dit dusquote:Op zondag 31 mei 2009 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat je nooit iemand zal vinden die beter voor je is, dat je van geluk mag spreken met een man als hij.
Dat het neit zijn schuld is, maar dat jij gewoon moet zorgen dat je sneller je mond houdt omdat het dan niet 'nodig' is
Om daarna de situatie oog om oog tand om tand te gaan krijgen? Die dude zal ook vast vrienden hebben. Als die van hetzelfde niveau zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 20:57 schreef Salvad0R het volgende:
Dan zit jij met die labiele ho.
Beter vermozel je die dude met 5 vrienden en regel je getuigen die in jouw voordeel getuigen wanneer er een aangifte volgt.
dat klopt en daar benik het mee eens. Enige wat ik kan is wanneer ze naar mij gevlucht is en hij komt binnen, hem op zijn bek rammen, want dan is het huisvredebreuk/inbraak of hoe het heten mag. En dan wordt hij zeker opgepakt. Maar slotsom is simpelweg, dat als zij zegt dat er niets is, de politie (en ik) machteloos is (ben).quote:Op zondag 31 mei 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om daarna de situatie oog om oog tand om tand te gaan krijgen? Die dude zal ook vast vrienden hebben. Als die van hetzelfde niveau zijn
Helaas, je kunt alleen met haar gaan praten, geweld zal de hele boel alleen maar erger maken.
Goed zoquote:
Valt zeker wat voor te zeggen.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om daarna de situatie oog om oog tand om tand te gaan krijgen? Die dude zal ook vast vrienden hebben. Als die van hetzelfde niveau zijn
Helaas, je kunt alleen met haar gaan praten, geweld zal de hele boel alleen maar erger maken.
mijn onderbuur heeft gisteren de huisbaas al ingeseind. Ik ga hem dinsdag ook bellen met wat er gebeurt is. Maar ook die kan vrij weinig natuurlijk. Hij kan ze niet buiten de deur zetten zolang de huur keurig wordt betaald.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef Windroosje het volgende:
Kan me heel goed voorstellen dat je witheet bent.
Onvoorstelbaar dat zelfs de moeder van dit meisje gewoon toekijkt terwijl haar dochter in elkaar wordt gemept?
(of vriendlief moet de moeder ook al onder handen hebben genomen)
Kun je niet terecht bij de huisbaas? Klacht indienen?
Je moet toch wat.
Ik spreek helaas uit ervaring wanneer ik zeg dat zulke types ontzettend overheersend zijn en je zelfvertrouwen flink kunnen doen kelderen.
Kun je haar niet slaan? Dat ze eens wat meer zelfrespect mag hebben?quote:Op zondag 31 mei 2009 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat klopt en daar benik het mee eens. Enige wat ik kan is wanneer ze naar mij gevlucht is en hij komt binnen, hem op zijn bek rammen, want dan is het huisvredebreuk/inbraak of hoe het heten mag. En dan wordt hij zeker opgepakt. Maar slotsom is simpelweg, dat als zij zegt dat er niets is, de politie (en ik) machteloos is (ben).
Oh, ik snap het slaan gedeelte prima. Maar dat is impulsief. En soms weet je dat bepaalde impulsieve acties het uiteindelijk erger makenquote:Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Valt zeker wat voor te zeggen.
Ik zou m alsnog slaan. Even duidelijk maken dat hij in een ander pand vrouwen mag gaan mishandelen.
en me verlagen tot zijn niveau zeker.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je haar niet slaan? Dat ze eens wat meer zelfrespect mag hebben?
Al zou hij een gouden lul van 30 cm hebben, bij zo'n badmongool wil je toch niet blijven?
De enige taal die ze begrijpt (het sarcasme hoef ik niet uit te leggen van vorige post neem ik aanquote:Op zondag 31 mei 2009 21:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
en me verlagen tot zijn niveau zeker.nee dank u.
hoewel slaan wel schijnt te helpen bij haar![]()
nee dat hoeft nietquote:Op zondag 31 mei 2009 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige taal die ze begrijpt (het sarcasme hoef ik niet uit te leggen van vorige post neem ik aan).
Thanksquote:Op zondag 31 mei 2009 21:19 schreef DragonFire het volgende:
Ik denk dat je niet veel meer kan doen dan de politie bellen wanneer je wat hoort. Maar zoiezo even mijn complimenten dat je er wat aan doet, veel mensen doen net of hun neus bloed tegenwoordig. Dus top!
Dat weet ik nog zo net niet. Hij zorgt met dat geschreeuw wel voor overlast.quote:Op zondag 31 mei 2009 21:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
mijn onderbuur heeft gisteren de huisbaas al ingeseind. Ik ga hem dinsdag ook bellen met wat er gebeurt is. Maar ook die kan vrij weinig natuurlijk. Hij kan ze niet buiten de deur zetten zolang de huur keurig wordt betaald.
true, maar hiervoor zat er ook zo'n stel (was nog voor ik er kwam wonen) en dat heeft ook bijna een jaar geduurd voordat er uiteindelijk echt in gegegrepen werd, en ook alleen maar uiteindelijk omdat zij eindelijk echt aangifte deed en doorzette.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Hij zorgt met dat geschreeuw wel voor overlast.
En respect dat je je kunt inhouden. Ik had hem zeer waarschijnlijk toch een corrigerend tikje gegeven,quote:Op maandag 1 juni 2009 00:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
true, maar hiervoor zat er ook zo'n stel (was nog voor ik er kwam wonen) en dat heeft ook bijna een jaar geduurd voordat er uiteindelijk echt in gegegrepen werd, en ook alleen maar uiteindelijk omdat zij eindelijk echt aangifte deed en doorzette.
maar ik ga iig bellen dinsdag
quote:Op maandag 1 juni 2009 01:02 schreef Mirjam het volgende:
je kunt hoog springen, je kunt laag springen, maar het blijft de keus van dat meisje.
\waarom? niemand zal daar een goed antwoord op kunnen geven, alleen zijzelf, al betwijfel ik dat. vaak is het de angst van het weggaan. (been there, done that, burned the t-shirt)
wat je wel kunt doen, is steevast de politie blijven bellen.
wel tof dat je je er mee bezig houdt, maar probeer het niet teveel jouw probleem te maken, hoe kut dfat ook klinkt. kan het even niet anders omschrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |