abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:32:15 #201
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69528028
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:31 schreef Marurk het volgende:

[..]

KeePass Password Safe
Blub
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:37:15 #202
104079 BobbyB
Swiftie
pi_69528164
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:

[..]

Heb 2 standaard WW waar ik nog nooit ben van afgeweken
Ja, dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen, maar je hebt altijd van die leuke bedrijven ertussen zitten die het weer precies anders willen. Per se hoofdletters of juist niet, minimaal 1 cijfer of juist niet, minmaal aantal letters/cijfers, een minimale of maximale lengte. Stront ziek word je daar van.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_69528214
Ik lig nakend in de tuin..
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:40:24 #204
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69528253
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:39 schreef kurk_droog het volgende:
Ik lig nakend in de tuin..
Kinky
Blub
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:41:01 #205
104079 BobbyB
Swiftie
pi_69528266
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:39 schreef kurk_droog het volgende:
Ik lig nakend in de tuin..
Als je een lekker tienermeisje geweest was had ik die post opwindend gevonden.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_69528328
Misschien ben ik ook gewoon lekker? Wie weet?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:45:40 #207
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69528366
Ik wil de stad in (wat kopen), maar ben kapot van het sporten.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:45:46 #208
104079 BobbyB
Swiftie
pi_69528373
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:44 schreef kurk_droog het volgende:
Misschien ben ik ook gewoon lekker? Wie weet?
Ja, maar geen tienermeisje.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_69528391
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Ja, maar geen tienermeisje.
Bij de gedachte al dat er nu een lekker tienermeisje in mijn tuin tuin lag krijg ik het al heet
pi_69528400
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:45 schreef Marurk het volgende:
Ik wil de stad in (wat kopen), maar ben kapot van het sporten.
Geef mij je pas en code en dan koop ik wel wat
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:49:10 #211
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69528464
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:46 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Geef mij je pas en code en dan koop ik wel wat
hoe durft gij dat te vragen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:49:38 #212
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69528476
Ik wil ook naakt liggen
Blub
pi_69528502
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:49 schreef Marurk het volgende:

[..]

hoe durft gij dat te vragen
gewoon.. ik ben een lefgozer
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:51:03 #214
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69528516
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:49 schreef Gupje het volgende:
Ik wil ook naakt liggen
Doe je dat toch fijn

En ik wil noiken.
pi_69528544
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef Marurk het volgende:

[..]

Doe je dat toch fijn

En ik wil noiken.
geef mij je pas en cod een dan regel ik dat je kan neuken
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:51:58 #216
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69528550
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef Marurk het volgende:

[..]

Doe je dat toch fijn

En ik wil noiken.
Zullen mijn collega's leuk vinden
Blub
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:52:23 #217
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69528562
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:51 schreef Marurk het volgende:

[..]

Doe je dat toch fijn

En ik wil noiken.
Noiken? Da's een ander woord voor Fierljeppen toch?

Primum non nocere
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:54:01 #218
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_69528616
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Noiken? Da's een ander woord voor Fierljeppen toch?

Blub
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:54:32 #219
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69528630
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Noiken? Da's een ander woord voor Fierljeppen toch?

pi_69528669
Ik twijfel of ik ga fappen of niet
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:57:07 #221
175950 Marurk
Baggeraar
pi_69528722
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef kurk_droog het volgende:
Ik twijfel of ik ga fappen of niet
En wij moeten jou daar zeker in adviseren?
pi_69528736
ik zeg doen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69528744
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:57 schreef Marurk het volgende:

[..]

En wij moeten jou daar zeker in adviseren?
ja, jullie zijn zulke ervaren mannen.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:58:08 #224
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69528756
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:55 schreef kurk_droog het volgende:
Ik twijfel of ik ga fappen of niet
Je moet het wel écht willen natuurlijk. Een beetje lafjes met je tampeloeris slingeren geeft geen voldoening.
Primum non nocere
pi_69528851
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Je moet het wel écht willen natuurlijk. Een beetje lafjes met je tampeloeris slingeren geeft geen voldoening.
En achter fappen heeft geen zin. Alle leuke dames wonen bij mij voor
pi_69528969
Docent die faalt
Tering wat faalt die gozer...
pi_69529050
ja
pi_69529072
Sorry, zie net dat ik een fap-discussie onderbreek! Mijn Excuses

KD waarom ga je niet met een van de leuke dames spelen dan? Misschien wil een van hun wel even met je pielemans spelen.
pi_69529366
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:01 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En achter fappen heeft geen zin. Alle leuke dames wonen bij mij voor
Dan doe je het voor, ze zeggen er vanzelf wel iets van. Positief dan wel negatief.
pi_69529422
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:17 schreef 3lmo het volgende:
Dan doe je het voor, ze zeggen er vanzelf wel iets van. Positief dan wel negatief.
Als je pornofilms kijkt dan krijg je toch het idee dat dat soort vage dingen moeten werken en dat je uiteindelijk je kwakkie in het gezicht van een dame mag gooien

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-05-2009 16:19:23 ]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:22:47 #231
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69529544
Ey 3lmo ik zie dat je een abo hebt. Wil je mijn toffe custom header met psychologiethema hebben?
Primum non nocere
pi_69529545
Oeh!
Blauwe envelop
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69529913
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:07 schreef Cybey het volgende:
Sorry, zie net dat ik een fap-discussie onderbreek! Mijn Excuses

KD waarom ga je niet met een van de leuke dames spelen dan? Misschien wil een van hun wel even met je pielemans spelen.
Niet thuis
pi_69529943
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh!
Blauwe envelop
Heb ik er ook 7 van. Ik mis alleen 4 jaaropgaven en bij die ik wel heb is er geen loonbeasting ingehouden
pi_69530132
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Cybey het volgende:

[..]

Als je pornofilms kijkt dan krijg je toch het idee dat dat soort vage dingen moeten werken en dat je uiteindelijk je kwakkie in het gezicht van een dame mag gooien
Hartstikke realistisch toch.
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef Florian_ het volgende:
Ey 3lmo ik zie dat je een abo hebt. Wil je mijn toffe custom header met psychologiethema hebben?
Jawohl.

Ik heb trouwens maar 5 notes.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:43:39 #236
180572 Zotheid
De lof der
pi_69530146
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oeh!
Blauwe envelop
Daar wacht ik ook nog op.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:44:26 #237
180572 Zotheid
De lof der
pi_69530170
Heuy Florian, die 2 maanden van het abbo zijn toch ondertussen voorbij?
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:46:33 #238
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69530252
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:44 schreef Zotheid het volgende:
Heuy Florian, die 2 maanden van het abbo zijn toch ondertussen voorbij?
Jet was drie maanden dacht ik.

Hier 3lmo:

Primum non nocere
  vrijdag 29 mei 2009 @ 16:47:32 #239
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69530286
Die laatste note van mij trouwens

"gifje van hitler met een negerpiemel in zn mond"
Primum non nocere
pi_69530796
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 15:39 schreef kurk_droog het volgende:
Ik lig nakend in de tuin..

*Rijdt naar Wateringen

Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69530816
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:37 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Heb ik er ook 7 van. Ik mis alleen 4 jaaropgaven en bij die ik wel heb is er geen loonbeasting ingehouden
Lekker handig
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69530841
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:43 schreef Zotheid het volgende:

[..]

Daar wacht ik ook nog op.
Ik vind het best wel een prestatie dat ik uberhaupt een envelop heb gekregen.
Ik heb de aanvraag in maart gedaan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69530864
* In ogen wrijft...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69530891
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:46 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Jet was drie maanden dacht ik.

Hier 3lmo:

[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of moet ik 'm 25 keer instellen om 'm constant te hebben?
pi_69530907
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
Die laatste note van mij trouwens

"gifje van hitler met een negerpiemel in zn mond"
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:06:31 #246
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69530909
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:05 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of moet ik 'm 17 keer instellen om 'm constant te hebben?
Ligt niet aan jou

Ik heb hem gewoon 17 keer gekopieerd
Primum non nocere
pi_69531991
Ik zit nu buiten in de zon
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:45:39 #248
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_69532046
NG is vandaag jarig jongens!
wie opent een topic?
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:46:14 #249
180572 Zotheid
De lof der
pi_69532065
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik vind het best wel een prestatie dat ik uberhaupt een envelop heb gekregen.
Ik heb de aanvraag in maart gedaan.
Ik al in feb dacht ik.
Nouja, hij zal binnenkort ook wel komen...
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
pi_69532155
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:45 schreef Syb-rund. het volgende:
NG is vandaag jarig jongens!
wie opent een topic?
Zelf heeft hij een ban?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')