Ja, straks verwachten jullie van alles van me, maar ik heb helemaal geen tijd vandaag.quote:
Dit vinden we dan wel weer een beetje jammer van je. We hadden gehoopt dat je prioriteiten iets anders lagenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, straks verwachten jullie van alles van me, maar ik heb helemaal geen tijd vandaag.
Carrière is iets belangrijker dan Fok!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:00 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dit vinden we dan wel weer een beetje jammer van je. We hadden gehoopt dat je prioriteiten iets anders lagen
Ik dacht dat je naast je werk als professioneel neuspeuteraar aan het leren was voor werktuigbouwkunde?quote:
Fotoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ik zie d'ruit als Steven Zeemeeuw.![]()
Blouse en haar in een staart.
Fear me!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naast je werk als professioneel neuspeuteraar aan het leren was voor werktuigbouwkunde?
Bij jou is het dus ook altijd de vrijdag waarop je echt aan de gang moet?![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Lul
Normaal is vrijdag altijd lekker rustig, maar ik ben vooral bezig om dingen te fixen zodat ik alsnog naar de Marine toe kan.
Ah werken naast je werk dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Lul
>>
Normaal is vrijdag altijd lekker rustig, maar ik ben vooral bezig om dingen te fixen zodat ik alsnog naar de Marine toe kan.
Privé zaken regelen in de baas zijn tijdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef jagga het volgende:
[..]
Ah werken naast je werk duszo een beetje als ik nu aan het doen ben...
Technisch tekenen is keisimpel manquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
Ik moet een uitbouw van een wonng tekenen met allemaal rare hoeken en vormenKK moeilijk en snap er niks van :'
*Hier nutteloze stagaire: Have this project
als je moet dan moet jequote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Privé zaken regelen in de baas zijn tijdDat is net zoiets als uitgebreid gaan schijten in de baas zijn tijd
Heb ik ooit eens gedaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Privé zaken regelen in de baas zijn tijdDat is net zoiets als uitgebreid gaan schijten in de baas zijn tijd
ja, mits je weet hoe het uiteindelijk gemaakt moet worden. Ik Moet maar wat verzinnen waarna mijn BAAS de berekeningen maakt en dan verteld dat het kk is omdat ik alles weer volgens de berekening moet veranderenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Technisch tekenen is keisimpel man
Hup schouders eronder, beetje doorwerken en daarna lamballen en doen alsof je er uuuuuuuuren over gedaan hebt
Ik doe het elke dagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan.Maar ik was kankerziek, die lucht die ik ook maakte.
![]()
Hier hebben we dunne gipswanden dus als je flinke geluiden maakt dan kan iedereenmeegenietenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb ik ooit eens gedaan.Maar ik was kankerziek, die lucht die ik ook maakte.
![]()
Ik was ziek. En dat rook je. Geloof me, ik denk dat ze daarna de reinigingsdienst gebeld hebben.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hier hebben we dunne gipswanden dus als je flinke geluiden maakt dan kan iedereenmeegenieten
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ooit met mijn klas naar Frankrijk kankerland geweest. Met die gare wc's.
Gingen ze met z'n allen boven dat gat staan bouten.1 berg schijt dat je gewoon met een schep zal moeten verwijderen omdat er geen water meer bij of langs kon.
Doe ik ook altijd. Scheelt water en luchtverfrisser thuis.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Betaald schijten is toch het beste wat er isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Scheelt water en luchtverfrisser thuis.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die gozer heeft een rok aan of lijkt dat maar zo![]()
Sorry dan voor
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of wil je liever JoehoeJoehoe genoemd worden?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wij weten allemaal dat je die wel hebt, ontkennen heeft geen zin.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:52 schreef dagdag het volgende:
voel jij de laatste tijd een warmere band tussen ons, zou je misschien keer willen afspreken
nee maar had alleen riem nodigquote:
heb net gekekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef 3lmo het volgende:
Oh, ok.
Als iemand wat vermaak zoekt, kijk dit. 't Is behoorlijk grappig.
die reactie op het eindquote:
'ik spaar voor kleine baby nikies en daarna misschien voor een huis'quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:03 schreef dagdag het volgende:
[..]
die reactie op het eind
'ja heb schoentjes bij elkaar gespaard en moet nu sparen voor een huis
'En heb je nog contact gehad met Thijs? Nee, ik heb 'm niet meer gesproken.'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door 3lmo op 29-05-2009 14:29:20 ]
onthoudenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
Kutjekut. Ben ik weer zo'n password kwijt van een website
Gezeik altijd. Hoe bewaren jullie die dingen?
Geeltje aan monitor.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:57 schreef 3lmo het volgende:
Oh, ok.
Als iemand wat vermaak zoekt, kijk dit. 't Is behoorlijk grappig.
In FF zit zo'n password onthouder toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
HAKKUHHHHHquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Maxima gaf me een knipoog toen ze mij om koffie vroeg.
Precies! De sfeer was erg los. Marco Kroon is een erg aardige en nuchtere man.quote:
leuk baantjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies! De sfeer was erg los. Marco Kroon is een erg aardige en nuchtere man.
Klopt. Volgens mij is de koningin een erg aardige vrouw en met Wim-Lex kan je volgens mij best lachen. Met staatsdiners die er normaal gesproken zijn is de sfeer veel formeler en zie je niet hoe die mensen eigenlijk echt zijn.quote:
Jij malle toyboyquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
Maxima gaf me een knipoog toen ze mij om koffie vroeg.
JWZ!11quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
quote:
Bij mij ook, maar het is wel gevaarlijk want als er ooit iets gebeurd met je installatie weet je ze niet meerquote:
Heb 2 standaard WW waar ik nog nooit ben van afgewekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar het is wel gevaarlijk want als er ooit iets gebeurd met je installatie weet je ze niet meerdaarom sla ik ze altijd wel ergens op.
Ik heb er ook twee. Maar daar zitten dan soms weer cijfers in verwerkt. Ook krijg je soms vaste PW's met vage tekens enzo, en die pas ik niet altijd aan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:27 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb 2 standaard WW waar ik nog nooit ben van afgeweken
KeePass Password Safequote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:40 schreef Florian_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |