandag 15 juni 2009 20:55 schreef kunstfiets het volgende:
kun je die gozer niet gewoon in elkaar slaan?
en als de politie komt dan zeg je dat je ging klagen over lawaaioverlast en dat hij je als eerste sloeg en je daarna door het lint ging en hem in elkaar beukte.
politie en rechters hebben het niet zo op wife beaters, denk dat je er wel goed mee weg komt
Ga op hun niveau en schreeuw eens naar boven dat ze hun bek moeten houden en dat het geen boksring is maar een huis waar meer mensen wonen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:19 schreef BrandX het volgende:
Nou het is weer bal boven.Ik hoor niet of hij haar kop er af trimt, alleen maar een hoop geschreeuw over en weer
Ze jankt iig niet. Dat is al heel wat.
En dat net nu ik wel wat anders aan mijn kop heb
mannen(behalve sommigen
hoe sad ze af en toe ook kunnen zijn
)
ruzie
Iemand een setje buren in de aanbieding? Of een ander huis voor mij?
kan je het geluid niet opnemen, memorecorder ofzo?quote:Op maandag 15 juni 2009 20:25 schreef BrandX het volgende:
doe ik ook, en hoop ik ook
dit was eigenlijk meer een frutratie-uitingspost
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |