Vechtpartijen waarvan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:59 schreef reetveter het volgende:
Ik slaap vanacht met het raam open. Wedden dat ik morgen minstens 5 vechtpartijen heb gehoord
tschus
In de maneschijn, in de maneschijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Amerika, Amerika, driemaal in de rondte van je hopsasa
2 uur geslapen, kan er weer tegenaan morgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Goedennacht mijnheer, hoe gaat het met u?
Dinsdag pas volgende tentamenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
2 uur geslapen, kan er weer tegenaan morgen![]()
en verder is alles wel puik eigenlijk![]()
moet jij niet een uurtje extra leren trouwens!
Grootheidswaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Mwah, was ik ooit.
*Ziet dat het nog steeds in z'n sig staat.
Jammer dan.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:35 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dinsdag pas volgende tentamenMoet eigenlijk wel beginnen ja, maar dat kan morgen ook!
King Crimson - Starless is mooierquote:
weer zitten risken jongeman?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
King Crimson - Starless is mooier, maar minder toepasselijk
Wel toeval dat ik nu net KC aant luisteren ben
"maar minder toepasselijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
weer zitten risken jongeman?
[..]
, en hij werkt niet eens als subliminal message
!?
Verkapte-kijk-mij-een-leven-hebben-postquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:56 schreef swarmahoer het volgende:
dit keer geen riskff naar de stad geweest, maar er was blijkbaar niemand anders van plan naar de stad te gaan, halflege kroeg, dus weer naar huis
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:56 schreef swarmahoer het volgende:
dit keer geen riskff naar de stad geweest, maar er was blijkbaar niemand anders van plan naar de stad te gaan, halflege kroeg, dus weer naar huis
oh aight ghehequote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
"maar minder toepasselijk" is een reactie op jouw subliminal message
verkapt-zie-mij-niet-lerenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Verkapte-kijk-mij-een-leven-hebben-post
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb al 1 bladzijde van mijn samenvatting gelezen
van de 300?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb al 1 bladzijde van mijn samenvatting gelezen
40quote:
een samenvatting van de samenvattingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:20 schreef Siniti het volgende:
[..]
40
Lettertype 12 Times New Roman
Alleen moet ik van deze samenvatting eigenlijk ook nog een samenvatting maken![]()
40 a4 is toch veels te groot voor een samenvattingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
een samenvatting van de samenvatting
nee toch? er mag niet teveel informatie verloren gaan hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
40 a4 is toch veels te groot voor een samenvatting
Nee die samenvatting van de samenvatting is natuurlijk om de belangrijkste punten nog een keer kort te herhalenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee toch? er mag niet teveel informatie verloren gaan he
welk vak is het eigenlijk voor?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee die samenvatting van de samenvatting is natuurlijk om de belangrijkste punten nog een keer kort te herhalen
Sociologische Theorie, en dan Durkheim, Simmel, Weber en Mannheim. Geloof ook nog wat feministische sociologen. Echt kutdingen om te leren, omdat je de hele tijd door elkaar haalt welke theorie bij wie hoortquote:
ik zit het zo te lezen via wiki, en boh, dat is behoorlijk pittigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sociologische Theorie, en dan Durkheim, Simmel, Weber en Mannheim. Geloof ook nog wat feministische sociologen. Echt kutdingen om te leren, omdat je de hele tijd door elkaar haalt welke theorie bij wie hoort
Tis toch erg interessant, wel fucking veel leeswerk. De opdrachten in de werkgroepen zijn gelukkig weer fucking makkelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik zit het zo te lezen via wiki, en boh, dat is behoorlijk pittig![]()
Interessant voor even, maar het lijkt me kut als een studie om eerlijk te zijn
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tis toch erg interessant, wel fucking veel leeswerk. De opdrachten in de werkgroepen zijn gelukkig weer fucking makkelijk![]()
wat valt er te doen werken met dit soort stof als ik het vragen mag?quote:De opdrachten in de werkgroepen zijn gelukkig weer fucking makkelijk![]()
Gelukkig niet, hebben leerboeken waarin elke pipo in 30-40 blz staat samengevat met al zijn ideetjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:49 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Leeswerk als in, lees deze dikke pil van 2000 blz en schrijf een samenvatting?
Dit semester alleen één 20-min presentatie geven over een bepaalde socioloog. Vorig semester zelfs helemaal geen opdrachten. Niet echt moeilijk dusquote:[..]
wat valt er te doen werken met dit soort stof als ik het vragen mag?
ideeen toepassen op de huidige maatschappij?
aha, een samenvatting uit het boek dus; in dat geval zou ik dan zelf eentje gaan maken in je eigen taal.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 03:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gelukkig niet, hebben leerboeken waarin elke pipo in 30-40 blz staat samengevat met al zijn ideetjes
[..]
Dit semester alleen één 20-min presentatie geven over een bepaalde socioloog. Vorig semester zelfs helemaal geen opdrachten. Niet echt moeilijk dusLeeswerk staat denk ik op zo'n 40 blz per week per vak met deze studie, komt neer op zo'n 160 blz per week?
Dachten wij eerst ook, maar je hebt het echt zo volgeluldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aha, een samenvatting uit het boek dus; in dat geval zou ik dan zelf eentje gaan maken in je eigen taal.
dus om de alinea een troll erbij![]()
woooh 20 min!?jeses! dat is echt lang
oh een medestudent, dan is het idd niet meer nodigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:01 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dachten wij eerst ook, maar je hebt het echt zo volgeluldDaar komt nog bij dat het niet erg was als je presentatie 10-19 minuten duurde.
Zelf een samenvatting maken ben ik te lui voor. Deze samenvatting heb ik in mijn mail gekregen van een medestudent en ik ben er blij mee![]()
Neequote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oh een medestudent, dan is het idd niet meer nodig![]()
vlot het een beetje ondanks het boze fok?
held, met een uur leren tentames gaan doenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee
Maar ik hoop dat et nog wel lukt. Heb geen zin om weer overal herkansingen van te doen
Van vorige tentamenweek had ik dus niks gehaald en moet ik vier vakken herkansen. Ben er toen ook achter gekomen dat ik langer dan 1 uur moet leren
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:09 schreef Siniti het volgende:
Trouwens van de 4 vakken 2 keer een 4,7, 1 keer een 5,3 () en 1 keer een 5,47 (
![]()
![]()
)
Hey, op het middelbaar werkte datquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:11 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
held, met een uur leren tentames gaan doen
Nu niet overdrijvenquote:
[..]
![]()
gast, computer weggooien en leren tot je erbij neert valt
quote:
straks moet je nog een nieuwe studie zoeken en das best kut mènquote:Nu niet overdrijven
Ja maar leren tot je erbij neervalt is gewoon onmogelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
straks moet je nog een nieuwe studie zoeken en das best kut mèn
in een onbekende omgeving doen, gaat het als een banaanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 04:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja maar leren tot je erbij neervalt is gewoon onmogelijk
Ik kan ook echt maar 2 uur achter elkaar leren, dan moet ik echt iets anders doen. Maar kga nu pitten, trusten
Net alsof de wereld vergaan isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Welke kankeraap heeft mijn TT gewijzigd?
Dat is ook zo, ik eis uitleg!!1!quote:
Ik vind het vooral populistisch geblaat om makkelijk puntjes te scoren bij de massa. Ik word er misselijk van.quote:
Moest jij niet werken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:48 schreef jagga het volgende:
Bwoh laat ik zomaar mijn kop zien op vrijdag![]()
ja eigenlijk welquote:
Regel voor mij even een dobbelsteen voor aan de spiegelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef jagga het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel
Maar tis best rustig vandaag, want ik had al het een en ander gedaan gisteren
Dus nu een beetje lamballen enz... en auto-onderdelen regelen voor mijn auto
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Welke kankeraap heeft mijn TT gewijzigd?
De vorige dat iemand zo tekeer ging tegen remlof werd de shredder aangeslingerd.quote:
Nu weer, het is zo verdacht stilquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
De vorige dat iemand zo tekeer ging tegen remlof werd de shredder aangeslingerd.
Ik heb een diddlequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Regel voor mij even een dobbelsteen voor aan de spiegel
quote:
Waar het hart (of wat anders in dit geval) vol van is...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarom lees ik geen diddle maar dildo?
Tijd zatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:32 schreef jagga het volgende:
[..]
ik heb beloofd dat ze komen, niet gezegd wanneer
Ik was gisteren 10 over 6 thuis, heb snel andere kleren aan getrokken, had toen examen van 7 tot 9, en ik was 9:45.
Pilsje gedronken en op de bank in slaap gevallen
Dus effe geduld ja?had gisteren geen zin meer
Omdat je een faler bent!!!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:35 schreef jagga het volgende:
waarom delete fok mijn hele post als ik em edit?
That's it! Genoeg! Piemel inleveren, nu!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:41 schreef dagdag het volgende:
ik ga in juli naar een concertatrty van enrique:D:D:D: ;f;s; ewt
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:42 schreef Cybey het volgende:
[..]
That's it! Genoeg! Piemel inleveren, nu!
okquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee hoor, ik meld alleen dat ik het druk heb.
Ja, straks verwachten jullie van alles van me, maar ik heb helemaal geen tijd vandaag.quote:
Dit vinden we dan wel weer een beetje jammer van je. We hadden gehoopt dat je prioriteiten iets anders lagenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, straks verwachten jullie van alles van me, maar ik heb helemaal geen tijd vandaag.
Carrière is iets belangrijker dan Fok!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dit vinden we dan wel weer een beetje jammer van je. We hadden gehoopt dat je prioriteiten iets anders lagen
Ik dacht dat je naast je werk als professioneel neuspeuteraar aan het leren was voor werktuigbouwkunde?quote:
Fotoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zie d'ruit als Steven Zeemeeuw.![]()
Blouse en haar in een staart.
Fear me!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naast je werk als professioneel neuspeuteraar aan het leren was voor werktuigbouwkunde?
Bij jou is het dus ook altijd de vrijdag waarop je echt aan de gang moet?![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Lul
Normaal is vrijdag altijd lekker rustig, maar ik ben vooral bezig om dingen te fixen zodat ik alsnog naar de Marine toe kan.
Ah werken naast je werk dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Lul
>>
Normaal is vrijdag altijd lekker rustig, maar ik ben vooral bezig om dingen te fixen zodat ik alsnog naar de Marine toe kan.
Privé zaken regelen in de baas zijn tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef jagga het volgende:
[..]
Ah werken naast je werk duszo een beetje als ik nu aan het doen ben...
Technisch tekenen is keisimpel manquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ik moet een uitbouw van een wonng tekenen met allemaal rare hoeken en vormenKK moeilijk en snap er niks van :'
*Hier nutteloze stagaire: Have this project
als je moet dan moet jequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Privé zaken regelen in de baas zijn tijdDat is net zoiets als uitgebreid gaan schijten in de baas zijn tijd
Heb ik ooit eens gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Privé zaken regelen in de baas zijn tijdDat is net zoiets als uitgebreid gaan schijten in de baas zijn tijd
ja, mits je weet hoe het uiteindelijk gemaakt moet worden. Ik Moet maar wat verzinnen waarna mijn BAAS de berekeningen maakt en dan verteld dat het kk is omdat ik alles weer volgens de berekening moet veranderenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Technisch tekenen is keisimpel man
Hup schouders eronder, beetje doorwerken en daarna lamballen en doen alsof je er uuuuuuuuren over gedaan hebt
Ik doe het elke dagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan.Maar ik was kankerziek, die lucht die ik ook maakte.
![]()
Hier hebben we dunne gipswanden dus als je flinke geluiden maakt dan kan iedereenmeegenietenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan.Maar ik was kankerziek, die lucht die ik ook maakte.
![]()
Ik was ziek. En dat rook je. Geloof me, ik denk dat ze daarna de reinigingsdienst gebeld hebben.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hier hebben we dunne gipswanden dus als je flinke geluiden maakt dan kan iedereenmeegenieten
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ooit met mijn klas naar Frankrijk kankerland geweest. Met die gare wc's.
Gingen ze met z'n allen boven dat gat staan bouten.1 berg schijt dat je gewoon met een schep zal moeten verwijderen omdat er geen water meer bij of langs kon.
Doe ik ook altijd. Scheelt water en luchtverfrisser thuis.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Betaald schijten is toch het beste wat er isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Scheelt water en luchtverfrisser thuis.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die gozer heeft een rok aan of lijkt dat maar zo![]()
Sorry dan voor
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of wil je liever JoehoeJoehoe genoemd worden?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij weten allemaal dat je die wel hebt, ontkennen heeft geen zin.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:52 schreef dagdag het volgende:
voel jij de laatste tijd een warmere band tussen ons, zou je misschien keer willen afspreken
nee maar had alleen riem nodigquote:
heb net gekekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef 3lmo het volgende:
Oh, ok.
Als iemand wat vermaak zoekt, kijk dit. 't Is behoorlijk grappig.
die reactie op het eindquote:
'ik spaar voor kleine baby nikies en daarna misschien voor een huis'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
die reactie op het eind
'ja heb schoentjes bij elkaar gespaard en moet nu sparen voor een huis
'En heb je nog contact gehad met Thijs? Nee, ik heb 'm niet meer gesproken.'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door 3lmo op 29-05-2009 14:29:20 ]
onthoudenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website
Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
Geeltje aan monitor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef 3lmo het volgende:
Oh, ok.
Als iemand wat vermaak zoekt, kijk dit. 't Is behoorlijk grappig.
In FF zit zo'n password onthouder toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
HAKKUHHHHHquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Maxima gaf me een knipoog toen ze mij om koffie vroeg.
Precies! De sfeer was erg los. Marco Kroon is een erg aardige en nuchtere man.quote:
leuk baantjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies! De sfeer was erg los. Marco Kroon is een erg aardige en nuchtere man.
Klopt. Volgens mij is de koningin een erg aardige vrouw en met Wim-Lex kan je volgens mij best lachen. Met staatsdiners die er normaal gesproken zijn is de sfeer veel formeler en zie je niet hoe die mensen eigenlijk echt zijn.quote:
Jij malle toyboyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Maxima gaf me een knipoog toen ze mij om koffie vroeg.
JWZ!11quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
quote:
Bij mij ook, maar het is wel gevaarlijk want als er ooit iets gebeurd met je installatie weet je ze niet meerquote:
Heb 2 standaard WW waar ik nog nooit ben van afgewekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar het is wel gevaarlijk want als er ooit iets gebeurd met je installatie weet je ze niet meerdaarom sla ik ze altijd wel ergens op.
Ik heb er ook twee. Maar daar zitten dan soms weer cijfers in verwerkt. Ook krijg je soms vaste PW's met vage tekens enzo, en die pas ik niet altijd aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb 2 standaard WW waar ik nog nooit ben van afgeweken
KeePass Password Safequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Ja, dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen, maar je hebt altijd van die leuke bedrijven ertussen zitten die het weer precies anders willen. Per se hoofdletters of juist niet, minimaal 1 cijfer of juist niet, minmaal aantal letters/cijfers, een minimale of maximale lengte. Stront ziek word je daar van.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb 2 standaard WW waar ik nog nooit ben van afgeweken
Als je een lekker tienermeisje geweest was had ik die post opwindend gevonden.quote:
Ja, maar geen tienermeisje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:44 schreef kurk_droog het volgende:
Misschien ben ik ook gewoon lekker? Wie weet?
Bij de gedachte al dat er nu een lekker tienermeisje in mijn tuin tuin lag krijg ik het al heetquote:
Geef mij je pas en code en dan koop ik wel watquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:45 schreef Marurk het volgende:
Ik wil de stad in (wat kopen), maar ben kapot van het sporten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geef mij je pas en code en dan koop ik wel wat
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Noiken? Da's een ander woord voor Fierljeppen toch?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Noiken? Da's een ander woord voor Fierljeppen toch?
ja, jullie zijn zulke ervaren mannen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
En wij moeten jou daar zeker in adviseren?
Je moet het wel écht willen natuurlijk. Een beetje lafjes met je tampeloeris slingeren geeft geen voldoening.quote:
En achter fappen heeft geen zin. Alle leuke dames wonen bij mij voorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet het wel écht willen natuurlijk. Een beetje lafjes met je tampeloeris slingeren geeft geen voldoening.
Dan doe je het voor, ze zeggen er vanzelf wel iets van. Positief dan wel negatief.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En achter fappen heeft geen zin. Alle leuke dames wonen bij mij voor
Als je pornofilms kijkt dan krijg je toch het idee dat dat soort vage dingen moeten werken en dat je uiteindelijk je kwakkie in het gezicht van een dame mag gooienquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:17 schreef 3lmo het volgende:
Dan doe je het voor, ze zeggen er vanzelf wel iets van. Positief dan wel negatief.
Niet thuisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef Cybey het volgende:
Sorry, zie net dat ik een fap-discussie onderbreek! Mijn Excuses
KD waarom ga je niet met een van de leuke dames spelen dan? Misschien wil een van hun wel even met je pielemans spelen.
Heb ik er ook 7 van. Ik mis alleen 4 jaaropgaven en bij die ik wel heb is er geen loonbeasting ingehoudenquote:
Hartstikke realistisch toch.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Cybey het volgende:
[..]
Als je pornofilms kijkt dan krijg je toch het idee dat dat soort vage dingen moeten werken en dat je uiteindelijk je kwakkie in het gezicht van een dame mag gooien
Jawohl.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
Ey 3lmo ik zie dat je een abo hebt. Wil je mijn toffe custom header met psychologiethema hebben?
Daar wacht ik ook nog op.quote:
Jet was drie maanden dacht ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
Heuy Florian, die 2 maanden van het abbo zijn toch ondertussen voorbij?
quote:
Lekker handigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb ik er ook 7 van. Ik mis alleen 4 jaaropgaven en bij die ik wel heb is er geen loonbeasting ingehouden
Ik vind het best wel een prestatie dat ik uberhaupt een envelop heb gekregen.quote:
Ligt het aan mij of moet ik 'm 25 keer instellen om 'm constant te hebben?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jet was drie maanden dacht ik.
Hier 3lmo:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
Die laatste note van mij trouwens
"gifje van hitler met een negerpiemel in zn mond"
Ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:05 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of moet ik 'm 17 keer instellen om 'm constant te hebben?
Ik al in feb dacht ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het best wel een prestatie dat ik uberhaupt een envelop heb gekregen.
Ik heb de aanvraag in maart gedaan.
Zelf heeft hij een ban?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:45 schreef Syb-rund. het volgende:
NG is vandaag jarig jongens!![]()
wie opent een topic?
Ja, die arme stakker.quote:
Pizza bestellenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:06 schreef 3lmo het volgende:
Hmm, ik moet maar eens gaan eten. Iemand suggesties? Snackbar is 2 minuten lopen dus dat wordt 't niet.
Pizza!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:14 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hmm, ja.Of shoarma, of... Keuzes zijn niet aan mij besteed.
Jij bent op tijd...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik al in feb dacht ik.
Nouja, hij zal binnenkort ook wel komen...
Ik houd nu van de belastingdienstquote:
Ik denk een pepperoni, die zijn altijd wel lekker. Moet ook nog weg, maar daar maak ik me niet zo druk over.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:42 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik denk een pepperoni, die zijn altijd wel lekker. Moet ook nog weg, maar daar maak ik me niet zo druk over.
Bahquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Van vis raken mensen normaal opgewonden hoor.
Ik hou van natte hamburgers.. maar die kunnen ook naar vis stinkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik houd niet van schaal of schelpdieren![]()
Wel van andere soorten vis
naar EBBC kijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga morgen naar de kelder in hank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaja.. kurk_droog live op tmf clubcam
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan die zondag meteen weer door naar basketbal finale
chaos, alles!
ben je nu klaar met je examensquote:
Gorgonzola Kaasstengelsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hou van natte hamburgers.. maar die kunnen ook naar vis stinken
Hoi!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi!
Ik was ook meerdere keren in clubs waar TMF clubcam was. Je mag me aanraken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:53 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga morgen naar de kelder in hank!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jaja.. kurk_droog live op tmf clubcam
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En dan die zondag meteen weer door naar basketbal finale
chaos, alles!
Allemaal geile 16jarige dames? Dquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik was ook meerdere keren in clubs waar TMF clubcam was. Je mag me aanraken.
1300 euro.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent op tijd...![]()
Ja, hoeveel krijg je eigenlijk?
Ik had uitgerekent dat ik 1000 euro terug krijg, nu krijg ik dus die brief dat het 1045 is.
45 extra heffing of zo...
waren daar veel sletjesquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:56 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ik was ook meerdere keren in clubs waar TMF clubcam was. Je mag me aanraken.
waar ga je dan stappenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:59 schreef 3lmo het volgende:
Er zijn altijd veel sletjes waar ik uit ga, daarom ga ik er ook naar toe.
Jij komt zo wanhopig over.quote:
OKquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Denk het wel.. Maar dit is nederland dus het kan ook ineens sneeuwen
daarom post ik ook op hookers.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |