Ja, dat probeer ik ook zoveel mogelijk te doen, maar je hebt altijd van die leuke bedrijven ertussen zitten die het weer precies anders willen. Per se hoofdletters of juist niet, minimaal 1 cijfer of juist niet, minmaal aantal letters/cijfers, een minimale of maximale lengte. Stront ziek word je daar van.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb 2 standaard WW waar ik nog nooit ben van afgeweken
Als je een lekker tienermeisje geweest was had ik die post opwindend gevonden.quote:
Ja, maar geen tienermeisje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:44 schreef kurk_droog het volgende:
Misschien ben ik ook gewoon lekker? Wie weet?
Bij de gedachte al dat er nu een lekker tienermeisje in mijn tuin tuin lag krijg ik het al heetquote:
Geef mij je pas en code en dan koop ik wel watquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:45 schreef Marurk het volgende:
Ik wil de stad in (wat kopen), maar ben kapot van het sporten.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geef mij je pas en code en dan koop ik wel wat
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Noiken? Da's een ander woord voor Fierljeppen toch?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Noiken? Da's een ander woord voor Fierljeppen toch?
ja, jullie zijn zulke ervaren mannen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:57 schreef Marurk het volgende:
[..]
En wij moeten jou daar zeker in adviseren?
Je moet het wel écht willen natuurlijk. Een beetje lafjes met je tampeloeris slingeren geeft geen voldoening.quote:
En achter fappen heeft geen zin. Alle leuke dames wonen bij mij voorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je moet het wel écht willen natuurlijk. Een beetje lafjes met je tampeloeris slingeren geeft geen voldoening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |